Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

Matt Smith a David Tennant o výročí

ilustrační obrázek

Moffat sliboval, že když se neobjeví spoilery z uniklých DVD, že vydá speciální scénu s Mattem a Tennantem. A když už je přeložené samotné finále, tak zde přináším otitulkovanou i tuto scénu natočenou během natáčení 50. výročí.


19.5.2013 04:15   Různé, 50. výročí   Blackthunder

118 komentářů

Matt opouští Doctora Who...

www.bbc.co.uk/blogs…
Jan Jašek, 1.6.2013 23:16   reagovat
špatné vlákno. ale ono se to asi (ne)hodí skoro kamkoli
Jan Jašek, 1.6.2013 23:18   reagovat
A ještě něco. BBC prý dneska v noci (britského času) chystá velké odhalení ohledně Doctora. Co to podle vás bude? :-)
Jackolo, 1.6.2013 22:53   reagovat
Je to trochu mimo, ale Karen (Amy Pond) dostala (i díky Doctorovi) roli v komiksovce Guardians of Galaxy.

www.gorilla.cz/article…
Jackolo, 1.6.2013 17:26   reagovat
Trochu jsem přemýšlela o ději výročního spociálu.
Nakonec si myslím, že 11. a Claru vyvrhne doktorova časová linie v době, kdy 10. Doktor měl pletky s Alžbětou I.
Je to logické - za prvé od 10. doktora víme, že s ní něco měl, za druhé David Tennant už nevypadá tak mladě jako ve 2. sérii. Podle mě tedy 10. doktora potkají v době mezi Vodami Marsu a poslední dvojepizodou.
10. Doktor je ve své Tardis vezme do moderního Londýna, který bude čelit hrozbě za kterou bude nějakým způsobem stát Doktor/Hurt. Jak víme, bude do děje zapojena UNIT. Možná Doktra/y UNIT nějakým způsobem přivolá.
Nakonec bude nutné nějak vyřešit skutečnost, že Tardis 11. doktora trčí v Londýně 19. století. Předpokládám, že Tardis dokáže nějakým způsobem lokalizovat kde se Doktor nachází a sama se k němu přenese; nebo na něj prostě v Londýně "počká".
Rose se tam podle mě objeví jen ve vzpomínkách nebo v nějakým flashbacku.
Tak, jsem zvědavá, jak mi to vyjde:-)
alexis, 25.5.2013 21:36   reagovat
Měla bys pasát scénaře!!! :D
dodo, 27.5.2013 09:10   reagovat
Straxovo hlášení:
youtu.be/qYWghABqh3w
:D
ententeak, 24.5.2013 14:39   reagovat
Ohodnocení jednotlivých epizod sedmé řady, taky to tak vidíte?
www.gorilla.cz/article…
Jackolo, 21.5.2013 18:07   reagovat
Tomu hodnocení musím dát 6/10 :D
xaverius, 29.5.2013 16:23   reagovat
Je to celkem přesný...
Spiderman, 21.5.2013 22:34   reagovat
Tak má někdo nějaké teorie na speciál? Proč zrovna 10. Doktor? Jakou roli by v jakémkoliv příběhu mohla hrát "utajená" inkarnace?
Elektronicky.Otisk, 21.5.2013 07:53   reagovat
Teorii bych měla, ale to by se to nesmělo odehrávat v alžbětinské Anglii a nesměla by tam být Rose.
Takže - ani fň!
alexis, 21.5.2013 19:31   reagovat
hele nevite jestli je Matt Smith gay?
lumpi70, 20.5.2013 23:14   reagovat
Jackie, 21.5.2013 15:35   reagovat
www.cultbox.co.uk/reviews…
'Dr Who & the Daleks' and 'Daleks: Invasion Earth 2150 A.D.' na Blu-ray...
Tom, 20.5.2013 22:27   reagovat
Aha, takze asi nema zmysel citat diskusiu. :D Ja ked som prvykrat videla The End of Time, dost som vyvadzala, co si budeme hovorit. :D Normalne som odmietala pozerat 5. seriu. Ale to uz bolo dooost davno, a teraz si viem tazko vybrat, koho mam najradsej. Ved je to ten isty muz. Doctor. Jasne ze nie kazda jeho "forma" je rovnaka, ale stale je brilantny. Hoci sa musim priznat, ze ku Classic Who som sa este (velmi) neprepracovala.

Ach, a teraz ~SEST~ mesiacov cakania, toto ma ubija. Velmi ma ale zaujima, ako to cele bude, ako sa moze stretnut Doctor s Doctorom (teda je jasne ze je to cestovatel casom, ale neyslim si, ze je to take jednoduche, ze proste len tak navstivi svoje stare ja).
Calypso, 20.5.2013 20:28   reagovat
Lidi... Jak mužete tohle řešit? Mám rád Doctora (nového spíše, starší díli jsem mco neviděl, neukamenujte mě) jak 9 tak 10 tak 11... Každej je něják jinej, to je to... Řešit kterej je lepší... Nechcete Smitha? Sledujte si dokola 2.-4. sezonu tennanta a držte huby... Nechcete Smitha ani tennanta? sledujte si první sezonu... nemáte rádi renewed? Sledujte černobílé... Ale já jsem se tady chtěl mrknitu na nějákou diskuzi o tom, kdy bude speciál, co tam bdue a ne spam o pitomcích co musí jebat do ostatních...
Lepik, 20.5.2013 19:14   reagovat
nevie niekdo kde by som mohol pozerať klasické diely online
skalný fanúšik, 20.5.2013 14:44   reagovat
. skoda, ze sa tu riesia iba 10 a 11 doctor. Mne je to teraz jedno, kedze mi vyhovoval najviac 9. dr.-mal taku vyčitku v pohlade a tym posobil viac charizmaticky
moikan, 20.5.2013 14:27   reagovat
nevie niekdo kde by som mohol pozerať klasické diely online
skalný fanúšik, 20.5.2013 12:30   reagovat
S dovolením, že to musím takhle otevřeně napsat...Řešíte sračky, vaše starosti bych chtěl mít
Fleš, 20.5.2013 10:49   reagovat
NESNÁŠÍM hádky o nejlepšího Doctora. Možná ještě víc nesnáším agresivní komentáře fanoušků, kteří jsou skálopevně přesvědčení o tom, že jedině ten jejich názor je správný, a kteří nejen říkají, že jejich oblíbený Doctor je dobrý, ale i více nebo méně nápadně naznačují, že ti ostatní jsou špatní.
Přiznávám se, že mnohem víc mě tenhle typ komentářů štve u fanoušků Tennanta než u fanoušků Smithe. Vím, že to vychází z toho, že mám Smithe radši, ale nedokážu se toho zbavit. Ale samozřejmě je to u obou skupin stejně hrozné.
Je naprosto v pořádku říct, kdo je váš oblíbenec. Jenom při tom nemusíte urážet ostatní Doctory a v některých případech i jejich fanoušky.
Bessie, 19.5.2013 21:31   reagovat
Když tyhle hádky většinou začínají Smithovci... Oni si nechtějí nechat vysvětlit, že mají špatný vkus:)
Ale vážně: Jakmile někde někdo napíše, že má rád Tennanta, tak se začne někdo ohánět tím, že T. mají rády jen bláznivé fanynky a šílení fanatici.
A jestli se někde prosazovalo, aby se Tennant vrátil - no a co? Až Smith odejde, tak ať si taky klidně jeho příznivci zakládají iniciativy. Osobně nechápu, jak může chování ostatních ovlivnit to, jak vidím určitou postavu. Buďto prostě mám tu postavu ráda nebo ne - pokud mi jeho příznivci neházejí zrovna kameny do oken, je mi srdečně jedno, jestli se scházejí a drží minutu ticha za uctění jeho památky.
alexis, 19.5.2013 21:51   reagovat
Tennant má dost bláznivé fanoušky, ale hádám, že Smith taky :) Koneckonců, jsme všichni Whoviani a mám takový dojem, že to mluví za vše :) Jsme přece fanoušci toho stejného seriálu a toho stejného šílence s budkou, tak proč se hádat, když je to hrozně subjektivní a pravdu mají v podstatě všichni :)
Bessie, 19.5.2013 22:23   reagovat
každý doktor má svojich divných a normálnych fanúšikov... podľa mňa by ste mali byť radi že tu sú obidvaja a nie sa hádať kto je lepší... a to je aj tak vec vkusu, mne sadne šialený Smith viac ako tiež vtipný aj keď nie tak šialený Teenant
TheDweGF, 20.5.2013 15:31   reagovat
Prosím, nevíte někdo, kdy má být zveřejněn soundtrack k 7. sérii?
Předem díky za info.
Grace, 19.5.2013 21:16   reagovat
Tak ako niektorý písali že mali strašne radi Tennanta mne zas bude chýbať Matt Smith :(
Marrianna, 19.5.2013 21:03   reagovat
Tak to máš dobrý, je potvrzenej na osmou sezonu:)
alexis, 19.5.2013 21:05   reagovat
Já osobně nepovažuji žadného doktora za nejlepšího! Každý je jiný! Tom Baker měl šálu a želé dětičky, Peter Davison měl celer, Matt má motýlky a David má kravaty! Kdyby byli všichni Doktoři Mattovští nebo Davidovští tak by se na to nikdo nedíval! Co se týče scénářů tak RTD mě vždy dohnal skoro k pláči a epičností některých scén mi lezly oči z důlků ale Moffat je zase mistr překvapení a různých příběhových kliček! Nevím jak vy ale když jsem zjistil že River je dcera Pondových tak jsem celý den překvapeně chodil po domě s otevřenou pusou! Seriál jede dál!
Dodo, 19.5.2013 20:38   reagovat
Tak já abych se přiznala,nehodnotím doktory, ale spíše společníky. Tennanta jsem milovala, protože všechny jeho společnice byly skvělé a vtipné, či snad romantické, hlavně ale odvážné. To samé Eccleston, jeho příběh s Rose byl úžasný.Například Toma Bakera jsem milovala s Sarah Jane, ale s Leelou už zas tak moc ne. No a jedenáctku jsem si iblíbila až s Clarou, protože abych byla úplně upřímná,Amy byla nejen moje nejneoblíbenější společnice, já jsem jí až neměla ráda.
Podle mě, Doktora formujou a směřujou společníci, on sám je přeci pořád Doktor.
(Omlouvám se všem, co mají rádi Amy, nechci vyvolat hádku, je to jen můj názor):)
chechty.a, 20.5.2013 16:45   reagovat
U mne s naskokem vede jako jednička Amy Pondova, ktera je drza jako Donna a odvazna jako Marha s Rose. Z kazdy ma vlastne to nejlepsi. Uplne nejhorsi je zatim Clara, ale to bude taky tim ubohym hereckym vykonem co Jenna predvadi. Co se taky charakteru je Tennand nejlepsi, ale Smith je rozhodne lepsi herec.
Jackie, 21.5.2013 15:31   reagovat
To by mě zajímalo co považuješ za herecký výkon. Naprosto nesouhlasím.
Carmack187, 21.5.2013 16:58   reagovat
Souhlasím! Clara mi k doktorovi naprosto sedne!
Dodo, 20.5.2013 22:47   reagovat
Dodo ty debile si nejblbější člověk kterýho znám.Nikdy si neměl pravdu,až do ted.Dobrej komentář,sem hrdej, že jsem tvuj kamarád.
tulen, 20.5.2013 16:22   reagovat
Asi najlepší názor, aký tu bol dnes pridaný. A viete čo? Ja chcem, aby sa RTD vrátil aspoň na jeden príbeh. Moffatove epizódy v RTD ére sú stále medzi najlepšími, čo kedy vyprodukoval. A veľmi rád by som sa pozrel, čo by napísal Rusell pod taktovkou Moffata. Moffat ho vraj stále volá naspäť, ale tak... možno raz. :)
m..., 19.5.2013 21:25   reagovat
Přesně, každý je originál, každý má něco do sebe. Můj "první" doktor byl 9th. Pak jsem si strašně oblíbila Tennanta - skvělý hlas, mimika, úsměv, jeho vystupování. 4tá série mi vzala dech, tvůrce nás nechal nahlédnout do samotného nitra Doktora. Některé momenty byly opravdu velmi silné.. Pak přišel nový Doktor. Abych pravdu řekla, trvalo mi dvě řady, než jsem přijala Matta jako Doktora. Za tich několik řad mi prostě David přirostl k srdci a hlavně k roli Doktora. I Matta jsem si nakonec strašně oblíbila a mám ho ráda. Pravdou je, že od počátku 5té řady mi Doktor přijde takový "povrchněší", už tolik nevidíme do jeho hlavy. S každým dílem mám ráda Matta víc a víc, ale Tennant bude vždycky můj "NEJ". Nějak nechápu to dohadování zde... z té nepřeberné řady Doktorů má prostě každý toho "Svého Nej"
Ter, 19.5.2013 20:59   reagovat
Často vzpomínám na Davida, jak velmi smutně diskutoval o tom, že po regeneraci bude zase jiná osobnost, jiný člověk, skvěle to prožíval, Allons-y!

btw Matt rozdával v posledních dílech nějak moc polibků, až mě to zaráželo ^^
Angeller, 19.5.2013 22:00   reagovat
Ano, taky vzpomínám, jak smutně říkal, že po regeneraci z něho bude jiný člověk. Pak si vzpomenu, jak Rose po regeneraci říkal, že je to stále on, jen jiný obličej, jinak je to uvnitř pořád on. A pak se prostě plácnu dlaní do čela.
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 22:30   reagovat
Já to, co říkal Rose, vždycky brala jen jako pokus o to ji v tu chvíli uklidnit, že jí jen chtěl říct, že není nebezpečný neznámý cizinec, ale že je Doctor a nechce jí ublížit. Přeci jen kdyby jí začal vysvětlovat, že je vlastně trochu někdo jiný, než býval, tak by začala jančit ještě víc.
inora, 19.5.2013 23:37   reagovat
Ter, naprosto stejně to je i u mě :)
Angeller, 19.5.2013 21:57   reagovat
Kéž by to všichni brali takhle...a né se hádat "můůůj doktor je nejlepší a tvůj stojí za prd" "nééé můj doktor je nejlepší a tvůj je naprosto trapnej"... :D:D Jako dětičky.. a nejlepší je hláška "Nesnáším Tennanta/Smitha protože má blbý fanoušky" To je skvělá úroveň :-O
Ter, 19.5.2013 22:16   reagovat
Tak ale je to pravda :D Já mám třeba Tennanta jako Doktora rád, ale dost mi ho znechutili jeho fanoušci :) Nemám na mysli ten typ, který řekne "10tý je nejlepší", mám na mysli ten typ, který vřeští, že Doktor už není to co býval, když tam teď není David a "BRING TENNANT BACK". Tyhle "fandové" mají rádi jen Tennanta a dělají ze sebe znalce seriálu, když všude prohlašují, jak už to za nic nestojí bez něj. Tyhle fandové, a je jich opravdu dost, mi postavu desátého Doktora dost zkazili. A je to opravdu možné.
Elektronicky Otisk, 20.5.2013 10:24   reagovat
otisku, to sou fandové dost k ničemu :D já teda taky sleduju od 9., ale líbilo se mi to natolik že sem viděl několik dílu z classic series a stáli za to! Dokonce jsem před pár dny byl v Londýne a jako Doctor Who fanoušek sem si nekoupil nic jinýho, než Tardis :)
Angeller, 20.5.2013 11:09   reagovat
Já se teda moc diskuzí neúčastním, ale s tvým názorem se dost ztotožňuji, Matt mi tam nějakej čas neseděl, ale pak tím jeho výkonem se stala z Doctora taková veselá hromádka a má to zas trošku jinou šťávu a pořád to stojí za to ^^
Angeller, 19.5.2013 22:32   reagovat
maš pravdu
Mar, 19.5.2013 20:53   reagovat
Tato diskusia mi pripomina "ZA ALLAHA" a na druhej strane "ZA BOHA"
Nathan, 19.5.2013 20:13   reagovat
Žabomyší aka SmithoTennantovské války mě příliš neberou. Jeden si mě získal hned, druhý po pár dobrých dílech, ovšem ani jeden není lepší, než Ecleston. Je škoda, že se nemohl víc projevit a že nebude přítomen v padesátém výročí.
Adiira, 19.5.2013 19:06   reagovat
Eccleston byl můj první Doktor! Myslím si že kdyby tam byl více řad, lidé by se na něj dívali v jiném světle. Souhlasím, že kdyby byl v 50. výročí hned bych se těšil víc! (A to se těším jako nikdy předtím!)
Dodo, 19.5.2013 20:17   reagovat
Stejně si říkám, jestli to uniklé finále byla pravda nebo jenom chytrý marketingový fakt. Tohle video museli mít natočené během chvilky...
alexis, 19.5.2013 18:20   reagovat
:D To je jako by se překřikovali dva rozvášněné davy vědců - zleva: "Vejceee", zprava: "Slepiceee" a pak by tam přijel Stephen Hawking a řekl by "Ani jedno nebylo první" :D :)

Mám dva návrhy:
1/ Pojďme se pozítří sejít na nějaké pláni a vyříkat si to v bitvě, která posléze vejde do dějin jako I. Velký whoviánský den sběru zubů z trávy (triko s podobiznou Matta/Davida jako identifikační bojový úbor povinnost!)

2/ Konečně si všichni přiznejme, že není nic špatného na tom mít své osobní sympatie k určitým inkarnacím, ale vždyť je to proboha jeden jediný Doktor a hlavně jeden jediný seriál. Takže urážet se a shazovat je fakt zbytečné a kontraproduktivní...
Trifi, 19.5.2013 17:29   reagovat
Kam se hrabe celá časová válka na bitku rozzuřených hardcore fanoušků =)
Hanzzz, 21.5.2013 01:29   reagovat
To jo. =D

Já jsem si říkal, že kdyby jsme tady místo těch slohů psali jenom "Matt!" "David!!" "Matt!!!" "David!!!!". Tak by to mělo úplně stejný efekt jako to má teď a ušetřilo by se místo. =D
Carmack187, 19.5.2013 18:14   reagovat
No počkej! 4 vykřičníky?! Tak šílení snad ještě nejsme! To už by se tu pak taky mohly začít hromadit mrtvoly! Ahahaha!!! (Pardon, špatný fandom, ale když ty vykřičníky k tomu vybízely :)
inora, 19.5.2013 18:34   reagovat
Mno, tak snad šílení operní šéfové nám tady snad nepobíhají - i když o některých uživatelích mám své pochyby...
alexis, 19.5.2013 20:02   reagovat
Ale na správném šíleném uměleckém řediteli nic nepoznáš, dokud ho nechytíš, jak odřezává lustr, takže vlastně všichni fanatičtí fanoušci jsou mimo podezření, otázka je, jak je to pak s těma normálníma...
inora, 19.5.2013 23:45   reagovat
Kdy a kde?:-))
A neutrální fanoušci - prosím přijďte taky, budete pochovávat mrtvé.
alexis, 19.5.2013 18:07   reagovat
:D Správně, a taky budou počítat skóre;

Vysvlečení soupeřova trika a jeho zničení - 5 bodů.

Znehybnění soupeře - 10 bodů.

Přesvědčení soupeře, aby přešel na stranu svého Doktora - 50 bodů.

... :D :)
Trifi, 20.5.2013 04:08   reagovat
Tak teď si to vystihl. :)
Susan, 19.5.2013 18:03   reagovat
A výborně, dohady o nejlepšího Doctora. :-D. Každému prostě sedí něco jiného a někdo jiný. On každý Doctor byl odlišný i stylem vyprávění. Za sebe můžu říct, že z nových serií mi nejvíce seděl právě Tennant, pak Eccleston a poslední je Smith. Ne, že by byl horší, ale je spojen s trochu jiným typem vyprávění. A je těžké objektivně hodnotit, který styl scénářů je lepší. První Doctor byl například ze začátku hrozně nerudnej, nedůvěřivej a vůbec se mi jako postava nelíbil. Co se týká 10. a 11. doctora, víc se mi líbily příběhy pána Daviese. Zdály se mi propracovanější, epičtější a měl jsem při sledování stejný pocit, jako když jsem před lety poprvé viděl původní Star trek. Zatímco u Moffata se občas dostavuje pocit, jako když jsem koukal na Buffy. Není to špatný, určitě se to někam dotáhne, ale mohlo by to být osudovější. :-D
Spiderman, 19.5.2013 17:10   reagovat
Když už zmiňuješ Buffy, tak mi ta debata připadá na úrovni "Je lepší Angel nebo Spike".
Hm - když se nad tím zamýšlím, to je těžká otázka... Ještě že mám aspoň jasno v tom, kdo je můj Doktor.
alexis, 19.5.2013 20:49   reagovat
V souvislosti s Mattem, fanatický Whovian Craig Fergusson ho už dvakrat pozval do sve americke Late late show, Karen Gillan už celkem 4x a 1x i Alex Kingston.
Matt:
www.videacesky.cz/talk-show…

Karen Gillan:www.videacesky.cz/talk-show…
Jonas, 19.5.2013 17:09   reagovat
Nic s z toho nedělejte. Mně to trvalo více méně všechny řady s modelínou, která neuměla hrát, než jsem si zvykl na Matta. Neříkám že je špatnej, ale David byl komik a pán herec. Stejně tak Davies. Možná že se zavděčoval divákům, ale takový ubrečeniny jaký napsal on, Moffat ještě nenapsal. Byl to takovej rodinej sfici seriál a mělo to svý kouzlo. Neříkám že Moffat je nejhorší, ale je jinej a tom je i Smith. No jenom doufám že poslední doktor bude na úrovni a nemám zdání jestli ještě někdo předčí sweet Jenna Louis Coleman nebo Megakomediantku C. Tate ! :D Ale každopádně se necháme podat :)) Ale kurňa, která prodavačka dala Claře to číslo ?? ?
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 19.5.2013 16:39   reagovat
Karen jsem si taky nějak nezamilovala - ale že bych jí nenáviděla tak, jako Black třeba nesnáší Rose, to zase ne.
Ovšem C. Tate je moje oblíbenkyně:)
A Clara je asi hned těsně za ní.
Juchů, další bitka!
alexis, 19.5.2013 20:56   reagovat
Ta tvoje svítí Jeana Luise nesahá Karen Gillan ani ke kotnilkum.
Jonas, 19.5.2013 20:22   reagovat
Karen že neumnela hrat?:D:D:D:D
Jackie, 19.5.2013 17:05   reagovat
Smith je 12. a tudíž poslední doktor!
Charlie_cz, 19.5.2013 17:01   reagovat
12 regenerací, 13 Doctorů ;-)
Blackthunder, 19.5.2013 17:04   reagovat
To je fakt. :-)) Nicméně je 12. a ne 11.
Charlie_CZ, 19.5.2013 17:10   reagovat
Podle mě už by mohl být i třináctý. Desátý totiž ještě regeneroval do metamorfa a tahle regenerace se taky počítá. Svoje tělo nepřesvědčí, že to nebyla pravá regenerace...
emawoodson, 19.5.2013 17:15   reagovat
Asi mi něco uniklo, ale já vím jen o 11 doktorech... a navíc se mluví o 13 regeneracích, ale není jasné, jestli jde o 13 podob nebo opravdu o 13 možných změn, tj. 14 podob.
sherudan, 19.5.2013 17:32   reagovat
mělo by to být 13 podob.
a pokud si dobře vzpomínám, tak ta regenerace 10. se nepočítá zvlášť, protože v tom díle říká něco ve smyslu, že regenerační energie působí několik dní a že to tedy v podstatě byla jedna velká regenerace dohromady do 11. (ale nevím, jestli to nepopíralo něco z classiců, které jsem ještě neviděla). ale je možné, že si to jen špatně pamatuju =)
sezy, 21.5.2013 23:56   reagovat
Řekl bych, že ti utekl poslední díl.

1. William Hartnell
2. Patrick Troughton
3. Jon Pertwee
4. Tom Baker
5. Peter Davison
6. Colin Baker
7. Sylvester McCoy
8. Paul McGann
9. John Hurt (Doktor, který se zpronevěřil Doktorovu jménu :-( )
10. Christopher Eccleston
11. David Tennant
12. Matt Smith
Charlie_cz, 19.5.2013 17:48   reagovat
Je celkem sranda pozorovat, jak si je spousta fanoušků stoprocentně jistá pravdivostí jedné hypotézy. To jste už viděli speciál nebo máte v mobilu číslo na Moffata, že na beton víte, jak to s Johnem Hurtem bude?
Hanzzz, 21.5.2013 01:26   reagovat
Poslední díl si asi neviděl ty. Je 11 Doctorů, John Hurt bude hrát stejnou osobu, ale ne Doctora. "I only said, he was me, I never said, he was the Doctor". Jméno "Doktor" symbolizuje závazek, který si Pán Času, který utíkal z Gallifrey, dal. Tenhle závazek porušil během "Časové války" - tato inkarnace, utajená, není hodná nazývat sebe Doktor. Proto je Doktorů pořád 11 a inkarnací této osoby 12. Je to v podstatě od Moffata dost chytrý tah. Celé to zmátla BBC, která nazývá Hurtovu postavu jako "Doctor" - ale to jen proto, že pro tu postavu není lepší název. Nenapíšou ti "John Hurt - tajná inkarnace doktora, která nemá právo toto jméno používat".
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 18:19   reagovat
Já osobně mám rád oba Davida i Matta. Nejde to srovnávat. Oba dva Doctoři byli v seriálu za jiné éry. RTD psal tak, aby zaujal diváky, aby je přitáhl k obrazovkám, i když to znamenalo, že se jim musel zavděčovat. Steven si zase píše svoje "moffatoviny", které jsou někdy skvělé a někdy trochu divné. To vale nemění nic na tom, že David i Matt jsou skvělí herci. Ten seriál se prostě mění a Doctoři s ním, tak je to správně. Podívejte se na naši Ordinaci (neukřižujte mě za tohle srovnání), ta je pořád stejná už od samého začátku. Pořád na jedno brdo a dívat se na to nedá. Doctor neustále mění svou dynamiku a i díky tomu pořád funguje. zavrhnout RTD a Davida jen proto, že za doby "jejich vlády" seriál víceméně zavrhoval klasické řady, je blbost. Je jiná doba, občas odkázat na minulost nebo jí přizpůsobit seriál, jako to udělal Moffat, je dobré. Ale musí se to vyvíjet vlastním směrem.
Jackolo, 19.5.2013 16:20   reagovat
Vážně bude mít desítka takhle upláclé ty vlasy na hlavě? To jeho číro sem měl docela rád.
Jinak to video je opravdu zoufalost. Už to vidím "hele... ty jo, naplkejte sem něco... kvůli fanouškům..." a tak si Doktoři sedli a plkali.
A vůbec... BRING BACK WILLIAM HARTNELL... bez něj to už není ono :(
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 15:20   reagovat
až na to už před pěknou dobou zdech. Upřímnou soustrast.
xxx, 3.4.2014 20:54   reagovat
Všichni doktoři měli sve kouzlo ale změnaje je život
Mar, 19.5.2013 14:57   reagovat
Co je špatného na tom, že jednoho Doctora preferuji před jiným?
Nemusíš kvůli tomu hned fňukat jak malá holka.
Jitřenka, 19.5.2013 11:27   reagovat
toje čistá pravda
Mar, 19.5.2013 14:54   reagovat
nejde o to, že někoho preferuješ, to je samozřejmě v pořádku. Jde o to, že hodně lidí Tennanta od té doby, co odešel, uctívá jako boha a není schopna přijmout jiného doktora. Všichni na internetu řvou "Bring back David Tennant! Tennant is the doctor!!!" a vůbec neberou ohled na ostatní doktory, ať už Smithe, Ecclestona, nebo kohokoli z klasiků. Vadí mi ta forma jejich vyjadřování a neschopnost přijmout, že doktor regeneruje ;)
Kozlick, 19.5.2013 11:55   reagovat
To je teda argument. Jako by šlo mít rád někoho na povel. Jako by nebyly příznivci Star treck OST, Voyageru, NG a tak. Každý má jiný vkus, tak se s tím smiř.
Jestli je tvůj oblíbenec Smith, tak buď rád. Nebo možná máš rád všechny stejně - to je skvělé, aspoň si můžeš užít všechny díly s různými doktory.
Ale tvoje argumentace vyznívá, jako kdyby ses snažil přesvědčit lidi, kteří mají v oblibě červenou, že jsou blbí, protože všechny barvy jsou přece barvy.
alexis, 19.5.2013 13:07   reagovat
videl jsem vetsinu dilu vsech doktoru a nejlepsi je 4.doctor s jeho spolecnici a K9 jinak 10.byl skvelej ve svem humoru.v dnesnich dilech je to o par dobrych dilech ale kdyz budu chtit nekomu pustit doctora sahnu na Water on mars atp.
satir, 19.5.2013 12:36   reagovat
Tak 4. doktor jo? Ty asi nejsi ochoten vzít na vědomí existenci Ecclesona, Smithe a McGanna a skutečnost, že Doktor regeneruje:D
To jsou ti odporní, zaslepení fanoušci!
Sorry, nemohla jsem odolat:-)
alexis, 19.5.2013 13:10   reagovat
Ty mě pořád nechápeš... -_- Mluvím o chování konkrétní fanouškovské základny. Já mám taky oblíbené doktory - 2, 4, 5 a 11. Ale proboha kvůli tomu nemusím všem cpát, že chci, aby se jeden z nich vrátil! A nevyhrožuji, že se na seriál přestanu dívat a že bez Tennanta to není ono. Snad už to pochopíš - každý má svého doktora, ale nemusíme tím ostatním ničit zážitek ze seriálu.
Kozlick, 19.5.2013 13:44   reagovat
Vždyť nikomu nic neničím - tedy jestli ničení zážitku pro tebe nepředstavuje, že někdo napíše že má radši N-tého Doktora než ostatní.
alexis, 19.5.2013 13:47   reagovat
Ale já taky nemluvím třeba konkrétně o tobě, spíš o takových těch extrémních uctívačích.
Kozlick, 19.5.2013 13:48   reagovat
Přesně Waters of Mars je nejdospělejší, nejtemnější a podle mě nejreprezentativnější epizoda Doctora Who vůbec. Jedna z mála epizod, které bych dal 10/10.
Carmack187, 19.5.2013 12:58   reagovat
Když Tennant řekne že je výtězný pán času vždy mě naskočí husí kůže!
Dodo, 19.5.2013 20:25   reagovat
A mně zase naskočí husí kůže, když vidím napsané "vÝtězný"... Promiň, prostě jsem si nemohla pomoct.
Bessie, 19.5.2013 20:46   reagovat
to bude tým že tento doktor nevie tak dobre hrať ako David a jediné prečo tam zostáva je že serial sa prispôsobuje fanušikom 11- a tý majú radi tohoto doktora pretože sú to deti
skalný fanúšik, 19.5.2013 12:01   reagovat
A přesně kvůli lidem jako ty nemám rád Tennanta ;) Zhnusil se mi kvůli vaší "fanouškovské základně". A není to kvůli tomu, že bychom byli děti. Za Tennanta psal RTD a ten z toho udělal smysl nedávající pohádku. ;)
Kozlick, 19.5.2013 12:05   reagovat
A za Moffata to dává tak obrovský smysl, že... počkat ne vlastně nedává. Nic nebudem se o tom hádat. Je to úplná zbytečnost, protože stejně nikdy nikdo nezměníme kvůli hádce názor. Já jsem fanoušek doktora jako seriálu a je mi jedno kdo ho hraje nebo kdo ho píše. Hlavně, že se na to dá koukat a neztrácí to svoje kouzlo a náboj. Vsadím se, že stejný problém měli i fanoušci klasických Doktorů. Spoustu scénáristů, vystřídalo se sedm herců. Naštěstí v té době neexistoval internet. =)
Carmack187, 19.5.2013 12:16   reagovat
a to ses podepsal jako skalní fanoušek? Ale no tak!
Blackthunder, 19.5.2013 12:05   reagovat
super! díky za titulky! zajímalo by mě, kdo je TA postava/osoba, o které mluví
sea, 19.5.2013 11:08   reagovat
No to nám ještě chybělo. Teď tady zas vylezou samý holčičky a Tennanto-milovníci. Kéž by se vůbec nevracel, byl by klid. Díky bohu za Smithe.
Kozlick, 19.5.2013 10:50   reagovat
Vidíš, ty nahoře píšeš, že Tennantova Doctora nemáš rád kvůli vyjadřování jeho fanoušků, a já bych stejně tak tebe teď mohla uvést jako zářný příklad, že já to tak mám se Smithem. Kdokoli mám pocit, že už jsem si na něj zvykla a mohla bych i mít celkem ráda, tak si přečtu arogantní komentář jako tenhle, že když patří Tennant mezi mé oblíbence, tak jsem "pitomá husa", co to se strašně plete, když ho považuje za dobrého Doctora. Tak si řeknu, že teda děkuju pěkně, že patřit do takového spolku fakt nechci, a radši se budu dál bavit nad díly se Čtverkou a Desítkou, než patřit mezi Smithovce.
Opravdu nechápu tu potřebu fanoušků 11. Doctora kopat do mrtvoly místo toho, aby si užívali, že jejich oblíbený Doctor tam právě je a ještě dlouho bude.
inora, 19.5.2013 13:46   reagovat
Asi jsem se tím svým prvním "nenávistným" komentem špatně vyjádřil. Přečti si zbytek co jsem tu napsal, nechci se opakovat.
Kozlick, 19.5.2013 13:53   reagovat
Já jsem četla i ten zbytek a většina těch komentářů celkový obraz o fanatickém Smithovci nijak nemění, proto jsem taky ten svůj komentář napsala, protože děláš úplně to stejné, co jiným vyčítáš.
inora, 19.5.2013 14:15   reagovat
Tak v tom případě mě vůbec nechápeš ;)
Kozlick, 19.5.2013 14:22   reagovat
Tak se nauž vyjadřovat tak, aby se to dalo pochopit. ;-)
zumik, 19.5.2013 15:09   reagovat
Co je špatnýho na tom preferovat jednoho Doktora před druhým? Ty máš určitě taky svého oblíbence.
Hodně lidí nemohlo prý přijmout 5. doktora po megaoblíbeném Bakerovi (4. Doktorovi - ne šestém).
alexis, 19.5.2013 13:02   reagovat
Ale to co tu děláš, je přesně ono za co se ušklíbáš na své oponenty. Zošklivování si někoho druhého a zbytečné vyzdvihování Tvého oblíbence. Tak nech druhým jejich názor a nehroť to. Vždyť i ta vaše nenávist k Tennantovi je hloupá. Kdykoliv se o něm objeví zmínka tak se můžete zbláznit jak a nejradši by jste ho neviděli, okamžitě začnete útočit na RTD a jste přesvědčeni o "pravdivosti" svého názoru. Tak nechte trochu prostoru i druhé straně ať se jim líbí jejich oblíbenec. Kvůli každé zmínce se tu strhne hádka. Vždyť je to pořád jen jeden seriál ne?? A máme ho rádi, tak se respektujme a neurážejme se vzájemně.
Hellboy, 19.5.2013 12:53   reagovat
Já mluvím hlavně o tom (přečti si, co jsem ještě napsal nahoru), že tahle konkrétní fanouškovská základna je naprosto příšerná. Já svůj názor obvykle nikomu necpu, jen mi přijde orpavdu smutné, když někdo pořád prosazuje Tennanta a tvrdí, že bez něj to není ono a že by se měl vrátit a že ten seriál teď stojí za houby. A tím mluvím i o klasických řadách - spousta lidí je ani neviděla a stejně říkají, že Tennant je bůh. Vadí mi tahle konkrétní omezenost, nechci ale na nikoho útočit. Pokud se někomu Tennant líbí nejvíc, je to samozřejmě v pořádku. Ale bohužel, u Tennanta nastal nějaký syndrom davu nebo co a celý internet ho vyzdvihuje do nebes a odmítá přijmout změny v seriálu.
Kozlick, 19.5.2013 13:47   reagovat
To bude asi tím, že spousta lidí k smrti nenávidí Smithe... Anebo že by se jim prostě Tennant líbil? Hm, nevím...
alexis, 19.5.2013 18:04   reagovat
HELE, David, když byl ještě mladý byl sexy. To je celej důvod. Stopla jsem si jednou jednoto "tennantovce" a nrmluvil o ničem jiném, jak je desátý roztomilý. !Mě to moc nepřijde. Osobně mám radši 11. ale stejně nejlepší byl první.)
xxx, 3.4.2014 20:59   reagovat
ja nechápem prečo sa ľudia vôbec o tom dohadujú je to stále jedná osoba a jednotlivé inkarnácie sa nedajú porovnať lebo každá je jedinečná
The Master, 4.4.2014 07:22   reagovat
Matt je dobrý, ale když je vidím pohromadě, napadá mě: Kdo je ten chlápek s motýlkem vedle Doktora?:-)
alexis, 19.5.2013 10:34   reagovat
Už se těším na speciál k výročí! Matt i David jsou moji oblíbení doktoři, oba mám ráda stejně, protože oba pro mě znamenají určitou etapu mého života stráveného u tohoto seriálu. A vidět je pohromadě to bude předčasný dárek k Vánocům! :) Už se moc těším a jsem ráda, že se opět dočkám Davida v roli doktora :)
Ellen, 19.5.2013 10:21   reagovat
Těším se, paráda.
Hellboy, 19.5.2013 08:49   reagovat
Nemůžu si pomoct, ale David Tennant je z těch novodobých Doktorů prostě nejlepší.
castamir, 19.5.2013 08:14   reagovat
Mě přijde nejdoktorovštější Matt. Možná to bude tím, že má tak nízko posazený obličej a tak to vypadá jako by měl megamozek :-D Ale Tennanta mám taky ráda, byl takový tragický a víc zlý než Matt.
Jemmina, 19.5.2013 08:52   reagovat
Souhlasím, mně zase připadá, že 10. měl docela depky z toho, že je poslední z timelordů, ale 11. si to zas tak nebere.
pajdule, 19.5.2013 09:09   reagovat
tento Matt by lepšie vipadal v ulohe Vládcu
skalný fanúšik, 19.5.2013 12:06   reagovat
hahahahahaha Matt že je dobrý to ma chcete rozosmiať deti deti hahahhahahaha všetci čo majú menej ako 15 nedážu rozoznať Davidou talent
skalný fanúšik, 19.5.2013 12:04   reagovat
skalný fanúšik: Dítě nejsem už nějaký ten pátek. Ani nechápu jak se to mohlo vžít jako nadávka. Měl by sis uvědomit že to, že se budeš ostatním posmívat a urážet je, rozhodně nedodá tvému názoru ani váhu ani nepřispěje k tvému obrazu jako inteligentního člověka, spíše naopak.
Matt je zábavný, na to v jak rychlých dílech hraje to zvládá dobře a přijde mi dost doktorovský na to aby tam klidně zůstal po celou 8. řadu. Pravděpodobně by mu šli lépe záporáci, takže bych ocenila, kdyby se stal trochu zlejší jako byl Tennant, ale všechno mít nemůžeme, že?
Mám ráda všechny Doktory, na všech bylo něco úžasného, milého a zvlášního. A rozhodně si nenechám svůj dojem z nich kazit lidmi, kteří na ně hází špínu, protože měli rádi doktora jiného. Přece jen herci sami si nemohou vybrat, kdo v jejich fanouškovské základně bude a kdo ne.
Jemmina, 19.5.2013 14:30   reagovat
Skalný fanúšik, láskavo neobviňuj fanúšikov Matta z nedospelosti, keď práve ty vďaka svojej gramatike aj prejavu pôsobíš ako decko. Celkovo sú tieto hádky o tom, ktorý Doctor je najlepší, detinské. Každý z tých hercov odvádza kus skvelej práce, Matt aj David sú ohromne talentovaní herci a každý divák má právo na svoj názor.
Aerosol, 19.5.2013 13:40   reagovat
Amen.
alexis, 19.5.2013 13:59   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme