Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

Robot of Sherwood- poepizodní diskuze

ilustrační obrázek

Doktor zamířil do Sherwoodského lesa. Co si myslíte o tomto dobrodružství?


6.9.2014 21:15   Diskuze   Blackthunder

117 komentářů

Mám pocít, akoby sa to viac podobalo na classické diely, ale netuším prečo. Hlavne táto epizóda...
Vil, 20.9.2014 12:15   reagovat
připomíná ti to protože právě to byl účel 8. serie aby se bodobaly více classic dílům
panwalter, 20.9.2014 16:04   reagovat
v roku 1190 nemali v Europe papier, objavil sa v tomto storoci iba v Cine a kebz bol v Europe, rozhodne by ho nebolo tolko, aby ho pouzivali na terce
niekto, 13.9.2014 20:55   reagovat
ať žije sonický šroubovák.
tvor, 12.9.2014 19:48   reagovat
Aaaa koukam ze uz je tu zase diskuze po reinkarnaci a objevují se moje oblíbené klasiky typu: uz to nema stavu, neco tomu chybi, tenhle herec se mi uplne k Doctorovi nehodi (stejne si z vetsi casti stezujou jen zensky, protoze zmizel jejch romanticky a milovany hrdina nebo lidi co si stezujou porad ;) ) . Takze klasika :D. Na druhou stranu to byl dobrej díl. Líbí se mi, že Moffat uplne zmenil dynamiku mezi Doctorem a spolecnici. Zmizelo to trapne flirtovani, prece jen k cloveku jeho veku se to nehodi. Ma prijemny sarkasticky humor a hlavne je dospelejsi dokonce se neboji zminovat i alkohol!!! :D :D :D myslim si ze tahle zmena prospiva i dilum. Je to prijemne a hlavne to neni to same co vsechny ty serie predtim. I kdyz priznavam ze jeho moralizovani o tom zda je nebo neni dobry ci hrdina mi sem uplne nesedi, ale predpokladam ze to nakonec bude mit souvislost s velkym rozulenim a Zemí zaslibenou.
Máca, 11.9.2014 12:12   reagovat
Musím říct, že tento díl... se dal zkouknout a nevadil mě. Určitě byl lepší než díl 2. Byla to hezká pohádka. Námět dobrý, Clara a Robin super. Doktor? Jako ať se na mě nikdo nezlobí, ale v tomto díle by byl naprosto úžasný Matt nebo David. Capaldimu to nežeru. Je sice ztřeštěný, ale to chování, co předvádí se spíše podobá mladému klukovi než němu. Nesedí mi k němu. Žádné geniální nápady, žádné proslovy, úžasná řešení. Stále nemám Capaldiho ráda. A hudba? První souboj mezi Doctorem a Robinem jsem slyšela motiv z Pirátů z Karibiku.
sea, 11.9.2014 09:50   reagovat
Já tam slyšel jen variaci na "The Curse of the Black Spot"
Zarwan, 11.9.2014 10:27   reagovat
já zase motiv české hymny
tvor, 11.9.2014 15:44   reagovat
nepamatuju si to už dobře, dostal Doktor zpátky svůj šroubovák? Nebo ho měl pořád ten šerif, i když zpadl do toho roztaveného zlata? Fakt si nemůžu vzpomenout :/
OndraH, 10.9.2014 22:42   reagovat
Jo, taky mi přijde, že ho tam nechali. Jediná možnost je, že Clara byla při večeři s Šerifem tak šikovná, že se jí ho povedlo ukrást.
ESESEL, 11.9.2014 15:59   reagovat
já teda doufám, že ho zničili... už začínalo být trapné, jak všechno řešili šroubovákem..
OndraH, 11.9.2014 17:12   reagovat
To jo.. první dva Doktoři šroubovák vůbec nepotřebovali a 3. ho používal jenom někdy.

Ani by mi nevadilo kdyby ze seriálu zmizel, ale řekl bych, že prostě bude mít novej
Jakzie, 12.9.2014 16:36   reagovat
V jednom díle ho v Classicu zničili... na začátku osmdesátých let a od té doby se nevrátil. Dokonce si přesně pamatuju, v kterém to bylo dílu (aspoň myslím..) a od té doby to bylo takovýých.. sedm let do uzavření... Podle toho, co jsem četl, vrátili ho až ve filmu s osmým Doktorem (ten jsem ale neviděl, takže nevím co je na tom pravdy - tak ale v audiopříbězích ho osmý Doktor používá, tak to tak asi je)... Kdo ví, jak by to dnes vypadalo, kdyby se ho v roce 1996 rozhodli nechat zničený :)
OndraH, 12.9.2014 17:08   reagovat
Druhý Doktor šroubovák používal (tedy, dvakrát - Fury from the deep a the War Games). Jeho funkce byla pouze šroubování. Tak to má být. Ještě bych tam nechal tu možnost zničení elektrických zařízení, protože rozmlátit jdou i normálním šroubovákem, ale už raději, než aby uměl všechno, bych ho taky raději vyřadil úplně, jinak tímto tempem za 5 sérií potká Doktor 50 Dáleckých flotil, cvakne šroubovákem, a všechny vybouchnou.
Narre, 12.9.2014 17:05   reagovat
Druhý Doktor šroubovák používal (tedy, dvakrát - Fury from the deep a the War Games). Jeho funkce byla pouze šroubování. Tak to má být. Ještě bych tam nechal tu možnost zničení elektrických zařízení, protože rozmlátit jdou i normálním šroubovákem, ale už raději, než aby uměl všechno, bych ho taky raději vyřadil úplně, jinak tímto tempem za 5 sérií potká Doktor 50 Dáleckých flotil, cvakne šroubovákem, a všechny vybouchnou.
Narre, 12.9.2014 17:05   reagovat
Druhý Doktor šroubovák používal (tedy, dvakrát - Fury from the deep a the War Games). Jeho funkce byla pouze šroubování. Tak to má být. Ještě bych tam nechal tu možnost zničení elektrických zařízení, protože rozmlátit jdou i normálním šroubovákem, ale už raději, než aby uměl všechno, bych ho taky raději vyřadil úplně, jinak tímto tempem za 5 sérií potká Doktor 50 Dáleckých flotil, cvakne šroubovákem, a všechny vybouchnou.
Narre, 12.9.2014 17:05   reagovat
OMG, proč se to tam napsalo třikrát, chyba serveru??
Narre, 12.9.2014 17:07   reagovat
Par veci co me napadly:

Zajimalo by me jestli se vedou nejake statistiky napr. znicenych sonickych sroubovaku a kosmickych lodi s roboty co spadly na zem protoze tohle tema zacina bejt trosku ohrany a to clasicky serie zatim moc neznam.

Jinak mi prijde podivny ze Doktor nenabral smer Zeme Zaslibena kdyz tentokrat videl mapu a urcite mu musi bejt divny proc tam smeruje tolik robotu.

Ano strelba zlatym sipem byla pro deti.

Zda se pravdiva teorie ze v nebi se vyskytuji pouze ti ktere Doktor presvedcil k dobrovolne smrti.V tomto dile zadna obet, zadna Missy.
Hellraiser, 10.9.2014 22:18   reagovat
Ten droid v Deep Breath nezemřel dobrovolně...
Jakzie, 12.9.2014 19:04   reagovat
Tak jako nevíme. I Missy se na to ptala ;).
OndraH, 12.9.2014 19:52   reagovat
8. serie, jiný styl natáčení, jiný styl braní postav kamerou (dialogy a tak), a nejspíš už konečně vyměnili lidi co dělají efekty (3D animace a všechno okolo je o stupeň lepší než u předchozích serií). Třetí díl se povedl, a byl docela odlehčený tématem. Jen mi to už občas nepřijde, že je to Doctor Who, ale uplně jiný seriál.
onik, 9.9.2014 18:27   reagovat
Na Robota Sherwoodského jsem četla všude samá negativa. Díl jsem viděla dnes, a moc se mi líbil. Celkově miluju díly, kdy Doktor zabrousí do minulosti. A to, že Robina hrál Tom Riley, je příjemný bonus navíc.
A Clara mi v tomhle díle přišla okouzlující. Začínám ji mít stále více ráda.
Je super, že zatím v každém díle byla narážka na Zemi zaslíbenou. Akorát jsem v tomhle díle postrádala Missy :D
No a Capaldi...
CO vám budu povídat, Dvanáctého jsem si doslova a do písmene zamilovala. Nejsem si jistá, zda bych s tímto Doktorem dokázala cestovat, ale z televizních obrazovek mi přijde neskutečně sympatický.
Kay, 8.9.2014 21:43   reagovat
Prozatím mi nová série připadá absolutně nudně napsaná. Jakoby měli dobré nápady ale vykašlali se na to aby to nějako rozvedli. Chybí tomu ''epikčnost'' a nemám z toho žádný pocit dobrodružství. A taky mi vadí velká absence Doktorových epických proslovů a velká absence hudby.
Vše je prozatím naprosto odfláklé.
Simon, 8.9.2014 19:42   reagovat
Právě ta epičnost a zdlouhavé zbytečné proslovy mi tam vadí. Čím méně jich je, tím lépe.
palast, 8.9.2014 21:50   reagovat
Když si to tak uvědomím tak mám ten pocit už od minulé série...A taky mám pocit že má celý seriál snížený rozpočet - je to možné? Myslím že Moffat už měl svůj čas a měl by seriál předat někomu jinému.
Simon, 8.9.2014 19:58   reagovat
Souhlas. Myslím, že je to tím, jak se pokoušejí nacpat do 45 minut něco, co by za starých classických časů vydalo na 4 nebo 6 dvacetiminutových epizod a i v renewed by se hodilo spíš na dvojdíl. Nevím, co má Moffat najednou proti dvojdílům - zrovna jemu zvlášť jdou. V téhle uspěchanosti a snaze o co nejvíc na co nejmenším prostoru se ztrácí něco z kouzla seriálu. Kdyby tak chtěli zase trochu zpomalit, to by bylo!
Tessuna, 8.9.2014 20:39   reagovat
neviem čo máte proti 45 minutovím epizodam zatial im to vychádza až na dve vínimky
The Master, 9.9.2014 09:00   reagovat
Nic proti nim nemám, ale proti zhušťování příběhu, který by si zasloužil víc prostoru, mám velké něco. Třeba epizody jako Blink! jsou výborné a tak akorát, ale zrovna u Robot of Sherwood bych si něco ráda víc vychutnala, víc se dozvěděla o postavách a tak. Možná si scénáristé myslí, že epizody Doctora Who jsou zevnitř větší, ale bohužel nejsou :)
Tessuna, 9.9.2014 12:04   reagovat
Tento príbeh bol dobrý taký aký bol. čo zmený na príbehu že budež vedieť viac o robotch aj tak ich doctor porazí a hlavne tento príbeh nemá čo viac ponúknuť čiže keby ho spravili ako dvojdiel tak by to bola nuda.
The Master, 9.9.2014 13:42   reagovat
Možná, že kdyby to byla dvoj-episoda, tak by to mělo konec co dává smysl.
Simon, 9.9.2014 18:46   reagovat
Ak ty ten koniec nedával zmysel tak mi ta je veľmi ľuto lebo ten koniec bol úplne logický o tom že Robin a Doctor sú uplne rovnáký že obidvaja sú reálny a pritom ani jeden nie je.
The Master, 9.9.2014 19:46   reagovat
Ne, ten konec, kdy vesmirná loď nemůže vzlétnout, protože nemá dostatek zlata a vyřeší se to tím, že ji náhodně zasáhnou z dálky zlatým šípem.
To je taková blbost, až to bolí.
Zarwan, 9.9.2014 19:56   reagovat
No, když se začalo střílet tím šípem, dost jsem se zasmála, ačkoliv nevím, jestli to tak tvůrci zamýšleli.
alexis, 10.9.2014 19:07   reagovat
Tak tohle zrovna blbost je, ale nevyřešil by to dvojdíl. Vyřešil by to lepší nápad. Třeba zatímco Robin šermuje se šerifem, mohl Doctor odběhnout a povrtat se v motoru. Nebo mohli zasáhnout něco, co aspoň trochu vypadalo, jako motor, a ne naprosto náhodnou část křídla.
Osobně si myslím, že kdyby Moffat cítil, že má materiál na dva díly, udělal by dva. Někdy se to třeba pocitově skutečně v díle nahustí, ale být ty díly dva, bylo by to zase hrozně roztahané. Speciálně tenhle díl byl rozhodně jednoepizodní, o každém jsme se dozvěděli dost.
Klasické epizody měli sice delší stopáž, ale zase až na dvě vyjímky úplně postrádali provázanější story arcy.
Elektronicky.Otisk, 10.9.2014 09:17   reagovat
To souhlasím, že by to nebylo na dva díly.
Já jsem se samostatnými epizodami docela spokojený. Podle mě do těch 45 minut jde docela úspěšně vecpat většinu příběhů a delší stopáž tomu může i uškodit a příběh působí hrozně roztahaně (jako Deep Breath, kde by šlo vystřihnout spoustu zbytečných scén).
Tenhle díl byl navíc myšlen jako komediální vložka, ne jako důležitý díl, který by měl dostat dvojnásobek času.
Chtěl bych ale, když už to je science-fiction, aby se trošku drželi i té "science".
Zlato mohli používat a výrobu vodičů a jak říkáš, Doktor to mohl zatím opravit. Nebo by to šlo, že tu loď sestřelí šípem (se zlatou špičkou!, protože můžete hádat, jak daleko by dostřelil celozlatým šípem :-).
Když se zlatý šíp zapíchne do lodi, zkratuje obvody a loď exploduje nebo spadne.
Na vysvětlení by stačila necelá minuta a hned by to dávalo větší smysl.
Zarwan, 10.9.2014 11:13   reagovat
Třeba byl ten šíp jen pozlacený.:) Proč by šerif rozdával kusy zlata, když očividně potřeboval každý kousek? Mně ale vůbec nedává smysl, proč se loď pokusila odletět, když toho zlata zjevně neměla dost. Roboti by si měli umět spočítat, že jim to nevychází, ne? Jediné, co změnil Doktorův zásah "zlatým" šípem bylo to, že roboti při své hromadné sebevraždě nevzali s sebou kousek Anglie.
O robotech bych ráda věděla alespoň něco (třeba proč byli tak pitomí) - kvalita hlavního hrdiny se posuzuje i podle toho, jakým záporákům čelí.
Co se délky a hloubky týče, přiznávám, jsem rozmlsaná z klasických dílů. Nejradši bych měla všechno: dlouhé story arcy a víc sci- ve scifi a zamotané příběhy a prokreslené postavy a ještě víc.
Tessuna, 11.9.2014 07:43   reagovat
Roboti byli pitomí, protože prostě chtěli do Země zaslíbené.
Metal, 14.9.2014 16:30   reagovat
Ano, proč by šerif rozdával zlato, když ho sám potřeboval, ale to se dá vysvětlit tak, že to byla jen návnada, aby dostal Hooda.
Robin měl vyhrát a jakmile by ho šerif chytil, vzal by si šíp zpátky. Nepočítal s tím, že vznikne chaos a někdo ho ukradne.
Kdyby byl šíp jen pozlacený, tak by to na to vzlétnutí asi nestačilo.
Každopádně to všechno mělo být vysvětleno v té epizodě.
Zarwan, 11.9.2014 08:20   reagovat
Taky se přidávám,ale mohlo by to být ještě horší...
tiem, 9.9.2014 08:17   reagovat
What?! Clara je z Blackpoolu?! Jsem si všiml až teď!

Lucie Miller! :)
OndraH, 8.9.2014 17:33   reagovat
Jenna je z Blackpoolu i ve skutečnosti.
ESESEL, 9.9.2014 21:34   reagovat
Clara je z Lcashire.
The Master, 9.9.2014 19:47   reagovat
neříkala něco ve smyslu "(něco, nepamatuju si co) holku z Blackpoolu!"
OndraH, 9.9.2014 20:01   reagovat
tak jsem si to zkontroloval, a teta Wiki říká: "Blackpool je přímořské město v hrabství Lancashire, Anglie."

Máme teda pravdu oba :).
OndraH, 9.9.2014 20:04   reagovat
Dlouho jsem neměl u nového dílu Doctora takový pocit, jako že se znovu koukám na klasické díly. Gatiss je sérii od série lepší a lepší scénárista. Už loni podle mě předvedl, že má co nabídnout a po "Robots of Sherwood" se skoro snad i začnu těšit na všechny díly, které bude do budoucna psát. Vážnější verze Capaldiho Doctora mi nevadí, pokud se autoři nebudou bát sem tam jeho vážnost trochu odlehčit, čehož bylo v tomto díle dost a dost. Zároveň jsem ale neměl pocit křečovíté "humornosti" jako u Straxe v Deep Breath, kdy mi přišlo, že Moffat musí udělat se Straxem vtipnou prostě každou scénku. Kol a kolem víc než solidní epizoda u které jsem se prostě celou dobu bavil. Capaldiho Doctor je pro mě lehce vážnější verze Bakerova čtvrtého Doctora, a v tomhle díle mě to bušilo do očí snad každou vteřinu, kdy byl Doctor na plátně.
Elektronicky.Otisk, 8.9.2014 16:13   reagovat
Metal, 8.9.2014 20:34   reagovat
:)- náhodou úplně souhlasím s Elektronickym.Otiskem a takhle se tvářím, když srovnávají Capaldiho se 6. nebo 7. Doktorem. Možná je to tím - nebo se to zdá jenom mě? - že Capaldi a Tom Baker mají docela podobný hlas.
Tessuna, 8.9.2014 20:51   reagovat
Já mezi nimi vidím spojitost v "kousavé" náladě a vážné šílenosti.
Metal, 8.9.2014 21:00   reagovat
To se mi zdá být dobrou definicí povahy Doktora ve všech jeho podobách - jen ten poměr kousavé nálady k vážné šílenosti (a stupeň vážnosti - šílenosti) se mění :)
Tessuna, 8.9.2014 22:14   reagovat
ta podoba s Bakerem me napadla hlavne v prvnim dilu, ale silene... hlas chovani.. trosku jako by ho kopiroval, nebo se nim alespon inspiroval
Xegiie, 8.9.2014 23:20   reagovat
Nezdá se vám Doctor méně "ukecaný" než předchozí dva? Ne že by to byl zápor, ale působí to na mě takové "suchší", ale věřím že se to rozjede je to jen změna. Co mě ale šíleně štve je ůvod "opening", takový moc "Dysneyovský" přeplácaný.
Jinak ale super díl, věřím že si na nového Doctora zvyknu :-)
SnyX, 8.9.2014 11:31   reagovat
Mně se zase líbí. Konečně nějaká změna. A ne pořád dokola vortex.
Akorát ta znělka by mohla být lepší. Víc děsivější, aby naháněla husí kůži.
Ještě jsem neslyšel/neviděl všechny, ale nejradši mám úplně tu původní a pak 2010.
Zvukově je ještě super 1996 (a 2008) a vizuálně ta nová.
Jinak nejsem moc fanoušek toho, když se v úvodu objevuje obličej Doktora, ale to Capaldiho obočí mi až tak neva :-)
Zarwan, 8.9.2014 15:53   reagovat
Změna se mi líbí, že už to není time vortex, mě se jedná spíš o tu grafiku, kdyby nebyly ty hodiny a ostatní takové "kreslené" ale víc "sešlé", by podle mě měco větší váhu. Ale i tak je to super.
Ještě jsem si uvědomil jednu věc, už byly 3 díly, byla někde taková ta hudba při které vám přejede mráz po zádech? www.youtube.com/watch?v… začíná v minutě.
SnyX, 8.9.2014 19:03   reagovat
Souhlasím,ta hudba je snad nejlepší!Zbožnůju ji :3
Hp21, 11.9.2014 19:27   reagovat
Ne. A to je jediná věc co mě mrzí.Třeba hudební motivy z 3. 4. série jsou k nezaplacení.
KikiV, 9.9.2014 19:25   reagovat
Ja mám tiež najradšej tú pôvodnú znelku a tá terajšia mi pripomína znelku niečo medzi 3 a 6 doctormi čo mali znelku a prechod cez fob watch sa mi tiež lubi konečne to nie je time vortex.
The Master, 8.9.2014 16:32   reagovat
Přesně, už to po těch x letech začínalo bejt ohraný, nehledě na veškeré inovace, co do toho cpali...

Tahle znělka se mi líbí snad ze všech nejvíc, na druhém místě je původní (Hartnellova černobílá).
Pokladvmoři, 8.9.2014 16:39   reagovat
Myslím, že to je jen dobře, že Doctor není tak ukecaný. Nechci mít ty kecy jako že "Doctor se vrátil", nebo "tohle je pravý Doctor", každému se líbí něco a regenerace umožňuje, aby byl pokaždé jiný a to jaký je teď, se mi maximálně líbí.
Eccleston mi ukázal Doctora jako akčního hrdinu, Tennant byl skvělý, ale je to takový Doctor pro holky (nemyslím to zle, ale on prostě je sexbomba pro holky), Smith byl zase Doctor pro děti a teď už mám zase zpátky akčního hrdinu ;-)
Zeel, 8.9.2014 15:05   reagovat
Tak já se skvěle bavil. Ještě před dílem jsem si tak nějak uvědomil, že přestože mě první dvě epizody nijak (příběhově, dějově, filmařsky trochu) nezaujali, tak se těším na samotného doktora. Doteď byl doktor a díl jedno a to samé, Tennath ani Smith tak nějak "byli" díl a až na několik málo scén se vlastně Doktor až tak moc neprojevoval sám za sebe. Teď tu máme vícerozměrného doktora, který jakoby stojí nezávisle na příběhu a to se mi líbí. Samotnej díl byl dobře vymyšlený, líbí se mi narážky na minulé série a to i ty nejstarší, dodává to jakousi kontinuitu. Dialogy byli vtipné, příběh svižný, vcelku originální a celkově se mi to prostě líbilo. Pojmem "Doktor je zpátky", je myšlena asi ta porce zábavy, které, minulé díly téhle série naservírovali docela málo, vzhledem ke standartu série...
Idaho, 8.9.2014 08:03   reagovat
Tak úplně nechápu zdejší komentáře, že se Doktor vrátil, že je to zase jako dřív. Mně se ta epizoda líbila z přesně opačného důvodu. Za RTD byly příběhy extrémně předvídatelné, Smithovy příběhy už ne tolik, ale Doktor sám byl dosti předvídatelný. Teď mám ale pocit, že sleduju nový seriál a opravdu nevim, co bude dál, Doktor je jako nová postava, je nepředvídatelný a možná nebezpečný. Clara pak byla tak skvělá, že jí chvílemi sám Doktor hrál druhé housle. Že jsme se nedozvěděli víc o původu Robotů, mi nevadí, občas mi připadá, že tendence všechny motivace všech padouchů podrobně vysvětlovat, doktorovské příběhy poněkud brzdí...
Bořivoj Filip, 8.9.2014 05:02   reagovat
Ti co říkají "Doctor je zpátky" tím nemyslí v rámci obnoveného seriálu, ale celého seriálu. Takže do toho nepočítej jen Davise a Moffata, ale všechny scénaristy, kteří byli před nimi.
Zeel, 8.9.2014 10:29   reagovat
Ja v ňom vidím kombináciu 3,6 a 7 doctora.
The Master, 8.9.2014 16:33   reagovat
Neznám 7. Doctora, ale Capaldi mi přijde nejvíce podobný právě 6. Doctorovi, ale vypadá, že bude lepší.
Metal, 8.9.2014 20:38   reagovat
No jen doufam ze se serial nezvrhne na Doctor Whouse* - obcas mam pocit ze mu jen chyby pajdani o sonicky holi a zobat vesmirnej ibalgin. :-)


* narazka na doktora House (je to sice ocividny, ale radsi to napisu)
Hellraiser, 7.9.2014 23:26   reagovat
To máš naprostou pravdu. Já pořád přemýšlela, co mi to připomíná.
sea, 11.9.2014 10:03   reagovat
Hluboký nádech - Výborná poregenerační epizoda, fajn Doctor, fajn vtípky, akce, jen zápletka trošku divná 9/10
Do Dáleka - To už mi přišlo trošku spabší, ale působení Doctora to zachraňovalo 6/10

Ale tato epizoda mi naprosto vzala dech, všechno naprosto perfektní a říkám to bez ohledu na to, že jsem fanatický milovník šermu :-D Robin byl stejně boží jako Doctor, Clara samozřejmě zářila a soutěž v lukostřelbě.... netřeba slov. Dostávaly mě Doctorovy neustále pochybnosti o Robinovi a jeho partě a tak nějak se mi celkově líbí, že se Dvanáctka trošku častěj mýlí, vznikají vtipné situace :-D ZA mě jednoznačně 10/10 nejlepší nespeciální epizoda.
Zeel, 7.9.2014 22:32   reagovat
Epizoda pěkná, rodinná, prostě DW-ovská, tak jak jsem ten seriál měl rád za Tennanta a pak od doby, co je tam Jenna :)
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 7.9.2014 20:05   reagovat
Díky bohu žádná Missy. Do chvíle, než se začalo střílet zlatým šípem na loď a všichni začali být tak strašně pozitivní, fakt dobrý... Slovní přestřelky Doktora a Robina mě bavily. Clara mi nevím proč přišla herecky chvílemi trochu nejistá. Za mě 7/10.
alexis, 7.9.2014 17:50   reagovat
Hm, to jsem jediný, komu tahle epizoda zas tak moc nesedla? Z těch tří se mi zatím líbila nejmíň.
NoMouse, 7.9.2014 17:35   reagovat
Taky se mi zdála slabá (po příběhové stránce).
KapsaDan, 7.9.2014 23:36   reagovat
Jsem jediný komu přišlo divné, jak Doktor odhadl rok? Podle pověstí žil Robin Hood ve 12. až 13. století a lidé se dožili mála let. Je mizivá šance, že by se přesně trefil do roku, kdy působil.
Jake, 7.9.2014 15:19   reagovat
Doktor, nebo možná TARDIS, nejspíš bral v úvahu ještě další věci známe o Robinu Hoodovi:
1. Žil v období vlády Prince Johna
2. Většina legendy se odehrává v době, kdy byl král Richard Lví Srdce na křížové výpravě v Jeruzalémě.
3. Legenda je skutečně datovaná do doby okolo roku 1190, jak Doktor při zadávání roku říkal.
Tohle by mělo velmi zpřesnit časovou navigaci.
Palo, 7.9.2014 15:44   reagovat
On nejaký rok povedal, ale TARDIS je určite taká múdra, že vedela, koho hľadajú, takže ich preniesla tam, bez ohľadu na to, aký rok Doktor pôvodne plánoval navštíviť. :D
m..., 7.9.2014 15:38   reagovat
Ja som sa Robina Hooda tiež trochu bál, ale som milo prekvapený. Bola to taká oddychová epizóda a čo je pre mňa dôležité, podľa mňa druhá najlepšia od Marka Gattisa po The Crimson Horror. Hádky medzi Doktorom a Robinom boli skvelé, Clara samozrejme takisto - ja som proste spokojný. Samozrejme, mohli nám prezradiť trochu viac o tých robotoch, ale čo už. Pre mňa 9/10 :)

Trailer na Listen je skutočne creepy. Uvidíme, či sa v takom duchu nesie aj epizóda, alebo to bolo len na efekt pre trailer.
m..., 7.9.2014 15:18   reagovat
Tak jsme se konečně dočkali :P Doctor is back
Od tohoto dílu jsme nic moc neočekával ALe konečně super díl jak má být Nový doctor je úžasný Snad to bude jen lepší a lepší Jen si musíme zvyknout Zatím nejlepší díl
TOM, 7.9.2014 14:37   reagovat
Podle názvu jsem očekával nejhorší díl tento série. Podle traileru jsem zjistil, že jsem se spletl a podle dílu samotného jsem si potvrdil, že jsem se spletl hodně. Konečně jsem si oblíbil Capaldiho Doctora. Už to není jen psaní vzorců na tabuli, ale i jeho chování. Souboj s lžící byl skvělý. Zatím nejlepší díl škoda plochého příběhu 8/10. Doufám, že v dalších dílech dostane Capaldi příběh s Ice Warriors.

Další díl má špatný trailer a bude to něco mezi Night Terrors a Hide, což byly oba slabší díly.
Metal, 7.9.2014 14:15   reagovat
Na tuhle epizodu jsem se opravdu netěšil a o to příjemější bylo na konci zjištění, že jsem se za celou dobu ani sekundu nenudil. Konečně mě sedl doktor, tak jak jsem zvyklej a mám chuť se na díl podívat znova.
peps, 7.9.2014 13:33   reagovat
Souhlas :)
Metal, 7.9.2014 14:24   reagovat
Po prvním díle, který byl sice hodinový, ale nic moc se v něm nestalo, a po druhém, od kterého jsem měl velké očekávání, ale docela mě zklamal, konečně mohu říct, že i tento podzim je to stále ten samý seriál, Doctor Who.

Zaslouží si min. 8/10, ačkoliv za ten finální rozhovor, co je legenda a co už historie bych dal klidně i 9/10
jindra, 7.9.2014 11:42   reagovat
Pěkně napsáno a souhlas.
Metal, 7.9.2014 14:24   reagovat
teďka mě tak napadá:
Když byl zničenej vesmír, zatímco byl Matt ve vybuchující Tardis, byl celý vesmír obnoven ze vzpomínek Amy. Co když Amy věřila tomu, že Robin je skutečnej, i když původně nebyl, což Doktor věděl (jen on sám ví, proč nemohl byt skutečný), ale právě díky Amy se skutečným stal?
ententeak, 7.9.2014 11:15   reagovat
Hezká teorie, ale Amyiny vzpomínky posloužily jen jako předloha k vybudování celé té pasti, do které se měl Doktor chytit.
A pak byl ještě z jejích vzpomínek obnoven Doktor a Tardis.
Vesmír byl myslím obnoven z původních částic uvnitř Pandoriky.
Možná by se to podle toho dalo nějak vysvětlit, ale mě se víc líbí to, že byl zapomenut a stal se jen legendou. A Doktor to prostě nevěděl, protože on toho neví spoustu :-)
Zarwan, 7.9.2014 11:55   reagovat
Epizoda dobrá, už jsem viděl lepší, ale z těch Gatissovskejch je jedna z nejlepších.
Skvělé popichování Doktora a Robina.
Občas mi připadalo, že některé vtípky na 12. doktora moc neseděly, trochu jako by byly psané pro Matta.
Bohužel mě zklamal závěr (střílení zlatým šípem).
Líbily se mi dialogy o tom, kdo je hrdinou.
Potěšilo mě i Troughtonovo cameo.
Odlehčená epizoda se asi docela hodila před tím, co bude příští týden.
7/10
Zarwan, 7.9.2014 09:43   reagovat
Asi si to neuvědomuji, ale co je to Troughtonovo cameo ?
Metal, 7.9.2014 14:22   reagovat
Když jsou v té vesmírné lodi a Doktor ukazuje Robinovi, že je jen legendou, tak je tam pár kreseb Robina Hooda a pak černobílá fotka Patrika ze seriálu Robin Hood (1953).
Zarwan, 7.9.2014 16:05   reagovat
Když jsem si teď dodatečně pročetl scénář, tak jsem rád, že tam to uříznutí hlavy nedali.
Zarwan, 7.9.2014 10:08   reagovat
takze ten prostrednik pri natahovani rukavice bude asi to jedine, co milovnici nadavajuceho Capaldiho v DW uvidia? :/
jogurt, 7.9.2014 01:26   reagovat
Byla jsem jediná, kdo čekal, že Doktor byl kdysi originálním Robinem Hoodem? Vedla mne k tomu 1)jeho neochota s ním Claru seznámit, 2)jeho přesdvěčení, že "Robin" není pravý, 3) jeho střelecké dovednosti a 4)odkaz River Song z Pandoriky (Nemám ráda záhadné kladné hrdiny, vždycky se z nich vyklube Doktor). ;-) Ano, byla jsem nakonec úplně vedle, ale tato epizoda byla vynikající. Zbořila mne už scéna s lžičkou. Přestože se nebráním závažnějším tématům k vyprávění, pak každé odlehčení vítám. A tohle Sherwoodské se vydařilo velmi. Jsem zvědavá, jak moc mě vyděsí příště :-)
Isognomostom, 7.9.2014 01:24   reagovat
Taky jsem měla teorii: šerif = Master. (Když Doktor v jednom kuse potkává svoje minulá já, co kdyby potkal minulého Mastera?) Z Masterova pohledu by se to odehrávalo někdy před epizodou Kings daemons, kdy se poflakoval po středověké Anglii a pokoušel se měnit historii k horšímu nejspíš jen proto, aby se Doktorovi pomstil. Jo a Robin by byl robot - Chameleón a Master by ho nutil dělat věci, které by zničily legendu o Robinu Hoodovi. (A jestliže skutečný Robin byl ve skutečnosti Doktor, tak ten by tam taky někde musel být, ne? Ale to už bych toho chtěla moc). K téhle teorii mě vedlo v podstatě jen 1) šerif mi fakticky hodně připomínal Mastera z dob 4. a 5. Doktora.
Tessuna, 8.9.2014 08:07   reagovat
máš recht :)
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 7.9.2014 20:03   reagovat
Jé, to je skvělá teorie, škoda, že to tak nebylo, protože vážně dokonale sedí! Přidám ještě 5) Robin Hood přece není neuvěřitelnější než řekněme král Artuš, a s existencí téhle "legendy" je Doktor velmi dobře obeznámen... tak co má najednou za problém s tím, že jsou legendy skutečné?
Tessuna, 7.9.2014 08:56   reagovat
Nejlepší Gatisova epizoda co doposud napsal. Škoda jen, že nerozvedl trochu víc příběh robotů. Epizoda by si zasloužila delší stopáž a rozvedení příběhu. Takhle působí tak nějak osekaně. Jinak nemá chybu. 9/10

Další epizoda vypadá velice zajímavě. Další adept na 10/10.
Carmack187, 7.9.2014 00:39   reagovat
Nečekaně...povedené...na tuto epizodu jsem se příliš netěšil, Robin Hood mě totiž nikdy nijak neuchvátil, o to větší bylo překvapení. Sice zde oproti předchozím dílům není scéna, kterou bych si chtěl opakovaně pouštět, ale o to víc je celá epizoda dobrá jako celek. Sice chybí scéna s Missy, ale téma země zaslíbené je stále připomínané. Hrozně se těším na příští epizodu.
Jesper, 7.9.2014 00:05   reagovat
Docela jsem se u toho nasmála, i když ne všechny vtípky mi seděly. Stejně jako Doktor jsem si celou dobu byla úplně jistá, že Robin Hood není skutečný, a pořád jsem čekala, co je doopravdy zač. Vlastně mu to nebaštím ještě ani teď - byl až moc jako vystřižený z knížky, než aby to byl skutečný člověk, přestože ten závěrečný rozhovor s Doktorem o tom, jak jsou oba "stejně skuteční" byl dojemný a vedl k zamyšlení. Mimochodem, docela by mě zajímalo, kdo byli ti roboti, odkud letěli, proč havarovali - alespoň střípek informace. Bylo toho tam o nich tak málo, že mi vůbec nepřišli skuteční. Vlastně žádná postava v tomhle díle neměla hloubku.
Ještě v minulé poepizodní diskuzi jsem obhajovala odkazování na klasické epizody, ale tohle přišlo i mně trochu jako vykrádačka. Roboti převlečení za rytíře? Havarovaná loď? A v tomhle historickém období? Už tam chyběl jen sontaran Linx :)
Tessuna, 7.9.2014 00:03   reagovat
přesně.. taky jsem si vzpoměl na Time Warriora...
ententeak, 7.9.2014 10:35   reagovat
táto časť bola excelentá vo všetkých ohladoch 10/10
The Master, 6.9.2014 23:55   reagovat
souhlas
tvor, 11.9.2014 15:46   reagovat
hodnotenie je stále len nezávezné
The Master, 6.9.2014 23:56   reagovat
hodnotenie je stále len nezávezné
The Master, 6.9.2014 23:56   reagovat
Konečně něco od Gatisse co se mi líbilo (hodně) :)
kristi, 6.9.2014 22:20   reagovat
Příjemná oddychová epizoda, klidně bych si ji někdy zopakoval.

Clara skvělá. Přijde mi, že v 8. sérii se mnohem lépe rozvíjí.

Capaldi podal opět perfektní výkon. Jeho Doktor je velmi zajímavý, mísí se v něm hodně faktorů minulých inkarnací.

Hlášky skvělé (hlavně debaty ve vězení, to byla zabijárna :D - "It's not a competition about who dies slower")

Žádná Missy :(
Ale Doktorovy výpočty a vzorce + Země zaslíbená na předchozí díly odkazují.

Epizoda má opravdu moc hezké vizuální zpracování, klobouk dolů.

Celkově si myslím, že se to Gatissovi povedlo. 78/100 bodů

(mimochodem, dveře TARDIS na začátku se chovají divně, ale spíš to bude chyba ve střihu, nebo je TARDIS hyperaktivní).

Mno, já stále čekám na případné osvětlení přítomnosti dinosaura, protože mi na Moffata prostě nesedí, že by to tam jen tak plácnul kvůli traileru, tím spíš s Doktorovým možným překládáním, které by odkazovalo na někoho tajemného, kdo jí nevidí (jestli nemluvil za sebe, ale opravdu si myslím, že to říkala ta dinosauřice).

Inu, těším se za týden na Listen.
Pokladvmoři, 6.9.2014 21:32   reagovat
Jen bych ještě rád dodal že turnaj byl taky perfektní. Vykouzlilo to smích celé mojí rodině.
Pokladvmoři, 6.9.2014 21:35   reagovat
promise land všetci tam zrazu chcú ísť nenaznačuje tým moffat že v tejto sérii najde doktor gallifrey?
nort, 6.9.2014 21:26   reagovat
Což o to, on už jí Doktor našel, ale asi ne tak, jak chtěl a bylo mu to lehce na nic :D.

Ale jestli mělo 50. výročí změnit chod seriálu na "hledání Gallifrey" jak tvrdil Moffat, tak by to bylo dost rychlý :D.
Pokladvmoři, 6.9.2014 21:34   reagovat
ale ono to teraz viacmenej vypadá jak keby sa ani doctor nesnaží ju hladať
nort, 6.9.2014 22:03   reagovat
Jako upřímně jsem taky čekal, že do toho bude trochu zapálenější, ale kdo ví, co jsou ty jeho výpočty vůbec zač. :)
Pokladvmoři, 6.9.2014 23:24   reagovat
určite by ukončili story arc o hladaný Gallifrey hned v prvej serií
The Master, 6.9.2014 23:53   reagovat
No právě :).
Pokladvmoři, 7.9.2014 08:09   reagovat
Přijde mi že první díly jsou vytvořeny k tomu abychom se sžili s novým Doctorem. Za mne má Peter jednoznačně palec nahoru. Už se jen těšit jak to bude vypadat až se storyarc naplno rozvine. :)
Coipher, 6.9.2014 21:25   reagovat
První dojem z angličtiny, pár věcí jsem minul, přesto se zdá, že to byla poměrně vtipná, odlehčená epizoda jak bylo slíbeno.

Doctor se nadále profiluje jako trochu prudérní stařík, a Clara ho pořád zná líp než on zná sebe ("Zkus ten plán popsat aniž použiješ dvojsloví 'sonický šroubovák'. Vzal ti ho.")

Holt si musíme zvykat na tu novou Doktorovu vážnost, až upjatost, která ale zase někdy přejde v paličatou zásadovost. Capaldi asi nebude na ty dlouhé epické/patetické proslovy, to mu ale dodá na reálnosti.

Každopádně úžasně vtipný díl:-)
Wanderer, 6.9.2014 21:23   reagovat
prečo by mal mať každý doctor dlhé monology v každej časty, uplne stačí raz za seriu
The Master, 6.9.2014 23:54   reagovat
Parádní epizoda :) Spravila jsem si chuť po tom minule :)
Aleath, 6.9.2014 21:22   reagovat
Táto časť bola nudnejšia ako prvá.
Ale teším sa na tú budúcu časť :)
Leo, 6.9.2014 21:20   reagovat
nudnejšia, táto časť bola výborná
The Master, 6.9.2014 23:55   reagovat
Riadna kravina celý doctor ide to dolu vodou že výborná časť skôr najhoršia. to pri tom súboji na čo tam v tom rohu stáli namaly náhodou isť radšej zastaviť tú loď stali a čumeli to radšej mali čumeť doma z gauča tam kam patria nie pred kameru. clara je otravná herečka priam otrasná a ku capaldimu sa radšej nevyjadrujem. som veľmi sklamaný.
Charlie, 7.9.2014 18:19   reagovat
presne tak,súhlasím
Leo, 8.9.2014 20:19   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme