Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

12. Doktor odhalen!

ilustrační obrázek

Před malým okamžikem bylo v živém vysílání pořadu: Doctor Who Live: The Next Doctor odhaleno jméno toho, v koho se promění Matt Smith ve vánočním speciálu, a kdo bude již navždy znám jako 12. Doktor… A tou osobou se stává…

EDIT: Přidáno video s 12. Doktorem

Po dlouhém zdržování od lidí, co s Doktorem nemají nic společného i po zdržování od lidí co s Doktorem mají co společného, 

konečně víme kdo je nový Doktor…
 


A tohle už by se v novince ukázat nemělo… takže dvanáctým Doctorem se stává favorit posledních pár dnů Peter Capaldi! Mohli jsme ho vidět už v epizodě Fires of Pompeii… co na něj říkáte? Podle mě udělali skvělou volbu! 


4.8.2013 20:40   Různé, Casting   Blackthunder

326 komentářů

Každá planeta má sever... :) Konečně zase někdo s pravým skotským přízvukem a zároveň i správným věkem. Už jsem se bála, že se z rodinného seriálu stane seriál pro teenagery a zatím tuším návrat ke starým dobrým sériím vysílaným před lety. Díky za správný výběr!!!
kjama, 5.10.2013 22:30   reagovat
A všimli jste si, že Capaldi bude nejstarší herec Doctora ?
Metal, 5.10.2013 19:20   reagovat
Tohle mě rozsekalo :D :D.
www.youtube.com/watch?v…

Run you clever boy. Oh Fuck off.
Metal, 28.9.2013 16:23   reagovat
O té roli se dozvěděl v praze hustý co
Assault_NukeCZ, 30.8.2013 18:01   reagovat
Pro mne není zklamáním žádný Doctor a není tomu ani teď. Naopak, Capaldiho mám ráda už nějaký pátek je to vynikající herec, který se ničeho nebojí. Ačkoliv jsem smutná, že Matt odchází, jsem zvědavá jakým směrem se seriál posune :) A ten skotský přízvuk... :D
Mary, 12.8.2013 15:21   reagovat
No necháme se podat :-) Nevím jaký je herec, neznám.. třeba překvapí ;-) Akorát tedy mi ted dochází že si s Clarou nezačne, když je tak o 30let starší :)) Pokud tedy v anglii nejsou moderní :D Kurňa at to natáčení urychlí a už nám to pustí :D
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 10.8.2013 11:36   reagovat
jojo.. mezi Clarou a Doctorem to bylo zajimavé, teď je tomu asi konec, navíc Clařín příběh je rozpleten, sem moc zvědavej jak si povede, mám ji rád, ale momentálně si myslím, že to ted bude slabší :(
Xegiie, 11.8.2013 22:43   reagovat
Jako popravdě řečeno se nic kolem Cláry celou serii neřešilo ani nevyřešilo.
Jen dokola opakoval na konci episody, že je nemožná holka :D
Myslím, že se prostě nic nezmění tím že víme proč je nemožná.
Sequentus, 13.8.2013 21:44   reagovat
V tomhle už mě Moffat taky štve. Projednou by zase mohl udělat společnici/společníka, který nebude nemožný, nebude na něj čekat od dětství, nebude to někdo, koho potkává opačně atd. atd. Prostě obyčejný člověk, normálně ho potkat a normálně s ním trávit čas - jako byly Rose, Martha nebo Donna. Ty Moffatovy zapletené osudy společnic s Doktorovým životem už mě začínají omrzet.
Kolikokoli, 14.8.2013 08:21   reagovat
no nevim, podle me to vychytal akorat, nerikal to 10x ale maximalne 1 za dil a to jen v nekterych tipnul bych tak v 5.. bezcilne cestovani bez zapletky je az az v classic, tahle zahadna linka je navic a me se libi, btw u Rose, Bad Wold rika hello:D
Xegiie, 16.8.2013 23:08   reagovat
Ehm Donna taky byla zapletaná s Doctorovým životem... "DoctorDonna" "Celou dobu nás to přitahovalo k sobě..."
Blackthunder, 14.8.2013 11:41   reagovat
To jo, ale nebylo to tak nápadné, neopakovali 10x v jednom díle, jak je nemožná dívka atd. Prostě někoho normálního normálně potkat, normálně s ním cestovat a normálně ho ztratit. Žádná časová škalulata wibbly wobbly. Tím neříkám, že se se mi nelíbí, co Moffat udělal s River nebo s Clarou, to ne. Už toho jen bylo moc. Ať Clara zůstane a přiberou zase nějakého obyč společníka typu Mickey nebo Jack.
Kolikokoli, 15.8.2013 01:55   reagovat
Tak Jack taky úplně obyčejný - Tvář z Boe.
Qel, 15.8.2013 12:14   reagovat
Ale na začátku to byl celkem obyčejný potulný časový agent - nesmrtelný se stal až po zážitcích s Doktorem.
alexis, 16.8.2013 23:52   reagovat
chybí mi tam nebyl
Qel, 15.8.2013 21:48   reagovat
No, Peter mi přijde dost nesympatický. Nejdřív jsem si říkala, proč mi sakra přijde jako typický záporák a pak jsem si ho googlila a došlo mi to - role v Torchwoodu. Osobně si myslím, že to nebyl nejlepší výběr, ale vzhledem k tomu, že je to zapálený whovian a Matt ho bere jako dobrou volbu, tak prostě jen budu čekat, co předvede.
Miki Parker, 8.8.2013 23:07   reagovat
Jak řiká Black, pusť si Thick Of It a nebo, pokud to nedáš bez českých titulků, tak alespon film, In The Loop. To, jakou kadencí mluví, jsem si okamžitě zamilovala :D Popř pak seriál Fortysomething, ale pozor, tam dokazuje, že umí hrát i totálně pošahaný úchyláky :D
Kae, 9.8.2013 08:37   reagovat
Zkus Thick of It (Je to soda) tam sice taky nemá úplně pozitivní roli, ale ukáže jakej borec to je :) A že zvládne slovní kadenci rychlosti kulometu jako předchozí dva Doktoři :)
Blackthunder, 8.8.2013 23:14   reagovat
Fakt se smíchy plácám do kolen. Každý příspěvek, který Capaldiho odsoudí dopředu, je vlastě absolutně irelavantní a trapný, páč ten člověk tu roli nehrál ani jednu sekudnu, není možné soudit. Věk na roli Doctora má naprosto ideální a přesnej. Mladíci jako Tennant nebo Smith jsou pro tuhle roli vyjímkou. Že hlavní roli v seriálu dostal někdo, kdo v něm už hrál taky není novinka. Já osobně to taky nemám rád, ale jestli na to má, tak ať do toho jde. A naposled: Doctor je seriál o změně, Smith skončil, bylo to s ním super. Jeho příběh byl napínavý, plný zvratů a v prosinci skončí. Bude nový příběh, je to u tohohle seriálu 50ti lettá tradice, tak nefňukejte furt!
Elektronicky.Otisk, 8.8.2013 21:50   reagovat
BTW. Nehrál náhodou tento herec ve Stargate nějakého Antika v Atlantis nebo Tokru v SG-1? Přijde mi povědomý i jinak než z Doctora Who.
Terkams, 7.8.2013 23:54   reagovat
Pro mě je nejlepší 11. Doctor
Petr Duppal, 7.8.2013 16:20   reagovat
Pro mne taky.Nejvíc cool doktor v celem čase i prostoru.
danielwatson, 10.8.2013 16:36   reagovat
Jsi můj člověk. :) Ty jeho motýlky a fezy a stetsony... :')
Catherine Smith, 7.8.2013 16:50   reagovat
A víte, že 12. Doktor je i v klipu The Best of David Tennant? O.o
Julka, 6.8.2013 21:47   reagovat
myslím že se bude k river hodit....páni to bude změna...:D
karolina, 6.8.2013 12:39   reagovat
Já teda osobně doufám, že River se už neobjeví:D
Její příběh skončil a působí tam divně :D:D:D
Sequentus, 6.8.2013 16:15   reagovat
no oni její příběh dost podělali. V knihovně to vypadalo slibně a přišli jiný scénáristé a totálně to zkopali :)
Tomík Chlebíčkovej Pilík, 10.8.2013 11:34   reagovat
Jakožto herec se mi absolutně vůbec nelíbí. Mám takový pocit, že jsem ho viděla v nějaké nepřijemné roli. Nicméně, myslím, že to bude jako s Ecclestonem. Více na psycho úrovni. Přeci jen, u Tennanta a Smithe to bylo u companions takové, no, příliš jako by to byl normální sexy chlap (s výjimkou Donny, ten její šok-detox...). Po tomhle by jela možná tak ta Donna. O to víc si myslím si ho budou companions vážit. Clara bude asi zdrcená, pokud se toho dožije, nicméně... Doktor je něco tak jedinečného, že i když se to takhle vzhledově zmrví, tak to opustit nemůžeš! :D

Nějak mi chybí éra Russella Daviese. Připadalo mi to... Dívat se na to je prostě jiné. Neříkám, že éra 11th je špatná, to ne, ale je jiná. Daviesova měla taky něco do sebe, něco strašně apokalyptického, z čeho se nám ježili chlupy na zátylku, nicméně jsme věděli, že aspoň jeden z nich přežije...

BTW...
R.I.P. Amy and Rory (damn, skončili ještě hůř než Rose, a to byli pár!) Sakra, ti vážně měli skončit líp...
Elion, 6.8.2013 10:56   reagovat
Tak prožili celej život jeden vedle druhýho.. to mi zase tak příšerný nepřijde :D
Elektronicky.Otisk, 8.8.2013 21:41   reagovat
Nerozumím těm, co tvrdí, že tohle nemůže být Doktor, že je moc starý, že si ho nedovedou jako Doktora představit (jejich problém, tvůrci to evidentně dokážou), že to bude nutně pohroma (může být, ale to teď nelze tvrdit). Na Doktorovi je úžasná ta rozmanitost. Do teď jsme měli 11 Doktorů a každý byl jiný a přesto v jistých aspektech stejný. Myslím, že kdyby byl Doktor pořád stejný, tak by se seriál již dávno omrzel. Regenerace Doktora do další podoby je to, bez čeho by to nemohlo fungovat. Nářek nad jeho stářím je absurdní, viz. první Doktor. Starší Doktor umožňuje např. naprosto odlišný vztah ke společníkům, než který byl např. u 10. či zase v jiné podobě u 11..
Velehal, 6.8.2013 10:10   reagovat
Kdybych do doctora who nebyl tak zažraný, tak bych mu za tento úkon nejraději zamával (tento herec se na tuto roly nehodí, doctorovo součástí je být humorný a Capaldi-ve svých rolích působil spíše noc vážně,nudně a chvilkama i děsivě...ve světě fb bych to popsal takto DISLIKE!!!)
Vládce, 5.8.2013 19:33   reagovat
Na to jak seš zažraný tak seš úplně mimo mísu, to, že poslední tři Doktoři byli humorní neznamená, že od teď je Doctor Who komediální seriál. Nehledě na to, že Smith byl spíš šašek, než Doctor...a když to vezmu od začátku, první doktor taky nebyl komediant, byl to zcela vážný starší pán, který měl naprosto vypatlanou vnučku, kterou byl nejradši vzala krumpáčem po hlavě...ale to sem zrovna nepatří :D

Prostě, změna charakteru k Doktorovi patří, regenerace neznamenám že jen vymění herce a jinak vše bude při starém...
Kae, 6.8.2013 09:01   reagovat
výborně,konečně normální názor
tvor, 6.8.2013 17:32   reagovat
výborně,konečně normální názor
tvor, 6.8.2013 17:32   reagovat
výborně,konečně normální názor
tvor, 6.8.2013 17:32   reagovat
Nechci remcat, ale očividně nejsi zase až tak zažraný, když si stěžuješ na změnu Doktorova charakteru...
Jan Jašek, 5.8.2013 21:48   reagovat
A není to právě o tom? Každý nový Doktor má vzbudit kontroverzi, bezvlasý Eccleston, ubrečený Tennant, dětinský hipster Smith, na všechny nové doktory se zpočátku pohlíželo jako na špatné a nakonec byli ÚŽASNÍ. S kritikou by jsme měli počkat až jak se vyvrbí jeho Doktor.
Wyrm, 5.8.2013 21:17   reagovat
Můj ty bože, nechtěla jsem se původně vyjadřovat, ale nemůžu jinak. LIDI, VZPAMATUJTE SE!
Mít deprese z toho, že Smith odchází? Tvrdit, že jeho herectví je nepřekonatelné? Takové kecy!
Sleduju Doctora napříč časem a prostorem, sériemi i herci a musím říct, že někdy mi byl některý představitel sympatičtější než druhý, ale co mi doopravdy vždy pohne žlučí, jsou uvřeštěné fanynky jednoho z mladičkých herců, které bez svého miláčka nedokážou žít. Tohle není žádná Gossip girl nebo Upíří deníky. Doctor je proboha s prominutím starý dědek,který zažívá dobrodružství na svých cestách. Je to nerudný mimozemšťan, který zažil víc, než flirtování se svými společnicemi. Není to objekt vaší sexuální touhy.
Smith mi upřímně k srdci nikdy nepřirostl a jeho Doctora jsem příliš nerespektovala, ale za to spíš můžou Moffatovy špatné epizody. Třeba celá šestá řada je totální blábol (bez prominutí) a to, jak odkopl Pondovi taky. Jeho epizody plné epiky, triků a rozmáchlosti mě s prominutím s*rou a chybí mi víc epizod jako Blink, Empty Child apod. Žádná bomba šou, ale kvalitní příběh s napětím a humorem.
Takže Smithovi ráda zamávám, protože jeho Doctor si už sáhl na své vrcholy i dno a upřímně mu přeju, aby se mu dařilo v jiných rolích.
A teď si od 12. slibuju konečně zase serióznější postavu, nové nápady a příběhy, nový dech. A hrozně moc Doctorovi přeju, aby měl stále moc fanoušků, kteří ho mají rádi. Pro ty příběhy, pro tu atmosféru, pro ten náboj. Ne pro jednu hezkou tvářičku. (Navíc Smith zrovna není hezounek, je něco jako brambora bez obočí.)
Karkulka, 5.8.2013 16:55   reagovat
Máš pravdu, sama z nového Doktora moc nadšená nejsem, ale dávám mu šanci a docela se i těším. Jen mě zaujalo, že kritizuješ Moffata, a pak dáš za příklad jeho epizody, tak nevím, jak jsi to myslela...
emawoodson, 9.8.2013 16:04   reagovat
karkulko,výborný názor-nedám tě vlkovi
tvor, 6.8.2013 17:37   reagovat
po přechodu?
Xegiie, 6.8.2013 00:09   reagovat
Po přechodu z puberty na rozdíl od jiných. :) To, že se nad Smithem nerozplývám neznamená, že ho urážím. To, že jsem jen rýpla do jeho vzhledu netypického sex idola neznamená, že jsem nějaká frigidní zapšklá ženská. A nijak jsem ho tím nemínila urazit. Pokud je to však tak hrozné, napíšu mu omluvný dopis. Ale to, jak se hlasitě lidi ozýváte na téma: Smith odchází, budu v depresi plakat, protože nový Doktor není sexy, to je projev puberty.
Karkulka, 6.8.2013 16:27   reagovat
já nic takového nepsal, puberta je dávno za mnou a ani nejsem nadržená holka, nebo gay.
Ale to jiskření mezi Smithem a Clarou bylo něco extra, to samé Rose a David, něco co me bavilo a těšil jsem se i na to.
To s tímhle doctorem nejspíš skončí:D
Neříkám, že starší doctoři byli nebo budou špatní.
Xegiie, 7.8.2013 12:40   reagovat
Možná mu dohodí novou společnici. Což by mě mrzelo vůči Claře, mám ji ráda.
Ale co, necháme se překvapit. ;)
Karkulka, 7.8.2013 17:04   reagovat
Já Claru nemám vůbec rád. Nejhorší společnice.
Metal, 7.8.2013 18:39   reagovat
Nejhorší společnice? Jsi začal koukat až s ní?
V čem má být nejhorší? V tom, že Doktora opravdu poslouchá a neposírá všechno, aby to pak musel Doktor zachraňovat? No jo čistá hrůza!
Blackthunder, 7.8.2013 20:29   reagovat
Mimo jiné i proto. Všichni společníci, které jsem viděl mi přišli sympatičtější. Seznámit se s holkou a zjistit, že je to Dalek zkrátka není ono. Všechny ty identity a podobné věci ... Mě se prostě nelíbí. Jediný kdo se s ní může měřit je Susan, ale ta je alespoň vnučka Doctora.
Metal, 7.8.2013 23:39   reagovat
no podle toho, jak si řek "zjistit, že je dalek" jen ukazuje jak to sleduješ.
Ona nebyla jen dálek, ale jestlis koukal na poslední díl, tak byla "roztříštěna" na 1000 kopíí po doctorově linii.
Vlastně to byla obyčejná holka, ale pak se to zamotalo:D Rozhodně nebyla dalek.
Já ji řadím na jednu z nejlepších.. určitě nejvtipnější a jak mluví strašně rychle je taky paráda, ale mám ji asi na stejné úrovni jako Rose, ta sice nebyla tak zajimavá, ale zas byla jiná:)
Xegiie, 8.8.2013 12:04   reagovat
btw: teď už více méně tajemství nemá a nebude záhadnou, tak uvidíme jaká bude společnice, ale s novým doctorem to bude mít těžší
Xegiie, 8.8.2013 12:09   reagovat
No právě. Tím, že se její dějová linka jaksi "uzavřela" se bojím, že ji brzo nahradí.
Pořád lepší, než z toho motat blábol a zničit ji tak uboze, jako Pondovi. Ale snad ji zase nenahradí moc brzo, jako třeba Donnu, která si zasloužila víc prostoru.
Karkulka, 8.8.2013 16:23   reagovat
jj taky se toho bojím právě.
Pondovy když jsem se na to koukal znovu, měli výborné epizody, ale měli skončit už někdy před dinosaurama tam už mě trochu vadili, ale zas to jak skončili, to si nezasloužili, zase ale to jak Matt utíká na konci dočíst poslední list mě rozplače asi pokaždé:)
Xegiie, 9.8.2013 15:21   reagovat
Pondovi měli skončit už někdy v 5. sérii...
Kolikokoli, 15.8.2013 02:22   reagovat
Jinak souhlas s tvým hodnocením 6. série. Ono bude strašně záležet na scénářích, které bude hrát. Mě osobě víc vyhovoval Daviesův přístup, takže logicky mám radši Tennanta i Ecclesona jako Doktora, než Matta.
Kdo ví, jak bych hodnotila Smithe, kdyby showrunnerem zůstal Davies. Určtě by byl i "jeho" doktor jiný. Ono nezáleží jenom na tom, jak hrát, ale taky co. To je pro mě důležitější než cool hlášky a sexy úsměv.
alexis, 5.8.2013 23:14   reagovat
Přesně shoulasím, Matt byl vinikající, vzhledem ke kvalitě scénářů, zahrál svůj charakter velmi dobře, bohužel se ze seriálu úplně vytratila promyšlenost postavy (jak tomu bylo například u Tennanta, který se pozvolna měnil z vtipálka na drsňáka), proto Smith vypadá že není dobrý (v jednom díle veselý hravý bezstarostný, v dalším díle hrozně starý unavený a najednou zase bezstarostný). Starší doktor by dle mého názoru mohl být návratem ke kořenům seriálu a určitě otevře nový náhled (tak jako všichni ostatní). Nemyslím si, že by toto rozhodnutí bylo nějak vyloženě špatné, ale rozhodně by měli společně s doktorem zregenerovat i scénáristé :)
Oktavius, 8.8.2013 18:14   reagovat
Tak tak, ten vývoj - a zároveň konstantnost chování - tam nebyl. Povaha 11. doktora pro mě byla dost matoucí; tak nějak jsem mu nerozuměla. Ve scénářích nebyly moc zohledněné důsledky vyplývající z minulých dílů.
Ještě že se do toho Matt v 7. sezóně tak opřel. Myslím, že tím do epizod dodal i to, co ve scénářích nebylo.




alexis, 17.8.2013 00:21   reagovat
Osobně mám také radši Daviese, ale nezapomeň, že třeba Blink je Moffatotva práce.
Metal, 8.8.2013 18:44   reagovat
Jo, je to paradoxní, že jedny z nejlepších dílů za Daviesovi éry napsal Moffat... Já mám z jeho dílů nejradši dvojdíl s knihovnou - ten příběh je úžasně vymyšlenej i napsanej.
alexis, 8.8.2013 21:21   reagovat
Já tyhle lidi chápu, dlouho jsem nemohla rozdýchat odchod Tennanta, kterého jsem vnímala jako ultimátního Doktora.
A že si to Tennantovi fanoušci dost často slízli... Je sice hezký být nad věcí a tak, ale není to tak trochu známka toho, že dotyčný není až tak moc citově zainteresovaný? Do seriálu, postavy - o pubertálním zamilování do herce tady nehovořím.
Davide, vrať se! Ehm... pardon - už mě to zase chytá...
alexis, 5.8.2013 19:45   reagovat
Aby si vyjadrila svoj postoj nemusíš urážet Smitha.
danielwatson, 5.8.2013 17:39   reagovat
To, že ho nechválí, neznamená, že ho uráží
Jan Jašek, 5.8.2013 21:50   reagovat
Třeba musí :(
Metal, 5.8.2013 18:34   reagovat
Takže dámy a pánové.
Doctor je jedna z nejlepších ( ne-li nejleppší ) postava kinematografie. Jsem rád, že to není žena nebo černoch, ale ani kdyby byl, je to DOCTOR.
Capaldimu je 55. Není tedy starý a i kdyby, Hartnell byl skvělý. Čili nebude se vše řešit tím, že tam mladý Doctor dá bombu a uteče ( napsáno s velkou nadsázkou ). Bude to znovu řešit svým mozkem.
A nyní k tomu lepšímu.Navíc já chtěl herce, kterému je 80.
Capaldi vypadá jako skvělý a sympatický herec a myslím si, že když si vezmu postavu Doctora, tak se k němu hodí podle vizáže víc, než třeba skvělý Matt Smith.
Někdo tu psal, že je až moc temný a zlý. K té temnotě. Matt Smith byl také temný, ale ne hrůzostrašný. A myslím si, že Capaldi jako Dark Doctor má na to být ( věřte nevěřte ) nejlepší. K tomu zlý: Píšete, že Eccleston byl zlý. Popravdě byl milejší než Tennant. Ale souhlasím s vámi v tom, že Doctor může temný,hrůzostrašný, šílený psychopat, ale ne zlý.
A ještě 2 dotazy na Blackthundera.
1: Jak se na to díváš ty ? Rozepiš to
2: Můžu nechat v těch svých "povídkách" ( do soutěže kdo vymyslí lepší sérii ) na 12. Doctora jako mého 80-ti letého herce ?
Metal, 5.8.2013 16:22   reagovat
Mini srovnání Doktorů z obnoveného seriálu z roku 2005: www.gorilla.cz/article…
Jackolo, 5.8.2013 16:16   reagovat
Jak tak různě na facebooku a tady čtu různé reakce a komentáře na herce na dvanáctku, tak se spoustě lidem docela divím. Věk přece vůbec nic neznanemá, no tak bude Doctor trochu starší, tak se podělejte... :-)
Když se totiž na touhle show zamyslím, tak mě vždycky herci v titulní roli přesvědčili, že na to mají a vždycky tomu u mě předcházela nedůvěra. A vím o dalších lidech, co mají také takový pohled na seriál.
První díl (Rose) byl nic moc, Doctor v podání Ecclestona se mi zrovna dvakrát nelíbil, ale dal jsem mu šanci. Nakonec se mi strašně zalíbil, jeho nadhled, všeznalství a jak dokázal vybruslit z každé situace s mnohdy ironickým úsměvem na rtech. Chris byl prostě borec. Doktor "Fantastic" Who. Takže když na konci první série devítka regenerovala a objevil se tam Tennant, říkal jsem si: CO TO SAKRA JE? TAKOVEJ BLBEČEK PŘECE NEMŮŽE ZAHRÁT DOCTORA?? Po několika dílech jsem mě ale také přesvědčil svým nadšením, energií a taktéž brilantními příběhy (Allons-y) a přiznal jsem si, že desítka šlape devítce na paty a kolikrát ji i předčí. Takže když v End of Time David končil, tak mě to trochu štvalo. Ale život šel dál. Pátá série přinesla Smithe, který mi byl ze začátku enormně nesympatický a místy až protivný. Ale opět jsem mu dal šanci a když jsem jedenáctého Doctora pořádně poznal a zjistil, co je opravdu zač, tak mu zpětně taky tleskám a skláním se před ním. Dokázal podat Doctora jako trochu přerosté dítě, ale přesto mu zachoval moudrost a vážnost Timelorda, v čemž mu pomáhaly většinou dobře napsané scénáře.
Takže lidi, počkejte radši až se nám dvanáctý Doctor představí, dejme mu tak tři čtyři epizody a pak můžeme posoudit, jestli se na tu roli hodí, nebo nehodí.
Jindra253, 5.8.2013 14:40   reagovat
Tak pod tohle se podepisuji. Měla jsem to se všemi doktory stejně. Začla jsem sledovat od obnovených sérií, protože jsem měla problém sehnat staré díly a nevěděla kde začít. Okolo 4tého dílu první řady jsem začla Chrise mít ráda a těžko se s ním loučilo - přesně jak píšeš jeho humor, ironie, nadhled a občas zjevení drsného timelorda mě dostalo. Tennant si mě získal už na konci první vánoční epizody, když se probudil a začal o "big red threatning button" a "still not ginger" :D Byl to skvělý doktor, jeho energie, styl hraní, úsměv, přízvuk a mluva byly perfektní, ano, pro mě to byl nejlepší doktor, ano mám ho na wallpaperu, na paty mu šlape 9th. S Mattem jsem se nemohla srovnat téměř 1,5 řady..popravdě jsem ho začla mít ráda až v 7dmé sérii, teď když se dívám na jeho díly znovu, tak ho mám také v oblibě, ale nikdy si uplně nezískal mé srdce tak jako 10th a 9th. I tak mi bude chybět jeho ďětský a střeštěný doktor, měl svůj styl a čím víc ho sleduji, tím víc si mě získává.
K novému doktorovi. Když jsem viděla první video, tak jsem si říkala "co to sakra..?" Tvářil se tam dost divně a děsivě a někoho mi připomínal. V dalším videu už mi přišel celkem sympatický a bylo v něm řečeno, že už v Doktorovi hrál, takže mi došlo proč ho znám :D Prý je to skvělý herec, jsem velmi zvědavá, co ukáže! Jen mě mrzí že další doktor opravdu není zrzek :( Snad tedy 13th bude :-D Jsem zvědacá, zda mu bude trvat získat si mě díl, pár dílů nebo pár řad. Doufám že to bude jedna z prvních možností :) Tak tedy Petere, ukaž co v tobě je :)
Terkams, 7.8.2013 23:44   reagovat
chapu pointu, mě ale Smith bavil od prvního dílu... a pak se pořád zlepšoval, vyrostl v jednoho z nejlepších doctorů ať si říká kdo chce co chce
Xegiie, 6.8.2013 00:12   reagovat
Pod tohle bych se mohla podepsat. Opravdu. Ze začátku jsem si jako vždy chvíli zvykala, jenže pak jsem se rozhodovala(velice těžce) Který z Doctorů moderních dílů je ten nej. Nakonec-a světe div se-...vyhrál. Takže Capaldimu dám šanci zkomplikovat mi život, tak jako těm ostatním a když to vezmu kolem a kolem tak jako celý tenhle seriál. Nevím jak, ale náhodou jsem chytla 1. díl s devítkou a chytlo mě to; regeneroval do "sexy" desítky, který pak s doprovázením mích slz zregeneroval v dílu End of Time. O Smithovi jsem se už vyjádřila. A ten teď před zhruba měsícem zase regeneroval (znova jsem to těžce nesla-probrečela jsem u toho tolik slz, ze by z toho mohla být sklenice táto pěkně hnusné slané tekutiny. Pít bych to nechtěla.=D) Capaldi más ještě nějakým způsobem překvapí. Už jsem zvědavá na jeho hlášku.
Já, 20.3.2014 15:52   reagovat
máš pravdu:) každý z nich je v něčem výjimečný.. a vždycky jsme si na nového doktora zvykli. Nevím proč bychom nemohli i teď?:)
Maja, 5.8.2013 21:48   reagovat
Nejmoudřejší komentář ( četl jsem všechny ).
Metal, 5.8.2013 16:10   reagovat
THIS
semifreda, 5.8.2013 15:32   reagovat
Tak slovem "starý" bych ho nenazval. 55 není žádný stařešský věk :-P. A to, že učinkoval v DW... cožpak si už nikdo nevzpomínáte na šestého doktora či druhou Romanu?
Já doufám, že bude více vážnější... asi tak nějak, jako byl třetí doktor.
Nicolas, 5.8.2013 13:13   reagovat
Přesně! Druhá Romana dokonce regenerovala tak, aby vypadala jako někdo, kdo existuje... takové věci se prostě občas stanou :D.
Xaverius, 5.8.2013 15:09   reagovat
Myslím, že vybrat Capaldiho mělo svůj důvod, když už byl konkurz, tak to asi zahrál nejlíp. Tak nedělejte předčasné závěry, že už teď se vám nelíbí :) Je mu 55 let a většina říká, že je starý... Někdo v tomhle věku by se naštval, že ho nazýváte starým... :-D
Mike, 5.8.2013 12:58   reagovat
Konkurz bylo jednom muži. Capaldi přišel k Moffatovi domů, zahrál, co měl, a když před sebou Moffat viděl Doktora, bylo jasno.
Woro, 5.8.2013 13:25   reagovat
Vzhledem k tomu, že Doktor má vysoký věk, bylo by fajn, kdyby po delší době byla inkarnace muže ve středních letech, zase ta postava bude mít od dob Ecclestona (drsňák) nový rozměr, přeci jen Tenant se Smithem si jsou docela podobní, takhle to zase bude něco jiného.
spoock, 5.8.2013 12:04   reagovat
Lide dobri ten chlap ma 55 let.To uz ho mohl hrat i S.Connery, to je tak Skot. Skoda ze to nedostala nejaka zenska.
Jonas, 5.8.2013 11:29   reagovat
Včera úderem osmé vypli proud, takže jsem se to dozvěděla až nyní. Jsem moc ráda, že to není žena, ale chlap. Pravda, je starší, ale pokud nebude vypadat jako ve Fires of Pomp., ale spíše jako na civilních snímcích, nemusela by to být žádná tragédie. Jsem zvědavá na první díl a hodnotit budu až poté. Co si budeme povídat, hodně bude záležet na příbězích. Jen mě dost překvapilo, že za Doktora vzali herce, co hrál v DW a nebyl to jen štěk - jako např. u společnic, ale větší rolička.
sea, 5.8.2013 11:12   reagovat
taky tak... 7:59 a ... . BLIK!:D
proud pořád naskakoval a padal, normálně bych nechal PC vyplej, ale já to prostě musel vidět:D
Xegiie, 6.8.2013 00:15   reagovat
Ještě včera jsme z toho byl taková rozpačitá a vůbec jsem si nebyla jistá, ale dneska už to vidím jinak a nemůžu se dočkat první epizody s ním :)
semifreda, 5.8.2013 11:04   reagovat
Musím říct, že jsem naprosto spokojená, teď jsem byla pár dní odříznutá od netu a nevědala jsem, kdy odhalí novýho Doktora, a nekecám, včera večer jsem se koukala na Fires of Pompei.
Bude to dobrej Doktor, si myslím.Už se strašně těším:)))
chechty.a, 5.8.2013 09:59   reagovat
ja som si minule - asi pred dvoma týždňami - chcela trochu pripomenúť Donnu a tiež som si náhodou vybrala ten príbeh :D takéto náhody milujem :D
brigitte, 5.8.2013 12:25   reagovat
To není představa, ale fakt. Rowan je pro mě 8.1. Doktorem (možná 8.2). :D
Možná proto není 12. Doktorem :)
Woro, 5.8.2013 09:06   reagovat
To měla být reakce na příspěvek od Recon9852 "Atkinson jako Doktor".
Woro, 5.8.2013 09:46   reagovat
Podle mne jeho viek nehraje roli Peter Capaldi má 55 let Doktor ma 1115 .Já sem zviedavý jaký bude Doktor podla toho zvážim jestli se mne jak doktor líbi nebo ne
danielwatson, 5.8.2013 09:01   reagovat
Hrál mimo jiné s Hugh Lauriem v seriálu Fortysomething.
;), 5.8.2013 08:44   reagovat
Jo a tam hrál tak hroznýho slizouna,že z toho mám nadosmrti trauma. :D
Catherine Smith, 5.8.2013 14:15   reagovat
No uvidíme, ale docela by se mi líbilo kdyby nějak doplnili příběh po regeneraci Paula McGanna, ale to snad jen kdyby se zjistilo, že Christopher Eccleston nebyl 9 doktor, ale 10.
Daremo, 5.8.2013 07:21   reagovat
Super, perfektna volba, konecne navrat ku klasike :)
A jak to je s tymi regeneraciami ? Kolko este bude ?
Matfej, 5.8.2013 07:17   reagovat
teoreticky je tenhle poslední.. ale to neznameá že je, už několikrát tento počet vyvrátili, takže se nějake wibly wobly najde a povalí se dál, navíc Moffat naznačil, že další doctor by mohla opravdu být žena
Xegiie, 5.8.2013 10:19   reagovat
jendoduše řečeno, odpočítávat kolikrát ještě zregeneruje nemá cenu :) dokuď se bude doctor líbit a bude sledován tak prostě bude pokračovat. nemůžou si dovolit ukončit seriál když ho sleduje půl světa
Xegiie, 5.8.2013 10:21   reagovat
tak jsem na 8.serii a noveho Doktora docela zbedavej, fougam, ze po dost slaboucke 7.serii se to obrati k lepsimu :)
Aleš Matoušek, 5.8.2013 06:50   reagovat
slaboučké ???
Xegiie, 5.8.2013 07:09   reagovat
nic proti, ale "odchod" Pondovych byl hodne emotivni, Snowmen vyborny vtipny Strax, Rings of Akhaten epicky, Cesta do stredu Tardis napinavy a finish jaky nikdo necekal to vse se zapletkou impossible girl, kde byl kazdy napjaty jak struna... ja ti nevim ale jestli tohle byla slaba serie, tak uz budes asi jen zklamanej:D z zadne jine serie si nevybavim tolik dobrych dilu jako ze 7.. preji uprimnou soustrast :D
Xegiie, 5.8.2013 07:14   reagovat
Mně třeba tahle série přijde dobrá KROMĚ finálových dílů v půlce a na konci řady, ty byly stupidně napsané a ten poslední byl jen upoutávka na speciál :-F
Xaverius, 5.8.2013 15:03   reagovat
takže ty jsi věděl to o Claře, takovej main plot 7. řady? poslední díl nebyl jen upoutávka, ani vzdáleně...:)
Xegiie, 9.8.2013 15:27   reagovat
* zvedavej, * doufam
Aleš Matoušek, 5.8.2013 06:53   reagovat
Mám velkou radost z výběru, už v Torchwoodu byl skvělý. A jestli hrál zápornou nebo kladnou postavu, to záleží na úhlu pohledu, podle mě hrál kladnou, která se dostane do strašné situace.
Já už se fakt bála toho Grinta....
alexis, 5.8.2013 06:11   reagovat
Tak jsem si konečně tu show pustila a nevím jestli to tu už zaznělo, ale z toho co říkali vyplývá, že na Vánoce to nebude "jen" výměna Doktorů, ale zároveň 800. epizoda. No pání :)

PS 1: Stephen Hawking je borec :)

PS 2: Matt se mi zdál neskutečně smutný a zlomený. Jakoby se cítil provinile že odchází, pomalu ani nezvedl oči z podlahy...


Jo a prosba... neví někdo, co za hudbu hraje v čase cca 11.35? Předem díky... :)
Trifi, 5.8.2013 04:11   reagovat
A kde je Rowan Atkinson? :/ :D
Nunyk, 5.8.2013 04:09   reagovat
Píšu vám to pořád: Podívejte se na Fatal Death
www.csfd.cz/film/18140…
Nezapomenutelní Doctoři ;)
Metal, 5.8.2013 16:05   reagovat
Rowan Adkinson jako Doctor? Zajímavá představa :-D :-D :-D :-D :-D
Recon9852, 5.8.2013 08:49   reagovat
oprava Atkinson
Recon9852, 5.8.2013 08:50   reagovat
Teď musím najít ten seznam potencionálních herců na tuhle roli a zjistit, jestli tohle byl ten, co mi přišel sympatický. Doufám, že to byl on :D.
Xaverius, 5.8.2013 03:06   reagovat
jako člověk, který viděl všechny staré série a přečetl už asi 15 knížek 8.doktora, je návrat k doktorovi "v letech" obrovské plus, dlouho mi chyběl takový ten pedanstký nadhled co měli 1.-3.doktor. samozřejmě otázka, jak to zvládne zahrát, ale moffat není amatér, tudíž by žádného mamlase nevybral
tudíž za mě paráda a velké očekávání !!!
Skoumik, 4.8.2013 23:17   reagovat
no konecne taky nekdo starsi porad lepsi nez samej mladej ocas co se porad toci jak vrtule a macha rukama jako nakej klaun...myslim ze to tak bude lepsi v klasickych dilech take hrali starsi herci..a bylo to znat...
Palomen, 4.8.2013 22:54   reagovat
Vím, že je brzo na to psát, jaký bude, ale mně se prostě Capaldi na Doctora vůbec nehodí .. nejde mi ani tak o věk, jako spíš o to, že by se mi spíše hodil na nějaké "záporácké" role a ne na Doctora. A navíc ho furt vidím jako Frobishera z Torchwoodu, tak to bude docela nezvyk. Čekala jsem opravdu někoho jiného, ale tak třeba to nakonec dopadne dobře, rozhodně bych kvůli němu nepřestala Doctora sledovat :)
Tolly, 4.8.2013 22:45   reagovat
No, já se do vás nechci nějak montovat, ale mám pocit, že Doktor neni až takovej 100% klaďas...
Rejpall, 6.8.2013 08:48   reagovat
já bych docotra přestal sledovat jen tehdy kdyby skončil protože tohle je serial na kterem sem vyrostl a i kdyby se stala cokoliv doctor bude vzdy muj silenec z budkou (nebo šílenkyně z budkou ale to snad ne)
dodo, 4.8.2013 22:52   reagovat
A co kdyby do role Doktora obsadili Biebera? U mě by to byl důvod, proč se přestat dívat.
Qel, 5.8.2013 22:09   reagovat
no doobře tak to pro mně rozhodně taky a ted mne omluv chce se mi s toho jít zvracet :DDD
dodo, 5.8.2013 22:22   reagovat
stalo oprava
dodo, 4.8.2013 22:52   reagovat
Podla mňa je starý mali vybrať niekoho mladšieho napr. ako bol David on bol najlepší vo všetkom a nie niekoho kto má 55. podľa mňa to Moffat pokašľal.
Ayame-Senpai, 4.8.2013 22:25   reagovat
Vždyť Davidovi je 42let :D Sice byl mlaďoučkej, když začínal, ale když odcházel, tak už vypadal "dospěle" dost :)
Terkams, 7.8.2013 23:51   reagovat
Tak Tennant je "jen" o 13 let mladší.
Qel, 5.8.2013 15:29   reagovat
Je ale mne sa Peter hodí skôr na záporacké role ako na Doktora a Tennant mal ten sladký úsmev uňho mi ten jeho naháňa strach
Ayame-Senpai, 5.8.2013 18:44   reagovat
Jasně a nejdůležitější aspekt dobrýho Doctora je sladkej úsměv...
Bessie, 5.8.2013 21:48   reagovat
Ty jsi to proč někteří lidé nemají rádi Tennanta. ( já ho mám jako Doctora rád ).
Metal, 5.8.2013 19:08   reagovat
Docela se na něj těším, i když mi na první pohled příliš sympatický není. Asi budu jediná, ale Matt mi už trochu začínal lézt na nervy, byl tam moc dlouho. Takže doufám, že to bude velká změna oproti minulému a že nebude tak bláznivý. :)) Jen by nemusel používat ten hrozný ďábelský úsměv na konci videa. :D
Akami, 4.8.2013 22:17   reagovat
Nah, Smith tam byl jen tři roky... to je takový průměr. Dokonce je to míň než Tennant.
Jasně, ne každý může hrát tak dlouho jako Tom Baker, ale začínají nám trochu docházet regenerace :D.
Xaverius, 5.8.2013 03:04   reagovat
Upřímně, když vyšel ma podium byla jsem zklamaná. Přeci jen je věkový rozdíl mezi Mattem a Peterem trochu větší a ano, přiznám se, chtěla jsem aby byl nový doktor "pěkný". Neviděla jsem Petera jinde než v The Fires of Pompeii, takže je brzo vynášet nějaké soudy, ale mám pocit, že by se mi líbilo, kdyby měl Doctor trochu otcovštější roli. Uvidíme :)
El, 4.8.2013 22:13   reagovat
I když já jsem ho taky podle fotek hodnotila docela negativně, ale už po zhlédnutí toho videa musím změnit názor. On má Doktora v sobě. Jenom by mohl ještě dostat novou společnici.
Insonnia, 4.8.2013 21:57   reagovat
jj souhlas Clara je divna
The Mlečenkov, 4.8.2013 22:22   reagovat
clara je skvela ale k tomuhle doktorovi moc nehodi no :/ meli by mu dat nejakou starsi ale to rovnou dostor who muye byt serial pro duchodce.
tenhle serial totalne miluju ale prozatim jsem y tohohle doctora sklamana :(
mischelcz, 4.8.2013 22:42   reagovat
ale prd, klasickej doctor mel taky stare doctory a mlade kobry a fungovalo to.
Sam za sebe, ale preferuju mladsiho (Matta) mezi metem a Clarou to nadherne jiskrilo jako mezi Davidem a Rose, takovej element navic oproti starsim doktorum kterejm se lejtka uz nezapalujou:)
Xegiie, 4.8.2013 23:43   reagovat
Heh, to zazubení a výraz jak dořekne to "... new Doctor" :D Creepy :D
Trifi, 4.8.2013 21:54   reagovat
Jeho temná stránka:)
Insonnia, 4.8.2013 21:58   reagovat
What were you doing the moment you found out you're going to be the next Doctor?

Well, I was actually filming in Prague. I'm doing the BBC's adaptation of the Three Musketeers over there, playing Cardinal Richelieu and I had my phone on silent so I missed the call.
Zarwan, 4.8.2013 21:54   reagovat
Já prostě nevím,mno.Mám z toho takovej divnej pocit.Už jen když jsem se dozvěděla,že Matt odchází,tak jsem měla deprese ještě tejden...A teďka když jsem se dozěděla,že to bude zrovna Capaldi... Mám z něho takové rozpoložené pocity.V Popmejích mi nevadil,v Torchwoodu jsem ho nesnášela a ve Fortysomething jsem ho chtěla zabít..
Catherine Smith, 4.8.2013 21:50   reagovat
Upřímně, v Torchwoodu mi jeho výkon připadal úžasný, pojal tu postavu mnohovrstevnatě a velmi lidsky.
alexis, 5.8.2013 19:53   reagovat
Já ho za Torchwood taky nemusím, herec je to dobrý, ale dokážu si představit spíš jako nějakého záporňáka než jako Doktora. Třeba Master by to mohl být dobrý, i když nevím, jestli by byl dostatečně trhlý. Myslím, že s ním sranda rozhodně nebude. :(
Qel, 4.8.2013 22:00   reagovat
Možná bude nebo nebude.Ale když si vzpomenu na 1.díl s Mattem,jak tam házel ten chleba a řval:Už se nikdy nevracej. :D Nebo fish fingers and custard. :D To prostě ve mně zůstane navždy. :')To prostě u Petera si to nedovedu představit.Protože Doctor jako seriál je pro mě chvíle breku,smíchu,vzteku,lásky a nenávisti.Tu chvíli smíchu si u Capaldiho asi neuvidím..
Catherine Smith, 4.8.2013 22:06   reagovat
ale třeba si užiješ zas něco jiného třeba napěti akci vzrušeni atd.
dodo, 4.8.2013 22:09   reagovat
no jo harryho v trhlosti jen tak někdo netrumfne
dodo, 4.8.2013 22:02   reagovat
A navíc to není zrzek. :D
Qel, 4.8.2013 22:01   reagovat
Jooooo hlavně, že to není holka!! Už teď se na něj těším a na jeho novou povahu !
Lenča :), 4.8.2013 21:40   reagovat
To byla moje první myšlenka, když jsem ho uviděla na fotce :D Hlavně, že z něho neudělali ženskou :D
Bessie, 4.8.2013 21:52   reagovat
Mě zas napadlo: Sakra, on není zrzavej :-)
Recon9852, 5.8.2013 08:59   reagovat
Proč zrzavý ? I když .. žádný doctor zatím zrzavý nebyl..
Lenča :), 5.8.2013 12:47   reagovat
Jen jsem se chtěl zeptat: Nebyl 6. Doktor zrzek? (Ještě jsem se k němu nedostal, ale podle fotek mi tak přijde).
Pokladvmoři123, 6.8.2013 08:53   reagovat
Co kdyby byl Peter vybrán proto, aby byl otcovský vzor pro novou společnici ,,Doktorovu dceru" ze čtvrté série?
LachubCz, 4.8.2013 21:32   reagovat
Té už se asi nikdy nedočkáme :(:(
Sequentus, 4.8.2013 21:42   reagovat
taky si myslím to byla totiž jednorázovka (myslím si já)
dodo, 4.8.2013 21:43   reagovat
Původně se údajně chystal spin-off s ní, ale nakonec z toho sešlo.
Sequentus, 4.8.2013 22:04   reagovat
fakt no nwm jestli by mněl uspěch
dodo, 4.8.2013 22:05   reagovat
Každopádně bylo by to zajímavý .. doctor a jeho dcera.. kapku by mi to připomínalo začátek Svatyně ( jiný seriál) .
Lenča :), 4.8.2013 21:45   reagovat
no jo na eště by přišla River a byla by to rodinka co by žila štastně až do smrti :DDDDDDDDDD...........dobře tak to asi ne
dodo, 4.8.2013 21:48   reagovat
Happy end .. a Doctor WHo by přešel na Cesty domů :D
Lenča :), 4.8.2013 21:50   reagovat
dobrý bože jen to ne :DDD
dodo, 4.8.2013 21:53   reagovat
Jdu hnedka psát do Anglie, že se ucházím na post scénaristy DW :D...
Lenča :), 5.8.2013 13:01   reagovat
Ještě něco-sice to sem nepatří ale jede někdo na Whocon (z okolí Plzně? ) Díky
CHris, 4.8.2013 21:30   reagovat
Chrisi, také jsem z Nýřan, ale na WHOCON bohužel nemohu, něco v tom mám...
Jakub, 4.8.2013 22:22   reagovat
Já jedu. Plzeň-město :D
PT, 4.8.2013 22:16   reagovat
Ne z okolí plzně ale z plzeňského kraje ano :D
Dodo, 4.8.2013 21:32   reagovat
Jáké měst/ves :D sorry za špatné vyjádření :D
CHris, 4.8.2013 21:34   reagovat
Sušice :D
Dodo, 4.8.2013 22:26   reagovat
hej tak počkat to nejsem ja
dodo, 4.8.2013 22:29   reagovat
Tak jo *Jaké *město..je večer, nemyslí mi to a ještě to psát v naprosté tmě není nejlepší :D
CHris, 4.8.2013 21:38   reagovat
tak si rozsvit :DDDD
dodo, 4.8.2013 21:39   reagovat
nesmim :D né doopravdy, odkud jedeš? :D
CHris, 4.8.2013 21:48   reagovat
Já jsem Plzeňačka a na Whocon se chystám. :) Ale bydlím na střídačku v Praze, takže bych jela spíš z Prahy.
Hroše, 4.8.2013 21:52   reagovat
Já sem z Nýřa a no jen tak hledam jestli by tam někdo jel semnou :D
CHris, 4.8.2013 22:04   reagovat
Stejné město :))
Jakub, 4.8.2013 22:19   reagovat
Příjmení?
CHris, 5.8.2013 00:13   reagovat
Novák...
Jakub, 5.8.2013 00:24   reagovat
hmm...neznam :D
chris, 5.8.2013 00:40   reagovat
Ale jsem rád, že tohle město hostí dalšího Whoviana :D
Jakub, 5.8.2013 00:49   reagovat
Čistě technicky jsem z heřmanky :D ale jako už se dá říct, že tu bydlim no :D
Chris, 5.8.2013 00:54   reagovat
*nýřan
Chris, 4.8.2013 22:05   reagovat
ja bohužel v tom termínu už něco mám takže nemužu jinak bych tam byl už ted a čekal až to začne jenom sem ti radil:DD
dodo, 4.8.2013 21:49   reagovat
Praha a doufám že se tam dostanu jak já tak kamarádka.
Jane, 5.8.2013 21:32   reagovat
Říkat TEĎ HNED, jestli vybrali špatně nebo dobře, je jako hodnotit recept podle fotky v kuchařce. Já si udělám názor, až Petera "ochutnám" (až začátkem osmé řady, na to pár minut stačit nebude...), do té doby si jenom neodpustím říct: Tak když už kurňa vybrali někoho, kdo už v Whoniverse ztvárnil jinou rozsáhlou roli, musí pro to mít sakramentský důvod...
Trifi, 4.8.2013 21:28   reagovat
Mohlo to dopadnout hůř. Je to známý herec, takže už teď víme jedno- Dvanáctka nebude propadák. A navíc kdyby měl Doktor ještě mládnout, tak ve 13. nebo 14. regeneraci by se batolil.
Adiira, 4.8.2013 21:24   reagovat
doctor a batole tak to by Mofat zabil serial :DDD
dodo, 4.8.2013 21:25   reagovat
Ale blbej nápad by to nebyl. Něco na způsob Což takhle dát si špenát. Aby companionka musela hledat způsob jak Doktora trochu postaršit, ne?
Adiira, 5.8.2013 14:40   reagovat
no bylo by to ale asi dost divny a divaci by to asi neprekously
dodo, 6.8.2013 11:43   reagovat
konečne dobrý doctor ktorý bude dobrý ako Hartnell a Tennant dohromady ale dufam že mu daju niaku dobrú společnicu pretože Amy a Clara nestali za nič a jediná dobrá tam bola River
The Mlečenkov, 4.8.2013 21:23   reagovat
no jo River je Best (myslim že timhle rozpoutam menší hadku):DDD
dodo, 4.8.2013 21:24   reagovat
Hele kámo tady je jenom jeden Dodo a to já sem ten pravý! Ty jsi jen Fake!! :D Doufám že nechceš mojím jménem rozpoutat válku!
Dodo, 4.8.2013 21:36   reagovat
zvláštní že dokud sem nezačal psát tak sem tě tu nikdy neviděl a to čtu komenty hoodně dobře
dodo, 6.8.2013 11:44   reagovat
takže ti nejak nevim kdo je tu FAKE :DDDD
dodo, 6.8.2013 23:19   reagovat
To asi bude stejný vtipálek co psal "blackthunder"
Blackthunder, 7.8.2013 00:03   reagovat
hej to asi jo Blacku
dodo, 7.8.2013 16:39   reagovat
Podľa mňa skvelá voľba. Som spokojný. V torchwood-e bol skvelý. Ako doktor bude určite trochu temnejší ako Matt a David a na to sa dosť teším.
Danny, 4.8.2013 21:10   reagovat
Koho hrál v Torchwoodu ?
Lenča :), 4.8.2013 21:42   reagovat
3.série-John Frobisher,nebo jak se jmenoval,toho politika,kterého jsem nesnášela. :D
Catherine Smith, 4.8.2013 21:44   reagovat
Sakra já si říkal, že je mi povědomej
Recon9852, 5.8.2013 09:02   reagovat
jo přesně chtěl zabít torchwood parchant.
dodo, 4.8.2013 21:46   reagovat
Jo tohohle ... no zrovna jsem teď dokoukala poslední díl Torchwoodu :D musím si asi znovu pustit 3. sérii :D
Lenča :), 4.8.2013 21:52   reagovat
já zas musím tu čtvrtou (bo sem se díval na ten první díl a moc mne nezaujmul)
dodo, 4.8.2013 21:56   reagovat
Mě se líbili 1. dvě série o tom žádná potom to už nebylo nic moc jak půlka torchwoodu zemřela ..
Lenča :), 5.8.2013 12:52   reagovat
tak to sme na tom stejně
dodo, 8.8.2013 09:28   reagovat
Myslím si že s tímto ,,Doktorem,, si zažijem tak 1 sérii a pak... :d Allonsy
david, 4.8.2013 21:07   reagovat
O tom pochybuju... Musí šetřit s regeneracema :)
MTX, 4.8.2013 21:10   reagovat
Tak tak, doufám...
emawoodson, 4.8.2013 21:09   reagovat
emawoodson, 4.8.2013 21:06   reagovat
:D myslím se že z osobních důvodů vysadím 12 doktora...jsem na infarkt moc mladý ale on už ne tak ... :D
CHris, 4.8.2013 21:10   reagovat
*si
chris, 4.8.2013 21:11   reagovat
1.Still not ginger(ano, nedalo se tomu odolat)
2.Když vešel, tam mi stream okamžitě ztratil kvalitu. Objevily se modré čtverečky. Viděl jsem ho tudíž, až když tam stál a to jen tak letmě. V tu chvíli připomínal, díky špatné kvalitě obrazu Ecclestona. Když jsem ho ale viděl poté, co se posadil, oddychl jsem si. Já osobně jsem za staršího Doktora rád, protože:
3.Bude to zkouška fanynek. Ano, v rámci naší dámské části komunity se bude oddělovat zrno od plev. Uvidíme, které sledovaly seriál jen kvůli hezké tváři a představě, jaké by to bylo být s Doktorem v TARDIS osamotě, a které sledovaly seriál kvůli příběhům a postavám samotným. Tak mě napadá, že nám z pánské části komunity by se zase jednou pro takovou zkoušku hodila postarší společnice :D.
Palo, 4.8.2013 21:05   reagovat
Z komentářů některých pánů mám rovněž dojem, že společnice musí mít hlavně pěkný obličej, velká prsa a být sexy. Hlavní postavou je ale Doktor, takže jeho vizuální atraktivnost má mnohem větší dopad na diváckou obec.
Co naděláme, je to lidské.
alexis, 17.8.2013 00:03   reagovat
Už od začátku jsem se na Doktora dívala jen proto, že to je super seriál. Téměř všechny díly s Mattem jsem přelouskla s tím, že se mi fakt nelíbí. Ale pak přišla jeho scéna v Rings of Akhaten a byl konec. Samozřejmě jsem se zamilovala jako blázen. Stejně jako do Davida ke konci jeho role. Tedy u Davida jsem věděla, že skončí, u Matta ne. Přesto si troufám tvrdit, že tentokrát se skutečně nezamiluju a bude mi to chybět. Dívat se budu dál, protože Doktor je Doktor, ale bez té jiskry už to nebude ono...
emawoodson, 4.8.2013 21:13   reagovat
Já ti teda nevim, zkouška fanynek...on Matt nebyl zrovna něco extra :D Dokonce si pamatuju, když byl velký boom s jeho odhalením, že jsem protočila oči vsloup se slovy: "Kde má proboha obočí", nicméně...rámcovej příběh a celkově příběhy má Jedenáctka skvělé, takže...i když vypadá jak s plastelíny, díky za něj :)

A co se týče Dvanáctky...jsem nadšená, konečně někdo vyzrálejší! :)
Kaelee, 4.8.2013 21:11   reagovat
Jediná taková společnice byla snad jen Barbara, když tak přemýšlím a to už je hodně hodně dávno :D
Sequentus, 4.8.2013 21:09   reagovat
Řekla bych že nejstarší byla Sarah Jane, i když v obnovených sériích nikdy ta hlavní, to je fakt... ;-)
emawoodson, 4.8.2013 21:15   reagovat
napadl mně na to ostrý koment ale radši se zdržím
dodo, 4.8.2013 21:07   reagovat
Charismatický,tvrdý, vypadá to na mnohem temnější a važnější serii. Smith byl užasný a komický genialní a přitroublý zaroveň tak jako byl Tennant citlivý a Eccleston "zlý". Je to změna a tak to má být.
Memphis, 4.8.2013 21:03   reagovat
zde musím souhlasit, pokud chce jít Doctor Who vážnější cestou, pak Capaldi na roli perfektně sedí, promiňte mi můj názor, ale například v 7. sérii Matt vážnější scény nezvládal, jako příklad si vzpomeňte na vrcholnou scénu v Cold War, tam bylo těžké mu to věřit
Jesper666, 4.8.2013 21:07   reagovat
Jako ono je těžké se vůbec jakkoliv vyjádřit o sedmé řadě kladně až na asi vyjímku 3 episod.
Sequentus, 4.8.2013 21:14   reagovat
a podotýkám, že představitel Doctora by měl zvládat vážnější scény, jelikož ať je Capaldi 12th nebo 13th Doctor (s ohledem na Iana Hurta) tak je čas aby vznikl Valeyard a Doctor se začal trochu projevovat jako muž, kterého nazývají mimojiné i Beast a Storm
Jesper666, 4.8.2013 21:10   reagovat
Pro mě docela šok, uvážíme-li charisma posledních doktorů,
ale plusem je, že se od nich opravdu liší. "Something old, something new..." :-)
Insonnia, 4.8.2013 21:03   reagovat
taky se mi moc nelíbí.ale co nebudeme dělat ukvapené závěry
blackthunder, 4.8.2013 21:01   reagovat
WTF?
Blackthunder, 4.8.2013 21:07   reagovat
to je fakt si nějaky nerozhodný :DDDD
dodo, 4.8.2013 21:04   reagovat
ano je to troll
Blackthunder, 4.8.2013 21:08   reagovat
takže jestli je to trol tak tobě osobně se líbi nebo ne?
dodo, 4.8.2013 21:10   reagovat
Líbí... vždyť jsem to psal v článku
Blackthunder, 4.8.2013 21:12   reagovat
já vím jen se ujištuji a musím říct Blacku si muj člověk :DD
dodo, 4.8.2013 21:15   reagovat
co to kecáš,jednou napíšeš že se ti líbí a potom že zase nelíbí?
HUGO, 4.8.2013 21:03   reagovat
A ta gramatika mi na Blacka nesedí...
Jakub, 4.8.2013 21:07   reagovat
Blackthunder...on sám sebe píše s velkým B, tenhle má v nicku malé, takže asi nějaký troll :))
Jakub, 4.8.2013 21:05   reagovat
J8 ukvapený zábery dělat nebudu ale ty asi ano až budeš dělat titulky :D
Anon, 4.8.2013 21:02   reagovat
si zabil :DDD
dodo, 4.8.2013 21:03   reagovat
Pravděpodobně jsem tím zabil to že black bude dělat titulky :DDDD
anonek, 4.8.2013 21:09   reagovat
Napadlo mě k té fotce. To vážně fakt doctor bude běhat jen v trapném saku ? :D:D:D:D
Chci něco na styl třetího a osmého doktora jako kostým, ale to by asi dnešní fanoušci nerozdýchali :D:D:D
Sequentus, 4.8.2013 21:01   reagovat
Pochybuju, myslim že tohle je prostě fotka Petera ne jako Doctora, ale jako herce ;)
prokopCerny, 4.8.2013 21:04   reagovat
když byl odhalen Matt, byl vyfocen v černém saku, černém tričku a kalhotách stejné barvy, jak stojící před TARDIS a v seriálu měl stejně odlišný úbor
Jesper666, 4.8.2013 21:35   reagovat
Uvidíme :)
Sequentus, 4.8.2013 21:17   reagovat
Děs, starej dědek, vůbec se mi nelíbí a vypadá spíš děsivě než že by měl být vtipný... A ty jeho zuby už jste viděli? A mimochodem Amy a Marta měli skoro nezaregistrovatelné roličky, ale on hrál hlavní postavu v jednom díle, nemluvě o Torchwoodu. Kéžby Moffat trollil... :(
emawoodson, 4.8.2013 20:58   reagovat
není mi jasné, proč se tu řeší to, zda je Capaldi vtipný, Doctor Who není komediální seriál, nebo původně jím rozhodně nebyl, je to seriál šílenci s modrou budkou, je o klanouvi z modré budky
Jesper666, 4.8.2013 21:03   reagovat
Jo, ale taky to nemá být horror. Vždycky to byl seriál pro mládež a tím, že vysadí vtip si děti moc nepodrží. Nemyslím, že by mě ve třinácti zajímal dědek, co se šklebí a mračí a má příšerný zuby...
emawoodson, 4.8.2013 21:18   reagovat
Hele, já jsem nemyslela úplně děti a taky jsem napsala mládež, jo i ti 15ti letí jsou ale pro mě děti. Nic ve zlém. A je všeobecně známo, že se tento seriál vždy zaměřoval na mladší skupinu diváků, tak co se čílíte? Tím nechci říct, že se nemůžou koukat i padesátiletí. Ale cílení jsou mladí, chápete?
emawoodson, 4.8.2013 23:27   reagovat
Hej je mně 14 a pokud ten dědek, co se šklebí a mračí, bude hrát Doktora dobře, tak proč ne.
Bessie, 4.8.2013 21:43   reagovat
Mě je 15 a taky ho přijmu, pořád je to Doctor, seriál nikdy nebyl založen na tom jak vypadá herec hlavní role, ale na tom jak tu roli dokáže zahrát. Věřím že si ho postupem času zamilujeme jako každého Doctora. (Pokud se nebude moc často usmívat) :-)
Jane, 5.8.2013 21:50   reagovat
Až na to, že to není seriál pro děti, je pro všechny věkové kategorie.
Ella, 4.8.2013 21:26   reagovat
nepodrží děti? lidi, kolik nám je? odkdy je Doctor seriál pro děti? protože ho Česká televize bude vysílat na kanálu pro děti a mládež, tak je Doctor Who komediální seriál pro děti? na pohádky a zábavu mám Kouzelnou školku. A The Silence nebyli ani trochu horrorové postavy? Navíc nikdo neřekl, že se Capaldi bude při každé scéně ošklivě šklebit a cenit do kamery zuby
Jesper666, 4.8.2013 21:25   reagovat
Souhlasím, ale nezapomínej někdo významný někdy řekl : Doctor Who není sdi-fi. Je to pohádka a muži z budky, který se vždy někde objeví a zachrání svět."
Metal, 5.8.2013 15:55   reagovat
hej fakt doctor jestli je pro děti tak torchwood je pro batolata :DDD
dodo, 4.8.2013 21:27   reagovat
počkj on hrál v torchwoodu? (myslim že hrál ale nejsem si jisty)
dodo, 4.8.2013 21:02   reagovat
Jej a celkem velkou roli...
emawoodson, 4.8.2013 21:08   reagovat
jo už sem si to uvědomil (sem torchwood neviděl asi tak rok)
dodo, 4.8.2013 21:16   reagovat
počkj on hrál v torchwoodu? (myslim že hrál ale nejsem si jisty)
dodo, 4.8.2013 21:02   reagovat
trefné
trd, 4.8.2013 21:00   reagovat
já se nehádam jen sem podotknul
dodo, 4.8.2013 21:00   reagovat
Podle prvotního sudku (neznám ho) se mi zdá jako hodně dobrá volba... A že není mladý? Je přece někde napsáno, že herec Doctora musí být mladý? Zase to bude příjemné "osvěžení" seriálu.
KapsaDan, 4.8.2013 20:55   reagovat
Inaak, keď bol ten prvý záber na jeho ruku a uvidel som ten modrastý oblek, prvé čo mi napadlo bolo, že tam je naozaj Tennant. :D Normálne by som si vydýchol, keby vyskočil hocikto. :D
m..., 4.8.2013 20:54   reagovat
Tak, som zvedavi ako zahraje toho 12 Doctora.
/Jack H*, 4.8.2013 20:54   reagovat
12tý doktor---55let už je věk..myslím si že na tuto roly už není- jsem zhýčkaný novými doktory a myslím si že Peter Capaldi nebude dostatečně zábavný :/ Sorry Moffate ale podělal jsi to :( (Ovšem uvidíme jakej bude na scéně( i když moc dobrý asi ne, pokud si správně pamatuji Pompeje) :(
CHris, 4.8.2013 20:50   reagovat
súhlasím s tebou
Ayame-Senpai, 4.8.2013 22:12   reagovat
nahodou je to dobry herec sudiac podla torchwoodu
The Mlečenkov, 4.8.2013 21:04   reagovat
Súhlasím. Podľa mňa je Capaldi až príliš starý a na mňa je to až príliš prudká zmena a za to mám Moffata obrovskú chuť zabiť... znovu.
Pamätám na koniec marca ako som uvidela poprvý krát Tennata ako Doctora. Podľa mňa mal v sebe niečo Doctorské :D. A potom prišla tá jeho smutná regenerácia a po nej sa ukázala Smithova strapatá hlava a v dalšej časti Amelia Pond, ktorá mi prirástla k srdcu. Teraz ked vidím dvanásteho Doctora, som sklamaná a zmätená zároveň. Ale ked bola ukázaná tá ruka, vážne som si na okamich myslela že to bude Tennant. :D
Lila, 4.8.2013 21:04   reagovat
proč odsuzovat Capaldiho hned kvůli věku? to, že mu je 55 let, neznamená, že je nad hrobem a není na tom fyzicky lépe, než někteří z nás, 1st Doctor byl ještě starší a hrál výborně
Jesper666, 4.8.2013 20:56   reagovat
Teda já viděla jen pár prvních dílů a Hartnell mi vyloženě leze na nervy. Dědek, co se pořád někde válí jakby těsně před smrtí, furt ho někdo zachraňuje a stará se o něj jako o dědouška, co každou chvíli natáhne bačkory. Pak mu hrabe na maják a podezírá Iana a Barbaru bůh ví z čeho. No ne...
emawoodson, 4.8.2013 21:01   reagovat
Hartnell byl skvělý Doctor. Na rozdíl od těch nových ( kteří jsou sice lepší ) řešil vše svým rozumem. Tak běž s ním nemohoucím dědkem do prdele.
Metal, 5.8.2013 15:49   reagovat
Ano první Doktor byl starý protivný dědek a taky jsem ho neměl zpočátku rád, ale pak jeho charakter upravili, aby byl snesitelnější a zamiloval jsem si ho. :)
Snake Plisken, 4.8.2013 21:27   reagovat
jasně, je možné, že Hartnell někomu nesedne, to je o vkusu, ale Hartnell je první Doctor, on je základem a předobrazem v podstatě všech následujících Doctorů, ta paranoia a nedůtklivost je vlastně očekávatelná, uvažme, jak musí být Doctor (nikoliv představitel) vlastně starý a vlastně i otrávený z toho cestování, protože toho už dost viděl
Jesper666, 4.8.2013 21:17   reagovat
ve zkratce: Harnell tak hrál, protože takto měl, či má Doctor vystupovat, jinak by nebyl obsazen a nebyl by tak napsát a hrán
Jesper666, 4.8.2013 21:19   reagovat
vše co jsi napsal je pravda...už ted se mi stíská po mattovi.ale dle mého názoru vydrží v seriálu asi tak jednu serii a potom se zijstí že je hrozný
PRAVDA, 4.8.2013 20:54   reagovat
Classic doktoři byli i starší a zvládali pobíhání a akci skvěle. Každopadně je to lepší krok než obsadit dalšího "hezounského" mladíka jak je zvykem v dnešních seriálech :D:D:D:D
Sequentus, 4.8.2013 20:54   reagovat
presne tak suhlas
The Mlečenkov, 4.8.2013 21:12   reagovat
Chceš slyšet pravdu : taková je doba a oba si tu na rovinu přiznáme,že Christopher E.,David T., Matt S. byly jedni z nejlepších a nejzábavnějších...Samozdřejmně jde o to co od tohoto seriálu očekáváš-Já:zábavu, krapet nauky a zajímavostí a tak... Nemůžu říct že jsem viděl všechny díly, neviděl jsem 1 sérii s Colinem B. ale i toto je dost a líbí se mi víc obnovený seriál, na klasiky jsem se díval, protože jsem Nadšenec :DD
CHris, 4.8.2013 20:59   reagovat
Já vím, že je taková doba, ale začíná mě to vcelku štvát :D:D:D
Každopádně já spíš přestávám mít rád obnoveného doctora. Episody poslední serie byly v podstatě o ničem. Nebýt skvělých výkonu Mata tak na to přestanu asi koukat.
Sequentus, 4.8.2013 21:04   reagovat
A abych pravdu řekl nejoblíbenější doktoři jsou pro mě spíš 2,8 a 10 :D:D:D:D a s každým dalším příběhem 8 ho mám radši víc než kteréhokoliv z obnovených doktorů :D:D
Sequentus, 4.8.2013 21:07   reagovat
Nedal si tam prostor pro chybu..víš Moffat to píše jak to píše a doktora dělá jeho scénář a tvého 2 a 8 psala uplně jiná osoba..A 12 doktor s těmito scénaři bude muset bojovat..Ale tak GOOD LUCk
CHris, 4.8.2013 21:16   reagovat
No taky se ukáže zda dokáže Moffat napsat doktora jinak nebo bude psát stejně ;)
Sequentus, 4.8.2013 21:18   reagovat
To víš že bude psát stejně, četl jsi urývek ze scénáře (vidím v tom prostě že by to měl hrát Matt) Peter mi příjde prostě moc vážný :D
CHris, 4.8.2013 21:20   reagovat
Uvidíme :D:D
Ale sám Moffat napsal k těm úryvkům, že nejsou určující jaký bude tak snad se Moffat hecne a bude psát jinak :))
Sequentus, 4.8.2013 21:24   reagovat
Uvidíme :D:D
Ale sám Moffat napsal k těm úryvkům, že nejsou určující jaký bude tak snad se Moffat hecne a bude psát jinak :))
Sequentus, 4.8.2013 21:24   reagovat
Navíc u starých doktorů byli taky hlavní šefove přes dva doktory a přesto se doktoři lišili :)
Navíc pochybuju že by Moffat obsadil Capaldiho, kdyby nevědel jako napsat takového Doktora :)
Sequentus, 4.8.2013 21:20   reagovat
Hele tenhle battle s tebou nedokončim, protože ani nejde...Čas nám ukáže- po první epizodě s 12tým budem moct pokračovat, takhle jsou to jen a jen domínky,předsudky a tak :D :D
CHris, 4.8.2013 21:24   reagovat
To je pravda :D
Final Battle se odkládá na první episodu s 12. :D:D:D
Sequentus, 4.8.2013 21:25   reagovat
Já se vrátím :D (počkat to sem někde ukradl) :D Těš se :D
CHris, 4.8.2013 21:26   reagovat
Sequentus, 4.8.2013 21:39   reagovat
On je podľa všetkého skvelý herec, no ja radšej nebudem robiť závery a uvidíme, ako sa predvedie. Moffat tuším v tých videách spomínal, že chce, aby bol veľmi odlišný od Matta, tak na to sa teším. Ale musím podotknúť, že Clara s ním v TARDIS... no neviem, také divné mi to príde. :D
m..., 4.8.2013 20:48   reagovat
proč ja znám i větší věkové rozdíly :DDD
dodo, 4.8.2013 20:50   reagovat
Možná přejde na otcovský vzor jako třetí doktor s Jo
Sequentus, 4.8.2013 20:54   reagovat
možné je cokoliv
dodo, 4.8.2013 21:00   reagovat
Skvělá volba! Už mám těch seriálů kde jsou všichni mladí a krásní plné zuby. Tohle bude výborný Doktor :-)
Ella, 4.8.2013 20:48   reagovat
Konečně starší Doctor!!! :D
Dodo, 4.8.2013 20:47   reagovat
Koukám, že názory se hodně různí :) Hned bych ho samozřejmě neodsuzovala, přišel mi jako sympaťák (dostalo mě, když řekl, že zrovna natáčel v PRAZE, když mu bylo řečeno, že bude Doktorem), i když i já bych raději mladšího. No uvidíme, jak bude trhlej, po Mattovi a Davidovi má laťku hodně vysoko.
Ajka, 4.8.2013 20:47   reagovat
Neuvěřitelně mě zajímá, jak Moffat vysvětlí to, že už se Capaldi v Doctorovi objevil.
EmKo, 4.8.2013 20:47   reagovat
Jako Doktor už vypadali jiní. Například Opat v Bartolomějské noci myslím a taky Salamandr v Enemy of the World. S tím se tam i hrálo. Takže... není důvod to vysvětlovat. Prostě... Lidi si jsou podobní...
Phoenix1986, 4.8.2013 20:56   reagovat
Děkuju za připomínku, classic série jsem ještě neviděla. Takže to znamená, že se na ně musím co nejdříve podívat :)
EmKo, 4.8.2013 21:34   reagovat
Proč by to měl vysvětlovat? Karen tam taky byla, dokonce ve stejném díle jako on a neřešilo se to...
Ella, 4.8.2013 20:49   reagovat
Jo, ale on hrál ještě v Torchwoodu a byl tam celou mini sérii (2. série - Děti Země)
Qel, 4.8.2013 21:07   reagovat
Třetí serie byla Děti země
Sequentus, 4.8.2013 21:17   reagovat
Jo překlep. Třetí série. Hrál tam toho "šmejda" - politika Frobishera, který chtěl zničit Torchwood. Je to zajímavá volba, ale osobně si myslím, že k padesátému výročí už Doktor konečně mohl být zrzek :D
Qel, 4.8.2013 21:52   reagovat
Tak proto je mi tak nesympatickej! Chtěl nám zničit Torchwood! :D
Elion, 6.8.2013 10:59   reagovat
Kdyžtak přemýšlím, kdy začal doktor blbnout s tím, že chce být Ginger.
Až v obnovených, nebo to bylo i v klasických dílech?????
Sequentus, 4.8.2013 22:10   reagovat
no a tak hrál jinde já třeba vím z vlastní zkušenosti že lidi se dívaji na postavu a i když řeší herce je jim celkem fuk že hrál třeba už jinde
dodo, 4.8.2013 21:20   reagovat
Nevím nevím, taky bych radši nějakého neznámého mladšího herce... obzvlášt v tom kontrastu s Mattem Smithem mám z něj rozpačité dojmy. Ale třeba bude dobrej, uvidíme...
MTX, 4.8.2013 20:47   reagovat
Právě ten kontrast je dobrý.
Je třeba aby doktor byl co nejvíc odlišný od předchozího, ale zároveň aby působil jako stejný člověk :D
Sequentus, 4.8.2013 20:56   reagovat
Stačil by mi podobný kontrast jako je mezi Tennatem a Smithem. Tenhle kontrast už je moc velkej :D
MTX, 4.8.2013 21:04   reagovat
Still not ginger
kubina, 4.8.2013 20:45   reagovat
Ginger musí byť 13. doctor. Lebo to Moffatovi nedarujem, ak nebude žiadny ryšavý!
ja, 4.8.2013 20:52   reagovat
Zapomínáte, že Tennant reinkarnoval 2x. Jednou z 9. do 10. a podruhý s tou rukou.
Julka, 4.8.2013 23:48   reagovat
Nejdem sa hádať, ale ak je John hurt skutočne jedna inkarnácia Doctora, tým pádom je toto posledný Doctor. :D Ale tak, Moffat si vymyslí nejaký dôvod, aby získal aj ďalších 40 regenerácii.
m..., 4.8.2013 20:57   reagovat
John Hurt by teoreticky mohl být Doktor z bodu někde v probíhající regeneraci, něco podobného se už kdysi stalo... A nebo ho můžou udělat právoplatnou inkarnací.

Ale nezapomínejte, že Timelords z Gallifrey dovedli regeneračními cykly manipulovat, takže když scénář dá, Doktor se dostane k jejich technologii a nacucá si dalších 13 životů :D.
Xaverius, 5.8.2013 15:07   reagovat
Tak Master taky reinkarnoval víckrát.
Qel, 5.8.2013 15:31   reagovat
To, že má mít jen 13 životů bylo zmíněno jen jednou ve starých doktorech; v SJSA zase Tennant vyhlásil, že může mít 500+ regenerací. Někde to vysvětlovali, že tých 13 životů byla společenská norma na Gallifrey spíš než fyzické omezení, takže to vůbec nemusí znamenat brzký konec seriálu.
Anna, 4.8.2013 21:28   reagovat
Ale tak v SJA si dělal srandu :P. Ten člověk co k tomu psal scénář se později vyjádřil, že ho fascinuje, jak taková nikdy důrazně nezmíněná věc dovede v myslích fnaoušků nabýt potvrzeného pravidla, takže těch 500+ němohlo nikdy projít.
Xaverius, 5.8.2013 15:05   reagovat
JE povedane že može reinkarnovať 13. kat: to znamena bud trinasť doctorov alebo štrnásť ( prvy nemusel inakarnovať)
kubina, 4.8.2013 20:59   reagovat
Stejně to pravidlo obejdou a nebo se na něho úplně vykašlou.
Sequentus, 4.8.2013 21:05   reagovat
beru možnost jedna. z té druhe bych asi dostal mrtvici
dodo, 4.8.2013 21:30   reagovat
Docela zklamání. Navíc hrál i v Torchwoodu. Bude divné, vidět ho jako doktora, když jsme ho v tom samém seriálovém světě viděli už ve dvou dalších rolích.
Maniaque, 4.8.2013 20:45   reagovat
Jsem stejného názoru.
Tolly, 4.8.2013 22:27   reagovat
Přesně tak.
AweDuckling, 4.8.2013 20:57   reagovat
Jsem se bál, co Moffat nevymyslí, ale musím říct, že výborná volba :))
Jakub, 4.8.2013 20:44   reagovat
jj
roza, 4.8.2013 20:47   reagovat
jediné co mě sere že do té role obsadili dědka....myslím že to měl být někdo stejně starý jako Matt Smith
HUGO, 4.8.2013 20:44   reagovat
Osobně mi přijde trochu nešťastné, že Capadli už v Doctorovi roli měl (byť šlo o roli menší), ale jinak mu věřím, po mladých tvářích je to příjemná změna, určitě 12th Doctora zvládne
Jesoer666, 4.8.2013 20:44   reagovat
tak vem si že marta a amy taky hraly jine role v DW nez byly společnice a vadí to někomu
dodo, 4.8.2013 20:46   reagovat
Marta a Amy ale nejsou Doctor, ale jinak proti tomu nic zasádního nemám, jsem za Capaldiho vlastně rád, bude moci zahrát Doctora i jinak než mladíci David a Matt, ale přijde mi to prostě...kuriózní..? nevím, jak to přesně vyjádřit
Jesper666, 4.8.2013 20:54   reagovat
Jako Doktor už vypadali jiní. Opat v Bartolomějské noci nebo Salamandr v Enemy of the World. Takže nic zvláštního. Prostě... Lidi si jsou podobní...
Phoenix1986, 4.8.2013 20:58   reagovat
oprava: Capaldi
Jesper666, 4.8.2013 20:44   reagovat
No, moc sympatický mi není, ale uvidíme...
Aleath, 4.8.2013 20:43   reagovat
dobra volba už se těším na vánoce.
dodo, 4.8.2013 20:42   reagovat
Myslím, že výtečná volba. Má podle mě přesně ten Doctorovský ksicht :)
jan jasek, 4.8.2013 20:42   reagovat
asi tak
dodo, 4.8.2013 20:43   reagovat
doprdele to je super
wibly wobly, 4.8.2013 20:42   reagovat
Strasne, stary, sedivy, neviem si ho tam predstavit. Mali dat nejakeho mladeho neznameho herca.
Smith + Amy boli najlepsi.
Pascal, 4.8.2013 20:42   reagovat
To ti vadí, že je starý a šedivý ?? Taky jednou budeš starý a šedivý, ne-li plešatý.. A navíc první Doktor byl úplný mladík, co ? :-D
Mike, 5.8.2013 12:55   reagovat
Prvý doktor síce tiež nebol mladík, ale to bolo pred 50timi rokmi!!! Doba sa mááááličko zmenila -_-
Mayo, 6.8.2013 13:10   reagovat
To jako myslíš tak že už nejsou staří lidé? Já ti nevím...
alexis, 16.8.2013 23:55   reagovat
Ano doba se změnila... a Doktor se taky mění... proto nemůžeme mít pořád mladý inkarnace
Blackthunder, 6.8.2013 13:26   reagovat
Myslím, že tenhle seriál je o Doktorovi a myslím, že je správné, že se představí jako energetický mladík či jako moudrý starý muž a nezáleží na tom, jaká je doba...Jistě, ta moudrost v Mattovi byla, ale nějak skrytá jeho dětinským chováním...Ale tím neříkám, že dětinské chování bylo špatné, byla to jedenáctka a teď je čas na dvanáctku, která by měla být odlišná, na tom seriál stojí, na výměně herců, přičemž každý ztvární Doktora jinak, tak se už všichni laskavě proberte...
Jakub, 6.8.2013 13:23   reagovat
Mýslim, že vybrali dobře :D
Destiny, 4.8.2013 20:41   reagovat
Podle mě ne...
Catherine Smith, 4.8.2013 20:41   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme