Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

The Name of The Doctor - poepizodní diskuze

ilustrační obrázek

Tato diskuze je pro možnost sdělení vašich názorů na epizodu, takže bude obsahovat spoilery a všechno možné… pokud jste epizodu ještě neviděli, nečtěte komentáře.


18.5.2013 20:44   Diskuze   Blackthunder

319 komentářů

Já vím, že už tahle epizoda je dávno oddebatovaná a všichni se třeseme na výroční epizodu (někdo strachy, někdo nadšeně), ale nedá mi to: čím víc o tom přemýšlím, tak si myslím, že události na Trenzalonu nejsou ty, které byly prorokovány Tichem. Snažit se je nějak našroubovat je až moc násilné.
Jak už mnoho tady podotklo - Doktor neodpovídal na otázku ("žádné živé stvoření nemůže mlčet nebo lhát"), ale na otázku odpověděla River - mrtvá River.
A snažit se našroubovat pád jedenáctého na ztroskotání Tardis - to se mi fakt nezdá.
Kromě toho, neříkal někde v nějakém rozhovoru Moffat, že se v proroctví neříká, že jde vyloženo o pád Doktora?
Hodně doufám, že to má Moff dobře promyšlené.

Že by se mohlo proroctví týkat "desátého" Doktora, to už by bylo i na Moffata moc překombinované.
Je mi prostě divné, proč řád Ticha podnikal tu věc z vraždou Doktora, která se zdála být jejich hlavní a jediný cíl, a evidentně měl znalosti o nějakém stavu, který nastane na Tranzalone, při pádu jedenáctého, kdy se nikdo nebude moct vyhnout odpovědi na otázku. A ta otázka bude - Jaký Doktor.

Odpověď tu otázku totiž nemusí být jméno - ale GI ji takto pojala. Nejprve se zeptal několikrát Doktora, jak se jmenuje, a potom se ptal: Doktor who?
Jestli vyjdu z českého překladu, tak odpověď může být třeba praktický, zubní, nebo prostě dobrý doktor.
Je možné, otázka v kontextu jména nebyla tou otázkou, kterou myslelo Ticho? Jak to vůbec je? A co na to Jan Tleskač?

alexis, 20.7.2013 22:45   reagovat
Nevím jestli tu to někde zaznělo ale napadlo mně že Johne Hurt by mohl být Doctor před tím než si začal říkat Doctorem (i když to nesedí na tu poslední větu co řekk JH " ve jménu míru a příčetnosti". Doctor " Ale ne ve jménu doctora.)
omegam, 12.7.2013 19:37   reagovat
Podle mě je to regenerace Doctora, který vznikl z jeho ruky a tím činem mohlo být myšleno zničení Dalekské flotily v epizodě 4x13 - Journey's End, protože pokud si dobře pamatuju, původního Doctora moc nenadchlo, když jeho ´´klon´´ zničil Daleky
Recon9852, 2.8.2013 17:31   reagovat
dddwww, 26.5.2013 11:25   reagovat
Tohle by alespoň části zpackaného finále dost pomohlo. Moffat, go home, u drunk.
Xaverius, 26.5.2013 16:36   reagovat
Eh - nechápu, proč to vydali až teď? Kdyby to dali na začátek epizody, bylo by to lepší.
alexis, 26.5.2013 13:20   reagovat
Je to ako bonus na DVD.
dddwww, 26.5.2013 14:02   reagovat
tak mě napadlo.. Jak může Clara zachraňovat Doctory? Kdyby je nezachraňovala, tak by jejich současnost neovlivnila a oni, respektive jeden z nich, by zemřel (nebo zregeneroval, čímž by se změnila celá Doctorova historie, jakou jí známe my).. tudíž by nebyl žádný 11. Doctor, který by se setkal s Clarou, která by je zachránila.. ?
Frank, 26.5.2013 01:04   reagovat
Nemohla změnit danou časovou linii, pouze do ní vstoupila když měl být Doctor zabit mimo tuto linii a většinou zemřela místo něj.
MachTom, 26.5.2013 11:25   reagovat
Ako som to pochopil ja, tak GI menila jeho minulosť v tom danom momente a preto mohla práve vtedy vstúpiť do jeho časovej línie aby ju uchránila od škôd napáchaných GI. čiže vlastne len zapríčinila to, že sa timeline vrátila do normálu.
Drakerin, 26.5.2013 07:24   reagovat
Wibbly wobbly timey-wimey. Jenže ona je zachraňovala vždycky. To, že to mohlo být jinak, není možné, protože změna se stala až v její současnosti, v okamžiku, kdy vlezla do časové jizvy.
Fakt, že se to promítlo, do celého času, byl podružný, protože to se už z pozice minulosti nedalo změnit. To by šlo jen tak, že by do té jizvy někdo vlezl po ní a zase to překazil.
Xaverius, 26.5.2013 02:13   reagovat
Ještě to zkusím upřesnit. V minulosti to nikdo změnit nemohl, protože se to ještě nestalo.

Dr. Who - please leave logic in the foyer.
Xaverius, 26.5.2013 03:45   reagovat
300
300, 25.5.2013 23:39   reagovat
Stále zapomínáte na jednu věc. 11 Doctor mluvil o sobě jako o někom kdo si své jméno vybral sám. Takže tamten své jméno dostal. Je to jen teorie, ale co když existuje 11 ztělesnění Doctora a jeden co je všechny předcházel, ten co jako první zemřel aby se zrodil. Pak první Doctor si uvědomil co spáchal. Pak 11 Doctor je 12 spodobněním původního Pána času.
MachTom, 25.5.2013 19:39   reagovat
opravdu malé shrnutí od Straxe
www.youtube.com/watch?v…
danny89, 24.5.2013 19:02   reagovat
K tomu Johnu Hartovi mě napadla jedna věc. Ono to vlastně souvisí s verzi "8,5". Na konci 4. série vznikl z Doktorovi ruky jeho duplikát. A tady může souviset. Doktor při loučení řekl Rose, že vzniknul z války, a proto se nebál násilně zakročit (Setkání Devátého s Dalekem a Doktorovo "Exterminate"). V té válce mohl vzniknout při regeneraci další Doktor, který (a to už tu bylo řečeno) uzavřel Pány času.
Verzi s 12. regenarací zavrhuji, protože Doktor nezná své budoucí regenerace. Sám řekl, že neví, jak bude vypadat, kdyby je znal, tak by to věděl.
Tri snupecky, 24.5.2013 08:50   reagovat
V jednom z dílů bylo řečeno že si vybírá tváře které se mu líbili ... nebo potkal v minulosti ... 6. Baker jako nějaký císař z classicu 12 . Capaldi jako prodejce v Pompejích. .. 11. Matta potkal 10. V dobrodružství Sarah Jane. ..
Zdunda, 10.3.2015 22:11   reagovat
Ano, diskutovali jsme o tom s kámošem a tohle nám přišlo jako nejpravděpodobnější.
vytun, 28.5.2013 08:40   reagovat
Neviděl jsem classické díly.
Osobně čekám, že se ve speciálu objeví Zygoni. Bylo by pěkné, kdyby celá série ( epizoda :) ) byla jen iluzí vytvořenou Zygony. A také si myslím, že 10. Doctor bude Zygon :). Nebo ještě lépe iluze vytvořená Dream Lordem.
Joh Hurt jakožto Valeyard, je dle mého názoru 13 reinkarnace, i když by mohl zemřít ( John Hurt ) a pak by seriál byl mimo. Nepřikládám mu nějaké velké místo a jestli budu ve speciálu, jen ho zkazí. Dream Lord by byl lepší
Odrovnaly mě scény s ostatními Doctory a scéna z Gallifrey.
Ale nejlepší v celém díle byla určitě G.I., i když už to nebyl Dr.Simeon, který měl styl. rychle umřel( Whispermens jsou lepší než Snowmani )
A jak jsem si četl všechny komenty došlo mi, že bude velká škoda neúčast Ecclestona ve speciálu.
Metal, 21.5.2013 18:40   reagovat
Ještě k těm Zygonům...
twitter.com/bbcdoctorwho…
Xaverius, 22.5.2013 23:51   reagovat
Bude velká škoda neúčast kteréhokoliv žijícího představitele Doktora (především McCoye :D). O Valeyardovi se už od Šestky vedou spory, jestli je mezi dvanáctou a třináctou regenerací jako procesem (tedy že je 13. doktor), nebo jestli je mezi dvanáctou a třináctou regenerací jako fyzickými podobami (tedy že je zhmotnění Doktorových negativních vlastností zprostředku 12. regenerace - případ formy z průběhu procesu už tu byl, i když neměla žádné rozeznatelné rysy). Ono to záleží na tom, jak si člověk vyloží tu Masterovu větu.
Xaverius, 22.5.2013 19:44   reagovat
Podle mě teda bude Hurt v podstatě jakoby 8,5 (9) reinkarnací, mezi 8 a 9 doktorem. Akorát se nepočítá do reinkarnací doktora, protože v poslední epizode bylo řečeno, že to co udělal, udělal pro mír a Matt řiká, že ne ve jménu doktora. Takže si myslim, že Hurt bude ten kdo ukončil časovou válku, akorát ne ve jménu doktora...
Nick, 22.5.2013 17:01   reagovat
Já myslel, že je na to ''hrdý'' že ukončil časovou válku. Jinak by to nikomu neříkal, ne ?
Metal, 25.5.2013 18:05   reagovat
Zrovna sem to chtěl napsat myslím si to samé, jsem na to fakt zvědavý.
DoctorMatt, 22.5.2013 23:52   reagovat
jop, uplně..
bob, 25.5.2013 23:39   reagovat
Jo, ve jménu Doctora by akorát znovu vyvraždil všechny Daleky :-D. Takhle k tomu jen přidal jednu rasu a hned je z toho navětvy.

Jinak já doufám, že to bude Valyard ;-)
Nicolas, 22.5.2013 18:24   reagovat
Nejak mne prijde, ze silenc nechranilo sebe pred doktorem, ale doktora samotneho pred sebou samym. Snazili se zabranit, aby doktor dal nekomu pristup ke svemu hrobu a tim umoznil zmenit dejny vesmiru k horsimu. Samotny pad pad jedenacteho bylo pak jeho postupne vymazani z historiie a zabiti jeho predchozich regeneraci. Me po tomhle dile vychazi silenc jako ti dobri, co si to trosku prehnali s horlivosti.
Ajaaa, 21.5.2013 11:02   reagovat
Lidi vám to asi vážně nedochází? Moffat si hrozně rád hraje s publikem. Řekne něco co vypadá jako velká věc a pak zjistíte, že to zas až tak velké není a věc, která se může zdát maličkostí je tím největším tajemstvím. "Fall of eleventh ..." tak to je další z jeho hříček znamená to hned několik věcí. Pád TARDIS + jinotajně to znamená, že další díly budou jedenáctý měsíc ;) to byl od něj takovej menší vtípek a pravděpodobně, že po speciálu Doktor zregeneruje. Mimochodem vám uniká jedna důležitá věc. Tardis má rozbitý vnější obvod maskování. Ten se neopravil ani po její regenraci tzn. , že TARDIS která je na Trenzalore není nutně budkou 11. doktora (to podotýkám k lidem jejichž teorie směřovala k tomu, že tam umře jen TARDIS zatímco Doktor bude pokračovat ve svých cestách) to ovšem neznamená, že to tak nebude jen podotýkám fakta :) K River bych tu taky něco měl. Potkala se jen s doktorem v knihovně potom na planetě s anděli a samozřejmě párkrát s posledním doktorem + jste si mohli všimnout, že se v jednom díle říká, že River je sice zavřená, ale stále mizí s Doktorem někam pryč (hned potom co se vzali ? mám dojem, ale proč to přestalo se mě neptejte nejspíš už vyčerpali minulost, kterou spolu mohli strávit. Nemhola potkat předešlé Doktory, protože by si ji pamatoval, když ji potkal v knihovně. River je pouze 3.tí regenerací a už zde žádná jiná nebude (pravděpodobně), protože ztratila svou reg. schopnost. To je tak nějak všechno, kdyby vás ještě něco zajímalo tak se ptejte :)
k tomu datu aimiiny svadby mám dojem, že TARDIS bouchla právě v to datum kvůli přespřílišnosti paradoxů + trhlina samozřejměmožná jak už někdo zmínil se o to přičinilo i Silence ? Jestli v tom datu je hlubší význam jak v číslech tak to netuším. Každopádně John Hurt bude nějaká verze alter-ega, ale z minulosti ! Doktor o něm věděl už předtím. Řekl to on je mé největší tajemství. Muselv vědět o koho jde. Tipuju, že bude souviset s tím že Clara a Doktor = echa budou se snažit uninkout - narazí na něj? to už je jen teorie. Doktor se ještě s River setká pokuď chce Moffat dodržovat nějakou logiku. Nemůže říct spoilery aniž by se pak potkala s Doktorem v jeho budoucnu jeji minulosti. A vzhledem že se jedná o finální verzi River... :)
Aletin, 20.5.2013 22:58   reagovat
Co se týká Johna Hurta, tak nemusí být nutně z Doctorovi minulosti. Může být klidně z budoucnosti. Nevíme, jesli doctor nenavštívil svá budoucí "já". SIce prohlašuje, že by neměl navštěvovat vlastní časovou osu, ale už to mnohdy porušil (Pandorica, Impossible astronaut). Podporuje to i teorie, že Clara si Hurta nepamatuje, potkala jen 11 doctorů až do současnosti..jenže ona není cestovatelkou v čase, doctor ano a doctor je zvědavý, všetečný a rád machruje ;-)
Spiderman, 21.5.2013 06:34   reagovat
Hurt bude z minulosti. Takhle komplikované to nebude. Znamenalo by to, že v budoucnosti udělá Doktor ve jménu míru a klidu něco horšího, než genocidu vlastní rasy. Trenzalore byla prakticky hořící planeta pokrytá hroby - GI to nazval "menší šarvátkou podle Doktorových standardů" - čili se bude zřejmě jednat opravdu o inkarnaci, která může za vymícení Timelordů.
Elektronicky.Otisk, 23.5.2013 17:10   reagovat
Tahle možnost vypadá asi nejpravděpodobněji, ale nesmíme zapomínat na pravidlo číslo 1: Moffat lies.
Qel, 23.5.2013 17:47   reagovat
v klasických sériích už Doktor Valeyarda potkal u soudu.
DastDream, 22.5.2013 17:01   reagovat
Pochybuju, že je to někdo mezi 8. a 9. Doctorem, protože pak by si to všichni následujicí (9. - 11.) pamatovali - to co udělal a tím, že zregeneruje, tak se přeci nestane novým člověkem, ale je pořád tím stejným, ale jen v jiným balení. Tudíž - pokud jednou přestane být Doctor, tak tím, že zregeneruje se jím znovu prostě nestane. Spíš bych řekl, že je to až nějaký další Doctor...Valeyard, kterýho zná ze své vlastní minulosti
Vojrik, 20.5.2013 19:48   reagovat
Já osobně jsem přesvědčený, že to je někdo, kdo byl mezi 8. a 9. doktorem. Vede mě k tomu, co tam říká: "Udělal jsem to ve jménu míru a příčetnosti". Podle tím myslí konec časových válek a zkázu Galifrey, za kterou jak víme je doktor zodpovědný.
alf, 21.5.2013 13:07   reagovat
Tady je ještě otázkou, jestli Gallifrey a všechny zničil/zabil nebo jestli je jenom "uzamknul" v čase, protože mám pocit, že v seriálu občas říkají, že je jen uzamknul a ukončil válku, ale nezabil je - tudíž je může zase "odemknout". Jindy se zase říká, že je "natvrdo a definitivně" zabil...to by chtělo ujasnit, protože se v tom sám nějak nevyznám....
Vojrik, 21.5.2013 13:19   reagovat
No říkali, že je uzamknul těsně před koncem války. A v tom zámku válka došla do trpkého konce, kdy došlo k eliminaci všech účastníků. Kromě těch kterým se podařilo z něj utect jako např. dálekum.
Sequentus, 21.5.2013 19:34   reagovat
Gallifrey a zbytek ani nemohou být zničené, protože než Doktor zregeneroval do současné podoby (Konec času 2(film)), pokusil se Vládce přivést Pány času z toho timelocku a Doktor říkal že by se tím nevrátili jenom Páni času
Recon, 22.5.2013 16:42   reagovat
Ale 11 si ho evidentně pamatuje...
A, 21.5.2013 00:26   reagovat
Ano, protože Valeyard z budoucnosti se v nějakém bodě rozhodl vrátit do minulosti a od tama ho zná (vlastně tehdy viděl svoji v té době vzdálenou budoucnost) - viz. původní série Doctora
Vojrik, 21.5.2013 13:07   reagovat
Hmm tak to já jsem přesvědčen že regenerace osobnost změní.Stejně jako reinkarnace ve východních náboženstvích, kde se do další inkarnace dostane to základní z duše, tak Doktor má navíc i vzpomínky.Nicméně každá Doktorova inkarnace je povahově odlišná od předchozí např. pro devátého Doktora byla Rose spíše domácí mazlíček než společnice a desátý měl s Rose platonicky romantický vztah.Desátý byl skoro fanatický pacifista (snad jen s vyjímkou Dáleků a Cyberlidí) který se časem po ztrátách mnoha přátel pomalu stává zklamaný životem-osudem.Jedenáctý Doktor je mnohem temnější i když se občas chová jak geniální puberťák s maniodepresivníma tendencema (prostě šílenec v budce) tak si jde tvrdě za svými cíly (i když to je ochrana lidí na kterých mu záleží) bez ohledu na následky.
Z toho se dá předpokládat že když své chování nezmění stane se z něj nebo dalších inkarnací největší hrozba ve vesmíru, teda když není na vaší straně (bohužel když jednomu pomúžete tak druhému, třeba i nepřímo, ublížíte).Otazkou je jestli ho v dalších inkarnacích nenapadne třeba vést preventivní údery nebo něco o hodně horšího.
Hellraiser, 20.5.2013 23:03   reagovat
Ano, změní jeho osobnost...i u normálních lidí se v průběhu života mění osobnost...ve dvaceti se člověk chová jinak než za 50 let, když je mu 70 let a přesto je to stále ta stejná osoba. Doctor regenerací změní sice povahu a vzhled, ale pořád je to on...jen jakoby převládne trochu jiná jeho část osobnosti, která do té doby byla potlačena. Co se týče základních rysů - je to totální šílenec s budkou :-D, chce pomáhat, nechce války, chce mír, dobrodružství, poznávat vesmír, snaží se chránit lidi, na kterých mu záleží - tohle všechno stále zůstává, jen se trochu mění to chování. Takže je to pořád ten stejný "člověk", co chce to stejné a dělá to pořád stejným stylem a pamatuje si všechno, co už kdy udělal, ale jenom se trochu odlišně chová.
Vojrik, 21.5.2013 13:14   reagovat
Tak, přesně. Při regeneraci se mění vrozené dispozice, ale to, jak ho utvářelo okolí zůstává.

Naštěstí se zatím vždycky stalo, že mezi vrozenými dispozicemi byla ta být totální pošuk :D. Teda kromě toho timewar Doctora.
Xaverius, 21.5.2013 06:48   reagovat
Ale Valeyard neudělal nic pro zachování míru přece. Tomu šlo jen o záchranu svého krku ukradením regenerací ne?
Podle mě je to Timewar doctor, kterého potlačil v sobě po válce.
Sequentus, 20.5.2013 22:26   reagovat
Moje malá teorie. Pamatujete, jak se Clařin život skládá z údajů o Doctorovi - ale o seriálu (datum vzniku, doby, kdy neběžel, atd.) - Clara je více méně Doctorovým echem, někým, kdo ho provázel všech jeho 11 reinkarnací (btw zamysleli jste se nad tím, že když se Clara narodila na Gallifrey, musela bý j jedné ze svých mnoha životů nutně i Time Lord? :-))). Data ale vynechávají dobu, dy Doctor neběžel - tedy chvíli mezi 8. filmovým a 9. obnoveným Doctorem. A myslím, že právě do tohohle času se chystá Moffat zasadit i Johna Hurta, jako mezi fázy - někoho, kdo měl být Doctorem, ale zradil jeho jméno. Někoho, kdo má stejné sako jako devítka , která je v prvním dílu Rose nově zreinkarnovaná (kontroluje si nové uši a další narážky). I mi to tak dávalo smysl podle konce The Name of the Doctor a hlavně jsem to tak na poprvé pochopila (navíc echo devátého doktora prověhne v mlze kolem Clary těsně přetím, než ji jedenáctka pošle list a rozhodně to není John Hurt, takže nebude hrát Devítku + Clara říkala, že viděla všechny 1.-11.). Nic složitějšího bych v tom nehledala. Spíš mě zajímá, jak se dostanou ven z celé té situace. Ale po zkušenosti s Moffatovým sherlockem a zazvoněním telefonu, čekám nějaký podobný 'podraz':-)
A, 20.5.2013 18:03   reagovat
U té Clary je i hodně zarážející aspoň pro mě, že v dílu kdy Tardis měla skutečné tělo prohlásila že si doktora vybrala sama. A v té scéně kdy jde doktor ukrást Tardis, Clara řiká ať si radši vezme tuhle že to bude lepší. Takže nevim jestli je to blbost, ale mě vyplívá že Clara musí mít i něco společného s Tardis, je možný se pletu nebo to neni tak zajímavý, ale trošku mě to zarazilo.
Kuty, 22.5.2013 23:34   reagovat
Pravda je, že kdyby v poslední scéně Johnu Hurtovi začal hrát v kapse telefon, asi bych se smíchem neudržel. Být to v první sérii s Ecclestonem, zase tak nereálné by to nebylo. I na tom je vidět, jak seriál zvážněl za ty roky. Epizoda jinak docela nadprůměr v rámci série.
Thomas, 20.5.2013 18:45   reagovat
OMFG... 2/10
Katka, 20.5.2013 17:10   reagovat
nevie niekdo kde by som mohol pozerať klasické diely online
skalný fanúšik, 20.5.2013 07:45   reagovat
Online nevím, ale stáhnout to můžeš na warforum. Doufám, že jsem neporušil nějaká pravidla.
Rhaegar, 20.5.2013 15:45   reagovat
okej diki ale ak niekto vie kde sa dajú pozerať online prosím nápíšte
skalný fanúšik, 20.5.2013 16:57   reagovat
Tak jsem si rozmyslel, co vlastně chci říct.
Na začátek, hudba, prostředí, Glasgow a Jenny jsou super jako obvykle. Příjemný je i fakt, že "fall of the eleven" není něco, co se stane v rámci příběhu, ale něco, co už je pevně dáno, historií a místem. River Song mi vadí jako obvykle, i když má šarm jako obvykle. Tak to by bylo, a teď k jádru věci:

Tenhle díl je zářná ukázka toho, proč existovaly vícedílné epizody - na jakoukékoliv vyvrcholení děje nezbyde moc času, takže když se dostalo na situaci, která znamenala hrozbu, byla vyřešena téměř okamžitě a na místě.

Záporák prakticky nebyl.
Whispermani měli perfektní začátek v podobě oné básničky co si říkal vrah ve vězení.
A to jen proto, aby byli absolutně k ničemu, stejně jako G.I., který přišel, pozdravil a jako jediná soudná postava co ještě zbývá z původních seriálů, spáchal sebevraždu. Samozřejmě bez sebemenšího dopadu na cokoliv, protože tahle epizoda nebyla epizoda plnohodnotná, byla jen kulisami pro rozřešení záhady Oswin.

Hnacím motorem zápletky bylo samonaplňující se proroctví (paradox, abychom byli přesní), a ke sledování nás mělo táhnout (krom očekávání) především to, co už BYLO, protože o Trenzalore se opravdu hodně mluvilo, abychom byli správně nahypovaní. Hlas ve vybuchující TARDIS, Silence, prakticky každý.
Mluvě o Silence, ti měli to hezké proroctví, jehož druhou část už známe, ale co ta první?

"...at the fall of the eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer..."
Ah, samozřejmě. Až na to "fall of the Eleventh" z toho taky nic nebylo.

Mluvě o Silence, vyšlo jim, co se snažili dokázat (protože jméno nahlas nikdo neřekl)? Nevyšlo (protože dveře hrobky se otevřely)?

Ale co je nejhorší, je fakt, že spousta epizod ve dvou předchozích sériích, byla udělána tak, aby měla přesah, nedokončenou zápletku, která měla být rozpletena ve velkém finále, kterým měla být tahle epizoda. Jenže ta, jak už jsem napsal, nebyla.
Takže pád Jedenáctého, byl nakonec pád Jedenáctého na podlahu, když si uvědomil, jak blbě to všechno vypadá, když si to člověk dá dohromady. Jakékoliv trvalejší následky byly okamžitě znegovány, a finále, a s ním ultimátně i všechny ty předešlé epizody, nevedlo k rozuzlení, nýbrž k vousatému pánovi v kabátě.

Bohužel, je třeba to brátpřesně takhle, ne jako finále osmé řady, ale jako dořešení zápletky její poloviny a úvodní titulky ke speciálu.


Tl;dr, díl je to velmi dobře odvedený, v epizodních zápletkách v rámci série se Moffat orientuje, ale ve větším měřítku, o které se snaží, už mu to hapruje.

Slightly bitter fan out.
Xaverius, 20.5.2013 01:22   reagovat
joo, přesně! moffat je geniální, když píše jednotlivé epizody, ještě lepší třeba dvoudíly, ale jako showrunner mne hodně zklamal. koneckonců celá tahle série mi přijde tak trochu jako trojdíl asylum - snowmen - name of the doctor.
a taky si myslím, že on je ten důvod, proč tolik lidí staví do popředí 10. před 11. doktorem.
nechci obhajovat RTD, taky měl spoustu much a neúctu ke classicům, ale zajímalo by mě, jak by fungovala dvojice RTD - Matt Smith. protože Matt sám o sobě je hodně dobrej =)

no a poslední, co mně v podstatě celou sérii napadalo, je, že je na ní hrozně znát touha po penězích (no, dobře, asi bych to měla nazvat otvírání se širšímu a americkému publiku)

joo a nechápu, proč všichni tak milujou river :-D
sezy, 21.5.2013 11:08   reagovat
to s tou River taky nechápu... naprosto mi tam nesedí, vypadá jako doctorova matka a ne manželka... rádoby romantické scény pomalu zavírám oči a šklebím se jako bych koukal na gay porno :/
Xegiie, 28.5.2013 22:48   reagovat
Naprostý souhlas.
Hellboy, 29.5.2013 09:28   reagovat
V tomhle s tebou naprosto soulhasím. Ten dvoj díl, které Moffat nemá rád, tam prostě zatraceně chyběl a bylo to cítit... všechno hrozně uspěchané.
Vojife, 20.5.2013 14:45   reagovat
Ještě jsem zapomněl dodat, že to vypadá, že vlastně vytvořili takový dojdíl nedvojdíl, kdy se celá tahle epizoda použije jako expozice a pak se jí tři čtvrtiny zahodí, aby mohli navázat. Ve speciálu nebo v osmé sérii, uvidí se.
Xaverius, 20.5.2013 01:39   reagovat
Tak tady se dá jen souhlasit.S touto epizodou si mohli dat více záležet,když měla být vyvrcholenim této řady,v podstatě to celé bylo o Clare a upoutavce na speciál.Tak jak jsem se těšila,tak mě to docela rychle přešlo...
Ellen, 20.5.2013 08:42   reagovat
Kdo je G.I.?
Omlouvám se ale nějak sem to nepochopil.
Ponfrt, 20.5.2013 01:39   reagovat
Slizoun v cylindru. =D Nebo spíš ta síla co ho ovládá.
Carmack187, 20.5.2013 09:45   reagovat
Great Intelligence
Xaverius, 20.5.2013 01:40   reagovat
Jo aha dík. To jste měli říct hned. Nějak mi to v noci nedocvaklo.
Ponfrt, 20.5.2013 15:48   reagovat
Prvni a posledni supr dil sedme serie??
Aku, 20.5.2013 00:15   reagovat
Možná riskuju že naštvu hardcore fanoušky (kterým nejsem) seriálu, ale risknu to. Doktora mám hodně rád ale je zbytečné se dohadovat o nějakých pravidlech. Né že byto nebylo zábavné. Ale je to zbytečné. Seriál sice hraje a vždy hrál na nějaká pravidla. Problém je v tom že se vždy dříve či později objeví další skutečnosti a pravidla které radikálně upravují nebo i dokonce mažou staré skutečnosti a pravidla. Nebo v lepším případě to tak zamotají že ani fanoušci ano scénaristi nevědí co to vlastně mělo znamenat a kam se poděli ty pravidla.
Rhaegar, 19.5.2013 23:32   reagovat
Jo nějak tak to v podstatě je. Napsal si to dost výstižně.
Carmack187, 20.5.2013 00:11   reagovat
Tak se to teda s Johnem Hurtem potvrdilo. Sice jsem tomu moc nevěřil, ale: JÁ TO ŘÍKAL :D.
Xaverius, 19.5.2013 22:52   reagovat
môžem iba napísať, že doktor nemá len 13 regenerácií ? v jednom diele The sarah jane adventures sa ho opýtajú kolko krát ešte môže zregenerovať a on odpovie že 107 krát .. čím sa seriál samozrejem dosť predlžuje :D :D
dominicka, 19.5.2013 22:10   reagovat
Není tak úplně pravda že Doctor má pouze 13 životů.To že každý time lord může regenerovat 12 není fyzická vlastnost ale je to jakýsi zákon stanovený jejich rasou.Vzhledem k tomu že jsou po smrti není třeba tento zákon dodržovat.
Lukas, 20.5.2013 21:49   reagovat
Bylo to pět set sedmkrát, ale to taky není třeba brát vážně, sám Russel T. Davies se vyjádřil, že je mu jasné, že se to nechytne, protože danoušci mají v podvědomí, že regenerací je prostě 13.

K Valeyardovi, Master říkal, že ten byl Doktorova předposlední inkarnace, "Somewhere between your twelfth and thirteenth regeneration."
Xaverius, 19.5.2013 22:50   reagovat
Kedy to Master povedal? V ktorom dieli?
lox, 19.5.2013 23:00   reagovat
Xaverius, 20.5.2013 01:37   reagovat
*fanoušci
Xaverius, 19.5.2013 22:50   reagovat
hups, pardon to som sa sekla :) ... tak potom sa omlúvam, nevedela som že by sa o tom tak vyjadrili :)
dominicka, 19.5.2013 23:12   reagovat
hodně divoká teorie: GI v díle řekne, že před svým koncem bude Doktor znám jako "Storm" "Beast" a "Valeyard". Myslím, že někde dřív bylo zmíněno, že Doktor je "přicházející bouře" ale spíš mě zaujalo pojmenování Bestie. Možná odkaz na bestii z The Impossible Planet/The Satan Pit? :D :D to by byl zajímavej seriál :D
jaktichu, 19.5.2013 22:06   reagovat
Sorry, ale to už vylučujou jen samotné činy toho stvoření a vůbec. :)
Vojife, 19.5.2013 22:16   reagovat
Někdo ví jaký je název té melodie co hraje při začátku jak Clara potkává jednotlivé doktory???
Nebo je to nová píseň a není ještě k sehnání?
Sequentus, 19.5.2013 19:09   reagovat
Tahle episoda byla dobrá. Ale nepřišla mi nejlepší, to tedy rozhodně ne. Dívala jsem se na ni 2x a ani to můj názor nijak nemění. Líbila se mi scena, jak doktor chytne River za ruku,jejich rozloučení mě ale přimělo zapřemýšlet, určitě se ještě setkají, vzhledem k tomu, že River mluvila o dalších spoilerech, které by doktorovi mohly dát vodíčko při osvobození Clary.Když o nich ví,tak je i zažila. U tohoto loučení jsem tudíž neuronila ani slzu(ale věřím, že si to příště vyžeru :D).
Co se pro mě vyjasnilo byla role Clary. Docela se mi líbila vyjíždka zpět do minulosti, jak Clara zachranuje doktora napříč jeho časovou linií, ale stále pro mě zůstává nevyřešená záležitost se Screw driverem, který doktor má dát v budoucnosti River, aby ji v díle Silence in the libery ze 4. řady mohl 10. doktor zachránit. Nevím, jestli mi tenhle fakt někde unikl nebo ho tam jen ještě nezařadili.Just this tiny little detail.

Ale pokud o tom někdo víte víc, budu ráda, když mi osvěžíte paměť.

Na co se rozhodně těším, to je J. Hurt jako doktor, to bude zajímavé. Proč je jeho velkým tajemstvím a co provedl za špatnost, která se neslučuje s jménem Doktorovým? I am really thrilled and keen on watching the special :)
Ellen, 19.5.2013 19:03   reagovat
Myslím, že John Hurt prostě zavřel v timelocku timelordy a daleky. Nic víc nic míň
Sequentus, 19.5.2013 19:10   reagovat
Taky myslím. Proto mi připadá celá ta zápletka se "ztraceným" doktorem trochu zbytečná a dělaná jen na wow efekt.
Samotná Clara byla dobře vyřešena, ale čekala jsem víc Ticha a něco o výbuchu Tardis.
alexis, 20.5.2013 22:28   reagovat
No uvidíme ve speciálu, co mi hlavou ale vrtá víc je ten nevyřešený screwdriver :)
Ellen, 19.5.2013 19:26   reagovat
Pozri si night and the doctor, je tam scena pri ktorej ide doctor a River na singing towers, kde jej dá sroubovak a je to ich posledna cesta pred library
Nathan, 19.5.2013 20:06   reagovat
Tak o těchto miniepizodkách jsem neměla ani tušení! Jsou někde k sehnání v dobré kvalitě?
Kajusska01, 19.5.2013 23:33   reagovat
www.dailymotion.com/video… a zbytek najdeš v Suggestions :)
Daydream, 22.5.2013 01:43   reagovat
Díky, tyhle miniepisody mi nějak unikly, takže tím se to vysvětluje:) A já můžu jít dneska spát už s klidnou hlavou :D
Ellen, 19.5.2013 21:51   reagovat
:)) k "the name of the doctor" jsem se dostal až teď.. a už po první minutě mě ten díl dostal!:)
Frank, 19.5.2013 18:45   reagovat
Mě taky prostě, jsem ani nedokázala najít slov abych to hned za čerstva babičce vyprávěla wow! Ani si nepomatuju co mě naposledy dostalo tak jako tenhle díl, jestli vůbec něco! :)
Captain Petra, 19.5.2013 22:04   reagovat
To jsem opravdu jediná,která se při tom rozbrečela? :D Mě to strašně dojalo. :D
Ale stále tam mám nějaké nejasnosti,ale to se časem vyřeší. :P
Tahle epizoda u mě patří k TOP7 epizod.
Catherine Smith, 19.5.2013 17:48   reagovat
Mě dojalo, že se to odehrávalo v Doctorově hrobce, ani nevím proč. Prostě to vědomí, že Doctor padne a TARDIS taky... nevím. Myslím, že kdyby vedle mě neseděla moje sestra, asi bych se rozbrečela taky.
Bessie, 19.5.2013 18:10   reagovat
No já jsem naštěstí byla sama doma,tak to tady teklo proudem. :D
Catherine Smith, 19.5.2013 18:52   reagovat
To bylo ještě dobrý, ale když se Doktor loučil s River, nějak mě začaly pálit oči...
alexis, 19.5.2013 18:15   reagovat
River má úžasnou theme song. Je to vážně smutná písnička a zní pokaždé, když se blíží konec jí a doktora. Když jejich polibek je jeho prvním, když se potkají v knihovně a on si ji nepamatuje, a tady při loučení taky.
Jemmina, 19.5.2013 20:51   reagovat
No tak ta scéna mě úplně dodělala že jo no. :D
Catherine Smith, 19.5.2013 18:53   reagovat
Já se na to dívala nejdřív sama, tak to jsem byla hodně naměkko, a pak s rodinou a to už jsem...byla vlastě pořád dojatá! Taky mne dostala ta myšlenka, že Doctor skončí...a když tam vidím tu TARDIS, která se zvětšuje, tak je to hrozně skutečné. Vůbec nemluvím o River a Goodbye Sweetie, to mě odrovnalo...
Haleth, 19.5.2013 19:01   reagovat
Zdá se mi to nebo v těch záblescích kde Clara potkávala doktori nebyl osmí doktor? Je možné, že John Hurt hraje osmého doktora na konci jeho regeneračního cyklu chvíli předtím než uzavře Timelordy v Timelocku?
Sequentus, 19.5.2013 17:47   reagovat
Taky jsem si to myslel, ale osmej Doktor tam je. Vrazí do Clary těsně před tím, než do ní vrazí běžící Druhej v kožichu
Phoenix1986, 19.5.2013 18:03   reagovat
chudák takové mini cameo dostal 8th oprotí ostatním :D
Sequentus, 19.5.2013 19:06   reagovat
Řekl bych, že to bude asi tím, že u osmého nebylo moc scén z kterých by se dalo vybírat. :-)
Rausek, 19.5.2013 23:56   reagovat
chudák takové mini cameo dostal 8th oprotí ostatním :D
Sequentus, 19.5.2013 19:06   reagovat
Vážně? Ihned to jdu zkontrolovat :D
Sequentus, 19.5.2013 18:33   reagovat
Podla Vládcu má byť Valeyard posledná 12 Doctorova Regeneracia..žeby sa nám Doctor chýlil ku koncu ? :((
lolom, 19.5.2013 17:36   reagovat
No mozna by to bylo i ku prozpechu, finale bylo dobre, kdyby z nej udelali special a celou 7. serii zrusili.. no kdyz z cele serie stoji za to 3 dily ze 14?
Aku, 20.5.2013 00:04   reagovat
no právě, to mi taky nesedí. Přeci nezruší fungující seriál jen kvůli tomu, že vyčerpají regenerace... Pak, pokud by to provinění doktora (Hurt) bylo, jak se spekuluje, že zavřel Pány Času a Daleky, tak to přeci už proběhlo, takže by to nemohla být až poslední regenerace, tak by to muselo být něco úplně jiného. Ale zase že by nechali Matta s Clarou hrát v 8.sérii a pak tam přidali po případné reinkarnaci J. Hurta, při přijde taky divné, protože Doktora hrají mladí herci a na staříka by asi mladé publikum neutáhli (i když můžu se plést).
sea, 19.5.2013 21:31   reagovat
Dneska jsem koukala na zprávy, které proběhly v Británii, kde se přibližuje víc o speciálu k 50. výročí uvedení doktora. Hovoří tam Matt právě o Hurtovi, který se objevil v zatím posledním díle uvedené serie. Hovoří i tom, že vstup do jeho časové linie způsobí něco a to něco právě může být třeba návrat do minulosti a možná její pozměnění. Ale nejsem si tím uplně jistá. Přeci jak jinak by se tam znova objevil Tennant bez toho, aby to nebyla jeho lidská verze v paralérním světe, do kterého se nejde normálně dostat? Podle mě 50. výročí bude hlavně zaměřený na to, jaké následky měl vstup Doktora do jeho vlastní životní linie:) Podle všeho se tam objeví i Rose po boku doktora, takže lze opravdu jen spekulovat, v kterém místě se tito dva doktoři setkají...
Ellen, 19.5.2013 21:59   reagovat
Vím, že si tím asi moc kladných bodů nezískám... ale říct to zkrátka musím. Vážně si nemyslím, že fanoušci DW potřebují být lákáni jako vosy na bonbón na takové "super-mega-hyper" bombastické téma jako Doktorovo jméno (které se stejně samozřejmě nedozvíme). Podle mě prostě Moffat snaží dostat DW na jakousi vážnějí, temnější kolej a pozvolna se vytrácí ona lehkost a ´absurdní fantaskno´ jako základní esence seriálu. To co ze seriálu sršelo za Daviesovi éry z příběhů jako ´autobus vjel na jinou planetu´... Snad se mi povedlo nastínit co myslím.

Inu, snad se Moffat a spol. dokáží v další řadě trochu víc odvázat :)
Trifi, 19.5.2013 17:06   reagovat
K tomuhle musím citovat jeden odstavec, co tu psala jedna holka:

Já jsem to pochopila tak, že jméno toho dílu (The Name of the Doctor) neodkazovalo na Doctorovo pravé jméno, ale na to, že si vybral jméno Doctor a udělal slib a jeho inkarnace na konci není Doctor, protože ten slib porušil. Ten dialog na konci : Hurt: What I did, I did without choice. In the name of peace and sanity. Smith: But not in the name of the Doctor. Já jsem si tu poslední větu hnedka spojila se jménem epizody.

Podle mě je to naprosto geniální a takhle to je. Epizoda neměla být o jeho PRAVÉM jménu, ale o jménu DOKTOR jako takovém a proč si ho vybral, že chtěl pomáhat lidem a ta jeho část, kterou vidíme nakonci, že ji porušil. A jeho největší tajemstvím také není jeho jméno, ale právě ta osoboa, kterou bude hrát John Hurt. Doktor to tam pak také vysvětluje a Dorie to zkrátka asi blbě pochopil... Ach jo... do listopadu asi umřu.
Vojife, 19.5.2013 17:25   reagovat
Musím souhlasit s Vojife(m) - ehm, promiň, vážně netuším, jestli ženský či mužský rod... ale prostě souhlasím s komentářem. Tady bych poněkud pozměnila pravdila - Pravidlo číslo 1 - Moffat lže - a pokud člověk zná aspoň něco z jeho tvorby (například jenom Sherlocka), tak musí vědět, že u Moffata se zásadně nemůže nic brát doslova.
happy, 19.5.2013 21:14   reagovat
Když o tom tak přemýšlím, uniká mi asi něco - proč se doktor skoro rozplakal, když mu Clara říkala o tom, co jim řekla Vastra a jak ví o Trenzalore, že tam má hrob, když je to teprve jeho budoucnost? To by přeci neměl vědět, ne?
sea, 19.5.2013 16:36   reagovat
Já mám někdy pocit, že Timelordi mají nějakou přibližnou o celém časoprostoru.
Sequentus, 19.5.2013 20:23   reagovat
On o Trenzalore predsa vedel od Doriuma. Vedel, že ho čaká otázka a nič dobré. A z tých slov o tom, ako si to tajomstvo vezme do hrobu, mu došlo, že tam je jeho hrob. To by asi každého zarmútilo.
m..., 19.5.2013 16:39   reagovat
Pokud se nepletu tak ho čeká to, že pošle River na smrt, a proto ji už tolik nevidime, řekl si že když nedostane šroubovák nebudou libanky, ona se nemuže objetovat a nezemře v knihovně
Wyrm, 19.5.2013 16:39   reagovat
Asi jsi nedával moc pozor. River v této epizodě je už mrtvá, je jen ozvěnou zálohy z knihovny.
Kirara, 20.5.2013 04:50   reagovat
River se ještě ze svého života mohla potkat s Doktorem po záchraně Clary. Takže logiku to má.
alexis, 25.5.2013 21:07   reagovat
River mrtvá je, z jejího pohledu. V její časové rovině, ale pokud použije slovo spoilers, znamená to že ví více než on, tedy pořád platí že nějaké části její minulosti jsou jeho budoucností. Myslím že jsem pozor dával :)
Wyrm, 25.5.2013 08:39   reagovat
Rozhodně super
Jan Jašek, 19.5.2013 16:35   reagovat
Takže 13tým doktorem seriál končí ? :D

A navíc mi vadí že zatím ještě nezodpověděli jednu otázku. Nevim jestli napínají nebo na to zapoměli, ale když poprví volala Clara doktorovi, tak ji kontakt na něj dala prodavačka.. Ale jaká ???? ?
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 19.5.2013 15:51   reagovat
A co když to číslo dala Claře právě Clara?
Blob, 19.5.2013 20:16   reagovat
Taky jí moc nemusim, ale jednu prodavačku co byla s doktorem zmáme ne?
Wyrm, 19.5.2013 15:55   reagovat
No nevim o tom že by Rose, Donna či Marta či Modelína byly prodavačky ? :D
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 19.5.2013 16:11   reagovat
A co teda Rose dělala, když pracovala v nějakém nákupním centru?
Kajusska01, 19.5.2013 16:12   reagovat
jo ták. no ale ta je v jiné dimenzi :D
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 19.5.2013 16:16   reagovat
Tady je spíše vtip kdy, než jak. Čistě teoreticky může dělat rose ještě v obchoďaku třeba. A jak by to věděla, že jí má číslo dát? Že ona bude společnice? To se dozvíme ve vánočním speciálu :)
Wyrm, 19.5.2013 16:32   reagovat
No neviem, cast dobra, ale zase ako celu seriu bum a je konec, proste potrebuje to dvojdiely, lebo celu cast sa to rozbieha a strasne jednoducho sa to vyriesi. Ale celkovo tato seria bola velmi velmi slaba. Clara mi nesadla, od polovicky serie teda nic moc. Dufam, ze to ma Moffat premyslene a nehadze tam len wtf momenty. Aspon Strax pobavil.
Ps, 19.5.2013 15:38   reagovat
Souhlasím. Dvojdíly chybí, co je tohle za finále v jednom dílu, ani zdaleka není tak epické, jak by být mohlo. Plus nevysvětlení tolik dotazů. Jak se River dostala z databáze Knihovny kupříkladu.
BlackViper, 22.5.2013 00:58   reagovat
Ahoj lidi. Nevím jak vy, ale tahle epizoda byla pro mě asi nejlepší epizoda vůbec. Opravdu bych byla schopna říct, že to je epizoda u mě číslo 1 :)
Anesh, 19.5.2013 14:31   reagovat
Zvláštní, nikdy jsem nepřemýšlel, která epka je nějakou mojí top... ale určitě by mezi TOP epizody vůbec patřila tahle.
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 15:08   reagovat
Nikdy jsem se taky nemohla rozhodnout, která je nejlepší! Ale teď jsem ji zřejmě našla :) Přinejmenším, jedna z nejlepších epizod. :)
Anesh, 19.5.2013 15:17   reagovat
Jestli opravdu Moff vpašuje "nezmíněnou" (zapomenutý vlastně není) verzi Doctora, tak je Smith vlastně 12tý Doctor a 8. série může být klidně o Valeyardovi :D
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 13:58   reagovat
Aby som si to ujasnil, Valeyard má byť 12. Doktor, alebo až ten posledný (13.)? :D
m..., 19.5.2013 14:37   reagovat
Vše je založeno jen na tom co doktorovi prozradil Master, má být předposlední regenerací doktora a vznikl mezi 12. a 13. regenerací
Wyrm, 19.5.2013 14:42   reagovat
Valeyard nemusí být počítán jako Doktorova reinkarnace, může to být jeho zlé aler ego, které získalo fyzickou podobu v průběhu (12ctého a 13ctého) Doktorova života, od Doktora se oddělilo a žilo vlastním životem
Jesper666, 19.5.2013 14:49   reagovat
Já si tedy myslím to samé, nebo tak jsem to pochopil - Valeyard je fyzickou projekcí Doktorova zlého alter ega. Podobně jako byl Dreamlord, který byl také Doktorovou projekcí.
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 15:10   reagovat
Nakonec nemusí být pravda nic z toho a Master mohl lhát :) ale mluvil o něm jako a předposlední doktorově formě
Wyrm, 19.5.2013 14:55   reagovat
Když se to tak vezme, tak Master je už pár dílů "bezpečně" mrtvý a přesto Valeyarda potkal a dokázal o něm Doktorovi říct v klasických dílech
Jesper666, 19.5.2013 15:05   reagovat
Taky měl Tardis - tedy stroj času. Kdo říká, že nemohl zaletět do budoucnosti a podívat se na Doctorovu podobu?
Elektronicky Otisk, 20.5.2013 10:30   reagovat
takže můžeme jen doufat, že celá 8.série nebude o J. Hurtovi a jeho "Doktorovi", ale bude tam nadále Matt a Clara. Btw. na Edně tvrdí, že Valeyard je poslední inkarnace Doktora a že by se do něj měl změnit právě Matt - což se mi moc nelíbí. Jsem zvědavá na podzim.
sea, 19.5.2013 17:44   reagovat
A tím se dostáváme zpětně k tomu, co vlastně mělo znamenat to proroctví o pádu jedenáctého - a koho se to vlastně týkalo.
Doufám, že tím nebyl míněn ten pád Tardis na planetu:-)
Ach jo, takhle komplikované zápletky plné odkazů, náznaků a spojitostí by měly být dobře promyšlené dřív, než se odvysílají...

alexis, 19.5.2013 14:08   reagovat
"Fall of Eleventh" může klidně ještě nastat, epizoda sice skončila, ale Doktor je stále s Clarou ve svém časovém streamu, kde může ještě padnout a nemusí padnout hned fyzicky (smrt a regenerace) ale psychicky
Jesper666, 19.5.2013 14:54   reagovat
Ono je to otázka... podle mě ten pád Tardis byl zmíněný "Fall of the Eleven"...
Myslím si, že protože postava Johna Hurta porušila slib daný jménem "Doctor", nebude se vlastně opravdu jako Doctor počítat.
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 14:11   reagovat
V podstatě to přesně říká na konci...
"I only said he was me... I never said, he was the Doctor".
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 14:12   reagovat
Pak někdo udělal velkou chybu, když na konci dílu byl John Hurt představen jako Doktor, pokud se za něj nedá počítat a Matt sám řekl, že to sice je on, ale ne Doktor
Jesper666, 19.5.2013 14:22   reagovat
A jak jí mají asi označit tu postavu? :D
John Hurt - The Doctor, who is not actually a Doctor, just the same person, but not the Doctor..." ahem... ;)
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 15:07   reagovat
Nemuseli tu postavu zatím označovat nijak, o Claře taky hned nepsali co je zač
Jesper666, 19.5.2013 15:11   reagovat
Ale doktorem byl, dokud své jméno nezradil. A třeba k tomu nahlíží jinak než 11.
Wyrm, 19.5.2013 14:27   reagovat
takže by mohlo jít jen o starší verzi Paula McGanna, který během Časové války zestárl, zradil své jméno a ukončil válku poněkud radikálněji než by udělali ostatní Doktoři...nebo by Hurt mohl být alter ego, na principu Tobyho Jonese v Amy's Choice, "zlý" Doktor, který existuje jen v Doktorově hlavě, ale nemá fyzické tělo
Jesper666, 19.5.2013 14:39   reagovat
To se mi líbí, mohl by být teoreticky i pokroucenou formou 9. , viz i ta fotka ve stejné bundě, přeci jen v první obnovené sérii bylo několikrát řečeno jak je to zjizvený tvor poškozený válkou, poslední svého druhu a tak
Wyrm, 19.5.2013 14:46   reagovat
Teď mi ale není jasné, kdy by pokroucená verze devátého Doktora vznikla, Christopher zregeneroval do Davida mladý, neměl čas aby zestárnul do podoby Johna Hurta
Jesper666, 19.5.2013 15:08   reagovat
Tam to je o tom, že John Hurt to s tou svou existencí bude mít taky zajímavé, to jak jsme ho viděli je jenom něco v časovém víru doktorském, vše kolem nich je složené z něho jak sám Claře řikal. A John Hurt je viděl, nebyl nijak překvapený, a tuto regeneraci doktora poznal. Tam je otázka co to znamená...
Wyrm, 19.5.2013 15:19   reagovat
to, že se navzájem poznali může být způsobeno tím, že když Doktor vstoupil do svého časového streamu, spatřil svoji minulost i budoucnost, tím pádem i Johna Hurta, nebo jednoduše protože John Hurt má nějaký základ v Doktorově osobnosti tak "vycítil" o koho jde...přiznávám, že Doktorův časový stream a jeho pravidla je pro mě přeci jen novinka a celkově pro uspokojivé vysvětlení toho zbytku máme zatím až příliš málo informací a budeme si bohužel muset počkat do listopadu, co se bude dít dál
Jesper666, 19.5.2013 15:30   reagovat
No jestli tím pádem měl být prostě jen pád Tardis, tak je to dost slabé. Ale počítání "Doktorů" je tedy vlastně asi správné.
alexis, 19.5.2013 14:17   reagovat
Oni maji jen 13 regeneraci? Ja mel za to ze je to neomezene...
Hypno, 19.5.2013 13:55   reagovat
Mají 12 regenerací, tj 13 životů. Tohle pravidlo bylo nastoleno v klasických dílech. Je otázka, jak je tomu tak, ale pokud bude seriál sledovaný, pochybuji že by skončil, protože by jim došli regenerace.
ElektronickyOtisk, 19.5.2013 13:57   reagovat
Ale podľa mňa keď mu River vtedy dala všetku svoju regeneračnú silu alebo ako to mám nazvať... tak mu možno pridala niekoľko regenerácií. Veď predsa len, je ich 12 :).



Lila, 3.7.2013 17:28   reagovat
A nepocitaji se mu regenerace nove od doby, co mu river predala svoji regenerecni energii v dile lets kill hitler?
Ajaaa, 20.5.2013 00:14   reagovat
Myslim že jsem někde četl že 12 regenarcí byl jen zákon Pánů času, takže když jsou všichni mrtvý tak si asi doktor může regenerovat jak chce
Jhead, 19.5.2013 14:15   reagovat
Mám pocit, že to číslo 13 bylo dáno pro obecné blaho a uvolnění místa dalším generacím pánů času. Že tedy dle zadaných pravidel se prostě po 13 neregenerovalo. Tak jsem to tedy pochopil.

Jinak bych zas úplně nelpěl na tom, že to musí být doslova "někdy mezi 12. a 13. regenerací" ne vše co řekl Master musí být pravda...
Wyrm, 19.5.2013 14:14   reagovat
V tom případě nemělo smysl jak river v 5tém díle sedmé série říkala .. když ji doktor léčil ruku že je to plýtvání regenerační energií ,... kdyby jí měl nekonečno.
dragon94, 19.5.2013 15:02   reagovat
Na druhou stranu pak musime počitat tu regeneraci 10. převedenou do te ruky taky jako regeneraci. V original bylo taky pár podobných chvilek.
Wyrm, 19.5.2013 15:15   reagovat
John Hurt není Valeyard, protože Valeyard je temná stránka Doctora, která vznikla někdy mezi 12 a 13tým životem. John Hurt bude opravdu zřejmě Doctor, což se mi jako teorie zdálo debilní, ale Moffat to podal tak, že to dává perfektní smysl. Největší tajemství, když jsem porušil slib daný svou přezdívkou. Možná se to dá chápat tak, že Matt je skutečně 11 Doctor... regenerace, kterou bude hrát Hurt, porušila slib, který dala přezdívkou - takže i když se jedná o stejnou osobu, není to Doctor.
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 13:51   reagovat
uff, 19.5.2013 13:15   reagovat
OMG tak tohle byl naprosto úžasný díl Doctora, naprosto skvělá scéna s River..z toho, co říkal, jak se choval... prostě JE to jeho žena (ačkoliv před pár dny se tu psalo, že nevypadají jako pár). Jen doufám, že se ještě někdy River objeví, mám ji ráda. A John Hurt jako 8. nebo 9 doktor? Jen je škoda, že jsme se nedozvěděli konečně alespoň náznak jeho jména.
sea, 19.5.2013 13:09   reagovat
Já jsem to pochopila tak, že jméno toho dílu (The Name of the Doctor) neodkazovalo na Doctorovo pravé jméno, ale na to, že si vybral jméno Doctor a udělal slib a jeho inkarnace na konci není Doctor, protože ten slib porušil. Ten dialog na konci : Hurt: What I did, I did without choice. In the name of peace and sanity. Smith: But not in the name of the Doctor. Já jsem si tu poslední větu hnedka spojila se jménem epizody.
Bessie, 19.5.2013 13:21   reagovat
To mě nenapadlo, ale když to takhle říkáš, celá epizoda pak dává daleko větší smysl.
Jemmina, 19.5.2013 14:39   reagovat
Myslím, že Moffat si toho na sebe ušil opravdu hodně. Už tu někdo zmínil rozbité okýnko u TARDIS, které bylo i na "Doktorově památníku". Já si spíše všiml vnitřního interiéru, který se schodoval se také současnou TARDIS. Divím se, že Doktor dosud nepoložil Claře z mého pohledu nejdůležitější otázku, totiž kdo jí dal na něj telefonní číslo.
Z rozhovoru Doktora s River je jasné, že se v budoucnu ještě setkají, tak uvidíme.
Z epizody mám stejné pocity jako ze začátku šesté série. Tam byla Doktor také zmíněna Doktorova smrt a přesto to nakonec bylo jinak.
Nebyl tedy hrob na Trenzaloru, jen další z jeho pokusů jak "uniknout před světem"?
A víme vůbec kdo "ukončil" Časovou válku? Byl to Osmý nebo Devátý? Když doktor vstoupil za Clarou, je také roztrhán na tisíc kopií?
No, měl bych se spíš soustředit na to abych za pár dní odmaturoval :D
Jety, 19.5.2013 13:03   reagovat
Možná to sem nepatří...ale jsem strašně ráda, že nejsem jediný cvok, který se místo přípravy na ústní část maturity pídí po teoriích ohledně osudu Doctora :D
Věrka, 19.5.2013 14:42   reagovat
To nejsi ani zdaleka, neboj. :) Mě to čeká už zejtra a taky místo toho čtu tyhle sáhodlouhé komentáře ve snaze tomu všemu víc porozumět :)
Ajka, 19.5.2013 16:29   reagovat
Tak a dost… tahle epizoda je pro mě zklamáním možná větším než Cold war … Tohle bylo opravdu nudný na to jak to epicky všechno znělo bylo to naprosto o ničem … Všechna doktorova tajemství nebo tajemství co nám ukázali budou zodpovězena? … To jsem vážně jedinej kdo čeká již od 5té série jakou stím vším má spojitost exploze tardis … kdo ji čapnul a odnesl do 26.června 2010 … a proč je datum Amyny svatby zrovna to datum kdy vyboucne Tardis? … dle mého celou tuhle epizodu si Moffat rozdal karty pro výroční speciál… a pád 11náctého to mělo bejt jako to jak s tardis dopadl na Planetu ? Očekával sem od toho něco víc … navíc konec s River Song vypadal definitivní a přitom měla potkávat i jiné reinkarnace doktora .. protože pak by bylo divný pokud znala celou dobu jen 11tého že v knihovně poznala 10tého… (jako když zná jen 11tou tvář tak na to že má jinou nějak nereagovala a dělala jako by běžně potkávala i jiné tváře. Prostě asi nejhorší finále co jsem kdy viděl snad to v tom 50tým speciálu spraví ,,, a vrátí do hry dvojdíly … protože bez nich sou ty příběhy takové jednoduché a to sedmou sérii mám velmi rád … díly které ostatním přišli hrozný jako Grimson horror považuju za téměř nejlepší hlavně protože mi dost připomínali některé dvojepizody a neměli jen tak jednoduchý příběh bylo tam toho víc než jen doktor a clara… Ale finále se fakt nepovedlo :(. PS: pokud někdo víte kdo nechal vyboucnout Tardis a proč se vní ozývalo „ticho padne“ a co stím má společného 26. června 2010 … tak mi to prozraďte děkuju.
dragon94, 19.5.2013 12:21   reagovat
Já se obávám, že ty spojitosti nebudou nikdy vysvětleny. To je prostě Moffat - musíš si hodně domýšlet. Někomu to vadí, někdo to má rád.
Finále 7. řady se ale podle mě povedlo, navzdory všem nedořešeným otázkám.
alexis, 19.5.2013 13:51   reagovat
River byla v dobe, kdy potkala 10 sama uz v minimalne 3. inkarnaci(na konci kosmonauta jako mala holka a pak Mel->River u Hitlera) + byla na konci spolecne cesty, proc by ji teda melo nejak extra prekvapit, ze ma jinou tvar :)
insider, 19.5.2013 13:20   reagovat
No jako to jo ... ale doktora nikdy neviděla jinýho než 11.týho ...a sním v podstatě prožila všechny její dosavadní dobrodružství a i život .. a proto mi přijde divný že se chovala jak kdyby těch doktorů poznala moc a navíc tam říkala něco o tom že zná všechny jeho tváře a tak ... jasně mohla je vidět na fotce ... ale vážně sem si myslel že těch doktorů pozná víc né jen 11týho :/
dragon94, 19.5.2013 13:47   reagovat
Podľa mňa sa musela s 10. Doktorom stretnúť minimálne ešte raz. V Knižnici totiž očakávala, že ju bude poznať. Okrem toho, v tom čase ešte asi nevedeli, že David odíde, pretože sa ho pýtala, či bol u pádu Byzancie, pričom musela veľmi dobre vedieť, že u Byzancie bola s 11. :D Komplikované, ja viem. :D
m..., 19.5.2013 18:26   reagovat
Co my víme, jestli se někdy nepotkala i s nějakým jiným Doctorem... my se na její život díváme z pohledu Doctora, ne z jejího. A myslím, že když byla trénovaná, aby ho zabila, mohli jí klidně ukázat obrázky všech jeho inkarnací.
Bessie, 19.5.2013 18:16   reagovat
Je pravda, že Moffat nám mohol povedať aj toto. Ja na vysvetlenie o TARDIS takisto čakám, aj keď sa obávam, že Moffat si myslí, že sme si to všetci domysleli (alebo to tam proste hodil, aby to vyzeralo dramaticky, všetci budú čakať, že čo s tým a nakoniec nič :D). Moja teória je taká, že to vlastne urobilo Silence, ako prvý pokus ako ho zabiť...
m..., 19.5.2013 12:33   reagovat
A jak se Ticho dostalo na tardis a proč zrovna tohle datum .. Celou 5topu sérii tomu říkali Amyina doba .. a o jak se doktor na konci 5tého dílu zamyslel když mu došlo že se vdává "až" zítra ....
Celkově to tak nějak vyšumělo do ničeho ... a vůbec celá tahle epizoda měla obrovskej potenciál ale mě prostě až na rozloučení s River přijde naprosto zbytečná ... to že clara vstoupila do časovýho víru .. Bylo dost jasný už od samotného začátku epizody ale prostě vždyť v té epizode se nic nestalo ..když začalo bejt na 10 vteřin napětí tak river otevře dveře a to je celý celá velká legenda o doktorovy první otázce a o tranzalore ??? ... Noví nepřátelé ?...našeptávačí jednou natáhli ruku a jinak nic ... a navíc kam zmizeli na tom konci ... v tardis už nebyli .. celkově to stálo úplně za prd a epizoda byla naprosto zbytečná ... to už mi o dost lepší přijde Weeding of the River Song...
dragon94, 19.5.2013 12:52   reagovat
no já to pochopil tak, že ty bestie se rozdělili po jeho časové linii a likvidovali mu jeho cestu životem . A pak za nima skočila Clara, aby ho před nima bránila. Pěkná epizoda, ale dost jednoduchá no :)
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 19.5.2013 16:15   reagovat
Zaráží mě spíš jedna věc, když River "odcházela" řekla Doctorovi, že byla napojená na Claru a pokud je tedy Clara mrtvá, jak je možné, že River je pořád tady. Doctor se zeptá jak teda a ona odpoví Spoilers. Nevím jestli už začínám být paranoidní z Moffatových příběhů a znamená to něco víc nebo ne?
elie, 19.5.2013 12:17   reagovat
Možná není mrtvá, protože ji Doktor zachrání a River to ví, protože je potkala v budoucnosti.
Miki Parker, 19.5.2013 15:51   reagovat
To by mě taky zajímalo... Předpokládám, že se to dozvím zase za hodně dlouhou dobu, stejně jako identitu River... Jestli se na to Moffat vykašle, tak mě naštve!
Kajusska01, 19.5.2013 13:50   reagovat
Řekl bych spíš berlička, aby to nemusel vysvětlovat. River řekne "spoilery" a fanoušci na to časem zapomenou. Já bych to moc neřešil. Ale třeba se pletu.
Carmack187, 19.5.2013 12:42   reagovat
ic.pics.livejournal.com…
To vpravo je z natáčení speciálu.
El, 19.5.2013 12:17   reagovat
Když se na to takhle kouknu připadá mi to jako mezičlánek mezi 8. a 9. Doktorem. Docela by to dávalo smysl. Nelítostný Doctor poznamenaný válkou a genocidou své planety, kterou měl ještě sám na svědomí. Navíc to vypadalo, že ho Doctor už zná když ho viděl. Není to už ale Doktor ale pán času, který po časové válce a definitivní genocidě pánů času ztratil sám sebe. To je moje teorie. Musel jsem se k tomu vyjádřit.
Carmack187, 19.5.2013 12:53   reagovat
Nebudu tady o ničem spekulovat a vymýšlet více či méně pravděpodobné teorie. Nemám rád když konec řady uzavírá jenom jeden díl. V minulé řadě mi to dost vadilo a The Wedding of River Song byl strašně divný díl a divné zakončení, v kterém se člověk polovinu věcí nedozví a nedozví se je až do dneška. Zde takový problém naštěstí nemám, protože to co zůstává nedovysvětleno (a že toho není málo) se snad vysvětlí ve výročním speciálu, který bude s největší pravděpodobností přímo navazovat. Takže z toho vlastně nakonec bude pěkný dvou díl. Já věřím tomu, že se tam vysvětlí nejen události posledního dílu série ale i události série minulé. Tento díl se mi opravdu moc líbil ale měl své mouchy. Takže za mě 9/10.

Jak bych shrnul tuto řadu? Opravdu hodně se mi líbili jen pouhé dvě epizody. A to Asylum of the Daleks a The Name Of The Doctor. První a poslední epizoda jako pomyslná ohrádka, která zuby nehty drží pohromadě nejslabší sérii obnoveného Docota Who. Díly A Town Called Mercy, The Snowmen, Hide, Journey To The Centre Of The TARDIS a i Nightmare in Silver se alespoň motali kolem doktorovského průměru a lehkého nadprůměru. Zbytek řady byl doktorovský podprůměr a v případě dílů The Power of Three, The Angels Take Manhattan a The Crimson Horror dokonce doktorovský odpad. Řadě v mích očích celkově pomáhá hlavně to, že jsem si během jejího sledování konečně celkem zvykl na Matta a krásná a úžasná nová společníce Clara. Zamiloval jsem se do ní na první pohled a proto dávám řadě 10/10. =D
No dobře tak teď vážně. Řada jako celek byla docela špatná i když mi to slovo nějak nejde přes prsty. Je to ale pořád doktor a i odpadový díl by u jiných seriálů byl nadprůměrný. Proto hodnotím celou řadu 7/10 a to jsem zavřel obě očí úplně nadoraz. Nemám to srdce tomu seriálu dávat nižší hodnocení. Ještě počkám na speciál a třeba ty oči otevřu a dám té řadě toto hodnocení s čistým svědomím.
Carmack187, 19.5.2013 12:05   reagovat
Souhlasím s tím že jsem si na něj taky už zvykla :) I když to prostě není můj oblíbenec.
Captain Petra, 19.5.2013 22:43   reagovat
U mně teda velký rozpor... Angels take Manhattan a třeba Hide nebo i The Power of Three považuju za nejlepší díly téhle série... samozřejmě spolu s Name of the Doctor. Ale s Asylum of Daleks si nejsem tak jistá...
Akallabeth, 19.5.2013 16:30   reagovat
Nezbývá než naprosto souhlasit
Jesper666, 19.5.2013 12:14   reagovat
Po shlédnutí tohoto dílu jsem si jistá, že o prázdninách budu dělat jednu jedinou věc. Sledovat klasické díly Doctora! :D
Kajusska01, 19.5.2013 11:53   reagovat
Jj taky se na to co nejdříve vrhnu ;)
Captain Petra, 19.5.2013 22:44   reagovat
Presne toto mám v pláne aj ja, už mám rozpozeraného prvého Doctora.


Johny, 19.5.2013 12:04   reagovat
Konečně trochu obstojný díl, do první poloviny to bylo super, potom, když došlo na tlachání, tak úroveň dílu šla rapidně dolů. Závěr jsem čekal mnohem epičtejší než byl, ale jsem rád, že konečně snad přijde řada i na temnou stránku Doktora a to Valeyarda, byť třeba v podání Johna Hurta, kterému dám šanci se projevit a ukázat jaké bude v seriálu mít charisma.
Jesper666, 19.5.2013 11:46   reagovat
Jinak epizoda dobrá, ale krátká. To jak si uvědomila, že to vlastně celou dobu byla skutečně ona (jiné Clara reinkarnace) bylo opravdu emotivní a dojemné. Říkal jsem si, že ta nejkrásnější společnice skončí tady a nebo že ji určitě nějak zachrání, ale tohle jak to skončilo mi přišlo trochu přes čáru. Jako pro mně má epizoda 5/5 bodů, ale není nad Russell T. Davies-e !
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 19.5.2013 11:43   reagovat
Jojo Davies je prostě Davies ;)
Captain Petra, 19.5.2013 22:47   reagovat
A lepší než finále byly moje sny, které následovaly....byl jsem companionem 10. doctora, ale prožil jsem i pár příběhů s 11. a občas se objevil i první (sleduju současně i classic). Vše živé, plné nápadů, barevné a bombastické. Co ten mozek v podvědomí nevymyslí :-D
Spiderman, 19.5.2013 11:41   reagovat
Mně se jednou zdálo, že mě 3. Doctor učí létat :D
Bessie, 19.5.2013 12:10   reagovat
Mějte mni za totálního debila, ale udivuje mi jak jsou všichni odvázáni z Johna Hurta... kdo to je ? ? :D V životě jsme o něm neslyšel ??

Jo a navíc někdo tu psal, že to byla jeho celá časová osa, ale nutno podotknout že jenom jeho minulost, nebo že by seriál končil u 11 doktora ? :D
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 19.5.2013 11:34   reagovat
A s tou osou...ano jenom jeho minulost...ale celá až do okamžiku smrti, čili z pohledu aoučasného doctora i budoucnost....
Spiderman, 19.5.2013 11:37   reagovat
John Hurt je jedním z nejlepších britských herců vůbec: www.imdb.com/name/nm0000457… ;-)
Spiderman, 19.5.2013 11:35   reagovat
To bylo naprosto fantastické! Když si představím hloubku toho, že Clara prožila tisíc životů... Kam se hrabe Rory se svým čekáním... :D A co se týče Doktora a jeho regenerací, dodnes nevysvětlili, jaká byla regenarace desátého do metamorfa. Mohlo by to ubrat číslo a s Johnem Hurtem by byl Matt vlastně třináctý, takže pokud chtějí ukončit seriál osmou sérií, měli by se na co vymluvit. Stačí zabít Matta. Jinak já si myslím, že John Hurt může být z budoucnosti, ale podle oblečení to vypadá na přechod osmého/devátého. A je myslím jedno, že ho neberou jako doktora. Svoje tělo asi nepřesvědčí, že tuhle regeneraci nepočítá, prostě by bylo o jedno míň... Bože, ať už je listopad!!!!
emawoodson, 19.5.2013 11:19   reagovat
Myslím, že je blbosť považovať Hurta za ,,stratenú" regeneráciu. Je až príliš očividné, že 10tka bola 10. a na Smithovi stoja všetky série na tom, že je 11. Moja teória: V tom časovom prúde v Doctorovej hrobke, je predsa minulosť aj budúcnosť. A aj v časti povedali, že Trenzalore je miestom kde je Doctor pochovaný, pretože sa spreneveril svojmu menu. Jedenásty Doctor tam však prichádza z minulosti, takže myslím, že Hurt je absolútne posledná regenerácia Doctora, ktorý spôsobil masaker na Trenzalore. I Great Inteligent povedal, že to nakoniec bolo príliš aj na toho ,,starého muža" - alebo niečo v tomto zmysle. Nemyslím si tiež, že je to Vineyard, na konci časti je predsa predstavený ako DOCTOR. Toľko odo mňa. (Brilantná časť mimochodom)
Johny, 19.5.2013 10:47   reagovat
1) Není to Vineyard, ale Valeyard
2) Co jsem pochopil, tak Valeyard byl Doctor
Filip676, 19.5.2013 10:52   reagovat
Tak gramatická chybička se vloudila. -_-

Čo som pochopil ja, tak Valeyard je inkarnáciou Doctora, ktrá porušila jeho podstatu pomáhať a teda už nie je viac Doctorom.
Johny, 19.5.2013 12:09   reagovat
Myslím, že Valyard není plnohodnotnou inkarnací - spíš takový "toxický odpad" vzniklý mezi posledními dvěma regeneracemi. Něco jako metakrizový Doktor.
alexis, 19.5.2013 14:14   reagovat
Ale Valeyard má být mezi 12 a poslední regenarcí doktora. Takže Valeyard by neměl umřít "úplně".
IG, 19.5.2013 14:09   reagovat
Nikdy nebylo řečeno, že by byl poslední inkarnací - Valeyard je Doktorova temná stránka fyzicky demontrovaná. Proto se snažil Doktora v "Trialu" zníčit - aby se od něj zcela osvobodil.
Elektronicky.Otisk, 19.5.2013 22:23   reagovat
Úžasnej díl. Trochu se mi jenom nelíbí, kam to do budoucna směřuje. Nejspíš jsem měla Doctora prostě radši jako srandovního dědečka, u kterého jsem nemusela po každém díle přemýšlet, jestli je vlastně hodný, nebo se o to jenom usilovně snaží.
Bessie, 19.5.2013 09:23   reagovat
Tak začátek mě nadchnul a ač to byla epizoda výborná, posledních pár minut celkem spadlo. Čekal jsem to epičtější, delší rozhodování postav, větší tlak na pilu, nebo mi možná pomohla emotivnější hudba, takhle ty dialogy vyzněly málo působivě. Ovšem za Johna Hurta palec nahoru!
Spiderman, 19.5.2013 09:09   reagovat
Je pravda, že když GI a Clara vstupují do časovýho proudu, je to extrémně táhlý :D
Gomi, 19.5.2013 10:40   reagovat
Všimli jste si, že naddimenzovaná Tardis/hrobka (sorry, jestli už to sem někdo psal), má rozbité stejné okýnko, jako se rozbije při pádu na Trenzalore? Vzhledem k tomu, že s každou reinkarnací se Tradis mění, co tohle asi znamená...
A, 19.5.2013 08:15   reagovat
Ach jo, vážně jsem jediná, kdo si pamatuje, že bylo řečeno, že na polích Tranzaloru padne jedenáctý? Tudíž je jasné, že to musí být jeho TARDIS. Otázka druhá je, v čem by případné další regenerace cestovaly :D
Pet, 19.5.2013 13:17   reagovat
On to asi nebude pád ve smyslu smrti. Dorium taky neřekl, že padne 11. Doktor - jen mluvil o pádu jedenáctého.
Jsou teorie, že tím myslel konec listopadu:-)
alexis, 19.5.2013 13:35   reagovat
Padne je v aj fall a jak v tomto díle řekl, oni neskočí dolů na planetu, oni spadnou. Takže to může být jen slovní hříčka se slovíčkem "fall"
Ori, 19.5.2013 13:27   reagovat
Ehm, to je trochu znepokojivé...
Bessie, 19.5.2013 09:11   reagovat
Neviem či ste si to všimli, ja až teraz ráno!
i43.tinypic.com/ay6m83.jpg
m..., 19.5.2013 08:08   reagovat
Je tahle scéna i v díle S04xE08 Silence in the library?
Ellen, 19.5.2013 10:27   reagovat
Pokud vím tak ne.
Captain Petra, 20.5.2013 00:19   reagovat
Jako mam moc rad doktora,ale ked tak pozeram vase komenty,tak mi vas dojde hrozne luto.ako by ste nemali nic lepsie narobote
fawkes, 19.5.2013 01:02   reagovat
A ty nemáš nic lepšího na práci než to tu číst?
Nohajc, 19.5.2013 01:47   reagovat
ty si strasny trol skor idiot este ze si prerusil svoju pracu aby si sa zapojil do diskusie len aby si ukazat ze ta mal foter streknut do zachoda
ehm, 19.5.2013 01:43   reagovat
Epizoda se dlouho vyvíjela jako takový průměr, solidní příběh, ale nic výjimečného, za konec ale palec nahoru. Doufám, že na konci je opravdu Valeyard, Moffat by si tím u mě vyžehlil všechny kiksy, slabší scénáře a chyby v dílech, které kdy spáchal. Jestli to tak bude, jenom trochu lituju, že si ho znovu nestřihne Michael Jayston (pravdou je, že ani nevím, jestli ještě hraje). Ale jednoduše, this is going to be BIG.
Hanzzz, 19.5.2013 00:24   reagovat
Zatím mi teda jako nejzajímavější přijde, že co jsem koukal na různý anglický komentáře, vesměs se na finále nadává. A na Moffata...

Mně už se dlouho nestalo, že bych si pobrečel a k tomu mi běhal mráz po zádech. Dneska ano.
A naprosto nadšený jsem byl už během první minuty.

Takže jsem rád, že aspoň tady převládají také pozitivní reakce. :)
Nohajc, 19.5.2013 00:20   reagovat
Všimli jste si, že když Vestra s Jenny usínají, jsou GI za oknem? :D
Gomi, 19.5.2013 00:20   reagovat
Epizoda perfektní, k tomu není co dodat. Ale vůbec sem nepostřehl kde byl zmíněn Valeyard, mohl byste mi někdo poradit kde v té epizodě to bylo?
Dalicek, 19.5.2013 00:10   reagovat
Před otevřením hrobky... Inteligence vyjmenovává Doktorovy přezdívky
Blackthunder, 19.5.2013 00:13   reagovat
Vím, že je to asi už mírná posedlost postavou, ale vrátí se River ve speciálu? Vypadalo to dost jako definitivní rozloučení, ale kdo ví...wibbly- wobbly timey-wimey...někdo nějaké info?
Haleth, 18.5.2013 23:55   reagovat
Love it love it love it love it!! Dokonale vymyšleno! Scéna s River byla neuvěřitelně silná... Čeká mě 188dní bezesných nocí nebo možná až moc živých snů! Už se nemůžu dočkat vánoc .) Hlavně 10th a 11th spolu a k tomu další známé tváře, to bude epický .) Trocha nostalgie neuškodí :) Btw. John Hurt - toho jsem fakt nečekala!
Terkams, 18.5.2013 23:30   reagovat
Pro ty, kdo neumějí googlit:
en.wikipedia.org/wiki…
alexis, 18.5.2013 23:29   reagovat
Je poněkud smutné, že jsou někteří lidé schopni vygooglit si BBC stream a postavu, která má tak neobvyklé jméno nikoli. ;(
Gomi, 19.5.2013 02:08   reagovat
Našla by sa nejaká dobrá osoba ktorá by mi mohla vysvetliť kto je voleyard a john hurt?
franto1745, 18.5.2013 23:18   reagovat
+1
Smida3, 18.5.2013 23:25   reagovat
Tak k tomuhle dílu nejde říct nic jiného než www.youtube.com/watch?v…
Smida3, 18.5.2013 23:17   reagovat
Xegiie, 19.5.2013 11:07   reagovat
:D přesně!
Captain Petra, 19.5.2013 23:06   reagovat
inak mohol by mi niekto napisat kto presne ten Valeyard je viem ze je v ere clasickeho serialu ale kedze tie este nemam koli malo casu pozrene tak neviem
ehm, 18.5.2013 23:15   reagovat
tennantnews.blogspot.cz…

nevíte jak vidět tento spoiler i z naší země?
Aslan, 18.5.2013 22:53   reagovat
Je to poslední scéna z Name of the doctor. Ani tu britskou proxy nehledejte.
palast, 19.5.2013 01:16   reagovat
Změna proxy?
palast, 19.5.2013 00:59   reagovat
To bych taky moc rád zjistil. To je pěkná diskriminace, zpřístupnit to jenom anglánům. :D
Umbalaumba, 18.5.2013 23:47   reagovat
Vypadá to, že je to jenom poslední minuta epizody. Nic nového.
Nohajc, 18.5.2013 23:41   reagovat
Mám teorii :D Zajímalo by mě totiž, jak se dostanou z toho jeho časovýho "streamu". Vzhledem k tomu, že GI umřel po vstoupení dovnitř, myslím, že umřeli i Clara s Doctorem - osmá série by se mohla odehrávat jen v tom časovém streamu, kde se bude 11ka s Clarou snažit zastavit Valeyarda - Johna Hurta. Což je také důvod, proč potká 10ku - potká ho ve svém časovém streamu. Usuzuju tak i podle toho, že Dorium (modrohlavej obchodník) na něj řval, že trenzalor je fall of the Eleventh. Takže Tam teď 11ka zemřel, v osmičce budou v tom jeho streamu a zmanipulují čas, nakonec Doctor nějakým způsobem zregeneruje (to jsem ještě geniálně nevymyslel :D )
Kozlick, 18.5.2013 22:47   reagovat
Když jsem se dozvěděl, že bude ve speciálu 10. Doctor napadlo mě, že to bude Zygon. Teď už se mi to tak nezdá, ale co kdyby ...
Metal, 21.5.2013 17:45   reagovat
Skutečně dobrá teorie, já si ovšem nemyslím, že by šlo o nějakého dalšího doktora, ale o nějakou kopii, neexistující časový proud (nevím, John Hurt mi vzhledem připomíná Tennanta) či neodhalenou část příběhu (že by byl starým 8?).

K "fall of Eleventh" nezapomeňte na dialog při příletu na Trenzalore:
C: "So, how do we get down there, jump?"
D: "Don't be silly, we fall."

Uznávám, že to zní jednoduše, ale proč ne, přeci jen, je to cesta, kterou se Doktor dostal na Trenzalore, třeba budou mít události na Trenzalore dalekosáhlejší důsledky, než si myslíme (navíc jej pořád ještě neopustili).

A pokud můžu předpokládat, 50. výročí bude mít spojitost s The Silence, protože má v důsledku doktorovy cesty na Trenzalore padnout (nevím kde, ale někdy během seriálu bylo řečeno, že to je přesně to, proč ho chtějí/chtěli zabít - aby se nemohl dostat na Trenzalore).

Myslím si, že si toho Moffat naložil hodně, ale nemyslím si, že by byl jeden z těch lidí, co by takovéto věci zapomínal (zvlášť proto, že nejde o nějakou starou referenci, ale o jeho vlastní text). Uvidíme, jak se s tím tento obdivuhodný člověk popere.
Gomi, 19.5.2013 02:32   reagovat
Lidi vám to asi vážně nedochází? Moffat si hrozně rád hraje s publikem. Řekne něco co vypadá jako velká věc a pak zjistíte, že to zas až tak velké není a věc, která se může zdát maličkostí je tím největším tajemstvím. "Fall of eleventh ..." tak to je další z jeho hříček znamená to hned několik věcí. Pád TARDIS + jinotajně to znamená, že další díly budou jedenáctý měsíc ;) to byl od něj takovej menší vtípek a pravděpodobně, že po speciálu Doktor zregeneruje. Mimochodem vám uniká jedna důležitá věc. Tardis má rozbitý vnější obvod maskování. Ten se neopravil ani po její regenraci tzn. , že TARDIS která je na Trenzalore není nutně budkou 11. doktora (to podotýkám k lidem jejichž teorie směřovala k tomu, že tam umře jen TARDIS zatímco Doktor bude pokračovat ve svých cestách) to ovšem neznamená, že to tak nebude jen podotýkám fakta :) K River bych tu taky něco měl. Potkala se jen s doktorem v knihovně potom na planetě s anděli a samozřejmě párkrát s posledním doktorem + jste si mohli všimnout, že se v jednom díle říká, že River je sice zavřená, ale stále mizí s Doktorem někam pryč (hned potom co se vzali ? mám dojem, ale proč to přestalo se mě neptejte nejspíš už vyčerpali minulost, kterou spolu mohli strávit. Nemhola potkat předešlé Doktory, protože by si ji pamatoval, když ji potkal v knihovně. River je pouze 3.tí regenerací a už zde žádná jiná nebude (pravděpodobně), protože ztratila svou reg. schopnost. To je tak nějak všechno, kdyby vás ještě něco zajímalo tak se ptejte :)
k tomu datu aimiiny svadby mám dojem, že TARDIS bouchla právě v to datum kvůli přespřílišnosti paradoxů + trhlina samozřejměmožná jak už někdo zmínil se o to přičinilo i Silence ? Jestli v tom datu je hlubší význam jak v číslech tak to netuším. Každopádně John Hurt bude nějaká verze alter-ega, ale z minulosti ! Doktor o něm věděl už předtím. Řekl to on je mé největší tajemství. Muselv vědět o koho jde. Tipuju, že bude souviset s tím že Clara a Doktor = echa budou se snažit uninkout - narazí na něj? to už je jen teorie. Doktor se ještě s River setká pokuď chce Moffat dodržovat nějakou logiku. Nemůže říct spoilery aniž by se pak potkala s Doktorem v jeho budoucnu jeji minulosti. A vzhledem že se jedná o finální verzi River... :)
Aletin, 20.5.2013 22:58   reagovat
Já si říkám, jestli to "Silence" nepadlo kvůli tomu, že Clara skočila do Doktorovi životní dráhy a v různých okamžicích jeho života mu pomohla.

Kdo ví, kdyby to neudělala, možná by nastal nějaký stav, který by bylo možno nazvat tichem. Vždyť jsme viděli mizet hvězdy, lidi...
alexis, 19.5.2013 10:24   reagovat
Zajímavá teorie :) Hlavně dává smysl a to je hlavní (Fall of the Eleventh to hodně podpořuje). Jen si nejsem úplně jistý, jestli se "regenerace" může vztahovat na to, že Time Lord vstoupí do svého časového streamu, přece jen to asi není smrt jako taková.
Zřejmě taky bude důležité, co se stane na konci, kvůli čemu po něm šli Silence = To mohlo buď znamenat to, aby zabránili GI v přepsání jeho Time Line, nebo aby nevešel do svého Time Streamu. Myslím si, že vkročení do vlastního Time Streamu může vyvolat pořádnou neplechu. :D
Smíšek, 18.5.2013 23:04   reagovat
Ano, ten pád jedenáctého by měl mít nějaké vyústění...
alexis, 18.5.2013 23:10   reagovat
Práve mi napadlo, oni nám nepovedali, kto dal Clare číslo na Doctora. :D
m..., 18.5.2013 22:38   reagovat
Jo, to je škoda. Uvidíme, jak se všechno spojí ve speciálu.
alexis, 18.5.2013 23:00   reagovat
Jedním slovem: What.
Sice se mi nelíbí představa, že doktor "zapomněl" regenraci, ale pokud to bude Valeyard, tak budu naprosto spokojenej :)
Kozlick, 18.5.2013 22:30   reagovat
Neviem či som to celé správne pochopil, ale on na to vlastne nezabudol. Ide len o to, že on (John Hurt) nie je Doctor. Je ním, ale porušil ten sľub, takže ním vlastne nie je. :D
m..., 18.5.2013 22:41   reagovat
Ale on nezapoměl. Podívala jsem se na to znova - říká, že to je jeho já, které se zpronevěřilo závazku, který si dal svou přezdívkou - Doktor - tedy někdo, kdo pomáhá, zachraňuje.
Hurt říká, že to co udělal, udělal bez možnosti výběru a ve jménu míru a příčetnosti. A Smith na to říká "Ale ne ve jménu Doktora."
alexis, 18.5.2013 22:59   reagovat
classic série nemám zkouknutý, takže to může být hloupost, ale to jak popisuje proč udělal, to proč není Doctorem (John Hurt)- říká, že neměl na výběr, udělal to pro mír a ´zdravý rozum´ - prostě to zní, jako ukončení Time Wars. Odpálit celou svoji rasu? A jejich nepřátele a spoustu dalších s nimi? Zní vám to jako Doctor? Taky pravda, že z toho pak nebyl moc nadšený a nechlubil se tím.
Ellie, 18.5.2013 23:56   reagovat
On z toho byl docela zničenej, to bylo vidět na 9. i částečně na 10. doktorovi.
Ale zdálo se mi, že oba tito doktoři tohle rozhodnutí berou jako svoje vlastní...
No uvidíme, co uvidíme...
alexis, 19.5.2013 13:54   reagovat
Ale jo, jednou v Doctor's Wife kdyz prohlasil neco na styl "bitch please, i've killed all of them" :)
Monty, 19.5.2013 00:42   reagovat
Vždyť jo - taky vycházím jen z aktuální epizody.
alexis, 18.5.2013 23:59   reagovat
Já vím, jen reaguji na ty teorie, co kolovaly internetem. Fakt doufám, že John Hurt bude Valeyard, protože to by bylo neskutečně super!
Kozlick, 18.5.2013 22:43   reagovat
Promin že se tak blbě ptám, ale kdo je ten Valeyard??
DoctorMatt, 18.5.2013 23:13   reagovat
Valeyard je z classiců, je to "nepovedená" regenerace doktora, která se proti němu obrátí... cliffhanger 6tého doktora
Kozlick, 19.5.2013 01:27   reagovat
BTW: řekli vůbec to jeho pravý jméno nebo ne?? já to nepostřeh jak mi občas vypadaval stream
tentononc, 18.5.2013 21:38   reagovat
Ano i ne:-)
alexis, 18.5.2013 21:46   reagovat
no rekla ho River, takze ho slyseli jen Doktor a Clara, ktera si ho pravdepodobne pamatovala z Journy to the center..., tim se otevrela ta hrobka
Hedvi314, 18.5.2013 21:42   reagovat
naprosto nejepičtější ze sedmé série.... scéna s Doctorem a River byla úžasná, ale bohužel se mě 5 minut před koncem přehřál notebook (to asi z té úžasné brady :)) ale na podruhé už se povedlo a já sem viděla vše... :D
Elánius, 18.5.2013 21:37   reagovat
Když Doctor vstoupil do svého vlastního timestreamu, nemohl pak vidět všechno? Tedy i svoji budoucnost? Spoilers...
A, 18.5.2013 21:31   reagovat
K tomu mě napadají dvě věci:
a) svůj stream možná může ovládat (rozbalovat to, co chce)
b) víme, že pohled time lordů na svět se od našeho v jistých ohledech liší, těžko říct, jak to vnímal.
Gomi, 19.5.2013 10:46   reagovat
Tak pokud jsem se pořádně dívala, tak jsme vlastně neviděli, jak vyšel a co ví nebo neví ne? :)
Myrra, 18.5.2013 21:33   reagovat
Já myslím, že DOktor o sobě klidně může porhlašovatej že je x-tej, pač on sám řkel, že je to on,a le neí to Doktor.. takže Joh Hurt zřejmě nebude mít doktorské číslo....
IDris, 18.5.2013 21:20   reagovat
Ale momentík - nezapomínejte, přítelé, že známe ještě jednoho Doctora, co zároveň tak úplně Doctorem nění....no teda je, ale není :-D ....VALEYARD

Dokonce na něj bylo v posledních řadách odkazováno (v 5. sérii Amyina volba, v 6. sérii The god complex - koho asi myslíte, že viděl za svými dveřmi?)....
Vojrik, 18.5.2013 21:19   reagovat
Dokonce bylo jeho jméno dnes řečeno :D
Blackthunder, 18.5.2013 21:36   reagovat
Dle mého soudu nejlepší díl leotšní části série...
ale stejně mi ten konec přišel, stejně jako v několika posledních dílech, dost uspěchanej...
Ale tak nějak jsem čekal, že až se ten "ten neznámý doktor" otočí, že se tam objeví John Simm jako the Master, protože jsem tu v nedávné době v diskusích už párkrát četl to, že Master, když se objevil poprvé, tak už měl svých třináct regenerací za sebou..
A zezadu mu byl dost podobnej :D
ententeak, 18.5.2013 21:04   reagovat
No tiež som čakal Mastera :D ale ten koniec bol uchvatný
Nicole, 18.5.2013 21:15   reagovat
Taky jsem ho očekávala a ani nevím proč :D
Captain Petra, 19.5.2013 23:19   reagovat
přesně úchvatný :D ale jak mám čekat takovou dobu
DoctorKlimi, 18.5.2013 21:21   reagovat
Nevím jak to Moffat dělá... ale jak dokáže udělat, že u teorie řeknu "To je ale píčovina" a jakmile se to objeví v díle tak jsem z toho úplně v šoku? :D
Podobně tomu bylo u odhalení kdo je River :D
Blackthunder, 18.5.2013 21:04   reagovat
Až teď jsem se nadechla, protože během dílu to bylo nemožné. Clara, River, VJS, Doctor....od začátku do samého konce...nepopsatelné, epické a moffatovské nadruhou!!! Ta část s River mě rozplakala, řešení Clary bylo brilantní. Whispermeni a Dr. Simeon prostě aaaaaaaagrh! A John Hurt?! Moffate, myslela jsem, že nic horšího, než cliffhanger u posledního dílu Sherlocka mi nemůžeš udělat- evidentně jsem byla na omylu. Ten nedostatek kyslíku na mně vážně projevuje. Asi mi exploduje hlava, protože takové množství rozlišných emocí, úžasnosti a rychlosti prostě nemůže zvládnout!
Haleth, 18.5.2013 20:59   reagovat
Naprosto souhlasím! Scénka s River mě dostala... Akorát co se týče toho Sherlocka, tak Doctor má výhodu v tom, že budeme čekat "jenom" půl roku... U Sherlocka skoro 2 roky :D
Samara, 19.5.2013 11:36   reagovat
Sakra,Moffate,kde je slíbený video s Mattem a Davidem,hm?!!
Rozuměla sem tak 3/4,ale i tak mi ještě teď bije srdce jak nevim co :D.
Veru, 18.5.2013 20:58   reagovat
Hedvi314, 18.5.2013 20:59   reagovat
Po několikátém zhlédnutí už zase vím, kdo je můj Doktor:-) Vítej zpět, příčetnosti!
alexis, 18.5.2013 21:25   reagovat
Dva nejlepší Doktoři! :D
Dodo, 18.5.2013 21:10   reagovat
To jsem teda čekala něco dějovějšího...
Stejně pěkný:-)
alexis, 18.5.2013 21:04   reagovat
Dík moc :* :D
Veru, 18.5.2013 21:03   reagovat
A po tom konci mám teď jako půl roku klidně spát?!
Aleath, 18.5.2013 20:54   reagovat
Přesně jsem si říkala, že se konečně můžu vrhnout na věci do školy a nic mě nebude rozptylovat od učení se na zkoušky... Ale 188 dní je fakt hodně (i když proti Sherlockovi? :D )
Mary-Ane, 18.5.2013 21:24   reagovat
Tak to byla má první myšlenka s prvním závěrečným titulkem.
Hannah, 18.5.2013 21:07   reagovat
Obvykle jsem rád že nahoře je odpočítávání, ale teď mě těch 188 dní dohání k šílenství!
Dodo, 18.5.2013 21:01   reagovat
Tak konečně do správné diskuze...
Moffat se konečně probudil a zase předvedl jako vynikající vypravěč. Díky, Stevene!
Kruci, nikdy bych si nemyslela, že na to dojde, ale na mém pomyslném žebříčku je teď Matt hodně těsně vedle Tennanta.
Rozuměla jsem skoro všemu, takže prohlašuju, že tohle byla jedna z nejlepších epizod Doctora Who - minimálně za Moffatovi vlády.

alexis, 18.5.2013 20:54   reagovat
Moffat... I´m gonna find you... And I WILL kill you! Ofcourse after I make sure we will get the 50th anniversary special.
ShiroWolfy, 18.5.2013 20:50   reagovat
Tak jsem vážně zvědavý na speciál... a kdo je ten druhý Doktor :)
Khardix, 18.5.2013 20:46   reagovat
Podle toho, co jsem teď našel na netu, tak by to měl bejt "zapomenutý devátý Doktor", což by z Matta nedělalo 11., ale až 12.
ententeak, 18.5.2013 20:51   reagovat
Prosím vás mě se na posledních 5 minut zasekal stream! Jak vypadala ukázka na to 50. výročí?
Dodo, 18.5.2013 20:46   reagovat
Žádná nebyla
Lukas, 18.5.2013 20:48   reagovat
Takže tam jenom ukázali Johna Hurta? V tom případě jsem zklamán! Myslel jsem že Moffat udělá větší napětí! Potom co River řekla 'spoilery' se dělo co? Jsem strašně zvědavý a naštvaný protože mi vypad stream! :D
Dodo, 18.5.2013 20:56   reagovat
No, kdybys to viděl, tak by ti to jako malý napětí nepřipadalo... Myslím, že tím udělají jenom větší napětí, když neřeknou o co půjde dál. Teď bych potřeboval víc než kdy jindy TARDIS :D
Filip676, 18.5.2013 20:58   reagovat
To my všichni, Hobbit, Sherlock, Doctor, všechno to bude v listopadu a já s ebudu celého půl roku nudit s vyjímkou hraní právě vyjité pokemon hry a v říjnu hraní pokemon hry která vyjde :D
ShiroWolfy, 18.5.2013 21:01   reagovat
Sherlok? super:)
Aku, 20.5.2013 00:11   reagovat
mě skončil doctor, arrow, bigbang :(
Xegiie, 19.5.2013 11:08   reagovat
Začíná Dexter a True Blood :) Plus doufám, že všichni co si tu takhle stěžujete, máte nakoukaný klasický díly!!! :D
Elektronicky.Otisk, 26.5.2013 09:31   reagovat
Srdce mi bije ako o život. On to urobil. On to skutočne urobil!!!
m..., 18.5.2013 20:46   reagovat
Nejlepší díl týhle sezóny. Ale mohl by mi někdo vysvětlit ten konec - kdo je ten starej pán?
Koubel, 18.5.2013 20:45   reagovat
Evidentně doktor č. 9.
Mimochodem, počítání doktorů vychází pouze z toho jak je vidíme my, ne? Nějak si nevzpomínám, že o sobě Chriss, David nebo Matt prohlašovali v seriálu, že jsou x-tá regenerace.
Myslím že 9. doktor nikde o sobě nerozhlašoval, kolikrát regeneroval, u 10. si nejsem jistá. 11. občas odkazoval na číslo 11, ale taky nikdy neprohlašoval je jedenáctá inkarnace, nebo se pletu?
alexis, 18.5.2013 21:09   reagovat
No pokud si dobře vzpomínám (jako že bych měl, protože jsem to viděl před chvílí), tak Clara řekla Doctorovi když nad ním klečela, že zná všech jeho 11 já...nebo nějak tak podobně...každopádně se zmínila o 11ti podobách ;)
Lukáš Ležák Podlahobijec Korejtko, 19.5.2013 15:55   reagovat
tak jsem díl zkouknul ještě jednou a omlouvám se za předchozí koment...nevím kde jsem to vzal ale neříká tam nic o jedenáctce...
Lukáš Ležák Podlahobijec Korejtko, 19.5.2013 22:25   reagovat
je pravda, ze se to nenapsalo pri regeneraci v titulkach. napada me treba god complex, kde doktoruv pokoj mel c. 11
Chudak bbc budou muset predelavat cely stranky...
Hedvi314, 18.5.2013 21:22   reagovat
Neříkal desátý Doctor Sarrah Jane, že od té doby co se viděli naposledy regeneroval 6x? Tedy 4+6=10
Myrra, 18.5.2013 21:14   reagovat
jojo je to pravda :)
Captain Petra, 19.5.2013 23:25   reagovat
Vážně? To se musím kouknout...
Jestli je to pravda, není Steven zas tak geniální jak jsem si myslela...
Ale proti Svatbě River Song je tenhle díl jak zjevení z nebes.
alexis, 18.5.2013 21:17   reagovat
Tedy, samozřejmě, můžu si to jen blbě pamatovat, ale mám ten pocit. :) A stejně tak jedenáctý, když předával své vzpomínky Craigovy (jestli se to tak píše?) tak říkal "Jo, jedenáctej". Tedy myslím, samozřejmě ale když sám Doctor řekl, že tuhle inkarnaci nepočítá jako Doctora, tak to jednoduše může znamenat, že ho vytěsnil a informace o sobě dává bez něj. To by dávalo smysl :) Tedy doufám :D
Myrra, 18.5.2013 21:20   reagovat
Jj,je to v epizodě 2.série díl School Reunion :)
Veru, 18.5.2013 21:20   reagovat
Tak desátý byl určitě Tennant protože píseň kterou mu zpívaly Odové se jmenuje Vale Decem což je latinsky Sbohem Desátý
Lukas, 18.5.2013 21:48   reagovat
To je zajímavé nikdy jsem nad tím názvem té písně nepřemýšlela hlouběji, brala jsem že se tak prostě jmenuje. :)
Captain Petra, 19.5.2013 23:27   reagovat
jako mezi Paulem McGannem a Christopherem Ecclestonem?
Hedvi314, 18.5.2013 20:55   reagovat
Možná je John Hurt verze osmého ke konci jeho života.
Sequentus, 19.5.2013 17:48   reagovat
Vypadá mnohem jinak .... koukni na mini epizodu s mcgannem. .. regenerace na wara. .. ale protože byla uměle vyvolána nedivil bych se kdyby se nepočítala
Zdunda, 10.3.2015 22:14   reagovat
Četls jsi to sám Introducing John Hurt as The Doctor,představujeme vám Johna Hurta jako Doctora
Lukas, 18.5.2013 20:47   reagovat
To nikdo neví! :D
Dodo, 18.5.2013 20:47   reagovat
Gue, 18.5.2013 20:47   reagovat
Jhon Hurt, asi budúci (možno minulý) Doctor. Je obsadení do 50. výročia! Už dlho kolujú spoilery, že je to zabudnutý Doctor z Časovej vojny a asi sú pravdivé!
m..., 18.5.2013 20:47   reagovat
Možno by to mohol byť originálny Doctor, pretože hovoril, že meno Doctor je ako sľub ktorý tento muž zložil.
Jakub, 18.5.2013 20:58   reagovat
Ano, ale slib složil první Doctor, když ho vybíral. Tento "ne" Doctor je inkarnace, kterou nepočítají, právě proto, že tento slib porušil.
Myrra, 18.5.2013 21:11   reagovat
1979: Alien suddenly emerges from John Hurt, terrifying everyone
2013: John Hurt suddenly emerges from Doctor Who, terrifying everyone
nic, 18.5.2013 21:06   reagovat
To by si ale Moffat pro sebe upravil celej seriál protože Hartnell byl první jak ve skutečnosti tak v seriálu kde je to potvrzeno jeho vnučkou Susan.
Lukas, 18.5.2013 21:03   reagovat
Pravidlo číslo 1! Třeba doktor lhal úplně všem včetně vnučky Susan! :D
Dodo, 18.5.2013 21:11   reagovat
To by na nej sedelo
Ihypno, 19.5.2013 14:00   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme