Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

Journey to the Centre of the TARDIS - poepizodní diskuze

ilustrační obrázek

Tato diskuze je pro možnost sdělení vašich názorů na epizodu, takže bude obsahovat spoilery a všechno možné… pokud jste epizodu ještě neviděli, nečtěte komentáře.


27.4.2013 20:15   Diskuze   Blackthunder

151 komentářů

Konečně jsem měla čas shlédnout tento díl a mám jeden problém, o kterém netuším, co si mám myslet. Když je doktor u toho slunce a Clara stojí s vojákama venku, ten jeden na ní zaměří ten svůj přístroj a přístroj během epizody vždy říkal, co kde je je.. a při namíření na Claru řekne Lancashire, drzá... Co to má znamenat? Že Clara není člověk? Jinak by to asi řeklo, človek, drzá, nebo máte jinou teorii?
sea, 3.5.2013 12:28   reagovat
tím měřákem jí přece detekovali v ozvěně řídící místnosti a měřáček hlásil "Neidentifikovaný člověk." a Doktor tomu měřáčku definoval slovy "Nezná to Lancashire."
"Nezná to drzost. Ano!"
ententeak, 4.5.2013 10:54   reagovat
takže to mysleli tak, že Clara je člověk, až ji slunce spálí stane se Lancashire? Ale ten detekovač hledal lidskou ženu, ale nenašel ji? A pak před místností se sluncem opět detekovač mluvil o lancashire....no trochu to nechápu
sea, 4.5.2013 12:50   reagovat
Lancashire je anglické hrabství ne? Takže by ten detekovač prostě jen řek, že je z Lancashiru a že je drzá.
Jemma, 4.5.2013 14:52   reagovat
Tak se na ten díl podívej znova... a určitě pochopíš...

Když hledaj Claru, tak jí najdou v tý místnosti s konzolí, kde jí sice neviděj, ale slyšej. Pak tam příjde ten jouda s měřáčkem, kterej Claru označuje jako "neidentifivaný člověk" a Doktor ji IDENTIFIKUJE jako "Lancashire, Drzá."
Proto to pak rozpozná i tu spálenou jako Lancashire...
ententeak, 4.5.2013 14:35   reagovat
Samotný příběh se mi nelíbil, podle mě promarněný potenciál, ale zato jsem ocenil ty scény v knihovně a aspoň kratičký pohled na bazén :D

Jackolo, 2.5.2013 14:25   reagovat
... a pak s člověk nemůže divit, že je občas nejlepší vypnout u Sarah Jane Adventures... :DD Tam člověk dumá maximálně nad tím, jak K-9 sjíždí schody z půdy... :D :))
Trifi, 1.5.2013 04:28   reagovat
Tak to si musím sehnat, něco prostoduchého, ale ne blbého je přesně to, co při kombinaci práce + studium potřebuju. Už se dokonce dívám i na Gilmorova děvčata! Ale hlouběji klesnout nehodlám...
alexis, 1.5.2013 08:49   reagovat
Kdo to náhodou nepochopil (jako já) tak "big friendly button" bylo nějaké dálkové ovládání, kterým ti bratři v úvodní scéně zapnuli magnetické pole. Tím, že se na konci dostal Doktorovi do ruky ho zase mohl vypnout a fššššt :)
Elektronicky.Otisk, 29.4.2013 13:41   reagovat
Taky jsem to nepochopila:-)
alexis, 1.5.2013 08:51   reagovat
Jo jo, přesně tak jsem to taky pochopil ;-)...
LOTR.JRR, 30.4.2013 00:19   reagovat
Velice hezky to jednou řekl sám veliký Neil Gaiman: "Doctor vlastně není sci fi - je to pohádka o mužíčkovi v modré budce, který se zničeho nic někde kouzelně objeví a všechno napraví.
Dobře... Tardis asi nebude nekonečná, to co řekl Doctor bych přirovnal k tomu, když člověk řekne: "Byl jsem u doktora a v čekárně bylo asi 1000 lidí" - tak první, co ti na to někdo opdoví, není "Cože, 1000 lidí, to ti nevěřim". A Tardis může měnit svoje chodby, je prakticky schopná člověka uvěznit uvnitř - tím se v podstatě také dá říci, že je nekonečná.
A velikost hvězdy: vážně tohle řešit? Chci říct, "bigger on the inside"? Timelordi přišli na způsob, jak zrelativizovat prostor, myslim že zmenšit hvězdu nebude problém.
Elektronicky Otisk, 29.4.2013 09:00   reagovat
Dotaz od rýpala, co si pamatuje hloupé detaily, neříkal Doctor v 'A good man goes to war', že TARDIS nepřekládá galifrejštinu? Takže Timelordi napsali svoji dějiny v jiném jazyce než je jejich mateřština? Protože jinak by si je Clara nemohla přečíst, protože kdyby byli galifrejsky, tak tam uvidí jen hafo divných znaků a těžko z toho vyčte Doctorovo jméno. Takže můj hloupý dotaz zní, je knížka galifrejsky a TARDIS ji teda překládá? Nebo se Time Lordi rozhodli, že angličtina je pro historii časové války víc cool jazyk? Nebo Clara umí galifrejsky? Nebo teda opět mám na Moffata příliš vysoké nároky, když chci, aby dodržoval v rámci dílů pod jeho vedením aspoň ta pravidla, která si sám zavedl?
inora, 28.4.2013 23:27   reagovat
Teď jsem na Facebooku četl taky zajímavej názor, že ta kniha byla pouze (stejně jako knihovna i všechno ostatní) fyzickej manifest TARDIS, jakožto částečně vědomé bytosti uvědomující si smrt vlastní i Doktorovu a tak nechtěla nechat doktora zemřít s někým, kdo nezná jeho životní příběh...
ententeak, 30.4.2013 08:24   reagovat
To je vážně pěkné, to se mi líbí, jen se obávám, že tady fanoušci předčili autora, ale to je jedno, teorie je to nádherná.
inora, 30.4.2013 11:16   reagovat
Tak na tohle je odpověď přímo na obálce, děti... :D Nadpis knihy byl přeci v angličtině, vyřešeno... :D
emawoodson, 29.4.2013 11:32   reagovat
Je spousta názorů na to, proč to mohla přečíst. Můj názor je, že ta kniha nebyla napsána pány času a proto nebyla v Gallydfreyštině. :)
Relether, 29.4.2013 06:03   reagovat
Já jsem v jedné debatě na tohle téma četl názor že se Clara mohla gallifreyštinu naučit když v dechla tu rozlitou encyclopedii
Jasper, 29.4.2013 00:37   reagovat
No jo, to by byla pěkná teorie, ale Clara si v knížce četla dřív než se encyklopedie rozlila.
inora, 29.4.2013 12:26   reagovat
To je taky jedna z celkem pravděpodobných možností.
Carmack187, 29.4.2013 00:39   reagovat
Taky mě to napadlo, trochu jsme o tom debatovali v brněnské skupině na FB. Asi je to prostě malá trhlina v kontinuu časoprostoru, scénář nepsal Moffat sám, takže to mohlo snadno uniknout. Ale jeden nikdy neví...
Hanzzz, 29.4.2013 00:09   reagovat
Je ale taky pravděpodobné, že tu knihu vůbec nepsali Pánové času. Pokud ta kniha popisuje celou Časovou válku tak jí musel někdo sepsat po jejím skončení. V tu dobu ale Pánové času už neexistovali. Tzn. že jí buď napsal někdo úplně jiný a nebo jí napsal sám Doktor. Takže mi přijde, že je docela malá pravděpodobnost, že by ta kniha byla psaná zrovna v Gallyfreyštině. Proč by totiž Doktor použil k sepsání jazyk, kterým už nejspíš umí mluvit pouze on. Kniha se píše proto, aby si jí mohl někdo přečíst. Doktor si jí mohl sice napsat sám pro sebe ale proč by si chtěl připomínat to nejhorší co kdy v životě zažil. To by nedávalo moc smysl.
Carmack187, 29.4.2013 00:37   reagovat
Proč by to psal proto, aby si to někdo přečetl, když se snaží držet své jméno v tajnosti a tam je jeho jméno napsáno ?
Metal, 4.5.2013 15:28   reagovat
Já osobně jsem se na díl hrozně těšila. Celkově se mi líbil, ale čekala jsem víc o Doktorovi nebo Claře. Takže jsem trochu zklamaná. Akce dobrá a líbila se mi ta místnost se srdcem a záchranný tlačítko. Myslím si, že to ale postrádá ty emoce, což je pro mě už dlouhodobej problém.
Miki Parker, 28.4.2013 21:47   reagovat
Emoce skončili u Tennanta :)) JE to sice smutné, ale je to tak :) Davies byl jinej kalibr coby scénárista.
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 30.4.2013 02:10   reagovat
Emoce uměl Davies udělat, o tom nepochybuju. S hudbou Doctora to bylo i hodně podmanivé a dojemné. Bohužel stačí použít mozek a člověk si uvědomí, že se ty scény vlastně nedávají smysl a postavy se chovají zcela nelogicky. Lepší pár opravdových emocí, než hodně cukrlátek, které k ději nepatatří a snaží se diváka opít rohlíkem.
elektronicky.otisk, 30.4.2013 08:46   reagovat
Tohle bude strašně individuální, ale třeba pro mě měli Eccleston i Tennant takové charisma, že i když ten příběh nedržel úplně pohromadě, tak to utáhli a já jsem napjatě sledovala, co udělá Doctor a vůbec mě nenapadlo řešit, že tam něco nesedí, ale Jedenáctka na mě působí strašně pedofilním dojmem a protože mě do příběhu nevtáhne, tak pak hledám ty chyby kolem.
A přijde mi, že není problém použít mozek u Daviesových řad, protože tam to má většinou i jakýs takýs smysl, ale u Moffata si jen musím opakovat "never apply logic to who", abych nemusela mlátit hlavou do klávesnice.
inora, 30.4.2013 11:17   reagovat
Já teda s Moffatovým Doctorem nikdy neměl problém. Všechno mi dává smysl a nevidím v tom sebemenší chybu.
A u RTD jsem se teda bouchal hlavou o stůl jaký blbosti tam jsou. Ale tak pravda, ty blbosti hlavně k celkovému Doctorovskému vesmíru. Protože na RTD není složitého vůbec nic. U něj je všechno prosté... až moc.
Blackthunder, 30.4.2013 13:03   reagovat
Jako já nezastírám, že můj hlavní problém s Moffatovskou érou je Smith, mně je fakt strašně nesympatický, jak už jsem psala výš, působí na mě neskutečně pedofilním dojmem a skutečnost, že pomalu v každém druhém díle se paktuje s dětma, tenhle můj pocit ještě utvrzuje, kdyby mi takhle připadali předchozí představitelé, tak bych taky v Daviesové sériích viděla spoustu hloupostí a nelogičností, ale pro mě i ty slabší díly Eccleston a Tennant utáhli na svém charismatu a nějak jsem věci okolo neřešila. Zatímco teď tam nevidím Doctora, ale úchyláka a mám sklony rozpitvávat každou pitomost typu, že když jim zničil slunce, tak tam ti lidi všichni brzo umřou, což bych u Tennanta nikdy neřešila, tomu bych to, že je všechny zachránil, sežrala, ale Smith tohle kouzlo pro mě nemá, takže pak prostě mám sklony řešit jeho činy a jejich následky a ano, já chápu, že je to jen pohádka, která fyzikální zákony nebere nijak vážně, ale když mě nepřesvědčí hlavní hrdina, tak to prostě skončí tím, že to začnu rozebírat a pak se ten příběh prostě rozpadne. A netvrdím, že by se tohle nestalo i s příběhy Devítky a Desítky, když bych je podrobila "vědeckému bádání", ale tam jsem prostě hlavní hrdinům všechno uvěřila.
inora, 30.4.2013 13:30   reagovat
Jak říkáš, je to individuální. Pro mě je zase těžký uvěřit Tennantovi. Prostě mi přijde, že s desátým Doktorem to bylo tak, že ve většině případů, co se stalo něco špatnýho, jenom vycenil zuby, zděšeně se mračil a dejchal jako rozzuřenej nosorožec :) Teď nechci urazit fanoušky Tennanta, to je jenom můj názor :)
Bessie, 30.4.2013 14:51   reagovat
Přesně!!
beruthiel, 30.4.2013 12:33   reagovat
Nejlepší díl týhle série!!!! Jediná škoda je to, že to nebylo delší! aaaaa doufám, že bude víc takových dílů a ne takový shit jako poslední 4 díly (nebo kolik jich teď bylo) :)
Blombik, 28.4.2013 19:58   reagovat
Byla jsem předběhnuta :D
Myrra, 28.4.2013 19:10   reagovat
Nejvíc z celého dílu mě stejně zajímá, co to bylo za papír, co tam spadl úplně na konci na tu konzoli :-D
DOC, 28.4.2013 18:55   reagovat
Největší záhada z celého dílu. =D Ten pád hadru byla určitě nějaká metafora pro pád všech vesmírů a dimenzí, který se všechny zhroutí do sebe a smrsknou se do velikosti zrnka máku. Doktor na to ale posvítí šroubovákem a všechno se zase roztáhne zpátky. =D V klidu.

Carmack187, 28.4.2013 19:46   reagovat
Myslíš ten hadr, co vyhodil do vzduchu a pak spadl na konzoli? :D
Myrra, 28.4.2013 19:10   reagovat
myslíš ten hadr, kterým několik minut v kuse předtím otíral konzoli a pak si ho hodil přes hlavu právě na konzoli?
Jan Jašek, 28.4.2013 19:08   reagovat
Ale ja si aj tak myslim ze tam bude nieco s tou encyklopediou Gallyfrei ked ju rozbila ...
Dolly, 28.4.2013 17:14   reagovat
Encyklopedie je podle mě jenom hříčka autorů a odkaz na slavnou Encyclopædia Britannica. Spíš bych čekal nějaké pozdější využití té knihy History of the Time War. Uvidíme, uvidíme.
Hanzzz, 28.4.2013 22:57   reagovat
to je jasné ked sa posledná čast volá doktorové meno
sklamaný fanušik, 28.4.2013 17:50   reagovat
a zadalšie ak bude tá posledná časť taká otrasná ako tieto posledné tie boli vážne hnoj tak to môžu seriál rovno ukončiť čo je mimochodom velmi pravdepodobné podla toho názvu doctors name
sklamaný fanušik, 28.4.2013 17:54   reagovat
Ehm... každý má na tohle vlastní názor, ale všiml sis tady někoho, kdo by říkal, že díly z doby RTD jsou hnůj? Je to tvůj názor, tak si ho nech a neotravuj tady ostatní.
Bessie, 29.4.2013 06:47   reagovat
Tak hnojem bych je určitě nenazýval, u Rings of Akhaten a Cold War šla kvalita sice trošku dolů, ale poslední dva díly to krásně vytáhly zas nahoru. Je jasný, že je tam posun ve stylu psaní dílů, je to parádně temný, zachmuřený, tajemný. Líbí se mi to mnohem víc než, když skoro každej díl za vlády RTD byl o Cybermanech a Dálecích ;) Navíc mi ty díly přišly takový moc dětský...Tahle tajemná atmosféra je parádní :) a nakonec...Nemyslím si, že by se jméno Doctora "zveřejnilo", to že se tak jmenuje díl, ještě neznamená, že to nebude nějaká "kulišárna" :)
banana ice cream, 28.4.2013 22:25   reagovat
najlepšia bola 2 seria s 10 doktorom a od 3 bola tiež dobrá 4 už trochu menej a od 5 serie to ide stále viac dolu vodou
sklamaný fanušik, 28.4.2013 14:38   reagovat
Nejlepší epizoda je podle mě ta s nanovirama a malým klukem v plynové masce (nvm jak se jmenuje) - a.k.a. "Are you my mummy?" Eccleston (a hlavně potom Tennant) s Jackem Harknessem byla nejlepší dvojice.
MarTyNi, 6.5.2013 23:06   reagovat
suhlas, aj ja mam ten dojem, že cim lepsie effekty, tym viac upada scenar a napady. Mne sa najviac pacili diely 9. doktora, nevadili mi ze tam nie su bomba efekty
moikan, 29.4.2013 12:51   reagovat
2. série je nejlepší? Ta série, která nám (bohužel, ehm) dala díly jako New Earth, Love and Monsters, Fear her nebo The Idiot's Lantern? Wow. Nu, alespoň je vidět, jak jsou lidé různí. Když si 2. sérii moc neužívám já, je fajn, že se líbí aspoň tobě, to ti přeju :)
semifreda, 29.4.2013 08:29   reagovat
Výše jmenované díly se mi vážně líbily. New earth bych dokonce možná jmenovala v první desítce mých oblíbených dílů.
alexis, 29.4.2013 13:34   reagovat
Podle mě je to skoro přesně tak. =)
Carmack187, 28.4.2013 16:06   reagovat
Podle mě to je přesně naopak :)
Blackthunder, 28.4.2013 15:02   reagovat
ved tie efekty sú zaprvé ako z 50 rokou a za druhé tie časti sú uplne divné nič sa tam nedeje a bum zrazu koniec tak teraz ako že kukam koniec nechápem o čo tam išlo a zrazu uplne odveci koniec
sklamaný fanušik, 28.4.2013 17:49   reagovat
efekty z te doby vypadali jako kdyz se zaci prvniho rocni nejake fakulty pokousi rozpohybovat animak pravda ma to svoje kouzlo ale pokud by to nekdo pouziv v dnesnimch filmech nedejboze serosi tak se zahrabe a nenechali by ho ani predvadet kouzla na narozkach pro rocni dite
martin, 28.4.2013 20:59   reagovat
Ty jsi asi neviděl, jak vypadaly efekty v rozmezí '63- '89 :-D :-D :-D
Nicolas, 28.4.2013 18:06   reagovat
ved práve že videl a aj 1 a 2 seria s 9 a 10 doktorom mali lepšie efekty
sklamaný fanušik, 28.4.2013 18:07   reagovat
Tohle bych se teda hádala... ne, už nebudu psát žádné komenty... potřebuju se učit... už se nebudu hádat... sakra :)
Bessie, 28.4.2013 18:13   reagovat
ved práve že videl a aj 1 a 2 seria s 9 a 10 doktorom mali lepšie efekty
sklamaný fanušik, 28.4.2013 18:07   reagovat
Skvělá epizoda, napínavá, akční, nepředvídatelná! Maximálně jsem si to užila... Ale jsou tu momenty, které si neumím vysvětlit:
Jak mohl ten android/člověk přežít s tyčí v rameni? Jak se z toho vůbec dostal A proč vůbec budoucí, usmažené verze honily Doktora a spol. po celé Tardis a chtěli je zabít?

Nějaké nápady?
Grace, 28.4.2013 14:12   reagovat
Proč by nemohl? Pokud by mu to nezasáhlo žádný důležitý orgán, tak by to mohl přežít. Podobné situace i ošklivější nehody se již staly a lidi je přežili.
Jak se z toho dostal... no tu tyč pak odsekli, takže buď chodil s tou tyčí pořád v rameni, nebo s ní chodil dál v těle. Cestou se v TARDIS mohli třeba i stavit pro nějakou lékárničku a rychle mu tu ránu zahojit.
A řekl bych, že ty budoucí jejich budoucí verze prostě chtěli od nich pomoc... nebo jim to prostě uškvařilo pár buněk v mozku, že se z nich stali trpící psychopati
Blackthunder, 28.4.2013 14:22   reagovat
wiblywobly timelord first aid kit.
Adelalida, 28.4.2013 16:04   reagovat
Možný to je... Ale je to divný. Nechápu proč autoři nechávají tolik věcí lidem k domyšlení. Potom vznikají jenom hádky. Chápu, že se musí vejít do stopáže 40 minut. Od toho možná byly dvou díly. Prostě to všechno pořádně dovysvětlím, přidám akci, napětí a humor. Tím lehce natáhnu stopáž na 80 minut, aniž bych přitom nudil. Rozdělím to na 2 epizody a je hotovo. Bohužel nějaký inteligent vymyslel, že radši zruší dvou díly a všechny příběhy budou očesávát na 40 minut. Bože taková hovadina! Nejlíp vymyšlené to měli klasické série. Ty měli na všechno dost času. Nevejde se to do 4 dílů, dáme jich 6 a proč ne rovnou 8! =D Nejlepší!
Carmack187, 28.4.2013 15:14   reagovat
Nějakej jinej inteligent (ehm ehm RTD ehm ehm) zase vymyslel, že vyvraždí Pány Času, což mu nikdy neodpustím. Ale to je diskuze na jindy :)
Bessie, 28.4.2013 21:39   reagovat
Mě to neva. =D
Carmack187, 28.4.2013 22:06   reagovat
Jo, taky by si mohli dát trochu práci a takovéhle relativní prkotiny nějak vysvětlit. Třeba by Doktro mohl říct - "jsme to my, a snažíme se o kontakt, ale už nevíme jak, protože máme usmažené buňky v mozku" - nebo tak něco. Taky nechápu, proč vlastně prostě neumřeli - to je Tardis nějak zmrazila v čase? Není to od ní tak trochu sadistické?

Jsou to celkem blbosti, ale mě to vadí.
alexis, 28.4.2013 19:07   reagovat
zapominas o jaky serial jde tam je polovina veci zopdpovezena vetsinou na konci serie
martin, 28.4.2013 15:59   reagovat
Mně zas dvoudíly připadaly často zbytečně moc protahovaný. Mnohem víc se mi líbí, že to pořádně jede od začátku až do konce a nemusím týden čekat, abych se dozvěděl, jak příběh dopadne. Taky mi často vadily ty cliffhangery (pokračování-příště momenty), které se v další epizodě vysvětlily za dvě minuty.
Zarwan, 28.4.2013 15:44   reagovat
Prázdné dítě a Doktor tančí?
Hlasuju pro dvojdíly.
alexis, 28.4.2013 21:25   reagovat
Mě natahovaný nepřišli. Naopak mě bavili víc než samostatné díly. Ale s těma cliffhangerama máš pravdu. Nevadilo mi to čekání, alespoň jsem se ještě víc těšil, ale občas mě dostalo to řešení trvající někdy ani ne ty 2 minuty. Ale stejně jsem si skoro pokaždé říkal jak se z téhle situace krucipísek dostane.
Carmack187, 28.4.2013 15:57   reagovat
Nádhera! Clara věděla doktorovo jméno, nemá tušení kdo je, bazén, tekuté knihy, lekání jako blázen. Co nechápu je nekonečná TARDIS, protože pokud si vzpomínám, tak když doktor potřeboval mohl smazat místnosti, aby ušetřil "místo". Nepamatuju si kde to bylo, ale myslím, že to bylo při Amy. Kdyby byla nekonečná, tak by to nedávalo smysl, ne? A Doktor si to určitě pamatuje, Clara bude mít pocity a tak asi.
emawoodson, 28.4.2013 12:24   reagovat
ja mam za to ze Tardis ty chodby nedelala do nekonecna, ale do kruhu, takze vzdy prisli na stejne misto, z ktereho odesli, cimzto nemusela tu mistnost delat pokazde znova, ale proste ji zaciklila, ala River ve vybuchujici Tardis v Pandorice
narg, 29.4.2013 15:41   reagovat
myslím že to bylo v The Doctor wife, kde mazal místnosti aby měl dostatek energie, dostat se mimo vesmír. A Tardis (jak bylo řečeno i v minulosti) není nekonečná, ale může být až nekonečná... to je výhoda dimenzionálního inženýrství :-D. Jinak může vymazat např. všechno kromě místností s konzolí... a i tu např. změnšit, že bude menší zevnitř :-D (viz příběh The War Games s druhým doktorem)
Nicolas, 28.4.2013 12:42   reagovat
Podle mě to bylo takové "chytil jsem taaaaaaakhle velkou rybu" :D
Blackthunder, 28.4.2013 12:35   reagovat
Si zabil :-D Ale něco na tom bude, Doctor se rád předvádí :-D
Spiderman, 28.4.2013 12:47   reagovat
Vynikající epizoda. Sice se musím smířit s faktem, že Tardis je "nekonečná", ale to je spíš můj problém...s filosofií seriálu se to nevylučuje. Ale nejlepší momenty jsou v závěru. Matt Smith předvádí zatím nejlepší herecký výkon (rozmluva s Clarou o jejím významu, kdy na ní Doctor skoro křičí, jak je nejistý), a pak především dialog o jeho jménu. "Pořád máš tajemství" "Je to tak lepší" ; čili předpokládám, že se Doctorovo jméno skutečně nedozvíme...ani v epizodě Name of the Doctor.....
Spiderman, 28.4.2013 12:10   reagovat
Zase se budu opkaovat.Opět se mi to strašně líbilo,ale už by to chtěla míň lekacích momentů,jinak to fakt moje srdce nezvládne. :D
Catherine Smith, 28.4.2013 11:33   reagovat
Díl mě opět bavil, ale těch WTF tam bylo tentokrát až přespříliš. Clara skvělá, Doktor byl taky fajn, příběh moc pěkný. Škoda... opravdu jsem za těmi dveřmi pod červeným světlem čekal kemp. =D Pak taky nevím jestli mi něco uniklo, ale Rose se stačilo jenom podívat pod ovládací panel TARDIS a získala moc měnit prostor a čas. Vlastně se na chvíli stala bohem. Tady si nějakej černoušek úplně vklídku vleze pod celou konzoli a najde tam jen pár svítících kabelů. Co se s TARDIS sakra stalo. To už najednou není tak úžasná a všemocná jako dřív. Jestli tady někdo vidí nějakou velkou kompatibilitu s minulými nesmithovskými sériemi, tak teda nevím kde. Spíš mi přijde, že si scénáristé dělají co se jim zlíbí. Hvězda uvnitř TARDIS? Proč ne. Jen mi přišla nějaká taková malá. Nebo možná byla hodně daleko. To by znamenalo, že se dá do TARDIS nacpat klidně i planeta... nebo několik planet. Je to divné. Ale proti gustu... Jsem moc zvědav na finále série.

8/10
Carmack187, 28.4.2013 10:46   reagovat
Tardis se přece pořád přestavuje. Teď se navíc mohla přestavovat speciálně kvůli černouškovi. Taky klidně mohl být v nějaké kopii kontrolní místnosti atd. Neřekl bych neaplikovat na Doktora Who logiku. Spíš bych řekl, že nám dává nekonečné množství různých vysvětlení, takže se tam ve výsledku může stát cokoliv, jakkoliv to můžou vysvětlit, a ve finále to prostě bude dávat smysl, protože wibbly wobbly. Pokud v tomhle světě existují nějaká pravidla, tak jen aby je bylo možné porušit.
sic!, 1.5.2013 10:45   reagovat
Velmi chytrá věc, kterou jednou řekl Matt Smith : „Never apply logic to Doctor Who.”
Bessie, 28.4.2013 17:59   reagovat
no tohle je Tardis po výbuchu a vytažená z Amyiné paměti. Na druhou stranu - proč ji Clara prostě ukecá, aby ji nakonec pustila dovnitř a letěla s ní do vesmírné kapsy a Rose se tam probourává s náklaďákem, či čím?
Adelalida, 28.4.2013 16:09   reagovat
Tyto odpovědi zná jenom Doktor... možná. No asi spíš ne. =D
Carmack187, 28.4.2013 16:13   reagovat
Já si to vysvětlil tak, že kemp tam byl, ale pak Tardis havarovala a kemp vyhořel :)
Zarwan, 28.4.2013 15:56   reagovat
To je vynikající dedukce. =D Jen škoda, že to tam nebylo nějak znázorněno nebo řečeno.
Carmack187, 28.4.2013 15:59   reagovat
Tak třeba se Tardis po přestavbě rozhodla, že své Srdce ukryje někde hlouběji než jen pod konzolí :-D :-D.
K té hvězdě... pokud si pamatuju dobře, tak přesně jak to popisoval Doktor, tak bylo (i dříve) popisováno Eye of harmony (které ale dříve bylo umístěno na Gallyfrey a napájelo všechny Tardis na dálku či co)
Nicolas, 28.4.2013 11:21   reagovat
TARDIS zvládne hodně věcí, jednou už táhla planetu Zemi přes půlku vesmíru do naší sluneční soustavy. Teď když víme, že v sobě zadržuje hvězdu, byla to pro ni asi brnkačka:-)
alexis, 28.4.2013 19:14   reagovat
Jistě, ale uvědomuješ si velikost hvězdy? Pokud Oko harmonie bylo dříve na Gallyfrey, nemohlo mít velikost hvězdy. Hvězda nikdy nemůže být menší než planeta, to je naprostý nesmysl. Navíc mám pocit, že tomu není tak dávno co Doktor tvrdil, že v TARDIS je místa omezeně. Nekonečno místa je prostě nesmysl. Všechen prostor i čas má svoje hranice. Chápu, že je to scifi, ale každé scifi by se mělo alespoň zlehka opírat o realitu a dodržovat pár zákonitostí a hlavně neporušovat zákonitosti dané přímo seriálem. Takhle je v tom jenom chaos. Být scénárista tak nechám svůj scénář překontrolovat nějakým skalním fanouškem, který má seriál přečtený odshora dolů, jestli sedí souvislosti a zákonitosti. Potom bych ho upravil a tadááá. Scénář, který má logiku, je na světě. Bohužel i tento nápad je sám o sobě scifi. =D Já stejně čekám, že se jednoho dne Doktor probere s rukou v nočníku a zjistí že je pořád 10. reinkarnace. =D
Carmack187, 28.4.2013 14:55   reagovat
Hvězda by mohla mít velikost planety např. při fázi trpaslíka. Průměrný bílý trpaslík má hmotnost kolem 0,6 násobku hmoty našeho Slunce a je stlačený zhruba do velikosti Země. Pokud by si stlačil zemi, všechny atomy, hmotu na velikost buráku... můžeš vytvořit černou díru.
Jeho hvězda je ve stádiu těsně před přeměnou, což by mohlo velikosti odpovídat.
Deermaster, 28.4.2013 17:35   reagovat
zapominas ze jde o pany casu ty mohly vytvorit doecek pro panenky a schovat v nem celej newyork
martin, 28.4.2013 16:04   reagovat
To je pořád mizivej poměr proti budce a slunci. Ale mě jde o něco jiného o čem jsem se někde níže rozepisoval.
Carmack187, 28.4.2013 16:11   reagovat
A nebo tu hvězdu nějak zmenšili... pokud už dokážeš spoutat supernovu v době kdy se mění na černou díru, tak nějaké zmenšení, či komprese nebude takový problém.
DW není Star Trek. Někdy se mi zdá, že tvůrci prostě jen tak něco plácli, aby něco vysvětlili. Zde je to spíše o dobrodružstvích Doktora, než o technice. A jen tak mimochodem, skalní fanoušky bych nikdy nenechal rozhodovat o scénáři, protože by to podle mě bylo největší zlo jaké si dokážu představit (myslím takové, co se dokáží hádat o červených světlech apod) :-P
Nicolas, 28.4.2013 15:17   reagovat
Červené světlo je detail. Ale kdyby na něj autoři vzpomněli potěšilo by to. Já myslím, že kdyby mohl do scénáře zasáhnout jeden opravdu zarytý fanda a poukázal na nedostatky, seriálu by to jenom prospělo. =)
Carmack187, 28.4.2013 15:42   reagovat
"Jistě, ale uvědomuješ si velikost hvězdy? Pokud Oko harmonie bylo dříve na Gallyfrey, nemohlo mít velikost hvězdy. Hvězda nikdy nemůže být menší než planeta, to je naprostý nesmysl."

Ehm... Trensdimenzionální inženýrství ;-)
Blackthunder, 28.4.2013 15:03   reagovat
Dobře na planetě bych to ještě možná odpustil. Ale v budce. Je to na mě prostě trochu moc. =)
Carmack187, 28.4.2013 15:18   reagovat
Ty jsi na tenhle seriál začal koukat s dnešním dílem, že ti to přijde divné nebo co? :D
Je to prostě Transdimenzionální inženýrství - takhle to funguje: www.youtube.com/watch?v…
Blackthunder, 28.4.2013 15:22   reagovat
Já vim co tim myslíš. Ale Doktor před několika málo epizodami zmínil celkem jasně, že musí zredukovat místnosti v TARDIS neboť má omezenou kapacitu. Ok dámě pryč posilovnu a saunu... ale to slunce si tady nechám to moc místa nezabere. =D
Carmack187, 28.4.2013 15:39   reagovat
Tak to slunce pohání s motorem TARDIS, tak to nemohl vyhodit.
Blackthunder, 28.4.2013 15:40   reagovat
To je pravda, ale kolem toho slunce musí být dost místa na pár miliard posiloven a saun ne?
Carmack187, 28.4.2013 15:45   reagovat
možná je to hloupost, ale myslím, že když Doktor mazal místnosti, protože potřeboval víc energie, mohl je spíš mazat z paměti (v té stejné epizodě říká TARDIS, že archivuje všechny řídící místnosti, na transdimenzionální inženýrství nejsem expert, ale to musí být dost velkej žrout energie). Počítač vám taky jede rychleji nezahlcený daty. Myslím, že tady nešlo ani tak o omezení prostorové, jako energetické.
Ellie, 28.4.2013 20:59   reagovat
Ehm... nevím, jestli si myslíš, že rozumíš transdimenzionálnímu inženýrství (doufám, že jsem to napsala správně) líp než Páni Času. Ale myslím, že se dá celkem rozumět větě, která je v tomhle seriálu dost důležitá : „IT'S BIGGER ON THE INSIDE.”
Bessie, 28.4.2013 18:04   reagovat
Já samozřejmě chápu že je zevnitř větší. =D Ale už jsem tady minimálně 2x psal o tom že ten větší vnitřek má svoje hranice, o kterých Doktor před několika díly mluvil. Přečti si ještě moje ostatní komentáře a poznáš o čem mluvím. Doktor se rozhoduje jakou místnost má v TARDIS zrušit aby měl dostatek místa a potom o pár dílů později vidíme v TARDIS slunce, kolem kterého musí být milióny kilometrů prostoru. To nedává smysl.
Carmack187, 28.4.2013 18:39   reagovat
Je to sci-fi seriál, takže pokud jde něco celkem "rozumně" vysvětlit, tak to beru. Ta hvězda může být opravdu malá, a nebo je ve velké místnosti. S tím dělání místa v nekonečnu si zkus představit takhle:


Představ si všechny čísla (stačí reálný) - je jich nekonečně mnoho.

Teď si představ jen ty kladný - je jich polovina a je jich nekonečně mnoho.

Teď vyhoď třeba všechny čísla mezi desítkou a jedenáctkou (kterých je nekonečně mnoho) a kolik budeš mít čísel - pořád nekonečně mnoho.

Když je takovej bordel v nekonečnech pouhých čísel, tak v TARDIS to bude teprv zmatek. (Tu zmínku o tom, že je nekonečná ale beru jen jako fakt, že by nekonečná být mohle.)
Honza, 29.4.2013 18:50   reagovat
Třeba má Doctor v budce, která je větší zevnitř, místnost, která je větší zevnitř... to už je hodně zmatený :)

Jinak bych takovýhle podrobnosti moc nerozebírala, jenom to kazí dojem z dobré epizody.
Bessie, 28.4.2013 18:44   reagovat
Máš pravdu, jsou to v podstatě prkotiny. Epizoda byla dobrá. I když jsem dneska rozkoukal podruhé šestou řadu a přijde mi o dost lepší než sedmá. Teď jsem zrovna dokoukal epizodu The Doctor's Wife a musím uznat, že to je nejlepší epizoda se Smithem. Kam se hrabe nejnovější epizoda nebo jakákoliv jiná sedmé řady. Tenhle díl jsem si rád připomněl.
Carmack187, 28.4.2013 19:40   reagovat
Hvězda uvnitř TARDIS není žádnej výmysl Moffata, Oko Harmonie bylo už ve starých sériích... opravte mě někdo, pokud se pletu :)
Bessie, 28.4.2013 11:21   reagovat
planeta byla vskutku daleko, a nevím na jaký díl si koukal, ale já koukal na díl, kde doktor řekl, že tardis je nekonečná.. ano proč ne, ničemu co se doposud stalo tomu neodporuje. Podle mne geniální!
Jirka Kolář, 28.4.2013 10:49   reagovat
Mě to přijde přitaženější za vlasy než obvykle. Ale jak říkám proti gustu...
Carmack187, 28.4.2013 11:03   reagovat
Epizoda jednoznačně vynikající, možná celkově jedna z nejlepších epizod Doktora vůbec. Začínám fakt umírat touhou zjistit, co je Clara zač, nedokážu si představit, co to musí dělat s Doctorem.

Jinak co se time loopu týče... Clara nepamatuje, Doctor jo, protože byl, jak řekl na konci třetí série, "v oku hurikánu" - by to on, kdo ten čas změnil. V tomhle případě si tvůrci seriálu neprotiřečí.
Elektronicky.Otisk, 28.4.2013 09:40   reagovat
Opäť skvelá epizóda. A Doctorova knižnica je jednoducho úžasná! :D

No aj tak som čakal nejakú scénu na konci, kde by Clara nejako naznačila, že si aj tak všetko pamätá. :D Pretože jedine koniec ma tak trochu sklamal, že na to museli zabudnúť, ale možno... :D
m..., 28.4.2013 08:00   reagovat
Moffat naznačil, že by si to mohla skrytě pamatovat...hint: ti vojáci na konec:)
Jirka Kolář, 28.4.2013 10:51   reagovat
Podle mě ten voják si to pamatoval... no nebo ne pamatoval, ale změnilo mu to tu jeho povahu, protože mu Doctor jasně řekl ať na to nikdy nezapomene. Claře ale řekl, aby na to zapomněla a jeho jméno nehledala ;-)
Blackthunder, 28.4.2013 12:18   reagovat
Tak na toto by som nevsadil :D je to psychologia, ak niekomu povieš nech to nerobí čo sa stane? jasne že to spraví :D takže ak jej povedal že nech si to nepamatuje už len pre to by si to mala pamatať :D teda jedine že by Doctor bol dajaký čarodej čo ovláda mysel druhých :D
Tajfun, 29.4.2013 13:38   reagovat
Mohla by si to pamatovat, kdyby jí byli vymazány vzpomínky nebo tak. Ale to co se nikdy nestalo si pamatovat nemůže, takže si z toho nikdo nic nepamatoval, je to nemožné. :)
Relether, 29.4.2013 05:59   reagovat
No... Jak dát dohromady myšlenky...
Epizoda jako taková byla naprosto skvělá. Clara opět září, Doctor je šílenější a šílenější, no nemá to chybu. Zápletka super, prostory TARDIS taky...
ALE...
Z perfektní epizody se pro mě stala rázem epizoda odpadní z jednoho prostýho důvodu - nikdy se to nestalo. Co to jako má bejt? Jaký je teda důvod tu epizodu vůbec vysílat, když se její obsah nikdy nestal? Byla skvělá, luxusní, úžasná... ale tim koncem jí vlastně zrušili. Proč?! Stejně si postavy nic nepamatují, tak proč jí vůbec vysílali?! Tohle mě pokaždé na**re v každém seriálu/filmu, protože mi pak komplet celá podívaná přijde zbytečná...
Kozlick, 27.4.2013 23:10   reagovat
Nojo, sice si to nepamatují.. Ale díky tomu co udělali v té době kterou si nepamatují se vlastně zachránili. Nebýt toho že vlezl do té trhliny tak by umřeli. Takový to mělo smysl, hodil svému já v době kdy se tohle ještě nestalo záchranou kotvu. Bylo by divné, kdyby ukazovali jen to co si pamatují, protože potom by se tam doktor z té trhliny vynořil, hodil svému mladšímu já to tlačítko a nikdo by nevěděl proč se to stalo. :)
Relether, 29.4.2013 05:57   reagovat
No já nevím, ale už jen proto, že jsme se podívali donvitř TARDIS? Bazén, srdce a... KNIHOVNU? Perfektní...
Pettrysha, 29.4.2013 01:52   reagovat
co to má být.. vůbec nestala:D:D nejhorší názor jaký jsem kjdy viděl na cokoliv :D:D LOL
Jirka Kolář, 28.4.2013 10:53   reagovat
Mě přišlo, že si Doktor vše pamatuje.
Nicolas, 28.4.2013 00:10   reagovat
Takže The Wedding of River Song byla úplně k ničemu? Nebo všechny epizody 5. série s prasklinou, protože události kolem ní se nakonec taky nikdy nestaly? Nebo závěr 3. série, kdy Master ovládl svět a celý ten rok jeho nadvlády se následně přepsal?
Já ti nevím, kámo, ale stěžovat si zrovna na tohle u DW je dost k ničemu.
semifreda, 27.4.2013 23:41   reagovat
Ok, možno sa mýlim, ale nehovoril niekedy Doctor, že Time Lordi vidia aj všetko čo bude, čo bolo aj čo môže byť? Lebo v tom prípade by si pamätal aj toto, takže sa to stalo...
BodoInMotion, 28.4.2013 04:21   reagovat
Tohle asi nemuzes brat do slova, udelalo by to scenaristum v celem serialu pekny gulas... Doctor by tim videl i to, ze je nekdo chce pritahnout, nevypinal by stity (ci co to vypnul) a cela epizoda by se nestala vubec
Johny, 28.4.2013 09:01   reagovat
Woohoo! Úžasná epizoda, pro mě jedna z nejlepších sedmé série. Konečně jsem neměla pocit, že to skončí v tu chvíli, co se to začne pořádně rozjíždět. A že to zapomněli... no, Clara jo, ale Doctor si to pamatuje až moc dobře :)
Bessie, 28.4.2013 09:56   reagovat
Oj, to mělo být nahoře :)
Bessie, 28.4.2013 09:57   reagovat
Jak to tenkrát s tou prasklinou bylo? Vytvořila ji explpodující Tardis, ale proč vůbec Tardis explodovala? Nějak jsem to nepobral a pořád čekám, jestli se to vysvětlí. Dokonce mě napadlo, že by se to vysvětlilo v téhle epizodě (zničená Tardis, vybuchující motory, prasklina), ale nakonec z toho nic nebylo. Tak jak to teda bylo, dozvíme se to ještě, nebo je to uzavřená kapitola, protože se to odehrálo v jiném časoprostoru?
Zaewan, 28.4.2013 01:23   reagovat
Moffat slibuje uzavření čehosi. Po restartu vesmíru a znovuvytažení Doktora na Pondovic svatbě se přímo v tardis objevilo že Sillence will fall. Následující série se točila okolo Silentů. A na letošní finále nás čekají pole tenzalorská, kde Silence will fall when the question is asked. Takže snad jaksi tohle přeci jen vysvětlí. Výhodou je, že víme že bude další díl s 10. a Clarou, takže to nebude regenerační epizoda a ani se z Clary nevyklube padouch.
Adelalida, 28.4.2013 16:16   reagovat
um - další epizoda sice je s 10. ale chtěla jsem poukázat na to, že 11. neumře. Sorry - návrat Tennanta mi trošku zavařuje obvody :-))
Adelalida, 28.4.2013 16:17   reagovat
Já taky pořád doufám ve vysvětlení. Nakousnutý věci mě štvou. Princip "ať si to fanoušci vysvětli sami" se dá použít, ale neměl by se používat moc často, pak to svědčí spíš o scénáristické lenosti.
alexis, 28.4.2013 10:11   reagovat
Je to jedna z nevysvetlenych veci, aj ked mnoho ludi si mylne mysli ze vie preco TARDIS explodovala, nie je to v seriali vysvetlene ani povedane. Dej sa tam toci oklo toho ako to napravit.

Podla mojho osobneho nazoru, a co som usudil z roznych informacii Moffat sa to prave chysta vsetko dat dokopy vo finale tejto serie, spolu s inymi vecami.

Moja teoria je, ze explozia TARDIS bol prvy plan Silence, ktorym chceli znicit doktora. Nasledne, ked to nevyslo ho mala zabit River. Vsetko sa to toci okolo toho ze Silence nesmie dovolit, aby sa Doctor dostal na Trenzalore.
Nakamura, 28.4.2013 02:11   reagovat
Já myslím, že proč explodovala tam vysvětlené bylo. Poničil jí ten "magnetický chytač", kterým ji přitahovali na loď bratrů. A protože měla vypnuté obrané štíty, tak byla úplně bez ochrany, jak říkal sám Doctor. Něco se Ti v té lodi rozbije, to vede k rozbití jiné věci... Ještě tam někdo psal něco o tom, že Rose koukla do konzole a byla Bůh a kam to teď zmizelo. Nekoukla se náhodou do Srdce Tardis? Tak to tam přece potom bylo vybouchnuté. Mělo vlastní místnost. Třeba se Tardis ponaučila od minule a chtěla, aby bylo obtížnější se k němu dostat.
FeatherKC, 30.4.2013 09:49   reagovat
Mě jde o to, že u těch epizod, co jsi vyjmenoval, si to postavy pamatují, tzn. stalo se to. Tohle si nikdo nepamatuje a na příběh to tím pádem nemá žádný vliv...
Kozlick, 27.4.2013 23:48   reagovat
Podvědomě si to podle mě všichni aktéři pamatují, viz. poznámka Doktora, chování jednoho z bratrů v závěru...
Z celkového dojmu to sice pár bodíků ubírá, ale i tak to byla parádní podívaná.
Hanzzz, 28.4.2013 00:30   reagovat
To já bych řekl že Doctor si to pamatuje, alespoň takový jsem z toho konce měl pocit
Dalicek, 28.4.2013 00:09   reagovat
Jop... když na konci Clara říká, že se cítí utahaná, tak doktor odpoví otázko, že se cítí jako: "We've had two days crammed into the space of one?" Tudíž, pokud si to nepamatuje, tak minimálně ví (tuší) že došlo k něčemu zlému, čemu zabránil... :-)
Nicolas, 28.4.2013 00:16   reagovat
Teď, když jsem se nad tím zamyslel, bych vsadil pravou botu že si pamatuje všechno, zatímco ostatní mají jen takové zvláštní pocity, jako měla Amy o Rorym poté co byl vymazán, zatímco Doctor si vše pamatoval.
Dalicek, 28.4.2013 00:26   reagovat
Ale nic se nestalo jenom proto, že předtím někdo něco udělal... Jinak by Doktor i Clara zemřeli.
V tomhle případě si myslím, že epizoda a její děj měli svoje opodstatnění, na rozdíl od takové River cvičené Tichem k zabití Doktora jen proto, aby jí mohli šoupnout do skafandru, který nemohla ovládat a který všechnu akci odřídil.
Tady naopak vědomě akci řídil Doktor. Doktor a Clara museli dělat rozhodnutí, nikdo je k ničemu nenutil a tím jim nic neusnadňoval.
alexis, 27.4.2013 23:39   reagovat
Tak ten skafandr River byl záložní plán. Oni jí vycvičili, aby ho zabila - což taky udělal v "Lets Kill Hitler"... na konci ale převládli city a zachránila ho. V tu chvíli si Silence uvědomuje, že ona ho, navzdory celému výcviku, zabít nechce a tak udělají skafandr, který jí k tomu donutí. Je to perfektní trest za to, že to podělala. Nechtěla ho zabít kvůli citům. Tak jí za trest donutili to udělat.
Jinak Doktor si to pamatuje, protože to on ten čas změnil. Je v oku hurikánu, tentokrát jedou scénáristi podle prinicpu, který uvedli v závěru třetí sezony.
Elektronicky.Otisk, 28.4.2013 09:34   reagovat
Ale potom by si to měli pamatovat všichni zúčastnění, ne? Myslím, že na konci 3. série si události pamatoval jak Doktor, tak i Marta a spol.
Zas tak moc mě to ale netrápí - spíš bych ráda věděla, co vlastně byl ten předmět, který tam Doktor trhlinou v hodil.
alexis, 28.4.2013 10:08   reagovat
Na konci třetí série měnili čas v podstatě všichni dohromady. Tady ho měnil fakt jenom Doktor a náramně se mu to hodilo, vzhledem k tomu že na Claru vybalil to s jejím umíráním. Trhlinou si hodil "big friendly button", což bylo zřejmě nějaké udělátko co restartovalo čas. Navíc je Doktor Timelord, tak třeba tyhle věci vnímá jinak než člověk :)
Elektronicky Otisk, 29.4.2013 09:03   reagovat
Podle mě prohodil tou trhlinou věc, kterou na začátku aktivoval na lodi jeden z těch bráchů ten magnetický hák a tím ho zase vypnul, jen na něj vypálil nápis "big friendly button"...
Mě by spíš zajímalo, jestli má nějaký smysl ten kus hadru nebo kapesník nebo co to bylo, co tam spadl úplně na konci na konzoli Tardis...
LOTR.JRR, 30.4.2013 00:18   reagovat
Ok, po minulotýždňovom menšom sklamaní prišla Journey to the Centre of the TARDIS a pane bože, bol to skvelý diel, jednoznačne ho radím medzi najlepšie zo siedmej série. Trochu som čakal, že na konci bude záber Clary, ktorá pôjde naspäť do knižnice po knihu, ale človek nemôže mať všetko. Tiež som trochu nechápal ako mal fungovať ten time-looping na konci, ale ako povedal Russell T Davies "I would rather be confused for 10 minutes than bored for 5 seconds."
BodoInMotion, 27.4.2013 21:47   reagovat
Epizoda super....Miluju díly kde vidíme víc než jen konzoli Tardis....:)
Blob, 27.4.2013 20:28   reagovat
Nevi nekdo o linku/torrentu na stazeni dnesniho dilu?

Prvnich 10 min. Jsem nestihl, tak sem si rekl ze pockam.. a ted cekam kdy mi google vyplivne nejaky odkaz.
Leir, 27.4.2013 20:24   reagovat
Epizoda jako vždy super, s titulky to bude, ale ještě o kousek lepší. Počasí tomu tady dodalo pěknou atmosféru.
Jane, 27.4.2013 20:23   reagovat
Moc jsem tomu dneska nerozuměla, takže si to shlédnu ještě jednou, ale jednu věc mám jistou - doufám, že se vydá The History of the Time War!
Aleath, 27.4.2013 20:22   reagovat
To by neslo, protoze by pak doktor vypadal jako masovej vrah :-D
Sangaj, 28.4.2013 01:01   reagovat
Tak tohle byl opravdu napínavej díl. A to erotické jiskření mezi Doktorem a Clarou:-) Moc se těším, až to shlédnu s titulky, protože ne všemu jsem rozuměla.
alexis, 27.4.2013 20:22   reagovat
Mno já byl celkem rád, když tam žádný jiskření mezi Doktorem a společníky nepletli (minulá sezóna s Amy či s Donou). Sice chápu, že to někteří fanoušci chtějí, to jestli jako ano či ne, ale mě to spíše rozptyluje. A stejně je jasný že Clara je Marry Poppins. :-).
Pokladník, 28.4.2013 01:51   reagovat
Jej Mary Poppins! Tahle teorie se mi moc líbí:). Myslím, že by to bylo moc hezké rozuzlení.
Ale já jí vidím spíš jako projekci z Knihovny ze "Silence in the Library", kde je uvězněná River a posílá Claru Doctorovi, když mu chce pomoct. Protože když by nebylo Clary, tak by nepřežil v "Asylum" a ve "Snowmen" ho taky zachránila tím, že mu dala smysl k životu. Nepamatuje si to, protože je tak naprogramovaná (Jak to vždycky říkal Dr. Moon: "And now you remember, and now you forget"). Jediný problém je, že Doctor je v reálném vesmíru a nevím jestli je možné, aby ta projekce byla vysílána i jinam, než do umělého světa mimo Knihovnu....
Ale je to asi tak nejblíž, co se dostanu k nějaké teorii, jinak je nerada vymýšlím, protože mě Moffat vždycky stejně nějak převeze:D
FeatherKC, 30.4.2013 10:03   reagovat
Já jsem si teda žádnýho erotickýho jiskření nevšim....
A navíc je Doktor ženatej....
Blob, 27.4.2013 20:27   reagovat
otázkou je kolikrát a jestli z jeho pohledu není čirou náhodou dávno vdovec
samot, 27.4.2013 21:28   reagovat
No, z jeho pohledu je spíš ženatý s mrtvou ženou - nejdřív umřela před jeho očima, pak se vrátila a vzali se.
Zni to fakt morbidně:-)
alexis, 27.4.2013 22:24   reagovat
Ano, bojím se že s manželským stavem dvou osob, které obě cestují časem to bude poněkud problematické. Tipla bych si, že nejsnazší řešení zde je - jsem ženatý/vdaná, pouze pokud se vyskytuji ve stejném časoprostoru jako ten druhý.
Adelalida, 27.4.2013 22:11   reagovat
Letos zatím ani jedna špatná epizoda... squeeeeeeeee! :D
A teď jen sehnat tu kníhu! :D
Blackthunder, 27.4.2013 20:18   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme