Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

Dvě scény z finále

ilustrační obrázek

Finále řady nás čeká již zítra. Doktor se chystá na svou poslední cestu k břehům Tichého Jezera v Utahu. Ví, že jen jedna věc může zachránit vesmír: jeho vlastní smrt. Pokud nevydržíte čekat, máme tu pro vás dvě scény již dnes.

 

 
 
 

30.9.2011 19:54   Trailery   Blackthunder

47 komentářů

prosíím kde seženu česky epizody 5 série ?..chci slyšet nadabovanýho 11 doktora :)
DadelW, 7.10.2011 15:09   reagovat
Myslim , ze doctor v ceskej verzii este nie je , len teraz ho zacinaju vysielaj na AXN sci-fi
Mima, 7.10.2011 16:47   reagovat
porad mi nejde na hlavu, ze doktor umrel v mnohem vetsim veku, nez ve kterem se potkaval s Amy a to cca o 200 let.
Aja, 1.10.2011 01:08   reagovat
Už sem to tu někde psal ale zopakuju to ještě jednou, mezi The God Complex a Closing Time uplynulo oněch 200 let ve kterých se mimo jiné odehrávaly i ty scény ze začátku Astronauta, je to pokud vím i oficiální
Dalicek, 1.10.2011 15:23   reagovat
Souhlasím. A když se podíváte pořádně, myslím, že zjistíte, že je to na doktorovi i vidět. V "The Impossible Astronaut" na začátku a "Closing time" podle mého názoru vypadá starší.
Vasek, 1.10.2011 18:03   reagovat
Ano, chová se tak nějak staře :-)
Dalicek, 1.10.2011 21:16   reagovat
Doktor lže.
sealinne, 1.10.2011 07:35   reagovat
a co ti nejde do hlavy? za a, 200 let pro Time Lorda je nic a za b, mohl lhát ;)
Scream CZE, 1.10.2011 05:13   reagovat
Otázka je jasná, Who is the Doctor?, alebo What is his name? čo sa stalo? Doctorvoa smrť musí nastať v presnom čase a on to vie, preto tam šiel, ale vstúpila do toho river a on sa rozhodol, že tomu zabráni (on môže, ale nerobí to, pretože je Time Lordi dozerajú na správny chod vesmíru a tým by si protirečil). Ale! Doctorova smrť je určená na presný čas a keď sa tak nestalo, čas zastal presne v momente, kedy má Doctor zomrieť a kým sa nedostaví k tomu jazeru v Utahu, a nezomrie čas bude stáť a čakať.

Simple :D
Nathan, 30.9.2011 21:42   reagovat
Já bych tu otázku formuloval spíš nějak jako "Doctor who?" :-)
Dalicek, 30.9.2011 22:23   reagovat
Ale kdepak, otázka samozřejmě zní : "Za předpokladu, že Bůh je nekonečný a vesmír je nekonečný, dá si někd toast?"
Archen, 30.9.2011 21:51   reagovat
zabiiiiiil najviac na svete totok :D
fawkes, 1.10.2011 07:00   reagovat
Tak to asked v Hitlerovi asi přece jen nakonec znamenalo vyřčena. Jinak vypadáto vážně dobře, ale docela lituju že sem se na ty spoilery díval. Chtělo by to nějaké nastavení na blokování spoilerů, abych se až do odvysílání ani nedozvěděl že tu jsou :-)
Dalicek, 30.9.2011 19:07   reagovat
Nějak nechápu. Jak to, že vesmír může zachránbit doktorova smrt?? Když jsem se minule dívala, byl vesmír celkem v pořádku. Začíná mi to nějak připomínat Lost, kde se taky jen vršila záhada na záhadu a nic z toho.
Russell T. Daviesi, vrať se! Rose odpuštěna!!
anwen, 30.9.2011 19:02   reagovat
Tak to máš můj plný souhlas, odpustila bych mu i Rose, a to je za mě hodně velký ústupek. Matt a jeho Doctor jsou cool, problém je, že se snaží být cool až moc...
Elanne, 30.9.2011 22:54   reagovat
Osobne si myslím že 1-5 séria bola skôr rodinná a po čase otrepaná. Keď som začal pozerať 6 tak v každej časti som začal mávať zimomriavky. Sa moc teším na finále.
Abuto, 30.9.2011 20:32   reagovat
No fuj! Russella T Daviese, už nikdy více! img827.imageshack.us/img827…
Blackthunder, 30.9.2011 19:34   reagovat
S RTD jsem tenhle seriál začala sledovat. Copak jste se na DW začali dívat až od 5. série? No uvidíme, jak dopadne finále. Musí se tam ukončit tolik zápletek, že výsledek bude buď geniální, nebo hroznej guláš.
anwen, 30.9.2011 19:44   reagovat
Súhlasím. Podľa mňa RTD vôbec nebol až taký zlý, len to bolo o inom ako s Moffatom. Klasického DW som nevidela ale chystám sa, začala som pozerať od Ecclestonovho Doctora a myslím že napriek tomu že väčšinou ľudia najviac milujú Tennanta alebo Smitha, aj on by si zaslúžil trochu viac ,,úcty" a s ním aj RTD, veď to oni oživili Doctora nie? Moffatove diely sa mi síce páčia krapec viac ako RTD ale aj on to dokáže niekedy pekne posrať ako nám to už párktáť predviedol :)
gillyann, 1.10.2011 19:21   reagovat
Ne, nezačali... ale jen protože jsme s tím začínali ještě neznamená, že to za něco stojí :-D
Právě na druhou stranu jsme viděli i všechny Klasické řady a tak víme, jaký Faily RTD dělal
Blackthunder, 30.9.2011 19:59   reagovat
Holt každý má jiný vkus. Originálního doctora neznám, takže to nemůžu posoudit. Každopádně se mi zdá, že po odchodu Daviese Doctor Who získal hodně na překotnosti a bláznivosti a energičnosti, ale tak nějak ztratil ducha.
anwen, 30.9.2011 20:05   reagovat
tak v tom případě doporučuju podívat se na klasické Doctory ;)
Scream CZE, 30.9.2011 20:53   reagovat
ja som klasicke serie nevil :( zatial
fawkes, 30.9.2011 20:02   reagovat
Podle me jse to takto: Doktorova smrt se pevný mezník v čase a kdyby se tato událost nestala zhroutil by se vesmír ...
Filipsi, 30.9.2011 19:09   reagovat
Já ty pevný mezníky v čase chápu tak, že se ta událost stane, ať dělám, co dělám. Že k ní prostě musí dojít a nejde to změnit.
anwen, 30.9.2011 19:49   reagovat
Já mám pocit že jediné co je ve vesmíru pevně nalinkované je Doktorův život, viz pompeje. BTW, neví někdo jeké pevné mezníky jsme zatím potkali? já si krom pompejí, marsu a silencia na nic nevzpomenu
Dalicek, 30.9.2011 20:51   reagovat
za 1, Moffat řekl, že všecky (kromě jedné) otázky budou zodpovězeny... takže jaký Lost a za 2, radši zrušit Doctora než aby se vrátil ReTarD...
Scream CZE, 30.9.2011 19:07   reagovat
Zklidni to, to že něco nejde pod vousy tobě neznamená že se to nemůže líbit ostatním. A jinak nevím, ale i Moffat dokáže napsat pěkný binec viz některé díly této série. A jinak třeba Torchwood byl dobrej a podmínka Starz která ho točila je že buď s RTD nebo nic.
Hellboy, 30.9.2011 21:20   reagovat
a vážně je napsal Moffat a ne někdo jiný? ;)U sérií, které dělal RTD se můžu zlobit na něj, bo do všech scénářů (kromě od těch od Moffata) zasahoval a přepisoval je. A asi není náhoda, že zrovna díly ke kterým psal scénáře jenom RTD jsou všeobecně považovány za ty nejhorší díly "jeho" série ;)
Scream CZE, 1.10.2011 05:19   reagovat
Lidé právě nejvíc nadávají na to že Moffat do toho scénáristům nekecá, protože ty díly pak na sebe moc nenavzují a mají pravdu v tom že Amy s Rorym nejsou úplně lidští když se tak lehce přenesli přes ztrátu dítěte nebo to co Doktor udělal staré Amy, ale zase je vidět že scénáristi dokáží divy když se nechají, viz Girl Who Waited, Doctor's Wife, Amy's Choice nebo Vincent and the Doctor.
Dalicek, 1.10.2011 15:29   reagovat
Já teda nevím, ale kde se oba snadno přenesli přes ztrátu dítěte? Však před sedmý(snad jsem se nesplet) dílem BBC uveřejnila preview kde Amy Doctorovi ohledeně Melody volá a kdo ví kolik času mezi šestým a sedmým dílem uplynulo času. To stejné u staré Amy.
Scream CZE, 1.10.2011 16:10   reagovat
Je pravda že nevíme kolik času uběhlo, ale i tak, přece jen jí vzali dítě a jeho donutil aby si zabil ženu, to si tak nějak nedokážu představit že bach Doktorovi odpustil. To je ovšem cena kterou platíme za to že mají scénáristi volnou ruku a to za to podle mně stojí
Dalicek, 1.10.2011 16:18   reagovat
Jde o to, že přes tyto všechny věci se mohli přenést jednoduše tím, že věří v šťastnou budoucnost. Přišli o dítě, ale ví že je v pořádku a že to jinak nejde a u staré Amy také ví, že je to nutné zlo, stejně jako to, že nejde jinak. BTW: U staré Amy to jde vzít jednoduše, protože tím, že mladou Amy zachránili, stará nakonec nevznikne. Jedná se jen o jednoduchou smyčku v čase.
Jamessiss, 1.10.2011 19:42   reagovat
Ale Melody nebyla Doctorova chyba... nevím co by mu u ní měli oba odpouštět. Navíc oba ví, že bude v pořádku.
jsem ochoten připustit, že Rory nemusel odpustit Doctorovi starší Amy do dalšího dílu, ale taky je otázka jestli ty díly takhle měly jít původně, nebo jestli třeba to pak z nějakého důvodu nezměnili apod.
Scream CZE, 1.10.2011 16:44   reagovat
Tak Melody nebyla jeho chyba, jestli to vyznělo tak že mu jí mají odpustit, tak jsem se špatně vyjádřil. A to že proto mají krásné zdůvodnění a že ona nikdy nevznikla nic nemění na tom že si zabil ženu a může za to Doktor. Ta chyba mohla vzniknout všeljak, ale je tam. Ale Moffat je za ní zodpovědný maximálně tak tím že ty scénáře nepřepsal. Co se týče Melody tak tam je pravda že se přes to prostě mohly časem dostat, zvlášť když vědí jak to dopadne
Dalicek, 1.10.2011 21:21   reagovat
Já teda právě viděl lidi, kteří nadávají, že to navazuje až příliš :-D tak se rozhodněte lidi! :-D
Blackthunder, 1.10.2011 15:41   reagovat
To bys toho po nás chtěl moc :-D
Dalicek, 1.10.2011 15:53   reagovat
Moffat umí psát úžasné, úderné jednorázovky, jeho Blink je jedna z mých nejoblíbenějších epizod vůbec - ale zdá se mi, že nezvládá kontinuální dějovou linii. Doufám, že to nedopadne jako s Lostem, kdy se jen vršily záhady a proplétaly se propletence, ale odpovědí bylo nakonec jen obligátní "všichni jsou mrtví, Dave". No, tak strašné to zas být nemůže, Moffat není Američan.
Ale třeba budu příjemně překvapena.
anwen, 30.9.2011 19:14   reagovat
Taky bych RTD nevracel ani za nic, Moffat je podle mě mnohem lepší. Mimochodem obecně nejlépe hodnocenými epizodami RTD éry jsou ty které psal Moffat
Dalicek, 30.9.2011 19:12   reagovat
Sice musím souhlasit s tím, že nejlepší episody v RTDho sériich byly ty od Moffata, ale to neustálé nadávání mě štve. Přece jen to byl on, kdo Doktora vrátil. A kdyby byl tak špatnej, tak by to přeci nikdo nevydržel 4 série. Tak mě tady nes... tím velkým schizmatem mezi RTD a Moffatem a buďte rádi, že nějakýho Doktora máme.
Wolviecat, 30.9.2011 20:42   reagovat
a to že vydržel 4 série znamená , že není špatný? Takový Twilight má 4 knížky (pátá je snad nedokončená a spin-off) a 5 filmů a je to příšernost na desátou ;)
Jediné čemu jsem RTD vděčný je, že se zasadil o vracení Doctora na obrazovky, ale to není důvod proč mít zavřené oči nad tím, že prostě psal sra*ky
Scream CZE, 30.9.2011 20:50   reagovat
A pán prstenů má tři knížky a Hobita k tomu. Takže jestli to chápu dobře, celý 4. sezony jsi se díval se skřípajícímu zuby na Doktora.
Mě se celkově líbily víc 1. až 4. sezona. Midnight, Unicorn and Wasp, díly s Masterem, díly z 1. serie,kde se objevil Jack, a mnoho dalších. Přijde mi, že v tu dobu měl seriál pevněji daný rámec. Pevný rámec je i pro fiktivní svět důležitý.
A potom si myslím, že Davies mnohem uvážlivěji zacházel s emocemi postav. Když jsem se dívla na "Dívku, která čekala", chtělo se mi smát - bylo to tak přehnané, že z toho čišel kalkul na divákovi city na sto honů. A v další epizodě se Amy a Rory chovali, jako by se nic nestalo. Moffat se chová k postavám jako k loutkám, posouvá si je ve svých vzorečcích, kam se mu to hodí. No a dodatečné zařazení River jako dcery Amy a Roryho, která s nimi vyrůstala jako Mels, to už bylo vyloženě trapné. Z toho čišela bezradnost a snaha spojit rozhozené střípky za každou cenu. V tomhle ohledu se ztotožňuju s přítelem Adolfem:
www.youtube.com/watch?v…
anwen, 30.9.2011 21:22   reagovat
Chápeš to blbě. Mě se první 4 série líbili, ale pak jsem viděl klasické Doctory a pak znova ty 4. série a až v té době mi přišli příšerné ;)
A proč by se tak nechovali? Ty snad víš kolik času mezi těma dvěma dílama uplynulo času?
Scream CZE, 1.10.2011 16:14   reagovat
Promiň ale nikdy nebudu věřit že by to v rozumném časovém horizontu Doktorovy odpustil, ale tak jako tak to není Moffatova chyba protože s jednou ani druhou epizodou neměl pořádně nic společného.
Dalicek, 1.10.2011 16:21   reagovat
A RTD zase měnil pojem "Doctor Who" tak jak se mu hodilo. Myslím, že jeho "Zabil jsem Pány Času, protože jsem je nikdy neměl rád." je jeden příklad za všechny.
Blackthunder, 30.9.2011 21:28   reagovat
Tak pozor, já neříkám že RTD je špatný, jen a pouze že Moffat je lepší. Samozřejmě mám rád i RTDho série a za obnovení Doktora mu patří velký dík
Dalicek, 30.9.2011 20:47   reagovat
Aleluja konečně někdo s kým můžu souhlasit
Wolviecat, 30.9.2011 22:10   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme