Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

The Crimson Horror - poepizodní diskuze

ilustrační obrázek

Tato diskuze je pro možnost sdělení vašich názorů na epizodu, takže bude obsahovat spoilery a všechno možné… pokud jste epizodu ještě neviděli, nečtěte komentáře.


4.5.2013 20:14   Diskuze   Blackthunder

137 komentářů

Epizoda dobrá. Moc jsem neočekával a netěšil se na ni, tak jsem byl poměrně příjemně překvapen. Konec mě trošku zarazil (děti jsem nečekal), ale stejně už se nemůžu dočkat, až se podívám na Gaimanovu epizodu. Jinak pro ty, kteří na současné díly DW nadávají. Chápu, že to nemusí sednout všem, ale pokud vás to opravdu tak nebaví a Moffata a Smitha nesnášíte, nikdo vás nenutí se dívat. Přestaňte hysterčit a pusťte si něco, co vás baví. Já mám rád všechny moderní ztvárnění Doktora. Každej má svoje kouzlo a každej je jinej. A o tom DW je. O té změně. Mění se herci, režiséři, autoři, prostředí, témata i žánry a pokaždé to přinese něco nového. Bez toho by to za chvíli začala být nuda. Jestli nesnášíte Matta nebo Moffata, přestaňte se dívat a zkuste to, až to zase bude dělat někdo jiný.
Zarwan, 13.5.2013 01:15   reagovat
když ta zlá ženská říká "You´ve forced me to advance the Great Work somewhat, Doctor.", napadla ještě někoho The Great Intelligence?
ap, 9.5.2013 21:58   reagovat
Doktor a paní Smithovi :D. Použil vůbec Doktor tohle přijmení v 5. a 6. řadě? Nějak si to ve spojitosti s 11-tým Doktorem nevybavuji.
Dext3r, 9.5.2013 16:16   reagovat
Nejlepší hláška dílu: "Chairs are useful!" a potom Doctorovo "Ouch!", aneb je fajn, když záporák skutečně zemře či je zabit :-D
Spiderman, 8.5.2013 11:40   reagovat
Teď mě tu možná pár lidí ukamenuje, ale tohle podle mě byla jedna z nejlepších epizod série. Dokonce jsem měl dojem, že by snesla být natočená jako dvoudíl.

(Jinak vyloženě nelíbit se mi nenelíbila žádná. Snad jen Cold War. A přestaňte se hádat, jestli je lepší desátý nebo jedenáctý, protože nejlepší je vesmírný vandrák dvojka :P.)
Xaverius, 8.5.2013 02:06   reagovat
Souhlasim, také se mi tahle série líbí. Tenhle díl byl podle mě překvapivě dobrej, na to co Gattis píše normálně (jako třeba Cold War).
Elektronicky Otisk, 9.5.2013 11:01   reagovat
Že jo me se to taky libi. Tahle serie ma zas takovej ten spravnej pristup a kazdej dil se mi libi. Hlavně už ase cestuje a potkava dobrodružství, který řeší. A není to jen že tam celý díl pobíhá a nakonci se to vyřeší samo většinou tím, že někdo umře :D. Tahle serie je vážně dobrá.
Maca, 8.5.2013 11:35   reagovat
Vážně mě fascinují lidi, kteří příjdou na stránku diskuse o nové epizodě a místo toho, aby debatovali jenom o ní, se snaží více nebo méně nápadně naznačit, že Moffatovy série (popřípadě Smithův Doctor) stojí za houby, stěžují si, že to už nebudou dál sledovat, že se to nikdy nevyrovná "stárému zlatému Tennantovi" ze "starých zlatých Daviesových řad", čímž pokaždé vyvolají vášnivou diskusi, ne-li přímo hádku. Tenhle typ fanoušků nemůžu ani vystát, hlavně když se takové komentáře objeví u něčeho, co s tím vůbec nesouvisí.
Bessie, 7.5.2013 14:19   reagovat
Máš pravdu. Je to trapný. Ale na druhou stranu kde jinde má tu nespokojenost člověk vyjádřit.
Carmack187, 7.5.2013 14:26   reagovat
Bylo by fajn tu mít nějakou volnou diskuzi. Snad by to bylo i přehlednější než stovka příspěvků pod článkem.
Jety, 7.5.2013 18:48   reagovat
Přesně! Sem psát jenom názory na aktuální epizodu (tak jak to má být) a do volné diskuze si vylévat naše naštvaná srdéčka. =D
Carmack187, 7.5.2013 19:31   reagovat
Nechci vidět, jak se to tady bude řezat po výroční epizodě s Tennantem i Smithem. To by snad stálo za to založit dvě diskuze - jednu pro Tennantovce, druhou pro Smithovce, a bez možnosti navštěvovat pole nepřítele:-)
alexis, 8.5.2013 20:45   reagovat
Máš pravdu, to bude bitka :) Skoro už jsem se rozhodla, že radši nebudu číst komentáře po epizodách, protože mě vždycky zaručeně rozčílí :)
Bessie, 8.5.2013 21:16   reagovat
A co budou dělat ti, co nepatří ani do jedné skupiny a jen by si chtěli rozumně popovídat na danou episodu? :-D :-D
Nicolas, 8.5.2013 20:52   reagovat
Myslíš ta malá, statisticky naprosto nevýznamná skupina? No - ti budou mít prostě smůlu:-)
alexis, 8.5.2013 20:55   reagovat
Teď mě tak napadlo, že ve speciálu The Widow and The Wardrobe byly taky děti a nebylo to tak zlé. Navíc příští epizodu napsal Gaiman. Člověk co stojí za podle mě nejlepší Smithovskou epizodou The Doctor's Wife. To nemůže být špatné. Skoro očekávám díl, který tuhle sérii trošku povytáhne z bahna.
Carmack187, 7.5.2013 00:49   reagovat
No jo, ale teď poletí děti poprvé v Tardis a budou tak trochu společníci.... No jsem zvědavá na sobotu, snad tam budou jen jeden díl.
sea, 10.5.2013 10:22   reagovat
Snad :) Aby byly další společníci...mě stačí Clára a Doktor.
K této epizodě:
Konečně něco dobrého, navíc jak jí TARDIS (možná úmyslně) dovedla do knihovny (jo, mohla i zabloudit, ale tato možnost tu pořád je) a nechala ji přečíst Doktorovo jméno (já se snad zblázním! To na co čekám posledních pár let, Doktorovo jméno..), jediné co mi vadí, tak to že si Clara nevzpomene :( no co se dá dělat, asi jen čekat na další epizody :)
Naomi, 10.5.2013 18:54   reagovat
Mně to hodně bavilo než se našel Doctor, pak už to bylo takové hektické a uspěchané, a vůbec zvláštní. Mě tato epizoda příliš nenadchla
Dalicek, 6.5.2013 23:16   reagovat
Muj osobni pocit je, ze jsem prave videl nejhorsi dil teto serie. Uz od 30. minuty jsem se dival kdy to skonci a temer jsem to protrpel. Snad se to jeste do konce zlepsi, protoze Doktor je jeden z mych nejoblibenejsich serialu, ale uvidime...
Nick, 6.5.2013 20:05   reagovat
jedine plusy teto epizody vidim nektere komentare Straxe (kazdopadne kde je ten Strax napr z Poison sky, kdy se skryval s celou armadou a takticky utocit vuci tomuhle, ktery si ve volne chvili hraje s granaty a vsechny by vzal celnim utokem) a doktorovu prezdivku 'priserka', ktera k nemu sedi podleme nejvic :D
Nick, 6.5.2013 20:10   reagovat
Já se raději s dovolením hodnocení epizody zřeknu a jenom co NEJHLASITĚJI ZAŘVU: SPIN-OOOOOF!!!! :d

Sakra vždyť to tak bije do očí jak si ta banda kolem Vastry říká o samostatný projekt... Chjo, Torchwood u ledu, SJA pod drnem (ehm, trochu morbidní, já vím), takže možná za mě jenom mluví touha zase konečně rozšířit Doktorův svět na víc než jeden seriál...
Trifi, 6.5.2013 04:53   reagovat
Od tohohle dílu jsem moc nečekal a došlo na to, příběh mi přišel takový nemastný a neslaný. Jenny a Strax zachraňovali atmosféru, ale sami celých 45 minut neutáhnou. A kromě ukázání fotky Clary v Londýně na konci nebylo v celém dílu nic, co by mělo nějaký význam, něco, co by si člověk zapamatoval.

Crimson Horror neurazil, ale je to jeden z těch dílů, po kterých si člověk řekne: "Proč jsem se na to vlastně díval?"
Hanzzz, 5.5.2013 22:57   reagovat
Nepovažuju se za experta ve sledování DW. Viděla jsem všchny díly z obnovených serií, některé i několikrát a 5 je ještě malé číslo. Snažím se i dohnat klasické série jak to čas dovolí. Ale naprosto nemůžu souhlasit s většinou z Vás, kteří odmítají díly R.T.D. .Je pravda že 10th. je můj nejoblébenější ovšem to byl i 9th než regenroval u 11th k tomu však nedošlo. Až k 5 serii byl super. Na každý díl jsem čekala a okamžitě co byl ke stáhnutí tak jsem ho měla a hned si ho pouštěla. Neskutečně jsem ty díly prožívala a cítila atmosféru (samozřejmě na pár výjimek) ale co se týče posledních dvou serii není problém abych nový díl viděla až třeba ve středu, žádná atmosféra a většinou ani žádný napětí.Několik mi jich přišlo až zbytečných, že jsem ani neměla chuť je dokoukat. Jde dolu jak kvalita tak i zábava nejvíc mi asi chybí nějaké téma které by spojovalo všechny díly a do kterého by ústila série. Vím že je zde to téma ohledně Clari ale o tom je v díle max 1-3 věty tedy vůbec nic. Snad se to speciálem zlepší i když Rose by tam být nemusela.
Maiky, 5.5.2013 20:20   reagovat
Ty jo, to fakt nechápu. Ale už jsem na podobné příspěvky reagoval snad tisíckrát, proto řeknu dvě věci.
1) Opravdu vážně se zamysli nad regenerací deástého Doktora. Sundej si růžový brejle, zkoukní pár regeneračních dílů z klasických Doctorů nebo aspoň devátého.
2) Nechápu, proč to pořád má někdo nutnost sem psát. Já taky každý díl nehodnotím slovy "Bylo to super, 1000x lepší než za ReTarDa!!!"
Elektronicky.Otisk, 6.5.2013 23:07   reagovat
Nevím jestli jsi si toho všiml ale ve svém příspěvku píšu, že se mi líbí serie 1-5 což zahrnuje všechny herce z obnovené serie, to že mi z nich Tennant přišel nejlepší nemá nic společného s tím jak hodnotím děje konkrétních epizod. Chtěla jsem zde pouze poznamenat, to že zmíněné série byly pro mě daleko zábavnější napínavější a koukatelnější než poslední 2.V sériích 1-5 byli max tak 2-3 díly po kterých jsem si řekla, že to byla ztráta času. V poslední sérii byly tak 3-4 díly na, které se koukat dalo a to mě mrzí. Proto jsem to jsem psala jelikož tento díl byl další, který se řadí do kategorie ztáty času.
Maik, 9.5.2013 19:48   reagovat
Většinou se tady vyskytuju jen jako čtenář a nemám potřebu se vyjadřovat, ale teď mi to prostě nedá, vážně je v rámci prosazování tvé pravdy, která je zaručeně ta jedna jediná, nejsprávnější a nejpravdivější, nutné urážet předchozího showrunnera?!
A když už teda sklouzáváme k takovým ubohostem, tak bych ráda využila příležitosti a, co se dané regenerace týče, tak bych přispěla svým pokleslým komentářem, že já být Desátým a vědět v co zregeneruju (což zřejmě během speciálu zjistí), tak taky brečím, že to nechci.
inora, 6.5.2013 23:25   reagovat
Oukej, nejspíš to zní přehnaně, ale myslim to vždycky trochu nadneseně.Ale oukej, v tomhle máš pravdu, není třeba urážek. Přeci jen RTD nenapsal všechny epizody špatně a navíc přivedl zpět Doctora. Takže mu za to díky.
Já si ovšem s hodnotícími stanovisky, zcela nesouvisejícími s aktuální epizodou, nezačal. Byl bych navíc poslední, kdo by tvrdil, že existuje jedna pravda, ale dokážu pro svou pravdu položit jeden nebo dva argumenty. Pokaždý když ukážu na nějakou totální krávovinu, jako je desátého regenerace, dostane se naprosto nijaké odpovědi ve stylu "Já to tak necítil" nebo "Kdyby věděl, do koho se zregeneruje, brečel by ještě víc." Video k zamyšlení a je jich na youtube víc: www.youtube.com/watch?v…
Elektronicky.Otisk, 7.5.2013 00:59   reagovat
Jen k tomu videu na YouTube... Je z něj vidět, že Tennant byl z těch lidí herecky nejlepší, protože umí zahrát i pocitově vážný scény, což je těžké...
LOTR.JRR, 7.5.2013 11:59   reagovat
A co měli ostatní Doktoři hrát lépe? Jejich scéna dávala smysl - jasně, loučí se jejich persona a chystá se nová. Řekne času, nic víc není třeba. Co řekl desátý Doktor po regeneraci? "It me, Rose, diffrent body, diffrent face, but it is still me!" a co pak říká před smrtí tomu dědečkovi Donny? "Úplně jinej chlap bude lítat vesmírem ale já zemřu." :O Gooood!!!!!! A napsal to dokonce stejný člověk!!! Tennat to zahrál dobře, o tom nepochybuji, ale nedává to smysl. Zaútočí to na city, ale scéna sama o sobě je významově špatná a zcela prázdná.
Elektronicky Otisk, 9.5.2013 11:00   reagovat
1. Doctor- neměl čas si vůbec nic uvědomit. Prostě padl. 2. Doctor- celkem dost se s Time Lordama hádal, protože nechtěl regenerovat. 3. Doctor- musel si dodat kuráž, aby šel vůbec na pavouka. Moc se mu nechtělo. 4. Doctor- to byl takový bohém, že si nedělal hlavu opravdu z ničeho. 5. Doctor- jop, tak ten měl opravdu hrdinskou smrt, kde se nebál a odešel jako chlap. 6. Doctor- zde se o regenerační scéně ani nedá mluvit. 7. Doctor- na tom stole se docela škubal (ale jinak jeho smrt je druhá nejtrapnější).

A myslím, že řeči o tom, že to je pro tu regeneraci opravdu smrt, se objevily už ve starých dílech (a nebo audiopříbězích, se mi to plete :-D)
Nicolas, 9.5.2013 19:44   reagovat
Je hezké, že to bylo aspoň celkem dobře zahraný, když už se celá ta scéna naprosto nehodila k Doctorově osobnosti a úplně desátého Doctora shodila :) Navíc mi neříkej, že třeba takový Matt Smith si nedovede poradit s emotivními momenty. Nedokážu si představit Tennanta, jak říká proslov v The Rings of Akhaten.
Bessie, 7.5.2013 16:20   reagovat
Já jo... a dost živě. =)
Carmack187, 7.5.2013 16:47   reagovat
Každopádně!
Carmack187, 7.5.2013 12:22   reagovat
Naprosto souhlasím s LOTR.RRJ
sea, 7.5.2013 15:49   reagovat
Přejmenovat někoho na retarda mi jako něco zábavného nepřijde, ale možná tady opravdu chybí ten osobní kontakt a tón hlasu, ze kterého by ta nadnesenost byla slyšet, ale ani tak mi to jako přiléhavá přezdívka nepřijde.
O regeneraci Desátého moc diskutovat nemůžu, sice jsem ji jedním okem zahlédla v různých videích, ale díly End of Time jsem ještě neviděla, všechny ty speciály jsem si nechala na horší časy anebo za odměnu a do konce Desátého se mi pořád nechce, takže v daném případě nevím, možná by to něco z toho dvojdílu lépe vysvětlilo a třeba bych měla nějakou opravdový odpověď, ale protože jsem tu scénu ani pořádně neviděla, s ničím lepším, než že Desítka nejspíš nepovažoval motýlka, tvídové sako a kšandy za cool, přijít nemůžu, jenom teda můžu znovu dodat, že mu naprosto rozumím.
Ale nevím, jestli se tady trochu nepletou hrušky z jabkama, protože to že třeba já mám dobu RTD radši, neznamená, že bych považovala všechny díly prvních čtyř sérií a několika speciálů za lepší než cokoli z Moffatovy éry, i za Moffata jsou díly, které se mi líbí, a za Daviese byly díly, které se mi nelíbily, ale celkově mi styl příběhů a vyprávění byl bližší za RTD. Takže i když bych ti třeba dala za pravdu v tom, že scéna regenerace byla špatná, tak to z mého pohledu nic nemění, pořád je tam víc dílů, které se mi líbí, než kolik se mi jich líbí za Moffata, a jedna nepovedená scéna s tím nic neudělá. Ale kdybys chtěl prodiskutovat něco, co je od RTD špatně, mimo tu regenerační scénu, tak nemám problém přijít s plnohodnotnými argumenty, i když, jak sám píšeš, tohle asi není na diskuzi o kvalitách starších dílů vhodné místo.
inora, 7.5.2013 10:54   reagovat
Jenže to co napíšeš ty mi nevadí. Mě vadí, že někteří lidé dělají že Moffat je hrozně příšernej showrunner, jehož epizody nedávají smysl, nejsou napínavé a divácky lákavé, zatímco božský RTD co scéna, to perla. Jasně, každému co ho baví, ale ta brutálně nekritická adorace desátého Doktora a RTDého mi přijde nësmyslná.
Elektronicky Otisk, 9.5.2013 10:55   reagovat
Chápu tě. Uvidíme, kam se tehle seriál bude ubírat, protože abych se dívala na Doctora Who jenom proto, že je to Doktor Who, tak to fakt ne. Nevyrůstala jsem na tom, nemám k tomu nějaký sentimentální vztah - první série mě nadchly, teď už je to takové - střídavé.
Je skvělý, že je Dr. Who takové legenda, ale i ta legenda musí ospravedlnit svou existenci a nestavět jenom na tomto faktu.
Moffat napsal fakt perfektní díly, tak snad se mu to podaří zas. Jeho poslední opravdu dobrý díl byl pro mě Knihovna/Les mrtvých.
Na druhou stranu, spoustě lidí se zase víc líbí současná podoba seriálu. To ale neznamená, že se musí líbit všem.
alexis, 5.5.2013 23:42   reagovat
To jako vážně?! Nechci nikoho urážet, ale naopak tyhle díly mi připadají mnohem lepší než za éry RTD (samozřejmě souhlasím, všude jsou vyjímky) . Vždyť co bylo za RTD? Prdící emzáci a čas měnící hovniválové. Další návrhy?
pajdule, 5.5.2013 21:01   reagovat
Fajn, tak neurážej. Když to tam nevidíš, tak tě asi nepřesvědčím. Mě se zase zdá, že směřování seriálu stále víc inklinuje k dětské cílové skupině. Předtím to byl seriál pro dospělé, na který se mohly dívat i děti, teď se to mění na seriál pro děti, na který můžou koukat i dospělí.
A ten díl s prdícími mimozemšťany byl o lidské odvaze, ne o prdění, jestli ti to nedošlo.
alexis, 5.5.2013 23:46   reagovat
Doctor Who měl být původně seriál spíš pro děti... Navíc poslední tři řady se klasickému Doctorovi podobají mnohem víc než ty ostatní z obnoveného seriálu. A Daviese budu navždy proklínat za to, že zabil Pány Času.
Bessie, 6.5.2013 13:51   reagovat
Já se omlouvám, ale je vidět, že s classic díly nemáš zkušenost... Protože teďka je to mnohem podobnější dřívějšímu doktorovi. Navíc, RTD díly absolutně nedávali smysl a zachraňoval to akorát Tennantův hereckej výkon. Díky bohu za Moffata a Smithe.
Kozlick, 6.5.2013 13:26   reagovat
Přiznávám, že s klasickým seriálem zkušenosti moc nemám, ale na tom snad nestojí to, jestli se ti něco líbí nebo ne.
alexis, 8.5.2013 20:50   reagovat
Dílu z classic jsem viděla řádově desítky, ale i to nezměnilo můj názor. Začla jsem doktora sledovat s 9th a stejně jsou pro mě serie 1-5 nejlepší i s ohledem na classic.V 6 mi už přišli děsně otravní Pondovci a 7 je prostě o ničem. A když někdo říká že díly od R.T.D. nedávají smysl tak radši zkounu pár takových dílu u kterých se skvěle bavím a celý děj prožívám a čekám každou minutu až začnou dávat novej díl. Než abych si u prostřed týdne řekla .. hmm nudím se co bych tak mohla dělat? Nj on je nový díl doktora tak se na to teda podívám.
Maiky, 6.5.2013 18:43   reagovat
Poraďte mi nějakej dobrej díl ze sérií 2-4, na kterej bych se mohla podívat. Já už jsem žádnej dlouho neviděla a když si řeknu, že se na něco z těch řad podívám a projdu si seznam epizod, všechny okamžitě vyloučím, protože jsem je buď viděla už asi milionkrát, nebo si řeknu, že jsou blbý.
Bessie, 6.5.2013 21:18   reagovat
Když jsi je viděla milionkrát, tak to zas tak špatný nebudou, ne?:-)
Myslím, že nejčastěji jsem viděla díl s Agathou, pak první díl s 10. doktorem, speciál s Donnou - ale určitě ani jeden z nich ne víc než 4x. Kdybych se na to dívala moc často, asi by mě to už taky nebavilo.
Tuhle jsem si pustila po dlouhé době Idiot´s Lantern. Překvapilo mě, jak se mi líbila, i když na ní žádný výrazný vzpomínky z prvního shlédnutí nemám.
Chování toho otce bylo dost odporný, ale přesto nebyl úplně zavrženíhodný.
alexis, 8.5.2013 20:31   reagovat
No právě, ty dobrý jsem viděla už hodněkrát, takže na to ani nemám chuť se dívat znova a na ty horší se mi taky nechce dívat, protože mě tak moc nebavily. Takže když se podívám, jaký epizody v těch sériích vlastně byly, tak zjistím, že se vlastně na žádnou podívat nechci, protože jsem je buď už hodněkrát viděla, nebo mě předtím moc nebavily. Ale myslím, že se podívám na první Tennantův vánoční speciál :)
Bessie, 8.5.2013 21:20   reagovat
No tak nakonec jsem se sama právě teď dodívala na Christmas Invasion a je to prostě boží díl:-)
Rose: "On má dvě srdce."
Jackie:"Má ještě něco dalšího dvakrát?"
Herriet Jones, ujetí emzáci, vraždící vánoční stromeček, Doktor a první zmínka o Torchwoodu... A ten proužkovaný oblek:-)
alexis, 8.5.2013 23:20   reagovat
Jasně, dávaly smysl, určitě :D Když se doctor odmítne zregenerovat tak to hodí do ruky, nebo ho třeba někdo promění na hobita a pak, když si lidstvo zazpívá písničku, tak najednou z ničeho nic zázračně omládne. A co třeba díl o pohlcující potvoře, která nechává obličeje svých obětí čučet z těla? Joooo fakt geniální díl! -_- Ne, RTD už nikdy, děkuju.
Kozlick, 6.5.2013 20:51   reagovat
Na tohle musím zareagovat, i když narozdíl od zbytku zdejšího osazenstva nevím zpaměti kdo napsal jakou epizodu, ale taky jsem zaznamenal pár nápadů stejného kalibru v sériích s jedenáctkou a vůbec se mi nelíbí agresivní tón, kterým je tenhle komentář napsán a jsou dvě ráno a chce se mi spát.

Takže, po restartování vesmíru Doktor neexistuje a pak zrzka začne brečet a on najednou zase existuje? To je stejné jako by lidstvo zpívalo písničku. Dále, za předpokladu, že všechno co zachytí obraz anděla se stane andělem a ti můžou rozpohybovávat i jiné sochy, tak není jiná možnost, než že jsme se narodili někdy v roce 2186, ale andělé nás všechny okamžitě poslali zpátky, protože s takovou už musí být přeandělováno.

No a z posledních třeba Rings of Akhaten: Mumie tam nemusela být, Vigil tam k ničemu nejsou a pozór, záporákem je velký oranžový smajlík. (Přitom je to fajnový díl, ale ten konec ho prostě kazí.)

Ergo, na blbosti a německé turisty narazíte všude.
Jo, a nezaručuju, že to dává ucelený smysl.
Xaverius, 8.5.2013 02:20   reagovat
*nedávaly
Kozlick, 6.5.2013 13:27   reagovat
Podle mě v rámci 7. série jedna z povedenějších epizod. Minimálně bych ji hodnotila výš než Hide nebo Cold war. Očekávaně díl oživili Vastra-Jenny-Strax trio a Clara se prostě hodí do viktoriánské Anglie...i když ve Snowmenech mi přišla ještě lepší. Příběh byl kompaktní kompaktní. Originální myšlenka symbiozy člověka s "Mr.Sweet". Babča mi přišla jako dobrá záporačka a její dcera byla taky super.
Jsem zvědavá na nové postavy, které, jak naznačuje konec dílu můžeme očekávat v další epizodě.
kirrisan, 5.5.2013 20:18   reagovat
Díl se mi líbil, nejvíc trojka Jenna, Strax a Vestra. Doktor mi přijde, že se hrbí čím dál tím víc, za chvíli se bude opírat o hůl, aby nepřepadl. Děsný účes Clary... Ovšem, co jsem nepobrala byly ty děti na konci. Copak se z toho stává seriál pro děti? Chjo, jen doufám, že po příštím dílu děti řeknou, že už nikam nikdy nepoletí.
sea, 5.5.2013 20:13   reagovat
Copak se z toho stává seriál pro děti?!
Dobrej postřeh! On to je a už od začátku byl seriál pro děti!
kirrisan, 5.5.2013 20:21   reagovat
Tak já spíš myslela, že pro děti byly určené díly Sarah Jane adventures, Doctor mi přijde cílený spíš pro náctileté a mladší a střední věk.Ale přidané děti, Doctor a Clara si budou hrát na rodiče? A ty děti nejsou ani sympatické.... No nevím, doufám, že mýlím
sea, 5.5.2013 22:15   reagovat
To jsou mi teda novinky. =D Doufám, že to nemyslíš vážně.
Carmack187, 5.5.2013 20:40   reagovat
A pro koho byl teda určen? Pro vyzrálé třicátníky? I když, děti je takové zavádějící... spíš bych řekl pro mládež. Seriál pro mládež.
Nicolas, 5.5.2013 20:57   reagovat
S tím už bych souhlasil. Ale mládež rozhodně není ani nebyla jediná cílová skupina. Proč by se na to nemohl dívat vyzrálí třicátník. Můj strýc na Doktora kouká rád a je mu 38.
Carmack187, 5.5.2013 21:49   reagovat
A mě je 35. Tak už chápu, kde je chyba!
alexis, 5.5.2013 23:49   reagovat
Ja mam tiez po 30, tak ze suhlasim s tebou. Pacia sa mi uplne ine diely nez mladsim rocnikom. Pre mna bol naj 9.Dr.
Obcas radsej ani nehovorom ze sledujem SF, lebo zvysok na mna pozera jak na geeeks
moikan, 6.5.2013 13:59   reagovat
Cílová skupina a to kdo se na to kouká, je něco jiného. Neříkám, že se na to nemůže rád kouknout někdo komu je třeba 40. Já se např. taky rád kouknu na animáky se superhrdinama. Ale nutno u toho nezapomínat kdo je cílová skupina. A u Doktora bych řekl, že to bude někde mezi 13 a 20.
Nicolas, 5.5.2013 22:03   reagovat
OK, omlouvám se. Ta dolní hranice je možná přehnaná. Zde je text, který jsem si našel:

The first season of doctor who was rated TV-PG for violence and language. Up until season 5, the seasons were rated TV-14. Seasons 5 and 6 were rated TV-PG. None of the seasons are TV-MA however.

A zde najdete, co znamenají ty ratingy:
www.tvguidelines.org…

Zde je vidět, že drsnější rating měly sezony 2 až 4 :-D
Nicolas, 5.5.2013 22:13   reagovat
Tak dobrá epizoda, a oni to naprosto zničí tím koncem, takhle jsem se u Doktora ještě nerozčílila.Úplně vidím, jak když děti najdou někde dvě starý fotky, na kterých je někdo, kdo vypadá jako já, uvědomí si, že musím být time traveler.A i kdyby, vyhrožování tím, že to řeknou tátovi? jasně, tatínek by si vůbec nemyslel, že moc čumí na televize, ale vzal by to vážně, protože to se přece v dnešním světě stává, že cestuješ časem.Naprostá zbytečnost.
Jinak jsem si to užívala.
chechty.a, 5.5.2013 19:45   reagovat
NO přesně - tatínek by jim to určitě věříl. Ale tohle chtějí děti slyšet - že jsou brané vážně, že se jim věří. Bubák je ve skříni, ale máma tomu nevěří.
Je to jeden ze znaků toho, jak se to poslední dobou zaměřuje na děti - ne mládež, jak někdo psal - prostě děti tak 8 - 12 let. Tomu nasvědčuje i trapné Doktorovo chování, když ho někdo políbí. I když ty polibky, to je taky kapitola sama pro sebe. Je to jako když přiběhne ve školce holčička ke chlapečkovi, řekne mu, že ho má ráda a vlepí mu hubanec.
Tak se většina dospělých nechová (myslím lidí nad dvacet).
alexis, 6.5.2013 00:01   reagovat
Fakt se snad někteří lidi snaží vidět to nejhorší. Doctor je mimozemšťan, co je na tom, že se začervená, když mu někdo dá pusu? Snad normální ne, když dostaneš pusu bez přípravy, že tě to uvede do rozpaků.
A komu vadí děti... proboha ty jsou tam samozřejmě takhle násilně dosazený kvůli tomu, že je chtěl Gaiman ve svý epizodě. Krom toho v "Rose" je taky cápek, který našel Doctora na starých fotkách. Jak tohle asi někdo udělá? "Hm, půjdu se podívat, jestli náhodou na světě neexistuje nesmrtelný člověk, mrknu na všechny fotky, které znám a určitě ho tam několikrát najdu, zejména v davových fotkách."
To už mi přijde mnohem logičtější, že to udělají dospívajíc děti, které si mohli všimnout, že budka s Clarou a Doctorem zmizela a zase se objevila.
Elektronicky.Otisk, 7.5.2013 00:47   reagovat
Tak ten týpek s Rose byl taková esence lidí, kteří hledají nejrůznější spiknutí, věří na lochnesku, ufony a tak...
Zdá se mi pravděpodobnější než ty děti. Ale asi máš pravdu, zřejmě je tem chtěl Gaimann, což mi dává kapku útěchy.
alexis, 8.5.2013 20:39   reagovat
Řekl bych, že si Clara uvědomila něco jiného. Otec těch dětí by se toho, že ona dokáže cestovat časem nejspíše i chytil, protože by to viděl jako šanci se opět setkat se svou ženou, která jak bylo řečeno zemřela. No a hned z první série víme, že když se setkáte se zemřelým příbuzným nastanou problémy.
Předpokládám, že od té doby to Doktor důrazně vysvětlil každé své společnici.
Zřejmě proto Clara zareaguje tak jak zareaguje :)
Jety, 6.5.2013 07:32   reagovat
Mělo to světlé chvilky, ale celé to bylo... Gatissovské. Doufám, že nás v příštích sériích z jeho tvorby toho čeká co nejméně. Sice se nejednalo o tak slabý díl jako Idiot's Lantern nebo Night Terrors, ale rozhodně spadá do škatulky podprůměrných dílů (Gatissovo Cold War bylo alespoň dostatečné a naplněné Classic-DW referencemi).
Většina obsahu, zápletek, rozuzlení působila jako šité horkou nití, klišé, bez nápadů, logiky, souvislostí a rozumnějšího scénáře (je to opravdu ten samý scénárista, co se podílí na Sherlockovi???).
Dalo se na to sice koukat, ale po 45 minutách to v člověku nezanechá vůbec nic.
Plusy: Jenny + Vastra; Drsnější momenty; Clara; Přiblížení k rozuzlení impossible Clary (pokud odečteme ty děti).
Jizzy, 5.5.2013 19:13   reagovat
Konečne diel ,ktorý ma bavil!! Jenny bola proste úžasná!! A už sa mi aj začína páčiť 11. Doctor, ktorý 10. Doctorovi nesiaha ani po päty. :D
JaneMckay, 5.5.2013 18:57   reagovat
Oj! Neurážet 11. Doktora, já už vážně potřebuju dělat jiný věci než se hádat na stránkách Doctora Who :)
Bessie, 5.5.2013 20:24   reagovat
Je to môj názor. Ako ty si môžeš napísať svoj. Každému sa nemusi páčiť to isté!! Prajem pekný deň. :)
JaneMckax, 11.5.2013 00:21   reagovat
Děs běs s kapkou pozitivního. Jo, Strax byl fajn a Jenny je fakt skvělá, Ada měla skvělou roli a bláznivá bába taky dobrý. Ale to jsou jen jednotlivé momenty, vždyť to dohromady nedávalo smysl! Absolutně nic tam nebylo alespoň částečně vysvětleno. Doktora a Claru vykoupou v nějakém jedu, ona je imunní, takže je v jakémsi komatu, doktor zrudne, ale přežije, pak si zaleze do nějaké kabinky, posvítí šroubovákem a vyleze v cajku, to samé Clara. To bylo jako co, sakra? A když jsou někteří proti jedu imunní, tak co se divili, že to má vyvraždit planetu. Někteří by asi přežili jako Clara, nebo co tam s nima ta babka teda dělala? O raketě a vůbec, to snad ani nestojí za řeč, kde to všechno vybavení vzali... Jo a už vidím děcka, jak náhodou narazí na fotku Clary byť jednu natož tři, když vezmu vůbec v úvahu, že se mají s doktorem potřebu fotit v rozpadlé ponorce či v domě hrůzy a že ty fotky se dali někde sehnat anglickýma děckama. Žeby byli v učebnicích dějepisu? Tajemná žena z různých časů-hledáme? A hnedka věděli, že cestují časem a bylo to vlastně cool. No jo, pozitivní z toho je to, že Clara se snad už dozví o svém druhém já a další společníci neuškodí. Ale jsem zklamaná z těch zápletek pro pětileté děti. Dřív u DW musel člověk fakt přemýšlet a ne domýšlet...
emawoodson, 5.5.2013 17:12   reagovat
Tak aspon ty boxy smysl podleme davaji - jestli ty 'svoje' lidi uspala, musela je taky nejak probudit, takze proc ne v takove krabici, ale vse ostatni... ve strasidelnem dile sice behal fotograf, ale na ponorce? behem vanoc 1892? A decka ktere zadaji do google obrazku 'nase vychovatelka 19. stoleti'? Come on!
Johny, 6.5.2013 20:02   reagovat
Že jo? S těma fotkama to byl děs! ;-)
emawoodson, 11.5.2013 04:10   reagovat
U DW musel dříve přemýšlet? A kdy jako? Myslím, že tento seriál nikdy nevynikal složitýma zápletkama...
Nicolas, 5.5.2013 19:09   reagovat
Ona jim tu imunitu právě dala, ne? Všichni, co nebyli odmítnuti (=nezčervenali) dostali protijed (a byli uspáni?), který vytvořila baba při pokusech na Adě. Pak měla ten jed v raketě, po jejímž výbuchu by zabila všechen život na zemi (podle mého čti spíš v Evropě). Po tomhle vymírání (uspaní lidé mají protijed) se spáči probudí a budou vládnout světu.

Takhle jsem to aspoň pochopil já ;)
Blombik, 5.5.2013 17:24   reagovat
Ale když to byl jed, tak to s nima jako udělalo co? Jak může jed odmítnout či přijmout a uspat či co to mělo být... A i kdyby, tak to s tou kabinkou byl děs. A ano, dřív jsem si dávala dohromady různé věci třeba s River a musela jsem si o tom popřemýšlet než mi to docvaklo. River je např. dost zapeklitá...
emawoodson, 5.5.2013 22:55   reagovat
Ale to nebyl jed. Bába jim dávala protijed. A ti, kteří ho odmítli, tak zčervenali. Předpokládám, že byli v jakési hibernaci a v tý skříni je to probudilo ;). Nevím, na co Doctor potřeboval šroubovák, ale jinak mi to celkem dává smysl.
Blombik, 6.5.2013 14:44   reagovat
Nebylo to sice nejlepší,ale hrozný to taky nebylo.Ale prostě Strax.Ten to zabíjel. :D
Catherine Smith, 5.5.2013 16:42   reagovat
povedená epizoda a nelituji těch 44 minut života, které jsem jí věnoval. Vastra, Jenny i Strax byli super oživení, Ada sympatická postava a Claru nemůžu nemít rád.
Jan Jašek, 5.5.2013 15:55   reagovat
Jedna z mála věcí, která mi na tomhle dílu vadila, byla ta raketa a technologie, kterou bába disponovala. Kde to vzala? Jestli má někdo vysvětlení, tak sem s ním, možná jsem něco přeslechl. Viktoriánská trojice mimozemských podivínů by chtěla možná taky trochu zklidnit, místy na sebe moc strhávají pozornost a narušují rozjetou atmosféru. Jinak mě ale Crimson Horror velice mile překvapil, možná zčásti kvůli nízkým nárokům, které jsem na něj kladl. Většina tvorby pana Gatisse zatím nebyla můj šálek čaje. Ale tohle mělo vážnou zápletku, psychologicky prokreslené postavy (dcera šílené báby byla skvělá) a pár nečekaně drsných momentů, které aspoň podle mě tenhle seriál už dlouho potřeboval jako sůl. Za konečné vypořádání s Mr. Sweetem jsem byl opravdu rád.
Vinlard, 5.5.2013 14:01   reagovat
Tak, málem jsem už upadla do deprese, protože ty poslední epizody nebyly sice přímo špatné, ale nesedly mi, zdály se nějak slabší, moc akční...nebyl to Doctor Who. Od této ep jsem čekala hodně a zklamána jsem nebyla- Vastra, Jenny a Strax oživili celý příběh, dodali mu šťávu. Doktor válel, hodně se mluvilo (to mi dost chybělo v minulých dílech- málo mluvení, až moc temných scén, přeci jenom mi vyhovuje víc ten pohádkový styl a né zas tak vážný námět). Navíc Doktor nepoužíval je šroubovák a heslo: co nejde silou, jde ještě větší silou mělo jakési kouzlo :) Zajímavý konec, jsem ráda, že se k nim na další epizodu zase někdo připojí. Vtipné, svěží a velice příjemná změna.
Haleth, 5.5.2013 13:55   reagovat
Všimli jste si?
Doktor možná chtěl aby Clara potkala Claru. Původně chtěl do Londýna, ale přistál s TARDIS v Yorkshire.
Ovšem v roce 1893, kdy se děj tohoto dílu odehrává byla již Clara z Londýna mrtvá, zemřela 24.12.1892
abc, 5.5.2013 13:06   reagovat
Podľa mňa chcel zaviesť Claru do času kde ju naposledy stretol, lebo ako povedal, myslel, že by sa jej to páčilo, pretože tam naposledy žila.
kubik369, 5.5.2013 19:13   reagovat
Já myslím, že chtěl Claru ukázat Vastře, Jenny a Straxovi :)
Bessie, 5.5.2013 18:10   reagovat
Možná taky tak trochu doufal, že si Clara možná vzpomene.
Miki Parker, 5.5.2013 23:21   reagovat
Já teda absolutně nevím co se vám na téhle epizodě nelíbilo.. mě přišla po Asylum Daleks nejlepší epizoda serie... vůbec nebyla tak urychlená jako Bels of saint john... a konečně měla taky pořádný příběh který fungoval zase záchrana světa :-) už mi to chybělo.
Tohle byl Doctor who ne jako Cold war a nebo The Journey into the Tardis. Doktorovy nejspíš svěčí větší počet poztav stejně jako byli epizody s Amy Rorym a River ... Myslím že druhá půlka serie trpí tím že je tam pouze clara a doktor a nikdo jinej... nebo jako jo ale nedostanou tolik prostoru ... A strax jenny a vastra ... ty by měli dostat vlastní spin-of ... Epizoda byla vážně geniální.
dragon94, 5.5.2013 12:50   reagovat
The Bells of St. John aspoň nenudila. Počkej on Doktor zachraňoval svět? Jo promiň vlastně jo já si skoro nevšiml. =D A spin-of seriál o těch třech? Ještěrka a knedlík plus holka, která mi není ani trochu sympatická (i když je moc pěkná). Navíc se nemůžu zbavit pocitu, že bramborák hrozně znevažuje Sontarany svými komickými výstupy. Kdyby tyto postavy v sedmé řadě vůbec nevystupovaly byl bych o dost spokojenější.
Carmack187, 5.5.2013 13:11   reagovat
A zde opět nastupuje osobní vkus pozorovatele. Např. mě více nudila ona zmiňovaná episoda The Bells of St. John, kde se prakticky nic nestalo. A abych přilákal i hněv Whovianů, tak mě, více než tato episoda, nudil díl Angels take Manhathan.
Tudíž, za mě palec nahoru ( "like" se tomu říká v dnešní době)
Nicolas, 5.5.2013 13:55   reagovat
The Angels Take Manhattan je podle mě taky jeden z nejubožejších dílů Doctora who vůbec. Totální zprznění témata plačících andělů a ubohý odchod Amy a Roryho. Hnus! Ale bavil jsem se přece jenom víc než u téhle slátaniny.
Carmack187, 5.5.2013 15:07   reagovat
Mně osobně přišla epizoda dobrá, ne nějaká úžasná, ale pořád to byl Doctor Who jak má být. Je spousta jiných díů, které bych já nazvala mnohem hůř než slátaninou, většina jich je v 1. až 4. sérii, dílem Rose počínaje, dílem The End of Time část 2 konče. Je to dost subjektivní a i když 7. série je zatím nejslabší od doby, co seriál převzal Moffat, s naprosto klidným srdcem ji zařadím o stupínek výš než Daviesovy řady, ve kterých ty nejlepší epizody psal Moffat.
A jo, The Angels Take Manhattan je pořádně blbá, hlavně proto, že v ní Moffat naprosto zničil anděly. V tu dobu už mi bylo jedno, jak Amy a Rory odejdou, hlavně když to bude brzo, protože i když předtím byli moji oblíbení, v 7. sérii jsem je začala naprosto nesnášet. Hlavně kvůli tomu, že se k Doktorovi nechovali zrovna férově, když s ním sice nechtěli cestovat, ale když mysleli, že hledá někoho jinýho, dělali, jak jsou nešťastní.
Bessie, 5.5.2013 18:08   reagovat
Já si nemůžu pomoct, ale všechno vidím úplně opačně. Radši bych se znovu podíval na celou první řadu než se znovu kouknout na tento díl nebo na The Angels Take Manhattan, The Power of Three a The Rings of Akhaten což jsou dle mého nejslabší díly této série. Vlastně mě nenapadá horší díl Doctora who než je tento. Ale to už jsem tady jednou psal. Nejhorší na tom je, že ostatní díly nejsou o moc lepší. V celé sérii se mi hodně líbil jen první díl Asylum of the Daleks, kterému bych dal tak 9/10. Zbytek je bída z nouzí.
Carmack187, 5.5.2013 19:43   reagovat
Já se občas na první řadu koukám, a pořád se mi líbí:-) Andělé opravdu ne...
alexis, 5.5.2013 23:47   reagovat
presne. 1.seria ma uplne iny nadych nez terajsie diely. je taka hrava, mierne sarkasticka a miestami parodia- to mi prave chyba v 7. serii. Inak najviac sa mi pacil diel pandorica sa otvara, len skoda ze tam dr. nenechali aspon 10000 rokov. uz by si to zasluzil- nie je to taky kladny hrdina
mikan, 6.5.2013 14:05   reagovat
úplně mi mluvíš z duše :)
kanana, 5.5.2013 19:04   reagovat
Cold War a Journey into the Centre of the TARDIS byli hodně typické epizody Doctora Who. tzv "základna v ohrožení" kdy je Doctor prostě v nějaké uzavřené stanici, které hrozí nějaká hrozba je jeden z nejzákladnějších Doctorovských příběhů :D
Blackthunder, 5.5.2013 13:02   reagovat
To ovšem neznamená že byli lepší než tohle ... tohle prostě mělo šťávu a konečně plný příběh ... a né jak už zmiňované Cold war které bylo totálně prázdný a nudný.
dragon94, 5.5.2013 15:14   reagovat
neviem ci je to tym natacanim narychlo, ale tato seria je fakt slaba... i ked je pravda, ze standard 5. a 6. sa neda udrzat vecne. pre mna su velkym sklamanim tento zlepenec jednodielov, v ktorom absolutne neviem o co ide, napriklad v tejto epizode sa stalo co? nasli mrtvolu, zasli za jasterkou a knedlikom, nasli doktora a vsetko sa vyriesilo... keby na nich aspon pustili straxa (-: navyse v jednodiele nieje absolutne ziadne miesto na serioznu narazku na celkovy pribeh. ano, v kazdom dieli sa spytuje kto je clara ale v tej rychlosti ma to vobec netrapi.
taktiez sa mi uz zacina zunovat matt. vsetho co robi je tak narychlo a nestiham si ani vychutnat jeho napady... no aby som sa stale neopakoval (-: pre dobro doktora a bezpecnost celeho casu je dolezity navrat dvojcasti! a potom mozno nebudem kazdym dielom ocakavat ze matt regeneruje (-: tato epizoda je len taky fastfood, ked sice ukojim tuzbu po doctorovi, ale mozem ich zjest 10 a stale nebudem najedeny v pravom slova zmysle takze co dodat? lepsie ako cold war, ale horsie ako ring of akhaten.
a este neviete ako je to s tymi 13 zivotmi, ktore moze doktor zit? myslim ze to bolo vo filme, ale plati to stale?
Jozef Dũmér Maslák, 5.5.2013 12:35   reagovat
S počtem 13. životů přišli scénáristé v díle Deadly Assassin a zatím to platí stále. Teda, kromě Mastera, ten zažil už asi bambilion inkarnací :-D :-D (když se s ním setkáváme poprvé, tak už žije svojí poslední 13.).
Nicolas, 5.5.2013 13:49   reagovat
Prvých 13, následne druhých 13 darovaných od TimeLordov po tom, ako ho reinkarnovali, aby bol "perfektným vojakom" do time war.. v niektorom dieli to tuším Master i sám hovoril
Monty, 5.5.2013 17:30   reagovat
V éře Třetího Doctora, kdy hrál Mastera Reger Delgado (doufám, že jsem nezkazil jeho jméno), žil Master už svůj 13. život. A následné v každé další episodě zkoušel vyzrát na smrt. Deadly assassin začínaje, přes Keeper of Traken a filmem Doctor Who konče.
A ano, když jsi to teď zmínil, v nové sérii bylo zmíněno, že Master dostal další 13 životů při Time War...
Nicolas, 5.5.2013 19:15   reagovat
ja neviem mne sa to praveze neskutocne pacilo mal som znova pocit ze sledujem Doctora a znova to malo pre mna ten neopakovatelny Britsky look bolo to absurdne az to bolo genialne
Lukas, 5.5.2013 11:29   reagovat
Znova neopakovatelný. =D Spojení těchto slov mi vždycky vykouzlí úsměv na tváři.
Carmack187, 5.5.2013 12:30   reagovat
Mě osobně tahle epizoda potěšila, neměla jsem velké očekávání, ale myslím si, že patří ze 7. řady k těm povedenějším.
Navíc, jak na konci mají tu fotku předešlé Clary a k tomu skupina přátel netuší, jak je to možné, stejně jako Doktor.
Miki Parker, 5.5.2013 11:20   reagovat
Jak už jsem psal - Pěkná epizoda (ale popravdě je to jedna z nejhorších) ....
Tato sezona je sama o sobě dost nepovedená...Na to že to má být velké padesáté výročí je to propadák...Epizody sami o sobě jsou celkem k světu ale ten příběh mezi tím vším je strašný....
Na příští epizodu se netěšim a ani nevim jestli se na ni budu chtít podívat....To si snad dělaj prdel jim tam přistrčit nějáký děti....
Doufám že poslední epizoda bude temnější a zajímavější....
Blob, 5.5.2013 11:14   reagovat
Asi to sem nepatří, ale nevím, kam to napsat jinam. Chci poděkovat za tradičně velmi kvalitní titulky ♥ Díky moc ♥
Klára, 5.5.2013 10:43   reagovat
A velmi brzké, to bych málem zapomněla:)
Klára, 5.5.2013 10:44   reagovat
Tak mě to vyloženě špatný nepřišlo. Sice to nebylo tak dobrý jako minulá epizoda nebo Cold War, ale bylo tam dost hlášek (Straxe zbožňuju!) a pár hezkých momentů tam bylo.
Aleath, 5.5.2013 10:36   reagovat
Tak mě to vyloženě špatný nepřišlo. Sice to nebylo tak dobrý jako minulá epizoda nebo Cold War, ale bylo tam dost hlášek (Straxe zbožňuju!) a pár hezkých momentů tam bylo.
Aleath, 5.5.2013 10:36   reagovat
Mimochodem, kdo z vás si všiml souvislostí mezi navigujícím klukem Thomasem Thomasem a výrobcem navigací TomTom? :)
Jety, 5.5.2013 10:26   reagovat
Pravda, dobrý postřeh :)
Hanzzz, 5.5.2013 22:50   reagovat
Moc dobrej postřeh :D
ententeak, 5.5.2013 10:52   reagovat
To mě nedošlo. Dobrý postřeh! =D
Carmack187, 5.5.2013 10:50   reagovat
Mňa by zaujímalo kde je Moffat a jeho psycho epizódy ktoré milujeme?
rose, 5.5.2013 10:18   reagovat
tak to je nás více no. Myslím že dělá na Scherlockovi ne
Michal, 5.5.2013 10:27   reagovat
Proste nic moc. Ked tak porovnam naprikald s castami s 3-4 serie a podobnych starsich serii, alebo aj s 5tou seriou, zatial proste nic moc. Dnesny diel prepadak. Z tych s Clarou sa mi poacil akurat ten diel s tymi prstencami. A aj to bludenie v TARDIS bolo zaujimave, inak nic moc.
spin90, 5.5.2013 09:11   reagovat
Mi teda celá 7 série nepříjde vyloženě špatná spíše až ty díly po vánočním speciálu jsou některé horší... ale myslím že pořád jsou zde ještě horší epizody
Michal, 5.5.2013 09:33   reagovat
ikdyž sem nic neočekával tak to pro mě byla jedna z lepších epizod byla taková jiná a slepá dcerka neměla chybu
Michal, 5.5.2013 07:30   reagovat
Já věděl, že to jednou přijde. Nenapadá mě žádná jiná epizoda, která by byla horší nebo stejně hrozná jako tahle. Nuda, nuda, nuda. Scénář vypadal jako by byl napsaný přes noc. Úžasný Doktor, který běžně poráží armády nejpříšernějších stvoření ve vesmíru využívajících té nejlepší a nejmodernější techniky, potřebuje podporu celé skupiny pomocníků, aby překazil plány babičce v 19. století. Navíc jsem vůbec nepochytil proč to ta bába vlastně dělala. Chápu, že byla psychopat, ale mohla mít nějaký důvod proč to dělá. Já nevím, jestli jsem něco přehlédl, ale nemám v tom jasno. Korunku tomu ještě nasadili ty děti na konci. Proboha proč! K čemu? Snad nebudou moc překážet. Jediný klad na téhle epizodě je postava dcery té báby. Ta mi byla moc sympatická. Ani nevím proč.

5/10... Ani nevím proč hodnotím tak vysoko. Asi je to proto, že je to prostě Doktor. Níž už tento seriál snad ani hodnotit nejde... doufám.

Další epizoda vypadá docela slibně (až na ty děti). Těším se na návrat pořádných záporáků. Snad si tím příští víkend spravím chuť.
Carmack187, 5.5.2013 05:06   reagovat
Moje slová... Skoro :)
Katka, 7.5.2013 10:16   reagovat
po této epizodě si pokládám otázku, jestli se na Doktora nedívám už jen ze zvyku, protože 7. série je silně nepovedená a Crimson Horror je jejím vrcholem...jestli to příští týden nezachrání Cybermans tak už nevím. Už i z Name of the Doctor začínám mít celkem strach, začínám v tom tušit hrozný propadák
Jesper666, 5.5.2013 04:30   reagovat
OMG, tentokrát sa tu ani nemusím rozpisovať... úplne s Tebou súhlasím!
Katka, 7.5.2013 10:18   reagovat
Mluvíš mi z duše.
Carmack187, 5.5.2013 05:06   reagovat
-Wait, i got a screwdriver!
-And i got a chair!!

zabila Clara a vyhlasuju to jako gag epizody.
Brutaller, 5.5.2013 01:52   reagovat
Neberu Gatissovi nadšení pro DW, ale psaní by měl nechat na někom jiném. Scénáře pro Doktora mu prostě nejdou.
Cold War zachránila před pohromou jen atmosféra a poměrně dobrý nápad se "slupkou" Ice Warriora. Crimson Horror je děs a Gattisovy předchozí počiny ani nebudu zmiňovat.

Nezajímavé, nezáživné, nudné.
Sám jsem zvědav, jestli někdy v budoucnu budu chtít tuhle epizodu vidět znovu. Nejspíš ne.
Woro, 5.5.2013 01:38   reagovat
Well that was... dark. Ale úprimne, napriek tomu (alebo možno vďaka tomu), že som sa na túto epizodu vobec netešil ma riadne bavila. Koniec trochu uponáhľaný, ale to zrejme už bude pravidlo až kým nevymenia creative team a tiež dúfam, že nebudeme mať detských spoločníkov. Oh well..
BodoInMotion, 4.5.2013 23:41   reagovat
Ja som absolútne nadšený! Toto je najlepšia epizóda od Gattisa. Tento rok prekonal všetky svoje predošlé príbehy, aspoň pre mňa.

Musím si to ešte pozrieť s titulkami, ale aj tak som nadšený. Nielen zo samotnej epizódy, ale aj z next time... Ja sa neviem dočkať, kým uvidím, čo si Gaiman pripravil tentokrát. Ale ok, mal by som sa skôr venovať k tejto epizóde. Neviem, čo viac povedať, ale Jenny to s Doctorom išlo veľmi dobre. vedel by som si ju predstaviť ako spoločníčku.
m..., 4.5.2013 22:57   reagovat
Tak za mě, po dlouhé době, zase jednou parádní epizoda. Moc mě bavila Jenny (Jenna?), až jsem chvílí litoval, že není ona Doktorovou společnicí. Naopak po předchozí epizodě, která se prakticky "nestala" mě trochu mrzí tak vyvinutá spolupráce mezi Doktorem a Clarou, jako by chybělo pár dílů před tímto. Zároveň z ukázek na další epizodu jsem vydedukoval, že zřejmě nebude nic moc, protože si Matt bude zase hrát s dětmi. Nechci, ale ještě říkat hop a necháme se raději překvapit. :)
Jety, 4.5.2013 22:42   reagovat
"Moffat si bude hrát s dětmi".... Moffat je sice číf, ale epizody nepíše všechny! A příští epizodu napsal Gaiman, který nikdy v životě nenapsal nic špatného. Co kniha/povídka/scénář ke komiksu/scénář k filmu... všechno minimálně skvělé, často je to naprostý klenot.
Elektronicky.Otisk, 6.5.2013 23:09   reagovat
Bylo by dobré si uvědomit rozdíl mezi MATTem Smithem a Stevenem Moffatem. ;)
Jety, 7.5.2013 18:40   reagovat
Strax to zase vyhrával :D
Koriking, 4.5.2013 20:20   reagovat
Dosť dobrá epizóda hoc mi bolo dosť ľúto tej Idy a tiež som čakal, že sa Clara dozvie, že už bola z Doctorom . Ale už sa nemôžem dočkať ďalšej.
Nicole, 4.5.2013 20:18   reagovat
Takový slušný průměr...
alexis, 4.5.2013 20:17   reagovat
To teda byla a s titulky to bude ještě lepší a ten další díl vypadá taky dost zajímavě.
Jane, 4.5.2013 20:16   reagovat
Pěkná epizoda...
Blob, 4.5.2013 20:15   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme