Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

Dark Water TV Trailer

ilustrační obrázek

BBC vypustilo TV trailer na finále, které letos bude zase dvojdílné.

 
S titulky ho můžete naleznout na ToR FB stránkách, neboli zde.
 
Dnes v 20:00 neprošvihněte hangout TRANSLATORS OF RASSILON, kde se bude řešit minulá epizoda a teorie o Slečince…

27.10.2014 15:48   Trailer, Titulky   Blackthunder

61 komentářů

Jestli bude cliffhanger mezi epizodami takovýto..:

Missy: You know who I am, Doctor.
Doctor: Who are you?
Missy: I am...

a konec, tak Moffata asi zabiju :D
OndraH, 1.11.2014 16:26   reagovat
A pak odpoví missy a dozvíme se to až za 3roky až bude Calapidy regenerovat
vojza, 1.11.2014 17:24   reagovat
Ještě by se dalo připomenout co možná nijak nesouvisí s Missy ale jistě někdy bude v doktor who řešeno i když třeba až v další řadě a to proč si při nové regeneraci doktor "zvolil" tvář shodnou s Pompeianem z dílu Fires o Pompeii. Že tato skutečnost má pointu a není jen náhodou je naznačeno v díle Deep Breath, kdy se doktor sám ptá, kde svou tvář už viděl. Sám Moffat se o tom vyjádřil takto: www.radiotimes.com/news…
Mimochodem to už je asi opravdu jen náhoda a nemá logickou souvislost ale všimli jste si té shodnosti kdy se vyráběli velké elektronické obvody v Pompeích z mramoru a v Robots of Sherwood ze zlata?
Mapafius, 1.11.2014 15:31   reagovat
Tady Moffat převzal ještě Daviesův nápad, takže vysvětlení bude.
alexis, 2.11.2014 13:34   reagovat
kurňa lidi, neřešte to tak a nechme se všeci překvapit, třeba se někdo z vás teorií trefil a třeba ne, kdo ví? ale bude to překvapení pro celý whoniverse :-)
ja, 31.10.2014 15:20   reagovat
Pokud si pamatuji bylo řečeno že Doctor bude čelit starým nepřátelům. Co když je to The Rani?
Chosieczek, 31.10.2014 11:20   reagovat
Zdá se mi to, nebo má Missy u krku brož s vyobrazeným římským vojákem?
Lucian, 31.10.2014 00:32   reagovat
To je podle mě Athéna, ta je obvykle zobrazovaná s přilbou.
Kave, 31.10.2014 08:19   reagovat
Kdyby to někoho zajímalo, tak jsem našel v jednom zahraničním threadu, že jde pravděpodobně o bohyni jara a znovuzrození Flóru

image0-rubylane.s3…
Lucian, 31.10.2014 12:27   reagovat
Ještě bychom mohli rozebrat, co je ta tajemná organizace 3W.
Má to něco společného s internetem?
Zarwan, 29.10.2014 19:19   reagovat
Mně se nejvíce líbí postřeh, že když 3W otočíš, máš z toho ME.
ESESEL, 30.10.2014 22:08   reagovat
Jaká organizace 3W?
HankaP, 30.10.2014 18:09   reagovat
Přesně tak :D
Blackthunder, 30.10.2014 18:41   reagovat
Ještě taková slovní hříčka z traileru, na podporu té nejkontroverznější teorie, ve kterou sám nevěřím, ale hříčka tam je. =)

Doctor: Who are you?
Missy: You know who im.

tzn.

Missy:You know. WHO Im.

;)
Angi, 29.10.2014 19:03   reagovat
To nezní špatně. Dnes jsem si ve vlaku pustila DayOfDoctor a tam kurátor ;-) Jedenáctému velmi spiklenecky říká "Who knows"
Isognomostom, 29.10.2014 21:47   reagovat
Presnejšie mu hovorí "Who nose" :)
Peter035, 29.10.2014 22:13   reagovat
na kratším Traileru je náká mrtvola co tiská tlačítko a pak za doktorem v okně tak mně napadlo jestli to není mumie z orient expresu.
tom, 29.10.2014 11:03   reagovat
Tak to je ta největší 3,14čovina co jsem kdy slyšel .... A navíc se ta mumie rozpadla na prach :)
Akira, 29.10.2014 21:24   reagovat
Ano, možnost, že by to byla ona mumie je dost nepravděpodobná, dá se to ale říct i poněkud civilizovaněji.
Dochtúir Cé, 30.10.2014 09:08   reagovat
Vulgarizovat pomocí matematiky se mi zdá civilizované až moc. =)
Angi, 30.10.2014 10:58   reagovat
Začínám si mysle jestli missy není nějaká další regenerace Rani..... i když asi je to blbost
assassinwho, 29.10.2014 10:53   reagovat
Řekla bych na základ promofotek, které byly zveřejněné, že ti Cybermani budou nějak obsahovat "stažené" osobnosti lidí, kteří zemřely. Co mi to jen připomíná? Díl, ve kterém Cybermany považovali lidi za duchy svých zemřelých... Army of Ghosts?
alexis, 28.10.2014 14:34   reagovat
Souhlasím. Tak mě napadlo, když už tu někdo dokázal, že Missy je v hlavě Cybermana, vzpomněl jsem si na jistou postavu, která byla "v hlavě" Daleka.

Finále se blíží a souvislosti se hledají ve všem, ale myslíte někdo, že by mohl Moffat nějak použít i tohle?
Dochtúir Cé, 28.10.2014 23:40   reagovat
Nebo knihovnu (Silence in LIbrary) ve které počítač uložil lidi na disk aby je zachránil
vojza, 28.10.2014 15:24   reagovat
V tomhle traileru je jeden velmi zajímavý detail. "We'll se what we're made of YOU and I" Když Doktor říká YOU, objeví se jeho vlastní tvář, když řekne I, objeví se tvář Missy.

Jaká témata dosud série rozvíjí? Máme tu Claru, která se musela čím dál víc stát Doktorem a máme tu Doktora, ve kterém od začátku sledujeme jisté odcizení sama sobě, sledujeme, jak v sobě objevuje svou vlastní temnotu, své vlastní démony, řeší základní otázku "Am I a good man?" Dalším tématem jsou vojáci, které doktor nenávidí, protože nepřemýšlí sami za sebe, jdou a ničí podle rozkazu (jako Cybermeni), Danny nám však odhaluje, že sám Doktor se chová jako nelítostný generál. Opravdu nedokážu odhadnout, co se v posledních dílech bude dít, ale myslím si, že Missy je jakýmsi ztělesněním temnoty v Doktorovi (podobně jako Dream Lord), proto si také povídá s lidmi, za jejichž smrt cítí Doktor vinu (s policistou v Caretaker si nepovídá), skrze ni bude nějakým způsobem Doktor v těchto dílech záporákem (možná i vůdcem Cybermenů) a Clara se bude muset opět stát Doktorkou a zastavit ho (proto v upoutávkách vidíme ten zjevný antagonismus)
Bořivoj, 28.10.2014 04:26   reagovat
Mě se zdá, že Doktor si je nejistý, jak moc by měl on sám zasahovat,což se může projevovat tím, že do akce posílá za sebe (někdy) Claru. Rozhodně jí svěřuje víc rozhodovací pravomoci, než jeho předchozí inkarnace. Doktorovo jednání v Kill the Moon je tak trochu zrcadlový obraz toho, co udělal 10. Doktor v Christmas Invasion. Zachránil Zemi, svedl frajerský souboj s vůdcem těch emzáků a potom se mohl vzteknout, když se lidstvo - zde reprezentované Harriet Jonesovou - dovolilo vzít osud do vlastních rukou. Odsoudil Harriet za zlikvidování odlétající lodi, způsobil její pád, a tím i otevřel bránu k moci Masterovi. Jo jo, činy mají následky:-) Takže zatímco 10. Doktor de fakto arogantně rozhodl za lidstvo sám, 12. Doktor se odpovědnosti vzdává, a trochu nefér přenechává rozhodnutí na Claře a spol. Zajímavý posun. (Aby bylo jasno, desítka je můj Doktor. Můžete mít někoho rádi, ale přitom vidět, že není dokonalý.)
Zatím se mi nezdá, že 12. Doktor v sobě má víc temnoty než 10. nebo 11., je spíš větší pragmatik. A od pragmatičnosti může být kousek k necitelnosti.

Mimochodem, když si Clara ve Flatline tak trochu hrála na Doktora, napadlo mě, jestli nás už Moffat a spol netestuje, jak bychom přijali Doktorku:-)
alexis, 30.10.2014 21:59   reagovat
No, hlavně tu máme Claru, která je čím dál tím větší opruz, a jejího přítele, který je nesnesitelný opruz od samého začátku. Nevím, co je horší - jestli to, když si čtvrtinu dílu nyvě hledí do očí, nebo když se tělocvikář nimrá ve svých psychických bebíčkách (což je asi tak zábavné, jako koukat, jak si vymačkává beďara).
Jak byla Clara perfektní companionka s 11., teď už jen doufám, že po této sérii vypadne na dalekou svatební cestu a uvolní místo někomu, jako byla Donna, Sarah-Jane, Leela, Jo...
A hlavně: už NIKDY žádní pubertální spratci na palubě Tardis!!!!
sherudan, 30.10.2014 17:15   reagovat
Narazil jsem ještě na jednu zajímavou teorii. I když si nemyslím, že to tak bude, ale líbí se mi.

Missy je ztělesněním smrti, která se snaží Doktora dostat po té, co jí v Time otD těsně unikl, když dostal nové regenerace.
Zarwan, 28.10.2014 00:50   reagovat
To se mi líbí, ale smrt do světa Doctora Who jako postava asi opravdu nepatři, nejsme v Zeměploše... Bohužel:-)
alexis, 28.10.2014 09:09   reagovat
Bohužel - docela bych chtěla vidět, jak by vypadaly Doktorovy přesýpací hodiny :D
Tessuna, 28.10.2014 10:18   reagovat
to by snad bylo i na Moffata moc
HankaP, 28.10.2014 00:53   reagovat
Jen se mi líbí, že je to docela originální teorie, když všichni jen dokola píšou, že je to Master, Valeyard, River, Rani atd.
Zarwan, 28.10.2014 01:00   reagovat
To určitě ano :)
Jenom doufám, že to nebude nikdo ze všech těch šílenejch teorií
HankaP, 28.10.2014 01:43   reagovat
No, v DW Universu opravdu existuje Smrt (nebo lépe řečeno její ztělesnění)...
tardis.wikia.com/wiki/Death
Dani El, 28.10.2014 08:41   reagovat
No to koukám...
alexis, 28.10.2014 09:12   reagovat
Taky se vám zdá že v TV traileru se Clara tváří jako hodná a Missy jako zlá, zatím co v "Next Time" to vypadá opačně?
Wesher, 27.10.2014 23:54   reagovat
Jsem opravdu zvědav, jaký převrat na nás Steven Moffat chystá. Očividné je, že "slečna" Missy použila Claru jako nástroj na ovlivnění Doktora. Také víme, že Clara ovlivňuje Doktora od počátků. To ona mu vybrala jeho Tardis (viz. konec sedmé řady), která neposlouchá na slovo a posílá ho tam, "kde je ho zapotřebí". To Clara ovlivnila Doktorovo dětství a vnímaní samoty (díl "Poslouchej"). To ona ho mnohokrát vytáhla z maléru. To ona před ním zachránila Gallifrey, když chtěl stisknout tlačítko. Doktor má tajné nelichotivé jméno... Proč? Asi to byl pěkný ubožák. Někdo na něj nasadil Claru a on se díky ní zpětně v čase stává dobrým mužem. Slečna Missy je sice divně nesympatická a cynická, ale nasadila na Doktora Claru a ta ho vyvádí z vnitřní temnoty. Proč by to dělala? Že by řízená životní lekce? Něco jako výchovná hra?? Že by byla Missy "paní času"? vychovatelka, nebo Příbuzná... Nebo někdo, kdo drží na uzdě Doktorovu temnotu a mindráky? Vůbec bych se nedivil. Moffat je skvělý konspirátor a dokázal by obrátit naruby i původní sérii "Doctor Who". A tím nás možná chce dostat... P.S.: Prošel jsem si epizidu "Noční můra ve stříbrném" a podle mne jsou fotografie Clary v mysli všechny tatáž osoba (líčení, oděv a účes dělají divy). Ta Missy je zde zajímavým překvapením, ale přijde mi jako řadová "nicka". Neumím si představit, proč by se měla stát něčím tak nadřazeným, jako je Missy v osmé řadě. No nic, ještě čtrnáct dní a uvidíme :-).
Miniprog, 27.10.2014 23:07   reagovat
Dobrá úvaha... Clara tak trochu stojí za tím, že Doktor je tím, kým je, takže spojit si ji a její působení s nějakou negativní silou je trošku obtížné...

Jestli ale Missy opravdu nasadila vědomě Claru na Doktora, tek už jsme za hranicí lekce, to už je spiš ovládáni něčiho života jako celku. A fakt se nechci dozvědět, že Doktor ji tm kým jenom proto, že na něm nějaká zvrhlá panička prováděla experimenty. Hm... To už radśi řešení tyu Buffy - Normal Again - hlavní hrdinka není hrdinka, ale leži zdrogovaná v bláznici a fantazíruje o upirech, monstrech a svých nadpřirozených schonostech, zatimco jeji duśevní zdraví se rozpadá. Joj, Missy - doktorka, zanedbaný chlápek v blazinci... Moffat by přežil den, maximálně dva:-)
alexis, 28.10.2014 09:26   reagovat
Jestli jednou Moffat zjistí, že má nějakou nevyléčitelnou nemoc, tak se vsadím, že přesně takhle se se světem rozloučí.

A v potitulkové scéně se dozvíme, že na l§žku vedle Doctora leží ještě pan Holmes.
Dochtúir Cé, 28.10.2014 11:50   reagovat
Pěkně sepsáno. Erm... že by Missy byla Doctorova holka z puberty? Nebo teď mě napadlo úplně to nejšvihlejší, že by Missy byla Susan? :-DD Ne, dobře, Back to Earth, jasně že na tom všem může hodně být. Takhle podaný to zní taky zajímavě.
Mike, 27.10.2014 23:17   reagovat
zajímavé je když doktor spadne/vyskočí z letadla
tom, 27.10.2014 18:50   reagovat
Inak, je to len moje zbožné prianie, alebo to tam na začiatku fakt vyzerá ako Pompeje? :D
m..., 27.10.2014 18:25   reagovat
Mně to připadá jako to místo, kam se dostal Doktor s Clarou po tom, co vstoupili do jeho časového proudu v Name of the Doctor (a odkud jsme je vlastně ještě neviděli vystoupit).
Zarwan, 28.10.2014 00:44   reagovat
no je to možné nebo je to peklo když je tam i to nebe
tom, 27.10.2014 19:51   reagovat
...dnes jsem shodou okolností viděl Nightmare in Silver... zmínil někdo v souislosti s Missy tu holku, co jí zpracovali kyberlidi kdyý byl Doctor Kyberplánovač a která se jmenovala ehm... Missy?
Ford Prefect, 27.10.2014 18:07   reagovat
Nerad kazím všeobecné nadšení.. ale ta tvář v Nightmare je podle mě jen Clara..
Andrew26, 27.10.2014 22:11   reagovat
Clara je Clara, Claru bych do toho vůbec netahal. :-D V Doctorově hlavě se Missy opravdu nikde neobjevuje.

Přesto. Mně naopak přijde, že Missy z Nightmare by starší docela dobře mohla vypadat jako Missy z osmičky.

2imgs.com/2i/i/544ecaf6…

A i kdyby ne, na té podobě bych až tak extra nelpěl. Missy dostali Kyberlidi - a na konci epizody je vidět, že ta imploze planety 100% účinná nebyla a něco z kybersvěta přece jen přežilo. Možný je všechno. Tahle teorie se mi vážně hodně líbí, přestože tahle Missy z Nightmare neměla k Doctorovi žádný vztah. Kdyby byla zvolena novou plánovačkou, už by jí Doctor lhostejný nebyl. No... však uvidíme. :-D
Mike, 27.10.2014 22:55   reagovat
Souhlasím, ta teorie se mi taky líbí. Ta věc, co přežila výbuch planety, mohla být nějaká "záloha" všeho, co cybermeni na planetě zjistili, tzn. i mysli konvertovaných lidí a všechno, co se jim podařilo stáhnout z Doktora ("nebe" jako virtuální realita). Mysl Missy si mohla vytvořit nějaký vztah s nahrávkou Doktorova vědomí (odtud "boyfriend", i když ho vlastně nikdy nepotkala) a odtamtud může pocházet i znalost telefonního čísla do Tardis. Nejsem si jistá, jak mohla Claru "vybrat", když Clara byla v tu dobu už s Doktorem (wibbly wobbly?) - leda by nemyslela "vybrat jako Doktorovu společnici," ale "vybrat k něčemu" - nepochybně nějakému zákeřnému plánu.
Docela to sedí :). už se těším, až zjistíme, jestli to tak opravdu je.
Tessuna, 28.10.2014 01:33   reagovat
Přesně, taky mě to dneska napadlo :) Zatím nejlepší teorie, kterou jsem tu četla!
čajinka, 29.10.2014 20:03   reagovat
Tak jsem se na ten díl podíval. Ta dívka Missy mi moc nepřijde ani podobou.
ALE
když se cyberplanner dostane doktrovi do hlavy a začne se mu tam hrabat, tak se tam objevý taková rozostřená tvář, která velmi připomíná tajemnou Missy. Pak ji přejede kouř a objeví se tam už jasnější tvář Clary a pak další. I z konverzace je jasné, že se baví jen o Claře.
Pokud bych od toho dílu čekal nějaký nenápadný spoiler, tak právě takový :)

Pravá Missy
images.kpopstarz.com/data…

Rozostřená "Clara (?)"
www.youtube.com/watch?v…
Steve, 27.10.2014 21:20   reagovat
Tohle sedí jako prdel na hrnec. Možná líp. Poklona, tohle je trefa, jsem si jistý.
Angi, 28.10.2014 11:19   reagovat
Já v tom vidím prostě jen viktoriánskou Claru.
alexis, 27.10.2014 21:34   reagovat
Pokud by ta teorie byla správná. Nebyla by Clara rpzhodně první postavou, která přejala jméno mrtvého vojáka, že kapitáne Jacku H. :)
Steve, 27.10.2014 21:22   reagovat
Wow. To by mohlo být ono. Jdu tu epizodu zkouknout, ale... přinejmenším jméno a souvislost s cybermany sedí.:)
Tessuna, 27.10.2014 19:40   reagovat
nasadil jsi mi brouka do hlavy, jdu se na to podívat :D
HankaP, 27.10.2014 19:01   reagovat
hm jestli říkáš pravdu tak to bude zajímaví
tom, 27.10.2014 18:39   reagovat
Wow. To je HODNĚ zajímavé. Ale zároveň tak trochu zklamání, jestli mi rozumíte.
Dochtúir Cé, 27.10.2014 18:37   reagovat
Mně by to právě přišlo (na rozdíl od Mastera / Valeyarda / Clary a dalších teorií) nelaciné. Což požaduju hlavně. :-D A dalo by se to vysvětlit bez škobrtání a zároveň by to byl od tvůrců neskutečnej mindfuck.
Mike, 27.10.2014 18:42   reagovat
Ale asi jo, o tom žádná. Asi jsem z těch teorií už moc zblbnutý, ale prostě jsem čekal, že to bude nějaká "důležitější" postava. Možná bych se měl zas podívat na Nightmare in Silver.
Dochtúir Cé, 27.10.2014 19:04   reagovat
Kto že to? :D
m..., 27.10.2014 18:24   reagovat
* polk * Tak TOHLE je zatím ta nejzajímavější teorie vůbec a jestli je špatná, tak budu moc, moc naštvanej. :-D Dobrý, fakt.
Mike, 27.10.2014 18:16   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme