Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

Kolikátou inkarnaci ztvárňuje Matt Smith?

ilustrační obrázek

Steven Moffat se pro Radio Times rozpovídal ohledně vánočního speciálu a mimo jiné prohlásil:
 

Zjistíme, že Matt Smith je vlastně třináctý Doktor. Ačkoliv víme, že Doktor může zregenerovat pouze dvanáctkrát. Tento limit je důležitou součástí mytologie Doctora Who a sci-fi je přece o pravidlech, ne? Takže, pokud se už Doktor nemůže změnit, co dělá ve vánočním speciálu Peter Capaldil?

Jak se podaří tenhle zádrhel vyřešit? A kde zůstal Valeyard? Bude hrát ještě nějakou zásadní roli? Zdá se, že má Moffat opravdu nakročeno k něčemu velkému, zásadnímu. Těšíte se? Bojíte se?


9.12.2013 15:54   Různé   phoenix1986

140 komentářů

Já nevím úplně Přesně, jestli takhle v tomto dílů ,, neukecala'' Clara Pány času aby Doktorovi pomohli k ještě jedné regeneraci?? Bylo to když mluvila k té prasklině. Nevím, asi jsem se trochu ztratila, a to se mi opravdu nestává.
Anna, 6.1.2015 19:26   reagovat
ted sem se do toho zamotala taky -co ze co
i'm whoawian, 25.6.2015 20:14   reagovat
David Tenand je nej
Arcee, 26.1.2014 22:47   reagovat
Metal, 27.1.2014 16:24   reagovat
Já vím že Tennand je desátý doktor (z wikipédie)
Arcee, 27.1.2014 16:35   reagovat
Jeho jméno je David Tennant ...
Metal, 27.1.2014 18:32   reagovat
Je
Arcee, 27.1.2014 18:36   reagovat
David Tenand je nej
Arcee, 26.1.2014 22:47   reagovat
To si děláš legraci, jak můžeš na konci napsat "d".
Analfabet, 4.8.2014 15:13   reagovat
11 a tečka -.- :D
anlias, 26.12.2013 13:48   reagovat
Teď jsem četl oficiální vyjádření. Seriál bude po Capaldim ukončen :(
Whoviandlo, 26.12.2013 13:40   reagovat
Proboha kde?
emawoodson, 26.12.2013 13:59   reagovat
Už mě pomalu nebaví to opakovat, ale rule one: Moffat lies! Matt je jedenáctý Doctor, ale má za sebou 12 regenerací (Hurt není Doctor a metakrize je regenerace ale stejná inkarnace!)
Spiderman, 16.12.2013 21:08   reagovat
Beztak se ukáže, že Moffat lhal, Smith bude 12. doktor a Capaldi bude Valyard:)
Spidey, 16.12.2013 17:47   reagovat
Aspoň že nejsem sám kdo si to myslí :D
Gearlins, 16.12.2013 17:56   reagovat
Nebo spíš abych se upřesnil, kdo si myslí že je to jedna z možností, to záleží na tom jestli se počítá metakrize. Ještě bych se chtěl někoho zeptatm nebo spíš dát podmět k přemýšlení,,Kdyby byl Valeyard, inkarnací mezi dvanáctkou a poslední tak by měl doktor stejně těch regenerací 14. ne ?,,
Gearlins, 16.12.2013 17:59   reagovat
No, pokud se nepletu, přesná formulace zněla "někde mezi 12. a poslední inkarnací". Jasně, mezi inkarnacemi je regenerace, ale proč tedy přidávat to "někde". Spíše bych řekl, že Master prostě dobu vzniku Valeyarda nevěděl přesně, jen prostě věděl, že to bylo někdy za 12. nebo 13. inkarnace. No a konečně - jsou inkarnace, o nichž Master nemusel vědět - o metakrizi nevěděl téměř určitě (kdo by mu to řekl) a možná mu zůstal utajen i "Captain Grumpy", takže Moff & spol. mají ještě čas.
ESESEL, 18.12.2013 20:39   reagovat
No, třeba by se mohl při regeneraci nějak rozdělit na dva(posledních pár regenerací neproběhlo úplně dobře) a Valeyard by byl záporák v hledání Gallifrey
1778, 18.12.2013 20:12   reagovat
Ale Valeyard nie je Doctor. Valeyard má vzniknúť medzi 12. a 13. regeneráciou. Ja to chápem tak nejak, že vznikne nová osoba.
dddwww, 16.12.2013 18:17   reagovat
Aha, takže něco jako metakrize desítky ?
Gearlins, 16.12.2013 19:36   reagovat
Možno.
dddwww, 16.12.2013 20:09   reagovat
Capaldi si oblíbí své nové já a rozhodne se ponechat si ho. Bojí se však regenerace (kterou už nejspíš mít k dispozici bude, protože bych řekl, že si to Moffat radši posychruje na delší dobu než 1 inkarnaci), a tak si usekne ruku a potom jí později při regeneraci využije. Potom TARDIS unesou Dalekové a Clara se dotkne ruky, čímž vyroste... nový Doktor. Najednou mu hrábne v hlavě a stane se z něj Valeyard. Začne krást těla jako Mater a.... Ne, to je už fakt moc ohraný :D
Pokladvmoři, 17.12.2013 22:09   reagovat
Takže v podstatě něco jako řízkování ibišků:-)
alexis, 18.12.2013 16:24   reagovat
:DD Tak to by byl fakt gól no :D Ale myslel sem spíš že když bude regenerovat třeba to třináctky tak se tak nějak rozdvojí :D nebo se z něj prostě stane Valeyard
Gearlins, 18.12.2013 14:21   reagovat
Ha, a když jsem dříve psala, že Matt je nejspíš třináctý Doctor (Proč by se neměla počítat metakrize?), tak mě tolik lidí nepochopitelně nadalo a ošklivě fuckovalo. No... Co teď vy internetoví agresoři? :D :D
Havrann, 16.12.2013 12:19   reagovat
If anyone corrects you and says “You mean TWELFTH!” when you say “Matt Smith was the eleventh Doctor” then that person is being irritatingly pedantic and should be pitied, in a nice way and with a gentle friendly, not-patronising sort of love, because they will have long hard lives ahead of them.

- Neil Gaiman
Hanzzz, 13.12.2013 11:56   reagovat
A má smysl o tom diskutovat? O vánočním speciálu se to všichni dozvíme, tak prosím klid jo? Těch 13 dní se snad dá přežít v téhle diskuzi se to všechno strašně zamotává.
Ellie, 12.12.2013 20:06   reagovat
Tuším, že Capaldu bude ,,what the fucking..." doctor :D ten trailer k 8. sérii je super :D what the fucking robots :D (omlouvám se, vím, že to sem nepatří )
Andyss, 12.12.2013 14:56   reagovat
Jak jsem si to přečetla začínám přemýšlet jestli se všichni díváme na stejnej seriál :DDD a vím že to sem nepatří ale řekne mi někdo prosím jaké audioknihy s osmým doktorem?
Zirisek, 11.12.2013 21:27   reagovat
tu je zoznam všetkých existujúcich kníh a audio kníh tardis.wikia.com/wiki…
The Master, 12.12.2013 11:09   reagovat
tu maš stránku kde stiahneš audio
kickass.to/big-finish…

a tu zase normalne knihy
kickass.to/doctor-who…
The Master, 12.12.2013 11:12   reagovat
Prostě Doctor Who, snad jedinej existující seriál, ve kterým může vzniknout takovejhle bordel
Recon, 11.12.2013 20:50   reagovat
No podívej se na Lost a pak teprve zjistíš, co je to bordel :-)
Archen, 15.12.2013 16:47   reagovat
Všechny seriály se dají zkazit ( a taky zkazí ).
Metal, 12.12.2013 19:40   reagovat
o už to zase začina čakal som na dalši komentar tohoto tipu OMGOMGOMGOMGOMGOMG
The Master, 12.12.2013 20:53   reagovat
Mně osobně Doctor Who vůbec zkažený nepřijde. Od začátku do konce (až na pár výjimek) se mi seriál velmi líbil a kdyby se vůbec neměnil, nemělo by cenu se na něj koukat.
Pokladvmoři, 15.12.2013 18:47   reagovat
No river dala doctorovi sve regenerace. nu a jaké je 1 první pravidlo Doctor vždy lze
Doctor, 11.12.2013 10:28   reagovat
Kde se přesně vzala ta informace že má Doctor jenom dvanáct regenerací? Já jsem tuším v nějaké infografice četl že každý Time Lord má něco mezi 12 - 500 cosi regeneracemi. Čili že 12 má zaručené každý, ale zdaleka to nemusí být konečné číslo. Zbytek je už ale loterie.
prospero, 11.12.2013 08:28   reagovat
prvý krát sa to objavilo v Doctor Who movie
The Master, 11.12.2013 10:01   reagovat
Poprvé to bylo v The Deadly Assassin...
tardis.wikia.com/wiki/The…
Michal Merda, 12.12.2013 13:42   reagovat
No tak je 13. a co?
Nevím, kde bylo řečeno, že limit 12 regenerací je biologický? To by ani nedávalo moc smysl (ale co u tohoto seriálů dává, že). Spíše to bude nějaký zákon, který zabraňoval přelidnění planety.
per, 10.12.2013 22:30   reagovat
Nedávalo smysl???...prostě po 13 životech se Time Lordům vybijou baterky jako lidem po jednom:D...a když je nějak nedobijou, tak umřou...
ale je možný, že to je jen zákon...i když kvůli přelidnění asi ne, protože se Time Lordi rodili uměle...aspoň jsem to někde četl...spíš ta výměna generací, jak tady někdo psal...
Michal Merda, 11.12.2013 05:11   reagovat
Když řekneš, že měli maximálně 12 regenerací, tak je to stejné jako, kdybys řekl, že lidé se dožijí maximálně 90 let. Ale tak to není, někdo se dožije méně (a zemře přirozenou smrtí) a někdo se dožije 100 a více let. Kdyby to bylo tak, že někteří páni času přežijí 10 regenerací a jiní třeba 14 a 12 by byl průměr, tak bych to chápal.

A kde jsi četl, že se rodí uměle??
per, 11.12.2013 13:07   reagovat
Konečně někdo s originálním a logickým řešením. Dobrá práce :D !
Metal, 11.12.2013 18:43   reagovat
Vo Virgin New Adventures niečo také je.
dddwww, 11.12.2013 14:01   reagovat
a si si isti že to je kanonické lebo to by potom nemali rodičov ale doctor ma matku aj otca
The Master, 11.12.2013 14:22   reagovat
Virginy sa väčšinou rátajú ako kánony. Je ale pravda, že inde je hovorené o Doktorovej rodine. Toto je ale vo viacerých záležitostiach. Napríklad Bernice.
dddwww, 11.12.2013 14:35   reagovat
ten zakon bol preto aby sa viemienali generacie aby tam neboli stále tí isti
The Master, 11.12.2013 08:55   reagovat
River Song přece doktora Matta Smitha zachránila tím, že když umíral, dala mu své regenerace. Takže by k těm 13ti mohl mít nějaké navíc, ne?
Viktor, 10.12.2013 20:51   reagovat
Abych předešl tomu že se tu do tebe někdo pustí, nejspíš ne, už se to tu řešilo hodněkrát a tím že mu dala své zbývající regenerace ho pouze vylečila z jedu, který mu sama dala. Takže tudy asi cesta nevede.
Gearlins, 10.12.2013 21:00   reagovat
No.. s co když je to tak, že v Day of the Doctor způsobili to, že se "War" Doktor rozhodl jinak, než "War Doctor" před Ecclestonem a tudíž se dále jeho časová linka vyvíjí jinak, než jak ukázalo posledních sedm sérií? Tudíž by se tím zredukoval počet regenerací...

Tedy by Smith byl POSLEDNÍ Doctor téhle linky...
ententeak, 10.12.2013 19:20   reagovat
Sice se rozhodnul jinak, ale skleróza je sviňa a tak si to nepamatuje = nic se nemění.
KapsaDan, 10.12.2013 20:46   reagovat
teda: mělo to začínat "a co když..." :D (sorry za překlep)
ententeak, 10.12.2013 19:23   reagovat
Jo, zajímavá úvaha, uvidíme co na nás ve finále Moffy vymyslí :)
Gearlins, 10.12.2013 19:41   reagovat
prečo ľudia vymýšlajú konšpiračné teorie ked je jasné že regenerácia prebehne normálne lebo biologicky môže time lord regenerovať mnoho krát kukni te si CREATURE FROM THE PIT pravidlo 13 životou bolo len preto aby sa uvolnilo miesto pre mladšiu generáciu
The Master, 10.12.2013 20:12   reagovat
Tak jsem na Creature from the pit kouknul (jen kvůli tobě :)). A není tam důvod, proč by měli mít jen 13 regenerací. Říká se tam, že mají 90 životů a že doktor žije asi 130tý. Nicméně čistě teoreticky se nemusí jednat o počet regenerací :))
Blombik, 13.12.2013 07:17   reagovat
Ale jestli je to tak křišťálově jasný, proč z toho dělá Moffat takové haló? Jsem zmatena...
alexis, 10.12.2013 20:36   reagovat
Pretože je to Moffat... on musí urobiť haloo zo všetkého :).
Woobley, 11.12.2013 14:30   reagovat
Pretože je to Moffat... on musí urobiť haloo zo všetkého :).
Woobley, 11.12.2013 14:30   reagovat
Tak proč si to s tim pravidlem 13. regenerací nenapsal rovnou a místo toho si sem furt jen házel ať se kouknem na Creature from the pit, ušetřilo by to čas mnoho lidem :)
Gearlins, 10.12.2013 20:23   reagovat
lebo som chcel aby ste na to prišli sami ked si to kuknete a čo sa tika toho velkeho halo tak to je marketing my dear fella
The Master, 11.12.2013 08:58   reagovat
Začínám se obávat,
aby se DW nechytil do stejné pasti, jako jiné dobré i slabší seriály, např. Akta X nebo Supernatural. Totiž že se utopí ve vlastní mytologii a místo strhujících příběhů budeme sledovat, jak se hrdina nimrá v bebíčkách ze své minulosti; že zápletka aktuálního dílu bude potlačená na úkor jakési "maxizápletky", jejíhož rozřešení se stejně většina z nás nedožije... :-(
sherudan, 10.12.2013 16:18   reagovat
Počkat Rivr mu přece dala všechy své ZBÍVAJCÍ renegerace ne přece v Angels of the Menhetan néééééééé
Rodny Mc Cay, 10.12.2013 14:49   reagovat
Omlouvám se, že rejpám ale
1. Už stokrát bylo řečeno, že to byl jen protijed.
2. Stalo se to v díle Let's kill Hitler.
3. Tamten díl se jmenuje Angels TAKE Manhattan a ne Angels OF Manhattan.
4. Zkus si po sobě přečíst, co píšeš ( Rivr, zbívající atd.).
Rejpal, 10.12.2013 17:52   reagovat
konečne aj niekoho ineho začinaju srať tí čostále do okola hovoria o river o tom že sa nepočita regeneracia do JH a druhá regeneracia Davida a mna ešte štve ked niekto stale do okola hovorí o tom že Capaldi je valeyard aj ked by ma zaujmalo na akých základoch to stavia
The Master, 10.12.2013 18:06   reagovat
Tak já nevim s tim Valeyardem, asi to Capaldi nebude, ale čistě teoreticky:
1)Moffat je troll to tu všichni víme
2)V Doctor Who je možný všechno ne ? :D
3)Nemusel by to být seriál o Valeyardovi(pochopitelně by vlastně ani nemohl jak už si říkal), War Doctor se tam taky objevil a nebyl to seriál o něm.
4)(Tím si nejsem jistej) Valeyard by měl být Doktorova inkarnace mezi 12 a poslední inkarnací a vzhledem k bordelu , který po The Day of the Doctor mám v číslování regenerací tak je to možné

Nechci timhle nikoho naštvat ani mu brát jeho vlastní názor ale možné je všechno ne ?
Gearlins, 10.12.2013 18:17   reagovat
Ještě sem zapomněl zapsat že by Capaldiho tak nějak mohli ,,vsunout,, mezi Davida a Matta a to by vyřešilo to celé, Smith by byl poslední Doktor, ale seriál by pokračoval, a měli by sme v podstatě potvrzeno že Capaldi není Valeyard. To je jedno jak říkáte, nemá cenu v DW hledat logiku ne ? :D
Gearlins, 10.12.2013 18:26   reagovat
Ale řeknu vám, jestli je Matt opravdu poslední řádná inkarnace a žádné regenerace mu nezbývají - tak to není informace, kterou by se měl divák dozvědět z nějakého rozhovoru pro rádio.
Mělo by to být buď šokujícně vyjeveno v nějaké epizodě kráce před regenerací, nebo by se to měl divák dozvědět v předstihu, aby se stihl začít o hlavní postavu strachovat a cítit s ní a dělat si plané naděje - jako s proroctvím ohledně smrti desátého Doktora.
Čiší z toho nepromyšlenost.

Zdá se mi, že Moffatovi udělal Smith tím svým odchodem čáru přes rozpočet, protože už bylo natočené DOTD, kde se objevil dosud neznámý Doktor.
Jako divák si připadám tak nějak podvedená. Nemůžu se přimět, aby mě nějak přehnaně zajímalo, jak to Doktor provede a podvede smrt, když je jasné, že další Doktor bude a bude to Capaldi.
Byla bych radši, kdyby se Tennantova poloregenerace nepočítala, my jsme byly na čísle dvanáct a od příchodu Capaldiho bychom si mohli klást otázku, co bude s Doktorem dál? Zcela určitě by na hledání odpovědi bylo víc času a mohlo by to být zajímavé.

Překročení počtu regenerací přece musí být pro Pána času velká věc. Vážně si myslíte, že se to stihne uspokojivě vyřešit spolu s řádem Ticha, Madame Kovarkian, Trenzalone a dřevěným Cybermanem?
alexis, 10.12.2013 10:52   reagovat
Ano, to by bylo celkem rozumné (s tou regenerací a Capaldim jako posledním Dr.). Prostě ukončit příběh 11. s Tichem (a podobnými věcmi) a vrhnout se dál. A možná to tak bude. Jak jsem si všiml, tak marketingová kampaň Dr. Who stojí na tom, že pořád chrlí nějaké informace a nechávaj fanoušky hádat ( a se hádat).

Ale je fakt, že když si vezmeme jak Smith naviváděl když měl zemřít (to s tím kosmonautem), tak je to takové rychlé...
Nicolas, 10.12.2013 12:14   reagovat
Ano, a jak to, že mohl uzdravit Riveřino zápěstí v Angels take Manhathan použitím regenerační energie? Kdyby už neměl žádnou regeneraci k dispozici, asi by mu neměla energie zbývat.
To je ale všechno vedlejší. Prostě mi to připadá jako neuvážené rozhodnutí. Jako kdyby Lucas před premiérou Impérium vrací úder oznámil, že Darth Vader je Lukův otec, a nevložil tu slavnou scénu "Já jsem tvůj otec" (síp, síp).
alexis, 10.12.2013 13:48   reagovat
mna zase zaujma odkial viete že tam bude Madame Kovarian ha ta bola v 6 seri a tu nebude lebo ona bola dôležitá len kôli tomu aby zaistila že River urobý to SPOILERS
The Master, 10.12.2013 18:09   reagovat
On to Moffat někde naznačoval. Neví se to jistě, ale předpokládá se, že ta ženská s drdolem je mladší Kovarkian.
alexis, 10.12.2013 18:21   reagovat
Aby Vánoční díl nebyl zase nějak časově zamotaný a svým způsobem to nebyl pro Ticho začátek cesty nenávidění doktora (jež vyvrcholí pokusem o jeho assassinaci) a zároveň konec pro doktora. Nebo nějaké takové divnověci.
Nicolas, 11.12.2013 11:34   reagovat
Tak možná ses to ty dozvěděla z rozhovoru, ale všímavý Whowian si toto uvědomil už při The Name of the Doctor. Veškeré spekulace, která regenerace se počítá a která ne jsou jen naprostým touhou ignorovat fakt, že Smith prostě je poslední inkarnace. A máš pravdu v tom, že možná Smith opravdu udělal Moffatovi čáru přes rozpočet. Ale to zase na druhou stranu není vyloženě Moffatova chyba. Teď s tím holt musí nějak naložit. Navíc sem myslel, že se po Day of the Doctor přestáváš na Doctora who koukat? ;)
Elektronicky.Otisk, 10.12.2013 11:12   reagovat
Ano, já vím, že tys to říkal už dávno:-) A nebyl jsi sám...
Na Doktora Who se asi ještě nějakou dobu koukat budu, ale už ne jako na seriál, který zbožňuju, ale tak nějak ze zvědavosti. Ovšem na Edně jsem si ho odstranila z oblíbených - to jen abys věděl, že nemluvím do větru, když se tady rozčiluju:-)
alexis, 10.12.2013 11:59   reagovat
Tennantova poloregenerace se podle mě nepočítá. Vem si, že když zregeneroval Hurt, Eccleston byl desátý, Tennant jedenáctý a Smith dvanáctý. Takže zregeneroval podvanácté, čímž vyčerpal svoje regenerace a vychází to i bez té poloregenerace ;)
Rose, 10.12.2013 11:02   reagovat
Pleteš si inkarnace (životy, těla nebo jak to chceš nazývat) a regenerace....regenerací je 12, takže musí být 13 inkarnací...
Michal Merda, 11.12.2013 05:00   reagovat
O tom se tady (nejen) vedli debaty. Já jsem se vždycky přikláněla k tomu, že se nepočítá. Dosud to nikdo oficiálních míst nepotvrdil, až teď Moffat. Takže smůla, počítá se.
alexis, 10.12.2013 12:19   reagovat
Jo, promiň, všimla jsem si toho (myslím Moffatova prohlášení) až teď. Takže nám to náš milovaný scénárista zase celý zamotal...
Rose, 11.12.2013 22:17   reagovat
Interesting.. takže ne, netěším se na 25.12. jako na den po Vánocích, ale jako na den, kdy vyjde Vánoční speciál!
Angela Ash Hermanek, 10.12.2013 10:29   reagovat
Nečetl jsem náhodou někde, že před "prvním" Doktorem jich bylo ještě šest?
Nemluvě o tom, že to co tady řešíte je naprostý nesmysl, Smith prostě musí být 11. protože Clara jednak řekla, že Smith je 11. Doktor a on jí to odsouhlasil a jednak zaznělo, že až bude zodpovězena otázka, která nesmí být položena, ticho padne a je to konec jedenáctky.
Domihork, 10.12.2013 09:12   reagovat
moffat povedal že matt je posledný a to že povedal že je 11 doctor je len preto že 1st rule: doctor lies
The Master, 10.12.2013 09:51   reagovat
2nd rule: Moffat also lies
Domihork, 10.12.2013 21:59   reagovat
pravidlo 0: both lies
The Master, 11.12.2013 08:59   reagovat
To řikám celou dobu :D Hlavně že se všichni dohadujou, "Lektvar se nepočítá" a "Tennantova regenerace se nepočítá". Moffat tohle naznačuje už tak půl roku. Skutečnou otázkou je, jak je možný že se Doctor začal regenerovat u Lake Silencio, když už mu žádný regenerace nezbývali.
Elektronicky.Otisk, 10.12.2013 08:31   reagovat
Je pravda, že lake silencio mi taky leží v žaludku, jak mohl ten robot, co se v něm skrýval pidi Doctor, začít regenerovat? Protože ta energie se nedá asi tak snadno napodobit či nafingovat...
Spiderman, 10.12.2013 20:16   reagovat
všetko sa počita lektvar použivali pany času ked nemohli zregenerovať normalnou cestou z nikaeho dovodu najlepšie to vysvetluje časť (brain of morbius) a druha inkarnacia 10 sa rata to moffat povedal
The Master, 10.12.2013 09:54   reagovat
U Lake Silencio to ve finále vlastně nebyl Doktor byla to vlastně taková fingovaná rádoby regenerace protože ten koho River ,,zabila,, nebyl Doktor ale Teselekta.
Gearlins, 10.12.2013 15:23   reagovat
Vážně mě s*reš Moffate! :D
Pondovka, 9.12.2013 20:37   reagovat
čo zase, podel sa snami o pocity možno to virešime
The Master, 9.12.2013 21:24   reagovat
A nemůže být Capaldi Valeyard ? V Day of the Doctor podle mě vypadal dost nasra**
Gearlins, 9.12.2013 19:25   reagovat
po nekolikáte noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
The Master, 9.12.2013 20:29   reagovat
Ok, tak ne stačilo to říct v klidu ...
Gearlins, 9.12.2013 20:40   reagovat
Mimochodem, tohle už se někde řešilo že sem tě tim tak s prominutim nasral ?
Gearlins, 9.12.2013 20:46   reagovat
už asi milion krát a nie je možné aby to bol valeyard pretože robyť seriál o valeyardovi namiesto doctora je blbosť no nie hlavne ked nazov je doctor who
The Master, 9.12.2013 20:51   reagovat
Jo, to je vlastně pravda. Díky
Gearlins, 9.12.2013 21:06   reagovat
Jak jsem byl z výročního speciálu nadšenej, tak toho vánočního se vyloženě bojím...
KapsaDan, 9.12.2013 19:18   reagovat
Víte jak jednoduše určíte kolikátý Doktor byl Tennant? Přelože si název této písně :)
www.youtube.com/watch?v…
Foxtrot, 9.12.2013 18:15   reagovat
Jenže to bylo ještě za Daviese, Moffat to překopal... Teď by se ta píseň jmenovala "Vale, bůhvíkolikátá inkarnace entity, jež si někdy říká Doktor a má špatnou paměť".
alexis, 9.12.2013 18:34   reagovat
Ale Moffat už několikrát řekl, že se číslování Doktorů nezmění. To se týká jen těl a inkarnací. Já to mam snadný, protože je nečísluju :D.
Pokladvmoři, 9.12.2013 18:50   reagovat
ja ich číslujem len po 5teho lebo to boli tí najlepší
The Master, 9.12.2013 19:04   reagovat
Podle mě byl Doktor skvělý ve všech jeho tělech a to je taky jeden z důvodů, proč jeho inkarnace nečísluju. Prostě ho beru jako jednu postavu a jeho život takový, jaký je. Kdybych si usekl ruku, tak se nepřejmenuju na BezrukejPokladvmoři nebo Pokladvmoři2 a proto Doktora nečísluju ani v rámci prvních pěti z jeho inkarnací (samozřejmě tím na tvé číslování nenadávám a když někdo řekne třeba 2. Doktor, tak pochopím o čem mluví). Samozřejmě vím, že je něco jiného useknout si ruku a kompletně si změnit obličej a chování, ale jsem zkrátka mistr špatných příkladů :D. Zkrátka, přijde mi divné mít rád jen některou část jeho života, když můžu mít rád všechny, ale to už jsem vlastně někde říkal :)... (ale jak říkám, na tvé číslování nenadávám, a tak ho nemusíš ani obhajovat, protože tě nejspíš chápu a na nic neútočím :) )
Pokladvmoři, 9.12.2013 20:41   reagovat
To já je zase čísluji a určuji, který je jak dobrý, ale stále je to Doctor, což je nejlepší postava historie kinematografie. Čili pokud vezmeme top 10 postav ze všeho, tak Doctor (pravděpodobně) obsadí 13 míst a 14. místo budou další postavy ( Barney Stinson ).
Metal, 10.12.2013 16:28   reagovat
jako mne sa lubia všetci doctori každý jesvojim spôsobom vínimočný už aby som sa dostal na audio knihy s 8 doctorom som na neho zvedavý
The Master, 9.12.2013 20:54   reagovat
Však to jsem tak nějak pochopil a netvrdím, že ne :)
Přeji ti, ať se ti audioknihy líbí, já osobně jsem se k žádným zatím nedostal, teď se chystám na normální knížky.
Pokladvmoři, 10.12.2013 16:22   reagovat
napodobne prajem
The Master, 10.12.2013 18:11   reagovat
Len aby bolo jasné, Moffat hovoril, že číslovanie zostáva. Hurt mal v scenári War Doctor, Smith 11. Doctor a Capaldi 12. Doctor. V Night of the Doctor Doktor vypil niečo, čo tú regeneráciu spustilo inak by zomrel úplne. Jeho regeneračná energia ale uvoľnená bola. Kedže Moffat ráta Meta-crisis Doktora aj 8,5 Doktora tak by už Capaldi ani nemal byť. Samozrejme seriál neskončí, Doktor pravidlo 12 regenerácií nejak obíde.
dddwww, 9.12.2013 17:44   reagovat
Moffat je fanúšik a ako každý fanúšik ani on by nezrušil seriál minimálne nie teraz ked dal doctorovi nový ciel, ohľadne refenerácií odporúčam pozrieť si znova creature from the pit to vierieši aj to ako je možné že môže zregenerova do 12 doctora a 14 inkarnacie čiže Capaldiho
The Master, 9.12.2013 18:09   reagovat
Ale no tak, vždycky se dá něco vymyslet. Master dostal regerenace přímo od Pánů času, 8.Doktora přivedli zpátky do života ty babči. Spíš si říkám, jestli se jeho skutečnou smrtí a následním znovuoživením - nezávisle na schopnosti regenerovat - ten regerační koloběh nerestartoval a nezačíná odznovu - takže Hurt - první, Eccleston - druhý, a tak dále.
Co já vím, Doktora může kousnout pavouk se vzácným jedem a zmutuje na Spidermana. Může se vymyslet jakékoliv zdůvodnění, jen doufám, že nebude moc blbé.
alexis, 9.12.2013 17:08   reagovat
Bohužel, máš pravdu. Kdyby například nepočítali toho 9. Doctora ( War Doctor ) v nejhorším případě i 3. Doctora ( 2. Doctor zregeneroval násilím ) tak by hned měli +2 regenerace. Ovšem úplně nejvíce mě štve, že 11. Doctor ( Tennant ) "zregeneroval" dvakrát.
Metal, 9.12.2013 17:18   reagovat
Já bych v tom nedělal ještě větší zmatek než je, takže prosím oslovuj tennanta jako 10ítku protože jinak se v tom uplně zamotáme
DoctorMatt, 9.12.2013 19:50   reagovat
Souhlasím.
Metal, 10.12.2013 16:30   reagovat
A já jsem se těšila na Valeyarda...
Mám pocit, že to neustálé rozvolňování stanovených pravidel vede jenom k tomu, že je člověk otupělejší vůči tzv. šokujícím zvratům.


alexis, 9.12.2013 17:24   reagovat
A co ten Dream lord z Amy´s Choice? To nebyl Valeyard?
Flippy, 9.12.2013 18:45   reagovat
IMHO nebyl, osobnost měl podobnou, ale byl to jen výplod mysli vyvolaný tím psychickým pylem. (I když vzhledem k tomu, že Valeyard má být koncentrátem toho nejhoršího a nejprohnilejšího z Doktora a psychický pyl přesně s tím pracoval, tak Dream Lord do určité miry JE Valeyard. No, a tady asi nechám úvah =))
Hanzzz, 9.12.2013 19:28   reagovat
Osobně si myslím, že to byl Valeyard (Doctor říkal o tom, že obsahoval zlo ukryté v Doctorovi), akorát to byl jen jeho "obraz" díky těm krystalům, co se dostaly do TARDIS.
KapsaDan, 9.12.2013 19:23   reagovat
Dream Lord byl podle mě samostatný nepřítel.
Metal, 9.12.2013 19:19   reagovat
bol lebo vlastne dave je 12 inkarnacia čiže valeyard vznikol medz 12 a 13 a doctor sam povedal že len jedná osoba ho nenávidí takto moc ako on a master je na galifrey takže to môže byť len vineyard
The Master, 9.12.2013 19:06   reagovat
Chtěl bych to jen uvést na správnou míru. Valeyard má být někde mezi 12 a poslední inkarnací, takže pokud se počet regenerací nějakým způsobem navýší, kdo ví, kdy toho kulišáka uvidíme.
Gomi, 10.12.2013 00:01   reagovat
To je spíš otázka na znalce starých sériích, ale podle mě nebyl. I když s tím novým počítáním si už nikdo nemůže být jistý. A jestli to byl on, tak to byla pěkná slabota:-)
alexis, 9.12.2013 18:52   reagovat
Podle mě je Dream Lord skvělý.
Metal, 9.12.2013 19:19   reagovat
A tímto prohlášením Moffat definitivně pos*al seriál Doctor Who. Matt je 12. Doctor a zbývá poslední Capaldi. Pak by měl seriál skončit, nebo si vybrat pro pokračování jinou postavu než Doctora ( jeho dceru, Valeyarda, mladého 1. Doctora, ... ). Navíc zbytečně vyhodili 2 regenerace a to 8. a 9. ( War Doctor ).
Metal, 9.12.2013 17:06   reagovat
V tom originálním článku je ještě vsuvka, že Moffat před měsícem tvrdil, že Capaldi je 12.Doktor. Takže prostě... Moffat trolluje.
alexis, 9.12.2013 17:21   reagovat
Vsak je 12. doktor, ne vsak 12. regenerace :) Porad vsechno plati
insider, 9.12.2013 19:20   reagovat
ja som už pred špeciálom hovoril že moffat je majster trolingu a nikto ma nepočúval tak dúfam že teraz ked vám hovorím že seriál bude pokračovať aj nadalej 14,15,16 .... doctormi tak ma budete počuvat lebo to je zjavné
The Master, 9.12.2013 17:34   reagovat
To je dokázáno i tím, že kolem Galifrey se objevilo pouze 13 TARDIS. Všechny minulé a budoucí. Ergo Capaldi je poslední.
Face of Boe, 9.12.2013 17:15   reagovat
No, ve Třech Doktorech, Pěti Doktorech ani jiných speciálech, ve kterých je víc Doktorů nikdy nebyl budoucí Doktor, takže těch 13 TARDIS je stejný případ, další Doktoři jen nejsou potvrzení, proto tam nebyli.
--qw--, 4.8.2014 17:03   reagovat
Třeba už nebude Doctor, ale Doctor II, New Doctor nebo něco podobného a číslovat se začne znovu od začátku :D
KapsaDan, 9.12.2013 19:20   reagovat
Podľa mňa nemôže byť Capaldi posledný... je to trochu nedokončené, a kde bolo povedané že museli natočiť do scény všetkých Doctorov. Seriál určite neskončí preto lebo Doctorovi dôjdu regenerácie. Avšak niektoré veci tomu nasvedčujú ale pevne verím že to Moffat iba naťahuje Whovianov.
Woobley, 9.12.2013 18:31   reagovat
Moffat je sám whovian a preto by to nikdy fanúšikom nespravil
The Master, 9.12.2013 19:08   reagovat
Hurt alias war doctor se nemůže počítat - pokud jste viděli prequel, víte, že do war doctora se 8. zregeneroval uměle - vyvolán jakýmsi dryjákem. Víc mě zaráží vyskytnutí se Bakera alias čtvrtého doctora v pokročilém věku.
Nezapomínejme ale, že to všechno je Moffatova práce.
Face of Boe, 9.12.2013 16:56   reagovat
všade sa píše o limite 12 regenerácii Doktora, ale stále zabúdate že River dala v ôsmej časti šiestej série všetky svoje zostavajúce regenerácie Doktorovi, takže počet regenerácii Doktora mohol byť zvyšený
ElPitooo, 9.12.2013 16:19   reagovat
Arogance s debilitou je hrozná kombinace. Už se několikrát napsalo, že to byl protilék.
Metal, 9.12.2013 16:58   reagovat
niektorím ludom to nevisvetlíš hovorím oplatí sa zase si kuknuť časť creature from the pit tam je niečo čoho sa moffat určite chytí pri navišovaný regenerácií
The Master, 9.12.2013 17:37   reagovat
Hmm.. vypadá to, že se máme opravdu na co těšit. :D
JohnB, 9.12.2013 16:12   reagovat
V číslech Doctorů už nikdy nebude pořádek jako dřív.
Iconer, 9.12.2013 15:58   reagovat
Tak jak se to vezme. Matt je podle všeho stále jedenáctý Doktor. Protože regenerace Desítky (při níž vznikl jako vedlejší efekt lidský Doktor) se sice počítá, ale desátý zůstal desátým. A co se týče Hurta, ten se za Doktora nikdy (až na tu chvíli ve speciálu, než na vše zapomněl) nepovažoval. Byl to War Doctor. Takže bude možná nepořádek v počtu regenerací, nikoliv však Doktorů. Matt je prostě jedenáctý.
phoenix1986, 9.12.2013 16:07   reagovat
it is true, už nikdy
The Master, 9.12.2013 16:03   reagovat
No more? :)
Andrew26, 9.12.2013 17:26   reagovat
Jednou bude, až Doctor Who navždy skončí. 11 Regenerací je pěkná vo**** i na SCIFI. 11 Regenerací je průměr. A podle mě jich bude víc.
TekuSP, 12.12.2013 19:02   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme