Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

Deep Breath - Poepizodní diskuze

ilustrační obrázek

První epizoda éry Petera Capaldiho je za námi.
Co na ní říkáte? A jaký je váš první názor na nového Doktora? Diskuze obsahuje spoilery, takže se ujistěte, že už jste epizodu viděli.

V rámci premiéry 34. řady spouští naši překladatelé TRANSLATORS OF RASSILON svůj nový pořad, kde budou diskutovat o epizodě, novém Doktorovi a dalších věcech. Živě si je můžete naladit v pondělí 25. srpna v 20:00 na youtube kanálu WHOCONu.


23.8.2014 22:10   Diskuze   Blackthunder

208 komentářů

Moje dojmy? Říkal jsem si, proč udělali z Doctor Who House MD..
Angi, 26.10.2014 13:30   reagovat
Jen jsem se chtěl zeptat protože jsem asi hodne nevšímaví ale proč Doktor regeneroval ??
Já, 12.10.2014 22:58   reagovat
Jen jsem se chtěl zeptat protože jsem asi hodne nevšímaví ale proč Doktor regeneroval ??
Stepan, 12.10.2014 22:54   reagovat
velmi dobre, uz len ked sa na to pozriem tak ze zmateny doktor, sexy dinosaurus, podlahu umyvajuci sontaran, na ludoch si pochutnavajuca jasterica a partia oci kradnucich robotickych zabijakov spolu vo viktorianskom Londyne...
niekto, 13.9.2014 22:23   reagovat
Ahoj, mám otázku jak jsou propojeny 7 a 8 série. Na začátku 8mé je nový doktor ale co se stalo s tím starým? Shlédl jsem Day of the Doctor ale vůbec z toho nejsem moudrý.
MartasZLA, 31.8.2014 10:58   reagovat
chybí ti vánoční speciál
annie, 31.8.2014 11:07   reagovat
Díky a nevíš přesný název?
MartasZLA, 31.8.2014 11:10   reagovat
The Time of the Doctor
annie, 31.8.2014 11:39   reagovat
Z tohto dielu mám zmiešané pocity...
Dinosaurus bol docela ok,ale aj bol zbytočný.Ten kyborg dobrý a nový doktor čo ja viem.....
Na tejto časti sa mi páčila trojica:jenny,madam vaxtra a strax
Leo, 30.8.2014 21:52   reagovat
Já jsem si to o dinosaurovi říkal taky, ale teď nedávno jsem se na díl koukal znova a něco jsem zachytil:

Nevidí mě. Nemůže mě vidět. Nevidí mě...
Kdo jí nevidí? Myslím si, že teď jí vidí celý Londýn...
(nebo tak něco)

Inu, to je ale dobrá otázka. KDO JÍ NEVIDĚL? Něco mi říká, že dinosaurus tam možná bude hrát větší roli než se může zdát.

A nebo si jen něco nevybavuji a zbytečně tu vyšiluju... :D
Pokladvmoři, 30.8.2014 23:42   reagovat
Jen mi přišlo zajímavé přemýšlet i o dinosaurovi (co se týče velikosti, lidé, co poslouchali vědí, že to postavy několikrát řešily i v samotné epizodě, takže tu určitě důvod bude - byť by to byla jen snaha ohromit), když všechny zajímá akorát Missy.
Pokladvmoři, 30.8.2014 23:46   reagovat
Myslím, že väčšina tých slov nebol preklad, ako si Clara myslela, ale hovoril to sám Doctor. To, že ho Clara "nevidí" spomínal aj na konci epizódy a myslím, že aj tu sa narážalo na to. :) Teda aspoň ja to tak chápem. :D
m..., 30.8.2014 23:45   reagovat
Byl suprovej. Přijde mi, že pěkně uvedl novýho Doktora :D (y)
Bad Wolf, 30.8.2014 15:26   reagovat
Veskrze všichni tu oslavujete výkon Capaldiho a polovina bručí na Smitha. Nejsem žena a nejsem zamilovaný do některého z doktorů, ale upřímně mi vyloženě seděl koncept nové série, kdy doktor byl prostě střeštěnej a měl dost výrazná gesta, kterýma tu svoji trhlost vizualizoval. Chápu, že Smith byl už hodně šaškem, ale ten mi zrovna sedl nejvíc, i když mi tam pak chyběla ta vážnost z dílů s Tennantem.

Ale Capaldi mě docela udivil -nepříjemně: první polovinu je zmatený, moc jsem nepostřehl, jestli vůbec použil mimiku, okradne a vyděsí (až příliš) bezdomovce, zavře před Clárou dveře, protože je přece moc pomalá... působí zle, zmateně, namyšleně a příjde mi, že výraz tváře je pořád ten jeden. Nějaká rozmáchlá doktorská gesta u něj nenajdu... Přiznávám, že se mi nelíbí původní série doktora, rád se dívám na tu novější a pokud je to návrat ke "klasice", nejsem toho fanoušek a nikoliv proto, že bych byla 16. letý whovianka zamilovaná do roztomilých doktorů. Kritiku myslím vážně, bez předsudků, bez "haterství", ale povězte: co na výkonu Capaldiho bylo tak úžasného?
Benedikt, 27.8.2014 14:17   reagovat
Ále, jen se nedělej, vsadím se, že jsi 17-letá Smithova fangirl a tvůj názor je ovlivněn hormonálním poblouzněním a absolutním neporozuměním toho, o čem Doctor who je, jinak bys to přece tak vehementně nepopíral:-))
alexis, 28.8.2014 15:17   reagovat
Samozřejmně, byl jsem odhalen ^^

Trošku vážně: přehnaně jsem to zdůrazňoval hlavně kvůli zkušenostem z anglických diskuzí, kde každý třetí světaznalec potřebuje znevažovat nelibost ke Capaldimu argumentem: you are fake 16 whovian girl... je to otravné.
Benedikt, 28.8.2014 23:17   reagovat
Asi jde hlavně o to, že Moffat nechtěl dalšího ztřeštěného Doctora, protože by se to už opakovalo. Lidi by třeba i nadávali, že nechtějí dalšího Smithe. Já jsem také fanoušek potrhlých verzí Doctora, takže jsem se těžce smiřoval s odchodem toho nejbláznivějšího. Jako klady Capaldiho (po pěti dílech) vidím především to, že se stává tím tajemným mimozemšťanem. Není zlý, ne cíleně, jen je jeho smysl pro city a logika trochu jiná, než jak jí vnímáme my. Zatímco desítka se buší do hrudi a ječí, že se obětuje za každého člověk, 12tý Doctor prostě ví, že by tím nikomu nepomohl. A momenty, kdy se zcela chladně staví k cizí smrti opravdu přijdou. Jen daleko víc vypočítavý, zdrženlivější a víc mimozemský. Je skutečným nezvaným hostem, který sem tam vtrhne Claře do života a celý jí ho pomíchá. Clara s ním cestuje ráda, ale je znatelný zvyšující se rozdíl mezi její lidskostí a Doctorovou memozemskostí. Je ve stejné pozici, kde byla Peri, kdy jeden Doctor umřel, protože se pro ní obětoval a byl velmi lidský (5tka) a jeho nástupce je daleko záhadnější osobou, která dělá věci, jenž přijdou člověku nemyslitelné. Je možné, že to někomu nesedne a každý na to má plné právo, na druhou stranu to dává scénářům v nové sérii prostor pro vymýšlení nových šokujících situací. Doctor prostě už není ztřeštěný dobrák a není ani zlý. Je to víc neutrální postava a je mnohem víc odcizený. Sundal si masku :)
ElektronickyOtisk, 27.8.2014 18:13   reagovat
Ja som popravde už ked prvý krát povedali že Peter bude viac temný tak som očakával niečo také ako za Colina a Sylvestra a popravde som rád lebo oni boli presne taký ako by mal Doctor (Who) byť. Ani dobrý ani zlý ale neutrálny.
The Master, 29.8.2014 15:25   reagovat
Když já si nemůžu pomoct, ale mně Doctor nikdy nepřipadal neutrální.

Třeba to vážně neumím posoudit nebo to možná neumím popsat :) nebo se dohaduju o malichernosti. Ale dle mého pocitu pokud je Doctor v konfliktu třeba s Dáleky nebo s Vládcem, kde tito představují, s prominutím, víceméně prostě zlo, pak on tam evidentně zastupuje to "dobro".

Možná není zrovna milý člověk, možná je protivný, ješitný, manipulativní a je vážně těžké s ním vyjít, ale pořád je ... no ... pořád je ten bojovník na straně světla. :P
belldandy, 29.8.2014 15:45   reagovat
To mi připomíná Sherlocka:
Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.
Zarwan, 29.8.2014 16:56   reagovat
Nejztřeštěnější byl podle mě Tom Baker, ale u toho to bylo až moc.
Někde níže jsem napsal, že mi Matt Smith přijde nejvíc Doctorovský Doctor a je to právě kvůli tomu, že je jiný než lidé, čili mimozemský. Takže ztřeštěný mi přijde více mimozemské než tajemný (samozřejmě se to týče pouze tohoto seriálu a postavy muže, který je dobrý k lidem).
Metal, 28.8.2014 00:51   reagovat
Zvláštní ... mě Tom Baker asi nepřišel ztřeštěnější než Patrick Troughton nebo Matt Smith. Akorát se mi zdálo, že Patrick a Matt byli navíc takový vlídní (nejen) k lidem. Což Tom popravdě vlastně nikdy nebyl. Ve srovnání s nimi si Tom udržoval víc odstup a měl v sobě víc ... despektu, řekla bych rozhodně víc než Troughton. Ale ztřeštěný samozřejmě byl. o tom žádná. Pro charakterizaci Toma Bakera se obvykle používá slovo excentrický a dle mého to sedí. Tak či onak se vymykal průměru či společenským normám.
belldandy, 28.8.2014 11:30   reagovat
Jako vždy platí, zkuste prosím ignorovat pravopisné chyby. :(
belldandy, 28.8.2014 11:59   reagovat
Uf, no jestli bude takový, tak se moc netěším...
alexis, 27.8.2014 19:35   reagovat
Troufám si reagovat proto, že tvé potíže s Peterem Capaldim popisují některé pocity, které také sdílím.
Minimálněplatí, že také mám ráda, když je Doctor zejména ztřeštěný a velice špatně si zvykám na něco jiného. :)

Všimla jsem si, že v poepizodní debatě Black a Phoenix hodně srovnávali okolnosti nástupu Capaldiho k nástupu Colina Bakera. Já sama cítím zatím spíše jistou paralelu mezi Capaldim a Jonem Pertweem.

Jon totiž nastupoval Treughtnovi, který mi připadá jako neuvěřitelně blízký Smithův předobraz (včetně toho motýlka :)). Mimojiné je zajímavé, že bylo už srovnáváno Pertweeho a Capaldiho oblečení. Treughton byl velmi živelný a bláznivý. Jon byl naopak velmi ... hmm ... decentní.

Já patřím k nudně klišovitým milovnicím Toma Bakera a:) když se dívám na Pertweeho a chci si ho užít, musím si napřed vnitřně zakázat: "Nepředstavuj si proboha, jak by tuhle větu řekl Tom!" Protože Tom by byl sarkastičtější, ironičtější, nebylo by jasné, zda to, co říká myslí vážně. Tom by byl zkrátka excentričtější a zdál se mi mnohoznačnější, zatímco Pertwee mi připadl nevýrazný. Občas jsem na měla chuť zakřičet: "Jsi moc moralistickej, chlape!"
Mimojiné, mé podvědomí nikdy nepovažovalo za nutné dělat tohleprávě třeba tohle Treughtonovi, protože ten je výrazný až až. A Colin Baker též. :)

Nicméně ... tohle srovnán je hrozně nefér! Poměřovat někoho tím, čím byl dobrý někdo jiný, v tomto případě i s někým, kým se ještě ani vyrovnat nemohl. A při jisté vstřícnosti jsem si na Pertweeho dokázala zvyknout. Myslím, že jeho kouzlo je právě v té decentnosti. Mimojiné mi takový příjde Delgadův Vládce, tedy Pertweeho protivník. Působí na mě tak, že důstojnost je pro něj fakt důležitá věc. :)

Zkrátka, myslím, že to kouzlo má být mimojiné ve změně či dokonce v kontrastu. Po Smithovi těžko mohl nějaký Doctor vyniknout v ztřeštěnosti. Mám za sebou jen jednu epizodu, ale doznávám, že i na mě působil Capaldiho vstup na scénu ve srovnání s Tennantovovým nebo Smithovým nástupem, mnohem méně výbušněji. Nicméně ... srovnám-li ho třeba právě s Perweem, věř mi, že je tam té šílenosti stále trochu víc než v minulosti bylo. Osobně shledávám hlavní rozdíl mezi klasickými a obnovenými sériemi (kromě úrovně triků samozřejmě) v tom, že vše je nyní mnohem rychlejší, včetně samotného Doctora. A Capaldiho vidím jako takový kompromis mezi Doctorovskou excentričností a jistu mírou vážnosti.

Nicméně na soudy je asi moc brzy ...
Takže tohle jsou zkrátka mé současné pocity. :)
belldandy, 27.8.2014 16:20   reagovat
Toma jsem ještě neviděl, ale Jon je podle mě perfektní. Trochu takový 007 z vesmíru. Každopádně Capaldi má podle mě k Pertweemu stejně daleko jako k Mattovi.
Jeho výstup se mi poprvé moc nelíbil, ale po druhém zhlédnutí to dávám za vinu roztahanosti té epizody. Kdyby byla o 20 min kratší, byl bych asi spokojenější.
Získal si mě až na druhé zhlédnutí tou scénou v balonu. A těším se, jak se ukáže v dalších dílech.
Rozhodně je to obrovská změna, ale na druhou stranu naprostá většina lidí tady má jako prvního doktora Chrise a to taky nebyl žádný ztřeštěný doktor a stejně nás k seriálu přitáhl. Takže nevím, proč by tajemnější a odtažitější doktor měl být problém.
Zarwan, 28.8.2014 22:32   reagovat
Vlastně souhlasím, asi má Capaldi k Pertweemu opravdu daleko. Kupodivu bych řekla, že je mimojiné ztřeštěnější (no spíš šílenější), i když... tohle není moudré posuzovat podle regenerační epizody. Jako normálně fungující Doctor bude Capaldi vystupovat vlastně až příště. :)

Mně se nejvíc líbil Doctor asi na té střeše, když ujišťuje dinosauří slečnu svou pomocí. Člověk jako já má při tom dojem, že pro Doctora není velký rozdíl, zda je žena v nesnázích humanoid nebo ještěr. Prostě je to slečna v nesnázích a basta. :)

O tom, že je Pertwee takový Doctor 007, nejspíš nepochybuje nikdo. :) To je ale těžký, já totiž nemám nijak zvlášť v oblibě ani toho Bonda. Nicméně to není z mé strany nějaká Perweeho kritika, vysvětluji jen, proč jsem si na něj těžko zvykala. (Ovšem jeho interakci s Brygadýrem miluju. :) Nicméně, právě kvůli svým potížím mám pochopení pro problémy s akceptací nějakého Doctora u jiných.

Popravdě mám zatím dojem, že s akceptací Capaldiho sama mít nějaký zásadní problém nebudu, nicméně zkrátka dokážu pochopit, že ji někdo má. :)
belldandy, 29.8.2014 10:11   reagovat
Já taky nejsem moc fanoušek Bonda (viděl jsem jen posledních pár filmů), ale Jon mi prostě perfektně sedne. Je stylovej, má dobrý vtípky, skvělý auto, stejně stylovýho Mastera, kratší (a žádný poztrácený) příběhy, Brigadýra a ostatní z UNIT, v první sérii měl i perfektní společnici.

Ta scéna na střeše byla taky dobrá, ale připadá mi, že tam se Doktor ještě uplně nenašel. Že to ještě není úplně ten, kým bude v příštích dílech.
Kdežto v tom balónu, jak si nalil skotskou, ten proslov o koštěti a jak uviděl svůj odraz na druhé straně toho podnosu, no a pak i to, kde donutil toho robota k sebevraždě. To si myslím, že už byl on. No, uvidíme v dalších dílech. Rozhodně je, jak sám říkal, méně user-friendly :D Ale to je na tom možná to zajímavé. Že to není Doktor, kterého bychom od začátku zbožňovali, ale budeme si k němu trochu muset najít cestu.
Jen doufám, že bude ještě trochu sarkastičtější a méně vtipů o Skotsku.
Zarwan, 29.8.2014 12:10   reagovat
Souhlasím. Hlubší postřehy si můžeme vyměnit po další epizodě. Docela se těším. Tím myslím, že se těším nejen na epizodu, ale i na ty tvé postřehy. :)
belldandy, 29.8.2014 12:34   reagovat
Taky si přihodím jednu teorii o Missy. Z Classic Doctora víme, že má neteř, to znamená, že má dceru, což znamená, že má přítelkyni/manželku, která není River. A opustil Gallifrey (Classic díly neznám natolik, abych věděl, zda tento odchod někdy vysvětlil), takže pravděpodobně opustil rodinu...nemůže tedy Missy být zhrzená Doctorova polovička, která neuvízla na Gallifrey?
Jesper, 27.8.2014 02:23   reagovat
pardon, ne neteř, ale vnučku, rodinné vazby nejsou můj obor
Jesper, 27.8.2014 02:31   reagovat
ak vieš anglicky tak si prečitaj toto

tardis.wikia.com/wiki/Susan…

tardis.wikia.com/wiki/The…
The Master, 27.8.2014 16:17   reagovat
Tak konečně jsem měla čas a podívala se na nový díl. Jsem z něj trochu rozpačitá. Neuvěřitelně jsem se těšila a... já prostě nevím. Trio Vastra, Jenny, Strax - naprosto skvělí, Strax to krásně odlehčoval. Clara - dobrý. Ale Doctor? No zatím nevím. Až moc roztržitý, ale zatím z něj cítím spíš chlad, nezájem, možná zlo? Nechci aby byl Doctor zlý! Nejdojemnější scéna byla, když volal Matt. U něj jsem mu tu ztřeštěnost věřila, ale Capaldimu? Tomu ne. A závěr? Přečetla jsem vaše teorie - mě napadá - co když si tím MOffat, pokud to tedy Master bude, zkouší zda diváci přijmou Mastera ženu. Takový test, jestli by přijali ženu Doctor.
sea, 26.8.2014 23:16   reagovat
Ohledně Missy, celou dobu jsem v ní během scény hledal River Song-sedělo by to proto, že byla aspoň napůl a jak se zrovna hodilo taky Paní času, několikrát zregenerovala...proč si myslíte, že jste viděli všechny její tváře?:-)

Ale jestli to bude Master, bude to taky nádhera...a neříkejte že to nejde, viz již zmíněná epizoda, kde Smith říká "Korzár...Pán Času...znal jsem ho, výbornej chlap pokud zrovna byl jinak...zlobivá holka"-není to přesně odcitované, ale zrovna u Mastera který si nikdy z pravidel Pánu času moc nedělal by se dalo čekat, že se zregeneroval do ženský jenom aby Doktora vyved z míry...už vidím, jak bude ze začátku hrát na notu "zachraň mě, Doktore", načež ho přivede do pasti...
Wanderer, 26.8.2014 20:39   reagovat
Proč? Protože se stejnou tváří jako měla v Let's kill Hitler měla i v knihovně. Jedině že by se z ní nějak dostala a znovu zregenerovala :D
Flippy, 27.8.2014 11:39   reagovat
No jo, ale přeci před regenerací, z níž zregenerovala do River Song, mohla prodělat ještě jinou:-)Co si pmatuju, byl jeden záběr, kde jako malá holčička umírala někde uprostřed slumu a pak zregenerovala do Melody, takže i před touhle by mohla být ještě nějaká další...
Wanderer, 27.8.2014 19:17   reagovat
Master byl vždycky galantní, proč by se tak ponižoval ?
Metal, 26.8.2014 21:53   reagovat
Zdravim vsechny, moc mam rada Vas web a doslova hltam kazdy clanek, ale nedokazala jsem se nikdy dokopat k tomu, abych se zapojila do nejake diskuze :-) Ze znelky jsem byla trochu vydesena, kdyz jsem ji videla poprve. Myslim, ze nejvic tam vadi jak se ta kolecka meni do ciferniku hodin, ale pak jak to pokracuje, tak je zase ok. Nicmene ty hodiny tam urcite nemaji co delat, kolecka bohate staci :-) Koukam, ze je tu take velmi dlouha diskuze ohledne "vtipnych" casti - noviny v Clarine obliceji, "boing" pri uspavani doktora atp. Nicmene nedokazi se rozmyslet, zda je to dobre, nebo spatne. Pokazde jsem se skvele zasmala, ale kdyz jsem to videla podruhe, spis to vadilo...Kazdopadne novy doktor je super, libi se mi, jak vysvetluje proc ma tvar muze z Pompeji (na to jsem byla opravdu moc zvedava). Capaldimu drzim palce, urcite bude skvelej!!!Uz po prvnim dilu ho milujuuu!
Gerberra, 26.8.2014 16:07   reagovat
Nemyslím si, že tam vyloženě vysvětloval proč má tvář muže z Pompejí, bylo to jen takové bláznění kolem jeho tváře. Co se týče faktu, že už v Doctorovi hrál, tak ten se vůbec neřeší. Colin Baker tam taky hrál dříve, než hrál Šestého, Karen Gillan také (dokonce s Capaldim) a Freema hrála dokonce jinou postavu o dva díly později. Vážně bych znovuobsazní herců vůbec neřešil, stejně to nemá smysl.
Zeel, 26.8.2014 19:05   reagovat
Já si naopak myslím, že z něčeho, co původně vzniklo náhodou, udělají "naschvál," totiž že k opakujícím se hercům Doktorů vymyslí teorii o tom, odkud "berou" svoje tváře. Alespoň si tak vykládám cameo Toma Bakera ve výročním speciálu a to, co říkal.
Tessuna, 26.8.2014 19:42   reagovat
Mary Poppins nekdo uplne novy. Navic v jednu chvili rekne: "Welcome to Heaven." A posledni epizoda serie se jmenuje Death in Heaven. A kdyz si prectete co Moffat rekl o teto epizode:

"Zradil jsi mě. Zradil jsi mou důvěru, naše přátelství a cokoliv za čím jsem si stála. Zklamal jsi mě.”
V tajuplném světě Nesféry, byly narýsovány plány. Staří přátelé a staří nepřátelé manévrují kolem Doktora a čelí nemožné volbě.

Cili ma teorie: V kazdem dile zemre jeden zaporak, ktery bude prenesen do tohoto "nebe", ktere mozna bude vypadat pro kazdeho zaporaka jinak. Ale umysly a duvody te zenske zatim nejsou znamy.

Takze takhle bych to videl:)
Spidey, 26.8.2014 15:45   reagovat
Doctor a vrah, to se mi líbí.
Metal, 26.8.2014 21:48   reagovat
Classic Doctor nebyl zrovna pacifista, to až v obdovených dílech měl sklony nekonat násilí na ostatních, mě osobně by se Doctor, který se nebojí do někoho "strčit" líbil.
Jesper, 27.8.2014 02:27   reagovat
Já si dovolím nesouhlasit s tím, že Doctor nebyl pacifista. Prakticky každý Doctor, na kterého jsem si schopná vzpomenout, se vůči užívání zbraní nějak vymezoval. To, že byl ochotný v případě nutnosti zbraň použít z něj určitě válečného štváče nedělá. :)

Mám dojem, že skoro každý Doctor se díval na vojáky trochu s despektem. Je sice jasné, že Tennant svým odmítáním zbraň jen podržet, trochu posunul vnímání tohohle fenoménu. Nicméně já si na téma zbraně a Doctor vybavím zejména pátého Doctora, který tuším v díle Kinda ozbrojencům vysvětluje, že by se mu snáze odpovídalo na otázky, kdyby na něj při tom nemířili. Nebo čtvrtého Doctora, který Sáře vysvětluje, že z té zbraně, co drží v ruce, sice nikdy nevystřelí a jeho protivníci to na štěstí nevědí. Ne, Doctor prakticky vždy preferoval nenásilné řešení problému.

A myslím, že ten úplně první díl s Hartnellem proto není dobrým ukazatelem, protože mám po pravdě dojem, že si tehdy teprve sami tvůrci ujasňovali, o čem ten seriál a ta postava budou. Což si po pravdě asi ujasňovali i dalších padesát let, ale ten začátek ... ten mi připadá takový jiný.
belldandy, 28.8.2014 10:44   reagovat
Samozřejmě nemyslím ten extrém, kde hned v prvním díle zabil první Doctor neandrtálce úplně bezdůvodně.
Metal, 28.8.2014 00:54   reagovat
Tak abych pridal svou trosku do mlyna:)
Z Capaldiho jsem nadseny, predcil ma ocekavani. Je jeste strestenejsi a nevyzpytatelnejsi nez Tom a Colin Bakerovi dohromady:)
Narazky na Skotsko a prizvuk byly neuveritelne vtipne, scena s novinama tak absurdni az jsem vyprskl smichy a Strax je k nezaplaceni.
Velmi zajimavy byl i blizsi pohled Vastry a Jenny, osobne si myslim, ze obe jsou sexy, ciste muj nazor;)
To ze zaporak byl nekdo, kdo se objevil uz v obnovene serii mi az tak nevadilo, slo hlavne o predstaveni Capaldiho.
Nova Tardis se libi a Mattovo cameo bylo dojemne.
Co se tyce konce....
Budto se klanim k teorii, ktera tu uz zaznela (Missy=Mistress=Master) nebo je tahle potrhla Mary
Spidey, 26.8.2014 15:38   reagovat
Jenom taková poznámka na okraj, prostě mi to nedá, přestože netuším, jestli tu ještě někdo čte Zeměplochu, ale: Rozhovor Doktora s robotem o koštěti - jsem jediná, kdo si vzpomněl na Pátého elefanta a rozhovor Elánia s králem trpaslíků (šlo o sekeru a taky trochu o mazanec z křemence)? :)
Tessuna, 26.8.2014 13:29   reagovat
Ano presne to s tou sekerou hned napadlo aj mna, akurat ze tam to vzali z tej strany ze to JE stale ta ista sekera
Jakub, 29.8.2014 16:27   reagovat
Chybí tomu ta propracovanost co měli poslední díly s minulým doktorem. Jako by to ztratilo svoje kouzlo.
Noeel, 26.8.2014 10:43   reagovat
Epizoda vynikající, změny byly drastické, ale tady se aspoň ukáže, kdo se na Doctora díval jenom kvůli sympaťákům Davidovi a Mattovi. Ty dlouhé scény byly trochu jako z Breaking Bad.

Každopádně Capaldi je výborný Doctor. A i ta Clara mi k němu paradoxně sedí víc než k Mattovi.

Co se týče Missy, nabízejí se tři možnosti: 1) Je to nová postava 2) Je to Master 3) Je to nějakým způsobem Valeyard, ten se přece měl objevit kolem téhle regenerace a všechny jeho podoby neznáme.
Jackolo, 26.8.2014 09:03   reagovat
Na dlhé scény som zviknutí z Game of Thrones ohladne Missy - 1) Veľmi pravdepodobné pretože už predtím Moffat vytvoril Silence pre predchádzajúci story arck
2) málo pravdepodbná lebo Time lord si nemôže zmeniť pohlavie to nie je možné
3) málo pravdepodobné - vypočuj si The Trial of Valeyard - tu je odkaz na stiahnutie - kickass.to/big-finish…
The Master, 26.8.2014 17:22   reagovat
Time Lordi pohlavie meniť môžu (Doctor's wife)... ale podľa mňa to bude proste niekto nový.
m..., 26.8.2014 18:19   reagovat
The Master, 26.8.2014 17:23   reagovat
Zajímavý. Ale co na to Moffat? Tenhle Valeyardův origin mi totiž nějak nesedí k aktuální mytologii.

Takže Valeyard je výsledek experimentů Doktorovy třinácté regenerace, tj. Capaldiho? Pokud je to canon, měl by Dvanáctka skutečně být zároveň i poslední regenerace. Ono by se tím i vysvětlilo, proč nikdo nebyl překvapenej, že se bitvy nad Gallifrey účastnilo třináct Doktorů.

Pedronaut, 26.8.2014 18:35   reagovat
Capaldi je 14th, protože je první z nového regeneračního cyklu. A že byl i u bitvy na Gallifrey bude snad vysvětleno
Flippy, 26.8.2014 18:45   reagovat
Ale před zničením flotily Daleků ve vánočním speciálu Smith říká: "Regenerace číslo třináct!"
Pedronaut, 26.8.2014 19:25   reagovat
renerácia 13 a z toho vyplíva že nasledujúci doctor je 14 inkarnacia
The Master, 27.8.2014 16:24   reagovat
Tak to byl dobrý díl. Úplně jiný Doctor a Clara výjimečně vcelku normální a snesitelná. Moudrá Vastra vždycky potěší - šmrncovní ještěrka. Ani mi nepřipadali důležití ti roboti bůhví z jakého času, připadali mi tam spíš navíc a kdyby jich nebylo, ani by se nic nestalo. Tenhle díl byl hodně o Doctorovi. Jo Hodinky - skvělý námět na další díl. Nebo možná znamení, že se Doctor opravdu změnil, nebo spíš posunul. A jak to v životě bývá, některé krámy pro život postupně přestáváte potřebovat.
Marcela, 26.8.2014 08:14   reagovat
Tak mě napadá...řeší se Missy, návrat Mastera...nikomu nepřipadne znepokojující, že Doctor vyměnil kabát za hodinky? Ne to, že je měl u sebe, když byl jen v noční košili, nebo jak moc nevýhodný to byl obchod, ale to, že jediné hodinky, které Doctor u sebe měl byly ty, do kterých si Time Lordi dávají svoje vědomí? Možná to je nepodstatná blbost, ale tahle nepodstatná blbost mi přijde až podivně nepodstatná.
Jesper, 26.8.2014 00:32   reagovat
súhlasím s tými hodinkami. Tiež ma to už napadlo. Ak ich naozaj vymenil, zrejme aj to nejak pozmení dej, možno stvorí nového zloducha. Ako povedal Matt v Day of the Doctor, za 1200 rokov som nenašiel nič, čo by nebolo dôležité.
StanislausXth, 28.8.2014 12:11   reagovat
Jsem si jistý, že Doctor tady kecal. Žádná výměna nebyla, protože jak jsme viděli v předchozí scéně, Doctor si od bezďáka prostě vzal co chtěl :-)
Walk, 26.8.2014 08:49   reagovat
Hmm. Že by Master nějak přežil to, co se mu stalo v Last of the time lords, zregeneroval v ženu, založil nebe, do kterého každý zlý robot doufá, že se dostane, dal Claře telefon na Doktora, aby se potkali, a potom ten záhadný inzerát do novin, který je zavedl do pasti... ehm... proč?? (jen zkouším, jak ty dílčí teorie a nápady jdou dohromady).
A ještě: 1) Nebyl ten dinosaurus trochu přerostlej? Souhlasím s Jenny, T-rexové takhle velký nebyli.
2) Když Doktor překládal, co T-rex říká, co mělo znamenat to "On mě nevidí?" Kdo on?
Tessuna, 25.8.2014 18:27   reagovat
Teď nechci vyslověně kecat, protože starší epizody už si taky nepamatuji přesně, ale není Master od epizody "The End of Time" uvěznění na Gallifrey? Já myslím, že Missy bude nová postava...nějaká nadšená fanynka
Jesper, 26.8.2014 00:06   reagovat
Jo, End of time jsem měla na mysli, sorry, taky už si to přesně nepamatuju. A byla jsem si jistá, že to byl definitivní Masterův konec, ale jestliže se podle zvěstí má vrátit, tak... vlastně tam nikdo nevysvětlil, co se přesně stalo: mohl skončit na Gallifrey nebo ne. Bylo by fajn, kdyby se vrátil. Jen doufám, že ne jako Missy, to mi k němu vůbec nejde.
Tessuna, 26.8.2014 00:17   reagovat
U Moffata nikdy nevíš. Vládce přežil už i horší věci, než konec čtvrté řady.

Máš pravdu, je tu hodně otázek. Ale nemyslím si, že by to byla River, Kovarian, Tasha Lem nebo kdokoliv z klasické série.
Pedronaut, 25.8.2014 19:39   reagovat
No, to, že by Master zregeneroval v ženu, se najednou jeví jako ta nejméně podstatná věc:-) Opravdu doufám, že to nebude Master... Ale jdou zvěsti, že se má vrátit, k tomu si připočítejme Moffatovo šílenství a ejhle - Missy!
Najednou si začínám myslet, že to opravdu Master bude...
alexis, 25.8.2014 18:47   reagovat
Nikoho nenapadlo, že Missy = Mistress = Master? :) Narazil jsem na tuhle teorii kdesi na britském webu a zatím se mi líbí asi nejvíc.
Pedronaut, 25.8.2014 15:18   reagovat
Žena - Žena - Muž ? Doufám, že Moffat není takový idi*t, aby nechal Time Lorda při regeneraci změnit na Time Lady. Kdyby to bylo jen nějak geneticky upravené dobrá, ale regenerace by měla být bez změny pohlaví.
Metal, 25.8.2014 16:04   reagovat
Tuším že to byl Smithův Doktor, který párkrát žertoval, že klidně mohl skončit s dvěma hlavama (nebo s žádnou). Nebo jako ženská.

Navíc Moffat přece potvrdil návrat Vládce v osmé sérii. Tak co by nebyl ženská. :)
Pedronaut, 25.8.2014 16:09   reagovat
Já myslel, že to vyvrátil.
Metal, 26.8.2014 21:31   reagovat
rozhodně to nepotvrdil a řekl něco ve smyslu, že mu přijde, že jeho příběh je už dokončený, tak nevidí důvod Mastera zase zapojovat
alyrin, 26.8.2014 22:20   reagovat
Nemám Renewed zrovna v PC, ale co si vzpomínám, v The Doctor's Wife (S06E04), neříkal náhodou Doctor o tom Time lordovi co zná, že nějak měnil pohlaví?
Flippy, 25.8.2014 16:33   reagovat
Jo, Korzár, tuším.
Pedronaut, 25.8.2014 17:09   reagovat
Jinak si nemyslím, že by Slečinka byla Romana, River nebo Rani... je to úplně nová postava, dle mého názoru. Moffatovi zápletky se točí kolem cestování v čase, čili si myslím, že kdo, nebo co je ve skutečnosti Slečinka zjistíme až v budoucnosti... Doctor jí během nějakého svého dobrodružštív "udělá", stejně jako to bylo s Clařinou "Impossible girl" :)
ElektronickyOtisk, 25.8.2014 11:56   reagovat
Taky mě to napadlo, ale nesedí to: Missy komentuje Doktorův nový přízvuk, což naznačuje, že už Doktora někdy potkala (ledaže by potkala nějakého budoucího Doktora, ale to se mi moc nezdá).
Tessuna, 25.8.2014 15:46   reagovat
Nemusí ho teoreticky poznať. Možno ho zo svojho "neba" (čo bude určite nejaký vreckový vesmír alebo niečo také podľa mňa) len pozoruje. Tak ako sa pýtala toho robota, či ho strčil alebo skočil sám, vedela o tom, no asi na to nedovidela, keď sa pozerala zhora. :D Mne pripadá tak kvalitne bláznivá, určite si myslí, že ju Doktor miluje a očividne je ním doslova posadnutá. A niečo chystá... :D
m..., 26.8.2014 14:16   reagovat
Missy Doctora evidentně zná již delší dobu, podle všeho to byla ona, kdo na "zákaznické podpoře" dal Claře číslo na Doctora do TARDIS. Otázkou je, proč chce, aby Doctor a Clara cestovali spolu...a nežárlí, když je Doctor její "přítel".
Jesper, 26.8.2014 00:20   reagovat
Přemýšlím, co si má Doktor uvědomit díky tváři,kterou již viděl. Předpokládejme, že se jedná o tvář toho Římana z Pompejí. Tam Doktor navzdory svému počátečnímu odporu zachránil několik jednotlivců, kteří by bez něj zahynuly. Běh dějin ale zůstal nenarušen. Je tohle to, co si má Doktor uvědomit? Aby věnoval pozornost i maličkostem a nesoustřeďoval se jen na velké bitvy?
alexis, 24.8.2014 20:14   reagovat
Moffat naznačil, že by se chtěl věnovat tématu, kde Doctor bere svoje tváře. Říkal, že s tím nápadem kdysi přišel RTD, ale už to nijak nerozvedl a on by se k tomu jeho nápadu chtěl vrátit. Uvidíme v dalších dílech, jestli to skutečně bude jedno z témat, které bude nový Doctor řešit, nebo jestli to zůstane u konstatování, že mladé obličejíky byli pouze jeho stylem závoje a tentokrát se jeho vzhled více podobá jeho reálnému stáří.
ElektronickyOtisk, 25.8.2014 11:46   reagovat
Já myslím, že se to řešit bude. Doktor tam říkal, že má dojem, že si tou tváří chce sám sobé něco říct. Jasně, možná to byl jen postregenerační blábol, ale pokud ne, mohlo by to souviset s tím, co se stalo v pompejích.
Dřív jsem předpokládala, že tvář nemá nějaký větší význam (asi to nebylo nikdy naznačováno, že by to význam mít mělo, nebo ano?), že je to prostě výsledek přestavby buněk, ve kterých je nějaká DNA. Z ní lze vytvořit x variací a to jsou ty tváře a těla. Možná to i souviselo s Doktorovou povahou, ne? Mladistvá povaha - mladší tvář.
alexis, 25.8.2014 18:09   reagovat
RTD by určitě přišel na něco smysluplného, ale bojím se, že Moffat z toho udělá nesmysl a seriál upraví tak, aby to sedělo.
Metal, 25.8.2014 14:54   reagovat
:-) No, docela by mě následně zajímalo slyšet originalní zdůvodnění a Moffatovo. Jak moc to Moffat změnil...
alexis, 25.8.2014 17:56   reagovat
No tak shlédnuto s titulky. Průměrná epizoda Doctora who, ale skvělá epizoda nového spin-off The Paternoster Gang.
alexis, 24.8.2014 19:33   reagovat
Epizoda perfektná ale trošku ma zamrzilo to že ja som sa ten dlhý čas 7 mesiacov alebo tak pripravol na to že to je nový doctor a tak že proste si to užijem a aj sa mi to darilo do tej doby než Matt zavolal.
Daniewatson, 24.8.2014 15:37   reagovat
Nemůže být Missi regenerace Rani?
Darlling, 24.8.2014 14:47   reagovat
Nemůže být Missi regenerace Rani?
Darlling, 24.8.2014 14:47   reagovat
A co takhle jakási zlá regenerace Romany(V novém DW dělají romanci z úplně všeho)? Nethersféra by mohl být N-Prostor.
JJ, 24.8.2014 18:37   reagovat
POTENCIÁLNÍ SPOILER


Romana se z E-Space vrátila... pokud bereš jako kanon i audiopříběhy a knihy - přímo tu knihu jsem nečetl, ale v jedné - vím i v které - se sedmý Doktor dostal do E-Space a Romanu z něj vytáhl :D a ona se pak stala prezidentkou Gallifrey


KONEC POTENCIÁLNÍHO SPOILERU
OndraH, 25.8.2014 12:11   reagovat
Tak ale stále by mohla byť Gatekeeper nie? Ako teória, že by to bola Romana alebo Rani sa mi najviac páčia. A veď nikto nehovorí, že musí byť nutne zápornou postavou, či áno?
Johny, 25.8.2014 19:21   reagovat
Tak vzhledem k tomu, jak skončili dva předposlední díly. Tak bych se nebal, že při hledaní ztracené Gallifrey, se objeví nějaký přeživší Time Lord.
Tak Romana byla na Gallifrey když shořela. Ale Rani měla vlastní TARDIS,nemá žádné skrupule takže mohla snáze uniknout. A navíc měla taky epizodu s T-REXem
Darlling, 25.8.2014 23:24   reagovat
Mně docela připomíná Madame Kovarian. Ale ta zemřela...
Jakzie, 24.8.2014 16:12   reagovat
Hmm... V úplně jiné realitě ;).

"I killed someone - Madam Kovarian, in cold blood..."
"In a aborted time-line, in a world, that NEVER WAS.."

potom sice Amy říká, že "si to pamatuje, takže se to stalo", ale já (i TARDIS wiki :D) jsem si to vyložil tak, že "ale udělala jsem to, i když se to nestalo".

Aspoň já to tak chápu :D
OndraH, 24.8.2014 22:52   reagovat
jakzie2.8u.cz/missy.png

Tak ona tam určitá podoba je, ale řekl bych že to ona nebude.
Jakzie, 25.8.2014 18:45   reagovat
Zajímavá teorie, ale: proč by potom o Doktorovi mluvila jako o "boyfriendovi", kde byla celou tu dobu (jestli nezůstala s ostatními na Gallifrey, tak už by se s Doktorem určitě dávno potkala), a proč by si najednou říkala Missi?
Tessuna, 24.8.2014 15:43   reagovat
Super díl.
Chtělo by to detektivní spin-off s Vastrou a Straxem ;-)
tentononc, 24.8.2014 14:24   reagovat
Je to velmi zajímavý díl. Doctor je zmatený a tak ho zatím nebudu hodnotit, ale vypadá velmi zajímavě.

Díl je to velmi emotivní, takže například scéna, kde uhoří dinosaurus mi nahnala slzy do očí a podobných scén bylo více. Díky Straxovi jsou zde ale i vtipné scény, jako například poslání novin Claře.

Nová znělka postrádá ten Doctorovský nádech, ale intro se mi jinak líbí. On vlastně celý díl je takový filmový a postrádá to Doctorovství.

Nová TARDIS vypadá zvenku docela nic moc, ale vevnitř je geniální.

A co má doprd*le být ta Missi(Slečinka) ? Vůbec se mí nelíbí.

Jinak epizoda to byla pěkná a hodnocení by bylo asi 7/10. Na další díl se těším, protože má skvělý trailer a i název.

,,You can't see me, can you. You look at me, and you can't see me. Have you any idea what that's like ?"
Metal, 24.8.2014 14:21   reagovat
Tak tohle byl výborný díl. Poslední dva speciály byly pro mě spíše zklamáním, tak jsem se toho docela obávala, ale Moffat překvapil. Na rozdíl od některých mi to nepřišlo vůbec zmatené, naopak na Moffata až překvapivě nepřekombinované :-D. Jenny, Vastra a Strax jsou jedny z mých nejoblíbenějších postav ze světa DW vůbec, ale v tomhle díle úplně nefungovali...hlavně Strax, to s těma novinama bylo opravdu už docela WTF. Ovšem vtipné momenty se zmateným Doktorem mě hodně pobavily. Clara mě v tomhle díle překvapila, vždycky mi jako postava přišla trochu plochá a tady se konečně projevila trochu více komplexně (i z negativní stránky, ale to je dobře). Doktor se mi líbil opravdu hodně. Přijde mi, že to bude úplně jiný člověk než všichni tři před ním. Temnější, méně emocionálnější, ale zároveň tak dětinsky roztomilý. Něčím mi trochu připomínal zestárlého Sheldona :-D. Capaldi je výborný herec, tak v něj vkládám docela naděje. V prvním díle se rozehrálo hodně věcí, tak uvidíme, jak bude všechno pokračovat.
Hanija, 24.8.2014 12:21   reagovat
Dost se mi zalíbil rozhovor Vastry s Clarou za závojem na začátku. Bylo to jako takový vzkaz dweekům, že je jedno, jestli Doktor vypadá starší, protože je to stále on a beztak je mu přes tisíc let. :)
Gustik5, 24.8.2014 11:58   reagovat
Všechny klady i zápory tady jsou už řečeny od jiných fanoušků. Petera jsem si hned oblíbil. Je a bude to skvělí doktor a to že asi nebude takové neviňátko jako předchozí doktoři tomu jen přidává. 9/10

Další epizoda je u mě velký adept na 10/10. Bez Vastry, Jenny a Straxe a s Daleky. To by mohla být opravdová pecka.
Carmack187, 24.8.2014 11:35   reagovat
Skvělej rozjezd! Capaldi jako Doktor mě dostal už když vylezl z TARDIS. Jsem ráda , že se pro Claru vrátil. Jsem ráda také za narážky na předchozí díly (The Girl in the Fireplace). Díl nebyl tak zamotaný, jako to u Moffata bývá a hudba mohla být lepší.Těším se na další díl.
Aguri, 24.8.2014 10:52   reagovat
Capaldiho Doctor je zkrátka famózní. Jeho výkon v Deep Breath mě naprosto nadchl, takže mi je vyjimečně jedno, že Straxův humor v tomto díle spíše nefunguje (asi protože dostal více prostoru než jindy) a madame Vestra se svojí manželkou mi jsou krajně nesympatické. Doctor všechny neduhy epizody jednoduše zastínil svým výkonem. Jeho pojetí je nové, neokoukané, osvěžující a mnohem lépe Doctorovi sluší. Za sebe doufám, že Capaldi jako Doctor vydrží ještě hodně dlouho.
Jesper, 24.8.2014 10:39   reagovat
Takže, stejně jako ostatní, bych taky rád zhodnotil včerejší epizodu.

Znělka:

Bomba! Opravdu, opravdu, opravdu skvělá jak vizuálně tak i zvukem.

Hodně se mi líbil koncept Billyho Hanshawa a tím, že ho použili mě velmi příjemně překvapili.

Nový Doktor:
Musím říct, že na Capaldiho jsem se obrovsky těšil ("strhnutí pásky" v The Time of the Doctor se mi velmi líbilo) a měl jsem ze začátku trošku obavy, protože mi přišlo, že lehce přehrává. Capaldi mě však brzy přesvědčil o opaku.

Nejvíce se mi líbila jeho odlišnost od svého předchůdce a přemýšlení o obličeji (velmi pěkně svázané i s Hodinovými roboty).

Ostatní postavy:

Reakce Clary mě až tolik nepřekvapila (na rozdíl od některých hodnotících na internetu), protože i když viděla všechny předchozí Doktory a mohla čekat, že se něco takového stane, nesmíme zapomínat, že Smith byl JEJÍ Doktor (stejně jako je někdy pro lidi sledující seriál těžké vyrovnat se s novým Doktorem a zvyknou si až časem, i když vědí, že Doktor regeneruje - a teď si představte, že by to pro Vás nebyl "jen" seriál, ale opravdická skutečnost). Vezměte si třeba když měl Doktor odpálit Moment. Taky říkala, že když o tom mluvil, nikdy na tom místě neviděla jeho. Zrovna ve speciálu, který spousta lidí zmiňuje jako důkaz nepřiměřenosti Clařiny reakce mi přijde, že ten vztah popisují velmi pěkně a naopak její chování v Deep Breath obhajuje.

Strax klasika - vtípky pro pobavení, nic světoborného, občas otravné, pro zasmání dobré.

Jenny mi v tomto díle přišla vyloženě otravná.

Vastra dala Claře pěknou přednášku.

Pěkný návrat Clockwork droidů.

Epizoda:

Dinosaur mohl dostat větší roli, jinak nemám žádnou výtku. Skvělý post-regenerační díl.

Verdikt: 8/10 bodů
Pokladvmoři, 24.8.2014 10:27   reagovat
A abych nezapomněl, Smith mi tam přišel celkem přirozený (ani trochu našroubovaný) a ta scéna byla opravdu dojemná a dodala dílu ještě více hloubky.
Pěkné :)
Pokladvmoři, 24.8.2014 10:29   reagovat
Ještě v rychlosti, jak si tu tak čtu:
Co proti té znělce všichni máte? :D
Pokladvmoři, 24.8.2014 10:43   reagovat
ta znělka je nová a úplně jiná, než všechny předešlé (renewed, u classiců nevím), proto jsme si na ni ještě nezvykli, a tak se nám nelíbí :) ale myslím, že si na to časem zvykneme :)
kanana, 25.8.2014 08:47   reagovat
To se mi na ní právě líbí :D. Jak jsem kdysi jednou řekl - pro mě je Doctor Who především seriál o změnách. Ale taky si myslím, že většině z Vás přiroste k srdci. U mě se to jen stalo rychleji :).
Pokladvmoři, 25.8.2014 19:28   reagovat
Stáhnul jsem video a titulky ( díky za ně ) ... konečně je to koukatelné ... BBC iPlayer dost bída, jak obraz tak i zvuk ... Titulková sekvence je prostě jiná, nezaujala, ale ani neurazila ... Strax prostě nejlepší ... Jenny a Vastra dost dobrý ... Clara dobrá ... Doktor tragédie, nevím proč tato regenerace probíhala jinak než ostatní a stále se mu nevrací paměť, skotská linka souvisí asi se současnou politikou, Capaldimu šel líp Caecilius v Pompejích nebo John Frobisher, který dal příkaz k zabití kapitána Jacka Harknesse a všech členů Torchwood 3, ale Doctor mu zatím moc nejde, uvidíme v dalších epizodách ... Dinosarus tam byl celkem zbytečný a proporciálně nezvládnutý, vysvětlení proč zapadá do příběhu nedostatečné ... Nahodilé přistání v Glasgow, sídle Torchwoodu 2, žeby spoiler ? ... Jsem zvědav na další epizody a na vývoj Doktora ... Opravdu doporučuji stáhnout video třeba z ulozto, obrazová kvalita mnohem lepší a je tomu mnohem líp rozumět.
Argil, 24.8.2014 04:37   reagovat
Pristátie v Glasgow bol odkaz na Capaldiho, ktorý sa tam narodil... :)
m..., 24.8.2014 11:30   reagovat
Proč poregenerační stav probíhá jinak než ostatní? Nezapomeň, že to je první Doctor z nového regeneračního cyklu ;)
Flippy, 24.8.2014 09:20   reagovat
Takže to znamená že Capaldi je první Doctor z 12-ti? Zatím jsem to nikde nehledal ale zajímalo by mně to.
Tunndr, 24.8.2014 16:34   reagovat
Prvý z trinástich :D
Cartergrace, 25.8.2014 20:19   reagovat
Podívej se na The name of the Doctor ;)
Flippy, 24.8.2014 17:53   reagovat
The Name of The Doctor jsem viděl a nezaregistroval jsem že by to tam někde bylo řečeno, takže jak to je?
Tunndr, 24.8.2014 18:22   reagovat
Jáj, tak Time of the Doctor, pardon za omyl, ale kdo si to má pamatovat když poslední 3 díly se jmenovaly The *něco* of the Doctor :D
Flippy, 24.8.2014 23:14   reagovat
Peter Capaldi je 12. Doktor, reálne sa ale jedná o 14. inkarnáciu Doktora, no zároveň by si ho mohol označiť ako prvého Doktora nového regeneračného cyklu (jeden cyklus tvorí 13. inkarnácii Doktora), ktorý dostal od Time Lordov v The Time of the Doctor. :D Hádam som ťa nedoplietol veľmi. :D
m..., 24.8.2014 19:00   reagovat
Díky! Přesně tohle jsem chtěl vědět. Takže, pokud se BBC nezblázní, můžeme očekávat dalších +- 42 sérii? :)
Tunndr, 24.8.2014 19:07   reagovat
Mě chvílí připadalo, jako by Doctor naznačoval, že toto je jeho poslední život.
Metal, 24.8.2014 16:50   reagovat
Sídlo Torchwoodu 2 byl Cardiff. =)
Carmack187, 24.8.2014 09:03   reagovat
V Cardiffu byl Torchwood 3 ;-)
Torchwood 2 býval v Glasgow ... a možná zas bude, viz. tenhle teaser:
www.youtube.com/watch?v…
Argil, 24.8.2014 17:20   reagovat
Ľudia, tak toto bolo geniálne. Capaldi bol skvelý od prvej sekundy, čo sa objavil na scéne!

Bolo to minimálne tak skvelé, ako som čakal. Mal som z toho proste pocit, že sa jedná o novú éru seriálu a to sa mi páči. Bola z toho jednoducho cítiť úplne iná atmosféra... Napriek tomu ma trošku zarazila Clara s jej reakciou. Samozrejme, mala právo byť šoknutá, ale na druhej strane, stretla dvoch Doktorov a ako sama povedala, tak trošku si pamätá aj ostatných z obdobia, keď skočila do Doktorovho časového tunela, takže by som od nej čakal, že sa zachová inak, ale to je vlastne jedno. S dvanástkou na ňu ešte len čakajú poriadne problémy, aspoň podľa popisu ďalších epizód.

Najlepšia scéna: Rozhodne scéna z reštaurácie, keď sa konečne opäť nájdu - to bolo proste geniálne!
m..., 24.8.2014 01:17   reagovat
Super. Dobrý. Skvělý. Fantastický! Líbilo se mi to, ale některé věci... ÁÁ!! Znělka. Ta se mi absolutně nelíbí. Hudba. ta je strašně jiná, než všechny předešlé ostatní z obnovených sérií. Vždy to bylo takové podobné.A po vizuální stránce se mi nelíbila také.
To HD mě strašně irituje. Teď je to moc počítačové a takové chladné. Nejvíce se mi to líbilo za Tennanta, bylo to tak akorát počítačové a ne děsně HD.

Jelikož mé znalosti angličtiny nejsou dokonalé (jsou na bodě mrazu), tak jsem jim moc nerozuměla. Moje chyba.

Ze začátku jsem měla smíšené pocity. Měla jsem strach, že se mi dvanáctka vůbec nezalíbí. Začátek epizody byl děsně zmatený i Doctor byl zmaten.
Poregenerační šok. Tak bych to nazvala.

Byly tam dvě divné scénky. Nějaké ''doing'' a to, že Strax hodil po Claře noviny a jebnul ji do hlavy. Asi pro zasmátí. Nepochopila jsem...

Poté se to tak nějak vyrovnalo a už to nebylo zmatené, Doctor se srovnal. Zjistil, že je Skot. :D


Zápletka byla skvělá a líbila se mi.

''Zabili'' záporáka, a poté nějaké kecy, že Doctor není Clary boyfriend, a odcestovali do roku 2014, kde jedenáctka zavolala Claře, že musí dvanáctce pomoct a takové kecy. Pro mě to byla strašně dojemná scénka.

Rozbrečela jsem se u ní. ;(

A šli na kafe.
Konec story. :D

Omlouvám se, že to je strašně do sebe namíchané.
Vaili, 23.8.2014 23:34   reagovat
Moje první reakce byla: jůůů, huuustý, dobrá znělka, úžasnej Capaldi a jeho přízvuk... teď to začínám v duchu rozebírat a nacházet slabý místa (Straxův humor... a chudák dinosaurus! Tajně jsem doufala, že tam bude nějaká spojitost s Invazí dinosaurů (se 3. Doktorem) a tak mi tohle přišlo trochu slabý - jenom pro efekt, aby to dobře vypadalo v traileru. Ale vpodstatě jsem nadšená a hrozně se těším na další díly:)
Tessuna, 23.8.2014 23:24   reagovat
celkový dojem- super! koknečně po tom šaškovi Smithovi trochu návrat do starých kolejí! akorát trochu není rozumět Capaldiho přízvuku, ale po chvilce si člověk zvykne a je to v pohodě, ale stejně zítra raději sčvachtám titulky.. hodně mě překvapila vizuální stránka při úvodní znělka a ta znělka trochu moc umělá, ale celkově hodně dobrý, jen mi poraďte, kde to můžu stáhnout in english free, prosím? ale Capaldi bude opravdu úžasnej. je zatím skvělej!
Ellis, 23.8.2014 22:54   reagovat
jasně!po šesté a sedmé serii konečně super příběh.herci výborní-mají totiž co hrát.tlesk,tlesk,tlesk.
tvor, 24.8.2014 11:10   reagovat
Dobre tak som asi jediný, koho Smith nedostal na tom konci, skôr som bol sklamaný, že Moffat sa rozhodol staviť na konci Capaldiho regeneračnej scény na istotu aby sa nejak zavďačil tumblr fanúšičkám. Síce to v podstate malo svoje opodstatnenie, aj tak mu to nežeriem. "Komediálne" trio sa snáď bude v Capaldiho ére objavovať asi tak často ako Brigadír v Bakerovej ére. Nič z toho mi neprišlo veľmi vtipné (až na pózovanie Jenny). Inak časť fajn, atmosferická, celkom pohlcujúca keď je na scéne Capaldi, ktorý si to v úlohe Doctora proste dáva (to ako nechal Claru tam, nepripomenulo to niekomu šiesteho Doctora?). A Clara skvelá, samozrejme, ako inak.
Johny, 23.8.2014 22:48   reagovat
Jediný určitě ne :) Měla jsem přesně opačný problém než Clara: už tři série jsem se pokoušela uvěřit, že je Matt Smith Doktor, ale nějak mi to nešlo, ne úplně. Teď mám pocit, že Doktor je zpátky.
Tessuna, 23.8.2014 23:42   reagovat
Kdo podle tebe vystihoval postava Doctora lépe než Matt Smith ? Můj oblíbenec je Patrick Troughton, ale Matt Smith je THE DOCTOR.
Metal, 24.8.2014 15:06   reagovat
Copak se dá říct, který z Doktorů je nejdoktorovatější? Všichni jsou Doktor! S Mattem Smithem mám trochu problém, připadá mi moc mladý - což je nesmysl, samozřejmě. Když je někomu dva tisíce let, je jedno, jestli vypadá na třicet nebo na padesát.
Tessuna, 24.8.2014 15:31   reagovat
V poslední době jsem sice zjistila, že proti Mattovi nic nemám, ale v nový sérii už nemá prostě co dělat. A Clara by se k novýmu Doktorovi přece jen tak neotočila zády, i kdyby jí to ten "její" neřekl.
Vi, 23.8.2014 23:08   reagovat
Capaldi rozhodně nezklamal a doufám, že si v seriálu pár řad pobude. :D
Titulky se mi náhodou líbily, na TARDIS si ale budu muset asi dlouho zvykat. Momentálně mám snad jedinou výhradu...doufám, že ty jednouduchý vtipy zůstanou jenom u Straxe. Jinak všechny odkazy na classic díly mi udělaly vážně radost a celkově mám z toho dobrej pocit a řekla bych, že tahle řada bude skvělá. :)
Ive, 23.8.2014 22:42   reagovat
Z tých odkazov na klasické série mi vadila len Vastra, keď povedala: ,,Here we go again." - sakra, to je Brigadírova veta predsa!
a Clara, s tým: ,,I don´t like it." - to mi prišlo až moc silené a tiež, prečo sa jej nepáči TARDIS, veď je pekná!
Johny, 23.8.2014 22:56   reagovat
Clara má víc momentů, kdy vlastně cituje Doctora (aniž by zažila, že to řekl). Je to asi tím, že je prostě impossible girl.
Ive, 23.8.2014 23:02   reagovat
Tak by mohla aj niečo vedieť o regenerácii predsa, nie? To ma celkom prekvapilo,že ich všetkých videla a zrazu je prekvapená. Ako sa vôbec dostala z toho víru?
Johny, 23.8.2014 23:05   reagovat
Nemýlím-li se, tak se pro ni natáh sám Doktor. A prostě si nic nepamatuje (nejspíš by pak musela bouchnout jako Donna, kdyby se jí měly do hlavy narvat všechny její životy)
Vi, 23.8.2014 23:12   reagovat
O regeneracích ví, jen do Doctora byla zamilovaná a najednou se z něj stal někdo úplně jinej. Řekla bych, že to musí bejt šok i když o tom víš.
Popravdě by mě taky docela zajímalo, jak přesně ji Doctor dostal ven, ale to se asi nikdy nedozvíme..
Ive, 23.8.2014 23:12   reagovat
Já to řeknu takhle, myslela bych si, že Clara bude mít lepší šanci než všichni ostatní se z regenarací Doctora vyrovnat. Nakonec je to ale tak, že jiní společníci (minimálně ti, co byli u zrození patého Doctora) to ustáli líp. Takže mě to taky trochu zarazilo. Ale to jak lidé reagují je natolik individuální a je v tom prostě tolik jednotlivostí, co to mohli ovlivnit, že se o to asi těžko lze přít. :)
belldandy, 29.8.2014 15:53   reagovat
S tím humorem souhlas, ten bych uvítala pouze ve stopovém množství :) Ale celkově se mi ta epizoda fakt líbila, takže tyhle malé "wtf momenty" přehlížím.
Myanmar93, 23.8.2014 22:46   reagovat
Mám otázku, to v promise lande s clockdroidom bola RIVER? Pretože doktora spomínala ako boyfrienda!
MCFreddie777, 23.8.2014 22:40   reagovat
Myslím, že je to jasné - Slečinka bude Tardis...
Minky, 24.8.2014 19:49   reagovat
Zajímavá teorie.
Metal, 25.8.2014 14:48   reagovat
Jak zacvakala těma zubama! V díle Doktorova žena převtělená Tardis kousala a zdůvodnila to, že je to zábavnější způsob líbání. Ráj by se mohl nacházet uvnitř v jádru Tardis, které vlastně nemusí být ve skutečnosti uvnitř...
Minky, 25.8.2014 20:31   reagovat
Tak River se ještě musí s Doctorem setkat když říkala v knihovně že ho zná jako starého ne?
Flippy, 23.8.2014 23:54   reagovat
To mi tam právě smrdělo s tou zemí zaslíbenou A.K.A The Heaven..Myslím, že se k tomu ještě v sérii vratí..Tipuju to na nějakého BadAss který loudí informace o doktorovi a tak oživil toho drona..
SneakyBadAss, 23.8.2014 22:44   reagovat
A nebyla to náhodou... jak se jmenovala... Tasha Lem? Vlastně tam nikde nebylo řečeno, co se s ní stalo na konci vánočního dílu...
Tessuna, 23.8.2014 22:54   reagovat
No, celá ta krajina v tom ráji mi silně připomínala tu epizodu, jak Amy uvízla ve dvou prodech. Ale vzhledem k tomu, že bylo ještě navíc nadhozeno to, že Clara kdysi dostala odkohosi číslo přímo na Doctora, tak čekám, že se to během série vysvětlí.
Vi, 23.8.2014 22:43   reagovat
Jo, s tou krajinou souhlasím, hned jsem si vybavila tu, ve které Amy zestárla.. a chování Missy mi v něčem připomnělo TARDIS, když byla v lidské podobě, z toho bych usoudila,že ten "ráj" mohlo být nitro TARDIS.. upřímně ale doufám, že to tak jednoduché nebude :-)
ajinka, 26.8.2014 13:33   reagovat
mě taktéž stejná kurisa zahrady
vojza, 24.8.2014 16:27   reagovat
Přesně, ta krajina mi taky hrozně připomínala ten díl s Amy!
Kay, 23.8.2014 23:01   reagovat
Já jsem nad očekávání spokojena. Speciál i Výroční díl mě docela zklamaly, tak jsem byla vůči osmé řadě obezřetná. Ale Capaldi je prostě skvělý, je mi sympatičtější než Smith a myslím, že brzy v mém žebříčku oblíbenosti minimálně dožene Tennanta. Změna znělky mě neštve :)
Myanmar93, 23.8.2014 22:39   reagovat
Jak už tu někdo psal. Konečně Doktor který není žádný zamilovaný profesor, nýbrž starý zmatený muž, který potřebuje pomoct. Apropo tohle bude asi série, kde se budu muset kukat z anglickýma titulkama..Viděl jsem bambilion filmů z britským, skotským i Irským dokonce i welšským přízvukem, ale tohle byla jiná liga..Capaldimu jsem do poloviny rozuměl tak každé desaté slovo. Potom se to zlepšilo, jak zjísil že je Skot :D
SneakyBadAss, 23.8.2014 22:38   reagovat
Tak to bylo skutečně parádní!
Jsem z toho tak úžasně naladěná, že mi i ta nová znělka přijde absolutně úžasná.
Capaldi- Oh můj bože! Ty jeho psycho pohledy, až mě z toho mrazilo.
Clara skvělá, hlavně ta část s tím jak musela zadržovat dech, téměř jsem se o ni začala bát.
A samozřejmě Vatra a Jenny. Lepší pár by člověk těžko hledal. Mám chuť si nechat od Straxe taky naservírovat čaj.
Díky Stevene Moffate!
Key, 23.8.2014 22:32   reagovat
Vyzerá to naozaj dobre!
Síce som mal taký mizerný stream, že som nerozumel skoro ani slovo, ale o to viac sa teším na rip s titulkami...
Vil, 23.8.2014 22:30   reagovat
Měl ses dívat na BBC iPlayer
Narre, 23.8.2014 22:31   reagovat
Epizoda super. A pokud jde o úvodní znělku, tak hudba se mi líbí, ale obraz už moc ne. Konečné titulky se mi snad líbily víc, než úvod (vizuálně). Každopádně Capaldi se mi jako Doktor velmi zamlouvá, rozhodně víc než Smith.
Narre, 23.8.2014 22:28   reagovat
Pózující Jenny a Clara řvoucí na Vastru byly boží (ještě si to dám zítra s titulkami, abych se ujistila, co to vlastně řvala). A Capaldi je skvělej :)
Vi, 23.8.2014 22:25   reagovat
Já sem jenom valil oči jak mluvila rychle.. :D
j_kolibik, 23.8.2014 22:32   reagovat
plně souhlasím.. jenom nevím, kde to stáhnout :I
*E*L*, 23.8.2014 22:31   reagovat
jo, taky by mě moc zajímalo, co to na ni řvala :DD
OndraH, 23.8.2014 22:27   reagovat
Úprimne som nemala veľké nádeje v 12. Doctora. Prišiel mi taký... iný. Videla som v ňom všetko iné len nie Doctora, ale teraz... omg. Myslím že toto je presne čo seriál potreboval. Doctor ako NOT A BOYFRIEND. Snáď to Moffat nepokazí (verím že nie).
Lilampus, 23.8.2014 22:24   reagovat
přesně, a konečně budeme mít Claru se vším potenciálem. Ne tu, co se pořád tak blahosklonně a napůl zamilovaně dívá, ale tu, co klidně Doctorovi vynadá, že smrdí :)
Vi, 23.8.2014 22:29   reagovat
Ešte jedna myšlienka mi prešla hlavou. Tá žena na konci ked hovorila že je v nebi... neviem nebola to náhodou River? Možno je to blbosť ale len tak zo zvedavosti.
Lilampus, 23.8.2014 22:39   reagovat
Myslím si, že to bude nějaká záporná River nebo nějaká víc záporná Tasha Lem. Každopádně se mi ta postava nelíbí a až moc mi připomíná River.
Metal, 24.8.2014 14:32   reagovat
Ne, to nemohla být River. Vždyť přece už nemá žádné regenerace a navíc je zavřená v knihovně.
Kay, 23.8.2014 22:45   reagovat
River to klidně bejt mohla..Moffat to dokáže vymyslet tak, aby to nakonec smysl dávalo. Jinak k jejím regeneracím: Nemůžeme vědět, kdy v její časový linii se to stalo, takže klidně se z knihovny nějak mohla dostat a získat regenerace. Možností by bylo dost, třeba se nás Steven ale jen snaží zmást.. :D
Ive, 23.8.2014 22:55   reagovat
Já myslím, že River by řekla spíš "my husband". To by bylo jasné, že je to ona. A v předchozích sériích byl hodně dáván důraz na to, že je Doktorova manželka. Navíc na mě osobně ta ženská v promise land působila dost děsivě, spíš bych řekla, že to bude záporná postava. Na druhou stranu si myslím, že postava River má ještě potenciál přinést do show něco nového, takže by mi její návrat vůbec nevadil. Hlavně mě zajímá, jak by fungovala s novým Doktorem. Tenhle Doktor vypadá, že nebude zrovna romantický typ, ale s River si ho dokážu představit.
Hanija, 24.8.2014 01:16   reagovat
Ona tam spomenula Doctora ako svojho "boyfriend" + v The name of the Doctor sa to s ňou skončilo otvorene.
Lilampus, 23.8.2014 22:50   reagovat
No... tak mohla být to být River v tom případě... ale... Kde by vzala tu jinou podobu?
Kay, 23.8.2014 22:57   reagovat
Who knows.. :D Třeba je taky dostane od Time Lordů. Což by bylo podle mě dost jednoduchý a opakující se řešení, takže asi ne, ale možnost to je..
Ive, 23.8.2014 23:06   reagovat
Každopádně se ta údajná River objeví i v dalších dílech... (Nebo díle)
SPOILER FOTKA
www.edna.cz/runtime/cache…

Kay, 23.8.2014 23:14   reagovat
Taky by to mohla bejt TARDIS.. jak jsem se dívala znovu bez záseků, sedělo by to. Ale radši dost konspiračních teorií. :D
Ive, 24.8.2014 22:55   reagovat
jmenuje se Missy (nebo si tak aspoň říká), a bude ve finále ;) je to oficiální info of BBC, takže žádný spoiler
alyrin, 24.8.2014 00:07   reagovat
Teorie: z Tashy Lem, která je něco jako papežka, udělali dalekové... něco, a po vánočním díle se s ní stalo kdovíco... zkrátka mě napadlo: Křemíkové nebe!
(přiznávám, je to trochu nesouvislá teorie)
Tessuna, 23.8.2014 23:47   reagovat
To ich flirtovanie bolo dosť zábavné a aspoň seriál získal náboj po zlom začiatku 7. série, ale uznávam, že toto bude zaujímavé
Johny, 23.8.2014 22:38   reagovat
Jak může být pán času Skot?
Dast, 24.8.2014 06:00   reagovat
Jak může být pán času Skot?
Dast, 24.8.2014 06:00   reagovat
Tak jako devitka mel taky seversky prizvuk... proste neni skot jako skot, no ne :DDD?
OndraH, 24.8.2014 08:32   reagovat
Spousta planet má Skotsko... :)
Pokladvmoři, 24.8.2014 10:36   reagovat
Give that man a slice of ukraine.
Metal, 24.8.2014 14:31   reagovat
úvodní znělka mě trošku zklamala to jo... Narážka na jeho dlouhou šálu byla naprosto boží! :))) Matt mě rozbrečel. Ale Capaldiho jsem si zamilovala asi v polovině! :)
Eveni, 23.8.2014 22:23   reagovat
upřímně, nevím co říct... pořád mám tak nějak zatměno v mozku z nové epizody! :)
Eveni, 23.8.2014 22:24   reagovat
trochu mě štve že jsem nestihl začátek...
epizoda se mi moc líbila, Moffat nezklamal :D... a to jsem se původně ani na ten díl nechtěl dívat přes přímý přenos v angličtině, protože jsem si říkal, že si radši počkám na titulky, než abych nerozuměl ničemu a tím že bych viděl co se stane si to zkazil... a nakonec jsem překvapil sám sebe :D... ale myslel jsem, že ten dinosaurus tam sehraje větší roli. Cameo od Smitha potěšilo :)... Clara skvělá jako vždy a moc jí to slušelo - i v moderním oblečení, i v těch viktoriánských šatech... připomněl jsem jsi "The Snowmen" :)

jo, taky jsem zmaten, ale v mém případě to bude spíš něčím jiným :D
OndraH, 23.8.2014 22:22   reagovat
na bbc iPlay se to dalo soupnout zpět pokud si nestihl zacatek :)
Eveni, 23.8.2014 22:26   reagovat
BBC iPlayer? OK, takže příště koukám s BBC iPlayer... akorát mě to píše že to jde jen v UK, jde to nějak přenastavit očekávám, jinak bych takovou radu nedostal :D akorát nevím jak O:)
OndraH, 23.8.2014 22:29   reagovat
Jednoduše. V Chromu (jinde to nejde) si nainstaluj ZenMate, přihlas se pod svým emailem, nastav Londýn, a ve správci doplňků povol anonymní užnevímco, a bude si to myslet, že jsi v Londýně - Přehraje se to
Narre, 23.8.2014 22:34   reagovat
Tím přihlas se nemyslím na Googlu, ale v tom doplňku ZenMate.
Narre, 23.8.2014 22:37   reagovat
díky, už mě to jde ;)
OndraH, 23.8.2014 22:44   reagovat
Na streamu v chatu psali něco o UK proxy
Flippy, 23.8.2014 22:31   reagovat
Stačí si stiahnuť Hola! rožšírenie do prehliadača. nastavuje UK VPN :)
MCFreddie777, 23.8.2014 22:39   reagovat
Hola, hodně zlobila, asi moc lidí nebo nevím. Trošku složitější, ale zaručené řešení je najít si nějakou UK proxy, kterou nevyužívá tolik lidí a pak jí hodit třeba do FoxyProxy nebo něčeho podobného a nastavit filtr na '*.bbc.co.uk', ať se přes to netahá i všechno ostatní.

Taky super je MediaHint, ale ten teď zpoplatnili, stojí asi 800kč na rok, ale zase vždy funguje.
ThatIsGeek, 23.8.2014 23:10   reagovat
Capaldi je podle mě skvělý a narozdíl od většiny tady se mi znělka i intro líbí... jsem divný, já vím :D
OndraH, 23.8.2014 22:23   reagovat
Capaldi je podle mě skvělý a narozdíl od většiny tady se mi znělka i intro líbí... jsem divný, já vím :D
OndraH, 23.8.2014 22:23   reagovat
3 vyhrady k jinak vcelku dobre epizode
#1: novy uvod plny kolecek a zamotanych hodin, wtf?
#2: animacke "doing" pri uspavani doktora (na tohle bych asi musel byt v nalade)
#3: disko svetla v tardis pri cestovani?!

Sry, vzdycky mi v hlave uviznou jen ty spatne veci :/
insider, 23.8.2014 22:21   reagovat
2) Ano, to bylo to nejhorší a nejtrapnější v tom díle.

3) Nová TARDIS je geniální.
Metal, 24.8.2014 14:25   reagovat
Sice jsem obvykle proti všem novotám, ale znělka se mi líbila, i když nejoblíbenjší zůstává "akční" znělka 4. řady (obnovené). Co se Tardis týče, ta zelená se mi nikdy moc nelíbíla.
alexis, 23.8.2014 22:23   reagovat
Mě, co se obnovených sérií týče, se nejvíc líbila znělka z první série a z classic serií se mi líbí také ta první, ta je prostě nejlepší.
Metal, 24.8.2014 14:24   reagovat
Mně se naopak tyhle jednoduché vtípky líbily, protože v podání Straxe je to prostě super.
Jinak Peter mě teda absolutně překvapil (v tom příjemném směru) a dost se těším na příští sobotu. :)
Veruli, 23.8.2014 22:20   reagovat
Díl paráda. jen mě mrzí překopaná znělka a úvod vůbec. :(
Andy, 23.8.2014 22:19   reagovat
Tak díl jako takový si bez titulků neodvažuju hodnotit (on text někdy vyzní trochu jinak, než jak ho člověk pochopil, ehm), ale Capaldi se mi velmi, velmi líbí.
Smithovo dávno vyzrazené cameo bylo celkem snesitelné a překvapivě dojemné.
A mimochodem, kdy budou titulky? Nepsalo se něco o uniklé epizodě, díky které by mohli být superrychlé?
alexis, 23.8.2014 22:19   reagovat
I první polovina se zmateným Doktorem i následné vyvození děje a nahození dalšího příběhu byly na jedničku. Nejvíc se mi ale líbily Doktorovy narážky na to, proč má tu tvář a potom následný rozhovor s robotem, bomba prostě!
Qasew, 23.8.2014 22:19   reagovat
Tak já musím říct, že jsem teda dost zmatená :D Ano, vrátili se mí nejoblíbenější mimozemšťané, ano, Peter Capaldi předčil má očekávání, nicméně ... na Stevena už asi prostě nemám :D Já nemůžu ani ... copak mu už úplně přeskočilo? Tohle bylo místy spíš jako horor a moc jsem nepochopila ten humor typu ,,Strax novinama složí Claru'' nebo ,,Strax spadne a bude to hrozně vtipný'' ... No, asi holt potřebuju víc času to vstřebat ...
Julka, 23.8.2014 22:17   reagovat
Strax tam byl jako komediální vsuvka. A upřímně, ty humorné vložky byly třeba, Moffat to zase nechtěl udělat na rozjezd až moc temné. Noviny i pád možná působí lacině, ale v ten okamžik se většina lidí prostě zasměje, nikdo to pak moc nezkoumá, je to pro odlehčení.
Jackolo, 26.8.2014 11:23   reagovat
so amazing......
assassinwho, 23.8.2014 22:14   reagovat
První pocity no abych řekl jsou dost smíšené, v první části nic moc, ale konec řek bych dobrej. A uplný konec s lehkou nostaligíí bodnul. Celou dobu jsem byl zmatenej stejně jako Doktor. :D
Zachy, 23.8.2014 22:14   reagovat
Viděl jsem dobře? V příští epizodě budou Dalekové vypadat tak jak si je pamatujeme do roku 2010? Nebo se pletu?
onik, 23.8.2014 22:12   reagovat
Proboha! Jenom to ne! :D
Gustik5, 24.8.2014 01:23   reagovat
Proč ne, do roku 2010, se podobali víc z classica a byli podle mě o něco hezčí.
onik, 24.8.2014 08:03   reagovat
Ano, já si to špatně přečetl a myslel jsem že tam bylo od roku 2010... :)
Gustik5, 24.8.2014 11:59   reagovat
By to boží díl. :D
who, 23.8.2014 22:12   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme