Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

The Angels Take Manhattan - poepizodní diskuze

„Start spreading the news, Ponds leaving today, I want to be a part of it, New York, New York…“

 Jak se vám líbilo rozloučení Pondů? Zaplakali jste si, či zatleskali?
Podělte se o své názory zde. Pokud jste epizodu neviděli, raději sem nevstupujte.


29.9.2012 21:07   Různé   Blackthunder

179 komentářů

(viagra:6700-6800)viagra, 23.10.2014 17:13   reagovat
Jááj.. podívejte, co jsem právě našel... datum 2. dubna
boardgamegeek.com/article… odesilatel Matthew Joyce

Nevíte, kdy se tenhle díl natáčel?
ententeak, 14.10.2012 21:44   reagovat
Moffat říkal, že hned od Blink mu lidi říkali, co kdyby byla socha svobody anděl?
Blackthunder, 15.10.2012 17:49   reagovat
Dnes som si pozrel epizódu už po piatykrát, snažiac sa vnímať detaily a nie tak samotný príbeh.

Napadlo mi, či má Angel Statue of Liberty nejaké výnimky vo svojom pohybe, pretože taká veľká socha prechádzajúce New Yorkom a ešte robiac taký hluk pritom, nemožné - aby ju nik nevidel.

Alebo tie obyčajné Angels sochy, ktoré nemali krídla... Veď predsa tá dospelá žena (socha) a chlapček (socha) sa na seba zkrz tú miestnosť, kde bol Grayle pozerali. Či nie? :D

A ešte tak pomimo k tomuto: Tá scéna zoskoku je s tou hudbou stále rovnako úžasná a mrazivá! Rozhodne najúžasnejšia scéna tejto epizódy (ale takisto jedna z naj scien z celého nového Doctora).
marecek, 12.10.2012 22:14   reagovat
taky jsem si říkal, že tentokrát těm sochám dal Moffat nějak moc volnosti. ono už na začátku, jak vchází ten detektiv do toho hotelu, tak se venku rozhlídne a vidí tam několik lidí, sledujících tu sochu a pochybuju, že by z ní všichni naráz spustili zrak, když on vchází dovnitř...
A s tou sochou Svobody, jych řekl, že kdyby se to odehrávalo v osmdedátejch letech, že za to můžou Krotitelé duchů.. ale takhle? :)
chybek je v tomhle díle dost, ale myslím, že v tomhle případě šlo hlavně o příběh a že ten se povedl hodně emotivní, že mu ty chybky můžeme odpustit...
ententeak, 13.10.2012 08:28   reagovat
Ja mam strach, ze tech logickych chyb je tam tolik, ze asi nebudu jediny, kterym jim to odpustit nemuze ;) Dlouho mi to vse vrtalo hlavou a jestli neco, tak se zlobim, ze takto "zkazili" super monstra - andely...
J.J., 14.10.2012 14:22   reagovat
Já to beru tak, že tím vším se nějak narušil čas svázaný s NY a Doctor by se tam prostě už neměl s TARDIS ukazovat. Ale jo, jsem přesvědčený, že se ještě s Pondovými uvidíme, že se možná na chvilku vrátí domů (i když bych se nedivil, kdyby to nechtěli, když se pak musí vrátit zase do minulosti) atd. Protože Doktor by je klidně mohl vyzvednout někde jinde a někdy jindy. Jen je už nesmí vrátit... ale podle mě rozhodně není náhoda, že na náhrobku nebyla data. Ono to bude mít beztak ještě nějakou dohru a nějaké vysvětlení, věřím, že Moffat nezklame. A partu z 5-7 řady jsem si ohromně zamiloval, ale taky už jsem zvědavý, jak to bude pokračovat.
nagasadowcz, 12.10.2012 15:52   reagovat
prosím vás, měl bych takovou prosbu:

Mohl by někdo někam nasdílet titulky k prequelům 6 řady?

6x03 - The Curse of the Black Spot
6x08 - Lets Kill Hitler
6x07 - A Good Man Goes to War
6x13 - The Wedding Of River Song

Videa mám stažené z youtube, ale titulky jsem nikde nenašel a z youtubu mi stáhnout nejdou :(

Předem moc díky
Holodoktor, 12.10.2012 10:43   reagovat
uloz.to/xSmcnEE/season-32…
Všech 6 prequelů i s titulky ;-)
Blackthunder, 12.10.2012 15:05   reagovat
opravdu díky moc
Holodoktor, 14.10.2012 17:33   reagovat
A ešte titulky k prequelu lets kill Hitler nesedia. Trochu predbiehajú. Dopredu ďakujem za opravu aj keď viem, že to bude až v nedelu.
dddwww, 12.10.2012 15:35   reagovat
Ešte raz. Keď už si tu, mohol by si prečasovať tie titulky? Ďakujem.
dddwww, 15.10.2012 17:34   reagovat
Teď jsem se vrátil ze školy a jsem hotovej, takže teď rozhodně ne :(
Blackthunder, 15.10.2012 17:50   reagovat
A čo tak preqely zvyšných piatich sérií?
dddwww, 12.10.2012 15:10   reagovat
Je fakt, že data na náhrobku nejsou, protože tam Rory a Ami neleží. Pokud chtěli aby nedošlo k paradoxu tak na hřbitově musí bít náhrobek se jménem, ale není důvod aby tam byli.
Mach Tom, 11.10.2012 18:33   reagovat
už jste četli toto:
www.bbc.co.uk/blogs…
Helen, 11.10.2012 18:19   reagovat
Tak to jsem zvědav.
palast, 11.10.2012 21:20   reagovat
Bože dneska jsem to viděla, vlastně před chvilkou. To bylo tak smutný, sice jsem měla radši 10. doktora a Rose ale nemění to nic na tom, že tahle trojka byla fakt skvělá. Přišlo mi to najednou moc hrr a nemohla jsem tomu uvěřit ale snad to bude jen lepší... :D
Miluju tendle seriál a nikdy nepřestanu.. :D so coll bro :3
zuzu23, 11.10.2012 17:24   reagovat
Tak jsem si opět shlídnul tenhle dílek a napadlo mě, že Rorymu je 31 (zmíněno v Dinosaurech) a v roce 2012 má na náhrobku, který nevypadá moc staře, napsáno, že zemřel v 82 letech, tudíž byl poslán o minimálně 51 let do minulosti. Tedy cca do roku 1960. A za předpokladu, že i když byl vesmír zrestartován a Dokotorova časová linie je neměnná, si mohli v roce 1966 stopnout prvního doktora...
Asi bych si to dokázal představit v grafice toho digitální remasteringu ztracenejch dílů, kde by přiběhli k Tardis, zabušili na dveře a na Doktorův dotaz, co jsou zač by se na sebe podívali a jednohlasně by odpověděli "Spoilers" a vzhledem k tomu, že jedno z prvních požití tohodle slova se objevilo v roce 1971, tak by tohle slovo pravděpodobně první Doktor ještě neznal (spíše z filmového hlediska), tak by je bral jako manželé Spoilerovi :D ... a hlavně to jejich překvapení, jak první Doktor vypadá staře oproti poslednímu :)
ententeak, 11.10.2012 12:40   reagovat
Myslim ze by mohl cestovat do spravneho casu v Praze ... a doletet do new yourku s CSA :)
Hypno, 11.10.2012 08:21   reagovat
Za tohle mě tu asi nebude spousta lidí mít rádo, ale mají smůlu. Od čtvrtý sezoný si pořád zvykám na novýho doktora. Ano, i pro mě je tohle hodně nezvykle dlouho co si zvykám na nějakýho herce. Takže s klidem mohu říct že ty dva záprtci co mu sekundovali mě opravdu nějak nedojímali a spíš jsem je někdy proklínal že tam vůbec jsou (za stupiditu některých scén nemohou opravdu herci, ale hlavně scénaristi....zdravím pana Moffata). Začal jsem je brát vážně až po odhalení, že jsou rodiče River, bohužel to moc dlouho nevydrželo. Po tomto dílu mohu upřímně říct, že mi rozhodně chybět nebudou a skutečně se už nemůžu dočkat dvanácté regenerace.
jazzyorke, 9.10.2012 22:06   reagovat
A pak si budeš zas zvykat X řad na něj, co? :D
Blackthunder, 9.10.2012 22:17   reagovat
Možná, nebo příští doktor bude Ood :DDD
jazzyorke, 15.10.2012 18:21   reagovat
Jen počkej, až se v oslavách 50tého výročí objeví Tennant jako desátej nebo jako Human Doctor... to se budeme muset všichni obrnit proti nové supervlně Tennantismu.
Elektronicky Otisk, 10.10.2012 09:57   reagovat
150
150, 8.10.2012 21:34   reagovat
Smutný konec takový bych nečekal :(( Na to hřbitově na konci jsem si myslel, že to bude už OK a toho anděla jsem nečekal.
Nevíte někdo jestli je Doktor může znovu spatřit když ví kde jsou?
Tobi, 8.10.2012 19:08   reagovat
to sem cpak jediná, kdo na tomhle díle ty chyby nevidí??? co je zase špatnýho na tom, jak se pohybují andělé???
Avelion, 8.10.2012 17:16   reagovat
Andělé se mohou pohybovat pouze, pokud na ně nikdo nekouká. Proto si také zakrývají oči, aby na sebe vzájemně neviděli. Mno, tak například obří socha pochodující Manhatannem, na kterou se nikdo ani jednou nepodívá. Hm.... krom toho, Rory a Amy jsou k ní na střeše v jednu chvilku otočený zády a ani jeden z nich se na ní nekouká, socha se stejně nepohne....
Elektronicky Otisk, 10.10.2012 09:55   reagovat
já teda nevim ale neříká tam doctor něco v tom stylu že je to uzavřená časová ´´bublina´´ či tak nčco a ještě k tomu je ovládaná andělama tak mě teda vubec nepříde divný že se pohybujou trochu jinak maj prostě víc mocy a je jich tam hafec na jednom místě se spoustou lidí co mužou furt dokola posílat vo pár let naspátek takže se maj i čim živit.
jantara, 20.10.2012 03:05   reagovat
Díval se na ní divák ;-)
Nick, 10.10.2012 14:09   reagovat
Doktor se pro ně nemůže vrátit, protože hlavně neví, kde a zejména kdy jsou - na náhrobcích nejsou letopočty...
Více mi vadily díry ve scénáři, které se týkaly andělů. V tomhle díle se mohli pohybovat téměř bez jakýchkoli obtíží. Prostě si změnili pravidla podle toho, jak jim to vyhovovalo. To jsem od tvůrců n%ečeho tak promyšleného jako je DW nečekal :(
Paddy, 6.10.2012 15:53   reagovat
Ono to je môj hlavný problém s Moffatom (pri Doctorovi aj pri Sherlockovi). Má podľa môjho názoru skvelé nápady a pekne komplikované príbehy, ale ako keby sa mu nechcelo ich doťahovať a potom tu máme príbehy ako tento, v ktorom je viac dier v scenári ako v ementále.
BodoInMotion, 6.10.2012 16:42   reagovat
Tak místo kam byl poslán si mohl najít stejně tak jako to udělala River když byl Rory poslán do Winter Quye
Thrral, 6.10.2012 16:28   reagovat
Ještě jedna drobnost. Bylo někde v tomto díle ukázáno v jakém roce vlastně v New Yorku byli? Na háhrobním kameni nebyly uveřejněny data, takže vlastně nevíme kdy oba umřeli a ano, aby nebyl vytvořen paradox, mohly být uloženy prázdné rakve. To je v rámci tohoto seriálu logické. Také proč vlastně zůstali v Yorku a neodjeli jinam, kde je doktor mohl vyzvednout? Také si myslím, že je možná ještě jednou uvidíme.
Mach Tom, 5.10.2012 07:26   reagovat
Tak v díle byly v New Yorku 1938 ale ten anděl na konci ne mohl poslat do jinýho
Thrral, 5.10.2012 16:51   reagovat
Pardon *je mohl
Thrral, 5.10.2012 17:26   reagovat
Tak mě napadá ,že když nemůžou do new yorku tak by mohli třeba do Baltimore a dál dojet autem:D
Fleš, 4.10.2012 19:34   reagovat
Ok, takže až teraz som sa dostal k epizóde. Začnem zrejme kladmi - páčila sa mi scéna tesne pred tým, než Amy a Rory skočili z budovy, veľmi pekne napísaná a zahratá, páčila a mi interakcia Doctora a River, teraz vyzerali prvýkrát ako ľudia, ktorí sa majú radi (možno nie priamo milujú, ale je to krok dopredu), páčili sa mi anjeli, využili ich veľmi pekne. Čo sa záporov týka, milión vecí je odfláknutých a nedotiahnutých, neviem, či Moffat čakal, že ich budeme ignorovať. Takisto temto časti sa mi zdalo čudné. Každopádne, smutný nie som, Amy a Rory dostali viac-menej šťastný koniec a Doctor Who je seriál o zmene. Jediné, čo mi vadí je, že budeme čakať až do Vianoc :-/
BodoInMotion, 4.10.2012 19:12   reagovat
se seriálem doctor Who jsem se seznámila vlastně díky bonusovým dílům na konci 4. řady, takže všechny nové díly do té doby jsem stihla zhltnout během pár týdnů. tím pádem jsem měla Doktorovy společníky ráda, ale nic víc. A pak začala pátá řada a já strávila dva a půl roku sledováním Amy a Roryho. copak by si je někdo dokázal nezamilovat??? O to těžší pro mě bylo jejich loučení. Za celý svůj život jsem u televize brečela jenom asi 4x(ani titanik mě nerozbrečel). To poslední bylo včera a já brečela jako malý děcko celou dobu od skoku až do přečtení poslední stránky. Je mi líto, že takhle skončili. A budu na to myslet ještě hodně dlouho.
Pořád si říkám, že i když budou Amy a Rory žít v minulosti, nemuselo by to zabránit Doktorovi, aby je občas nevzal na nějaký ten výlet. Jediné, co by se na tom změnilo by bylo to, že by je při návratu z výletu nevysadil v přítomnosti, ale zase v minulosti. podle mě by to takhle mpohlo fungovat. doufám, že si to uvědomí i scénáristé a ještě někdy se za pondovýma podíváme, i kdyby jenom na chvíli. Z celého srdce v to doufám, protože to byli moji nejoblíbenější společníci.
Ale stejně mi pořád bude v hlavně znít Amy:
,,Raggedy man, goodbye."
Avelion, 4.10.2012 09:59   reagovat
Cítím to úplně stejně. :) I když jsem si ještě hodně zamilovala Donnu. :)
Katja, 4.10.2012 14:39   reagovat
Já jsem měla Donnu také moc ráda. Po blondýně kterou jsem fakt nemusela, byla super!
toa, 4.10.2012 18:38   reagovat
Doktor už ale nemůže parkovat v New Yorku
Simon100, 4.10.2012 14:21   reagovat
Simon100:
ale může zaprkovat jinde a jindy
Katja a Toa:
Donna byla druhá nejlepší společnice doktora- tu jsem si stihla zamilovat i během těch pár týdnů
Avelion, 5.10.2012 13:06   reagovat
tak me napada proc by to nemohli udelat stejne jako kdyz mel umrit doktor nebo proste pohrbit prazdny rakve a ktomu i hezkej nahrobek a hle zadny paradox nikdo jejich tela prece nevidel ne tak jaky je dukaz jejich smrti.zadny
wirzig, 3.10.2012 19:06   reagovat
Jako příběh dobrej, ale zbyl nám jeden paradox z minulých dílů. V epizodě kde narazej na dinosaury v podzemí se oba Pondové objeví u kostela na protějším svahu a to myslím kolem r. 2021? Takže? A co otec Roryho, kterému slíbyl, že se vrátí, na toho jste zapoměli? Vše má svůj počátek a i konec. V tomto díle alespoň objasnily ještě jeden přílet k Ammi když byla malá. Jen jsem zvědavý co provedou s postavou té chytré, co se stala nakonec dálekem. Podle britského časopisu se z ní stane další doktorova partnerka a oni budou muset příjít na to, proč si ho nepamatovala.
Mach Tom, 3.10.2012 12:36   reagovat
Nezomrela ta chytra ked bol asyleum zniceny?
xhunterx, 5.10.2012 21:23   reagovat
Proč si ho nepamatovala v Asylu, kde pravděpodobně zemřela (tak jsem to pochopil já)
Filip676, 6.10.2012 10:49   reagovat
Uvidíme ako to Moffat vyrieši.
dddwww, 5.10.2012 21:26   reagovat
už v tom díle tam na konec byla jenom Amy, protože Rory se nikdy nestal, tedy se to nakonec nemuselo vůbec stát, bylo to v několika dílech, že pokud se něco v minulosti stane jinak a není to časový bod, může to změnit přeci budoucnost, tedy že může umřít dřív. A otec Roryho, nebylo by to poprvé co Doctor něco slíbil a pak to bylo jinak, kolikrát už sliboval že nikoho nenechá zemřít:-)
sarykp, 3.10.2012 17:09   reagovat
River kľudne môže knihu upraviť
a Amy a Rory majú cestu spať
alebo doktor zaparkuje Tardis
inde jak v NY
nort, 2.10.2012 20:39   reagovat
To sice jo ale River ji upravit nemohla, protože kdyby to udělala tak by vytvořila paradox a zničila New York.
Thrral, 2.10.2012 21:03   reagovat
kludne sa mozu vratit -) uz doctor s martou boli poslany spat v case anjelmi a vobec im to neublizilo :)
dodes, 2.10.2012 17:18   reagovat
Ale ty tam přece neposlali andělé. teda pokud mluvíš o epizodě Blink
Helen, 2.10.2012 17:29   reagovat
Ale jo, v Blink poslali Doktora s Martou do minulosti Andělé. Dostali se pryč v TARDIS, kterou jim poslali Sally a ten druhej, co už nevím jak se jmenuje. Ale v téhle epizodě se pro Pondovce Doktor nemůže vrátit, protože byli pohřbení na tom hřbitově a kdyby nebyli, vytvořilo by to další paradox a ten by zničil New York.
vrčka, 2.10.2012 18:04   reagovat
To je pekne ale co mu brani ich pochovat na tom cintorine aj ked si ich vyzdvihne? Alebo ich moze nechat zit v minulosti aby zostarli a zomreli ale brat ich na vylety tak ako to robil doteraz. Navise co by zabranilo River napisat do knihi ze zlomili zapastie jej aj ked ho zlomia anndelovi? Podla mna strasne nepremyslena epizoda
xhunterx, 2.10.2012 19:27   reagovat
Já píšu to, co říkali v epizodě, ne že to dává smysl :)
vrčka, 3.10.2012 19:13   reagovat
Nevim, proc vsichni strasi, ze doktor uz Amy nikdy neuvidi. To, ze se loucili se slovy:"nikdy se uz neuvidime..., nemuzu s tardis uz do new yourku,... pokud vas vytahnu z minulosti vznikne paradox..." neznamena, ze je to pravda, jen si doktor neumel zrovna predstavit jak se za nimi dostat v tardis. Vsak se nebojte, Pondaci budou mit urcite jeste nejaky maly steky v pristich epizodach (stejne jak Rose). I kdyby meli scenaristi naplanovat, ze doktor pro ne prijede autem z jineho mesta v obdobi, kdy prozivaji svuj spokojeny zivot a vytahne je na mensi vylet, ci jen s nimi popije kavu.
Ajaa, 2.10.2012 23:10   reagovat
však tam Doctor říká, že do New Yorku té doby už nemůže, jinak by to mělo hodně špatné následky (už nevím přesně jaké)
Scream CZE, 2.10.2012 20:12   reagovat
Aha takze on nemoze do roku (teraz nwm jakeho) tak proste necha pondovych uz na dalsich 50-60 rokov tak??? Ved mohol prist za rok aj tak mavali zhruba polrocne az rocne prestavky medzi vyletmi.
Okrem toho preco by ich mal andel poslat zrovna do toho roku?
xhunterx, 2.10.2012 20:23   reagovat
no já jsem to pochopila, že jednak do NY nemůže už vůbec protože by to mohlo vytvořil paradox, a taky že od roku 1938 žili už bez Doctora a pak umřeli, tedy pokud by je v průměhu života navštívil, změnil by už to, co se vlastně i pro něj stalo, a to přece nesmí nikdy, to by byl další paradox a nebo zoufale vyplňuju díry ve scénáři:-)
SarykP, 2.10.2012 21:42   reagovat
Pro mě spíš docela chaotická, ale i když byla trochu slabší než ostatní díly, tak se mi celkově líbila. DW nemá žádné špatné díly. Má jen dobré a pak ty ještě lepší.
Helen, 2.10.2012 20:11   reagovat
Ja mam rad Doktora a je pravda ze je to stale najlepsie co sa momentalne nataca ale toto bol asi najvacsy Fail ktory v Doktorovy bol od roku 2005. Nemyslim myslienkov ta bola pekna, aj to uveznenie paradoxom ale to spracovanie? akoze andel ich posle do minulosti a za to ze tam bol nejaky nahrobok tak uz ich nemoze zobrat to je podla mna velmi odflaknute.
xhunterx, 2.10.2012 20:28   reagovat
Ja mam rad Doktora a je pravda ze je to stale najlepsie co sa momentalne nataca ale toto bol asi najvacsy Fail ktory v Doktorovy bol od roku 2005. Nemyslim myslienkov ta bola pekna, aj to uveznenie paradoxom ale to spracovanie? akoze andel ich posle do minulosti a za to ze tam bol nejaky nahrobok tak uz ich nemoze zobrat to je podla mna velmi odflaknute.
xhunterx, 2.10.2012 20:28   reagovat
SÚHLASÍM !!!
Alice, 2.10.2012 19:39   reagovat
Já nevím, proč to tak rozebíráte. Prostě je tam už hrozně moc paradoxů a kdyby Doktor zasáhnul do dalšího života Pondů, nebo čehokoliv jiného v té době, tak by to mělo katastrofální následky. Jasně, dají se tam najít nejasnosti, ale tak je to ve všem (zvlášť, když se cestuje časem, i když uznávám, že v tomhle případě se těch nejasností může najít mnohem víc).
Filip676, 2.10.2012 21:32   reagovat
Že by sme to rozoberali preto, lebo sa nachádzame v "poepizodní diskuze"? :D :D :D
Alice, 3.10.2012 19:00   reagovat
Tak jsem to nemyslel, jenom jsem chtěl říct, že mi na tom nic zas tak nejasného nepřipadá.
Filip676, 3.10.2012 20:56   reagovat
Mě se epizoda náhodou líbila.Brečela jsem asi 15 minut před koncem a to byl řev jak kanec vám musím říct.Ale Pondíci mi už strašně chybí! :/
Katja, 1.10.2012 19:37   reagovat
Tak já nevím, vy tady nadáváte jak se upustilo od příběhu. A to vám ty RTDho příběhy přišli lepší? Oživení obrovské armády Daleků přestože už mají být dávno všichni zničení, a jejich zničení kouzlem nebo dálkovým ovládáním? Pád Rose do voidu kdy se najednou objeví tejpek a zachrání ji (mimochodem takhle už situaci zachraňovali v té epizodě podruhé a o dvě řady později si to střihli ještě jednou)? Story arcy neměl pořádně žádné, Bad Wolf byl sice hezký náznak, ale za celou se příběh nehnul ani o píď, dvojka měla jen Mickeyho odchod, trojka jednu zmínku Masterova civilního jména a hint s hodinkami, čtyřka zase nějaké náznaky ale děj až do desáté ep. nula.
Dalicek, 1.10.2012 19:10   reagovat
Přišly mi lepší, ale z jiného důvodu než kvůli řešení zápletek. Já abych pravdu řekla nejsem zrovna moc urvaná z Daleků nebo jiných příšerek, takže tohle je mi celkem jedno. Ale z dřívějších epizod jsem mívala dost jasný pocit, že o NĚCO jde, v tom smyslu, že mě zajímala situace zúčastněných postav a jak to s nimi dopadne. Neříkám, že 100% vždycky, ale obvykle to tak bylo, taky mě zajímalo, jak se k nim doktor postaví a jaký vztah s nimi naváže a taky jsem tam měla dost oblíbenců, třeba Hariett Jones nebo kocoura Brannigana a tak. A taky vztah doctor - companion mi dával smysl.
U nových epizod ten pocit prostě nemám a chybí mi. Několik příběhů jsem považovala za výjimečně dobré a tam to fungovalo: Amy´s choice, ten o tom, jak se Amy ztratila a zestárla na nějaké té planetě, název si nepamatuju. To byly silné příběhy (ačkoliv doktor tam je na zabití). Ani vztah doktora a Amy mi pořád není moc jasný. On říká, že ji má rád. Ona říká, že mu věří. Ale já si nemůžu pomoct, nevidím to tam.
Aloisie T, 1.10.2012 21:18   reagovat
100!
44, 1.10.2012 18:50   reagovat
Moffat si hodně pohoršil, celá sedmá série je hodně slabá, ale myslím, že je to tím, že nemá v pozadí žádnou zápletku. V páté sérii se řešil výbuch TARDIS a praskliny s tím spojené, v šesté sérii byli tématem Silence a Doktorova smrt, ale tady nic není, jde o jednotlivé epizody, které nic nespojuje a tak nemají na čem gradovat
Jesper, 1.10.2012 14:25   reagovat
Někdo by zase mohl říct, že to je lepší, když tam Moffat nemotá svoje zamotaný zápletky. Já jsem se 7. řadou docela spokojen, nebyla zatím žádná vyloženě horší epizoda.
A jinak tam malej story-arc je a to Doctor, který přestává existovat. A s tím bude podle mě souviset ta 1. otázka. Tomu se nejspíš Moffat bude věnovat ve finále, na to jsem zvědavej. :)
dejf, 1.10.2012 17:22   reagovat
Máš naprostou pravdu....Chybí to tam...To je přesně to co sem mysleže tam chybí...
Simon100, 1.10.2012 15:39   reagovat
Pro mne je chybejci zapletka tahnouci se celou serii spis plus. Preferuju uzavrene jednotlive pribehy, nez umele namontovanou zahadu..
Ajaa, 1.10.2012 14:56   reagovat
No chybějici zapletka. Aby jsme se ještě nedivili.
palast, 1.10.2012 21:18   reagovat
Abych ještě dokončil myšlenku - Moffat má dvě možnosti, jak pokračovat, aby Doctor Who dával nějaký smysl 1) navázat na to, co sám Moffat začal, tedy dostávat se k tomu, proč Silnce a všichni okolo nich mají takový strach z odpovědi na otázku kdo Doctor skutečně je 2) věnovat se vzniku Valeyarda, jehož příchod je nezbytný, aby nedošlo k paradoxu v seriálu. P.S. miluji Plačící anděly, ale pokud si Moffat myslí, že je stačí hodit do epizody a vyhraje tím, tak se plete, pomalu mi je znechucuje a to od doby, kdy začali naprosto bezpředmětně lámat lidem krky.
Jesper, 1.10.2012 14:39   reagovat
Ale všimli jste si, že všechny oběti Plačících andělů nakonec prožili opravdu pěkný a plodný život? ( nepočítám ten dvojdíl jak tam byla ta spadlá loď)
Nick, 1.10.2012 11:59   reagovat
Pravda pravdoucí ;D
Omegam, 1.10.2012 14:07   reagovat
Ja si myslim, ze cele 6. a 7. serii chybi kapitan Korkoran jak ho jednou Mickey nazval :-D
Sangaj, 1.10.2012 10:21   reagovat
No jo. Amy jsem zezačátku neměl rád, Roryho tím méně. Pak jsem začal mít rád Roryho a pak i tu Amy. A tuhle řadu vypadá naprosto skvěle. Jako na potvoru to musí udělat zrovna před tím, než nechá cestování :D. Mno jo. Ale Smithovi jsem zezačátku taky nevěřil, že bude dost dobrý Doktor. Za pár let budeme zase někde jinde - třeba u Valeyarda :p.
Xaveriu, 1.10.2012 00:42   reagovat
(tohle mám za to, že komentuju z prostředka epizody)
Ten konec byl překombinovaný. Buďto je měli sežrat andělé, nebo se z toho dostat a rozhodnout se, že radši zůstanou doma, ale takovéhle samoúčelné houpání z úspěchu do neúspěchu za účelem emocí docela kazí prožitek.
Xaverius, 1.10.2012 01:18   reagovat
Myslím, že by to dopadlo dobře, kdyby si Rory nepřečetl ten náhrobek. Nevnímal bych to jako násilné překombinování, ale pouze jako potvrzení Doktorových slov. Když si to přečteš, tak to platí.
natir, 2.10.2012 13:06   reagovat
Tak dle mého nejhorší episoda nové série. Víc emocí o ztrátě společníků bylo v episodě minulé. Moffat by se vážně měl spíše starat o Sherlocka a do Dr. Who napsat jen občas.
Nick, 30.9.2012 22:01   reagovat
Před hoďkou se dokoukal ten díl a nechal si ho celej projít hlavou.No ono že pondovi v serialu umřou(či jinak zmizi atd) bylo celkem zjevné(ostatní spoločníce,společníci z obnoveného serialu tam nebyly díl jak dvě serie a pondovi už přesáhli.Bylo onich mnoho informací zatím co doktor je tajemnej tak pondovi už byli moc známí(On na ní čekal 2000 let atd). Ale jinak je jích škoda. Nesnáším změnu postav(v jakémkoliv seriálu)
Omegam, 30.9.2012 21:29   reagovat
Jak už jsem řekl tak to byla moc pěkná epizoda...
Ale všiml si někdo že seriál absolutně stratil tu Doktorovskou atmosféru? :-/
Simon100, 30.9.2012 21:02   reagovat
Přesně. Je to pořád Doktor, ale už ho tam tolik necítím. Je to takové divné. Kupříkladu, starší díly, ty jsem doslova hltala, dokoukala jeden, pustila další a doteď se k nim ráda vracím, ovšem teď tomu něco chybí. Něco tolik...tolik... doktorovského.
Poslední dobou mi všechny ty díly příjdou tolik uspěchané. Ve starších dílech se k zápletce pozvolna dostávali, pozvolna ji zkoumali, přicházeli ji na kloub, bojovali s nepřítelem, ale to 'pozvolna' mělo své pětačtyřiceti minutové tempo.
Posledních pět dílů je nějak... něco jim chybí.
Lenny, 30.9.2012 21:40   reagovat
Chybí tomu David Tennant
Elvandar, 1.10.2012 00:10   reagovat
Davida Tennanta jsem měla taky radši. Jinak Smith je podle mě v současné době opravdu dobrý doktor (ale v šesté sezoně jsem měla občas chuť ho pořádně proplesknout). Díl to nebyl špatný, ale čím víc o tom přemýšlím, tím víc mi tam vadí některé nelogičnosti - viz pochodující Socha Svobody.
anwen, 1.10.2012 18:41   reagovat
Ale prd. Jediný rozdíl kdyby v tom byl Tennant by byl ten, že by od té doby co by si přečetl ty názvy kapitol bulel do konce epizody
Blackthunder, 1.10.2012 06:29   reagovat
No právě! A bylo by to víc mokré a už by tomu víc nechybělo :D
Elvandar, 1.10.2012 10:21   reagovat
Ne! Ještě by prohlásil, že je teď on pánem Času a nazvdory nebezpečí zhroucení celého Manhattanu by se je pokusil zachránit, takže by se propadli pravděpodobně někam do jiný dimenze.
Ne, teď vážně. Jak by jako týhle epizodě, nebo celému novému doktorovi pomohl Tennant? Byl naprosto brilatní, stejně dobrej je teď Matt.
Elektronicky Otisk, 1.10.2012 07:58   reagovat
Není to Mattem, ani tomu nechybí David. Je v tom něco jiného. Nevím.
Lenny, 1.10.2012 09:43   reagovat
Je to styl natáčení. Více akční. Více se jede na efekt a ne na příběh... je to Moffatem, který se stále horší a horší. A v neposlední řadě je to hercema... nic proti Karen, Mattovi či Arturovi... ale jejich herecké umění potřebuje vypilovat.
Nick, 1.10.2012 11:55   reagovat
teď jsi na to kápnul! Myslím, že máš absolutní pravdu. Snad to Jenna zpraví.
ElizaBeth, 3.10.2012 18:44   reagovat
Na Matta, Arthura a Karen to nesváděj, vždyť jsou minimálně stejně dobří jak všichni ostatní Doktoři a společníci.
vrčka, 1.10.2012 12:33   reagovat
Na vine je jedine ak Moffat, ktorý sám hovoril, že chce zápletky ako z filmov a tak... proste chce, aby to hlavne dobre vyzeralo (a samotný príbeh je až na druhom mieste) a myslím, že mu ide hlavne o to, aby to zaujalo najmä Američanov. Možno by pomohlo, keby mala epizóda 60 minút, kde by bolo viac času pracovať s celou zápletkou a jej vyriešením. :D
Ale tak mne to nevadí, pre mňa je Doctor Who stále medzi najlepšími. xD
marecek, 1.10.2012 16:29   reagovat
Jsem z toho taková celá zmatená. Ten odchod byl takovej zvláštní, rychlej nebo já nevim. Jsem ráda, že neumřeli, depresivní konce nemám ráda, ale tohle rozloučení mi rozhodně srdce neurvalo, což je škoda, protože Pondovci byli super a určitě budou v seriálu chybět. Celej díl byl asi vážně slabší, na to, že se jednalo o anděly. Jako horor dobrý, ale příběh nic moc. Za River jsem byla ráda a to s tou knihou bylo originální. Takže jak dlouho teď musíme čekat na další díl? :)
Ajka13, 30.9.2012 21:00   reagovat
Tak moc jsem se na tu epizodu těšil a zároveň jsem se tak bál odchodů Pondů. Co z tý epizody nakonec cítím? I přes mojí naprostou oddanost Moffatovi musím říct, že tohle byl jeden z nejhorších odchodů companionů, jakej jsem v DW viděl. Bylo to rychlý, skoro bez emocí, a ještě ke všemu se to stalo ve slabé epizodě. A to to byla epizoda, která obsahovala Weeping Angels!! Ač je to nejlepší možnej záporák v DW, tahle epizoda se prostě nepovedla a strašně mě to mrzí. I když jsem si na konci stejně pobrečel, ta poslední stránka knihy byla hezky udělaná, tak zbytek epizody mě vůbec nenadchnul a hrozně mě to mrzí :( Prostě rozloučení s Pondovkama mělo bejt mnohem procítěnější, ne jenom *blink* bum bum a nazdar.. :( Vůbec nevím co si o tom mám myslet, tenhle díl snad ani nenapsal Moffat...
Kozlick, 30.9.2012 20:09   reagovat
Tak jako nejlepší epizoda 7 řady to určitě byla o tom není pochyb, 7 řada je ale hodně slabá, tak se to špatně porovnává. Mě mrzí ten překombinovaný konec, kdyby skočili z té střechy, tak i slzu uronim. Na mě to bylo moc emocí najednou, nejdřív padaj ze střechy, pak sou živý, zdraví a šťastní a pak se tam zjevý anďel a zabije Roryho... na mě toho bylo prostě moc. Závěr tedy je, že to moffat posral :D. Ps: Ze začatku pěkný horor jako.
SpiRit, 30.9.2012 20:47   reagovat
No nejlepší ze sedmičky to určitě byla. Ale stejně si myslím, že to rozloučení bylo strašně odfláklý. :( Každopádně je pravda, že začátek epizody byl vynikající, jako jsou vždycky epizody s andělama :)
Kozlick, 30.9.2012 21:28   reagovat
Ten konec byl v pohodě... až moc. Myslím, že kdyby to ustřihli potom co skočili tak bych možná slzu uronil. Takhle víme, že žili šťastně až do smrti.
Navíc, pořád si mohli s doktorem třeba dopisovat.
Pokud je zámek na rok 1938, nic nebrání Doktorovi se objevit dřív a nechat na poště dopis s doručením někdy v budoucnu (jako to bylo v Blink).

Jinak z téhle řady (zatím) nejlepší díl. Konečně zase normální (skoro)lineární vyprávění, které mělo hlavu a patu. (Power of three mělo víc pat než hlav)
FaustRoland, 30.9.2012 19:58   reagovat
Tyhle odchody Doktorových společníků jsou vždy to nejhorší. Pokaždé mě zabolí u srdce když se s nimi Doktor musí rozloučit. A navíc když zrovna Rory a Amy Pondovi byli tak suprová dvojka a s Doktorem se k sobě skvěle hodili. Vážně je mi líto další ztráty. Je těžké udržet slzy ;-( Snad už jen říct: ,,Sbohem Amy a Rory, nikdy nezapomeneme." A Doktore je mi opravdu líto tvé ztráty ;-(
Steky, 30.9.2012 17:26   reagovat
Promiňte, ale já se tu tak hezky 14 dní těším/netěším na tenhle díl. Teď nevím co si mám myslet. Prej jakej to bude trhák, ani se mi nezdálo. :/ Opravdu jsem měla co dělat abych se ubránila slzám, ale myslím si že tu až přehnaně Amy a Roryho litujete. A co Doctor?! Co ten náš "lidský" citlivý Doctor? Ten měl Ponďáky rád!Je mi ho asi víc líto. Ani se mu nedivím, že na konci Amy přemlouval, aby nechodila. Vždyť se zamyslete! Nezkusili by jste to taky? Nechtěli byste s ní taky zůstat?
ElizaBeth, 30.9.2012 17:05   reagovat
Jo, jak Doktor na konci přemlouval Amy aby zůstala s ním, to byl silný moment. I Doktor je jenom člověk - totiž Gallifreyan. Možná to ně mě zapůsobilo víc než když vypěnil v City called Mercy.
anwen, 1.10.2012 18:47   reagovat
Já Pondovce moc nelituju. Ti dopadli dobře, jsou spolu a šťastně si žijou. Doktor to má o dost horší, další sbohem, kterých už řekl za celý svůj život dost. Někteří ho možná odsuzují za to, jak chtěl Amy přesvědčit aby zůstala. Chtěla bych vidět je, jak úplně klidně nechají svoje nejlepší přátele navždycky odejít.
PetaPik, 30.9.2012 17:25   reagovat
přesně to si myslím taky! A já myslela, že mi tu nikdo nerozumí :)
ElizaBeth, 3.10.2012 18:36   reagovat
přesně, jako já sice brečela jako želva, uplny vodopady ale spis prave kvuli Doktorovi, to proste neni fer, jak vsichni ktery zná bud umrou nebo odejdou,proste chudak, zase sám...Amy s Rorym budou aspon spolu i kdyz me teda mrzi ze uz tam nebudou...
An, 30.9.2012 17:38   reagovat
Souhlasím :)
Blackthunder, 30.9.2012 17:40   reagovat
Někdo se tu ptal, proč je Doktor nevyzvedl později. Říkal tam přeci, že by vytvořil druhý časový paradox, který by mohl zničit New York. Ono totiž nešlo o to, že dostat se na Manhattan 1938 by bylo problém, šlo o to, že Andělé se živí energií lidí, kteří byli zpět posláni časem. To, že jim jednou překazili napájet se z Roryho (jak ho viděli umírat na posteli) vytvořilo paradox a málem zníčilo Manhattan. Kdyby pak zatrhli napájet se z Roryho a Amy (když byli jejich hroby na hřbitově! Kdyby je Doktor vyzvedl pozdějí, tak by tam hroby být nemohli a BUM! NOVÝ PARADOX, ZKÁZA NEW YORKU!). Takže tak. Mám to doufám zprávně?
Pro mě epizoda nic extrovního, nevim proč ten odchod cestovatele tak komplikují. KDyby umřeli, bylo by to jednoduchý, epičtější a slzavější.
PS: Už ne doktorka River, ale profesorka. Ta už tu taky dlouho nebude :)
Elektronicky.Otisk, 30.9.2012 16:14   reagovat
blbost, kdyby je vyzvedl, klidně by se mohli kdykoliv vrátit, do té doby, aby tam stihli umřít. A i kdyby ne, aspoň by je mohl navštívit. Nehledě na to, že to že někdo vyseká do kamene "Rory Williams" ještě nemusí znamenat, že tam opravdu leží.
nerv, 30.9.2012 19:41   reagovat
Myslím, že nad tím moc přemýšlíš :)
vrčka, 30.9.2012 19:55   reagovat
černý humor?
Helen, 30.9.2012 16:29   reagovat
Začátek dobrý, prostředek naprosto chaotický a nějak tam marně hledám logiku, no ale dobře to dopadlo. Měla jsem chuť doktora praštit, když přemlouval Amy, aby si kvůli němu zničila i další život, ale naštěstí ho neposlechla, což je dobře. Neměla jsem tu holku moc ráda, ale bylo mi jí líto, protože narazit na doktora byla ta nejhorší katastrofa, jaká ji mohla potkat, a nakonec se to přece jen urovnalo. Já jsem ku podivu po delší době docela spokojená.
Aloisie T, 30.9.2012 16:00   reagovat
cez slzy nevidim :(
fawkes, 30.9.2012 12:46   reagovat
Well.. i.imgur.com/5p3R0.jpg I'm so so sorry brain.
Alonso, 30.9.2012 12:28   reagovat
I'm so sorry for your loss...
Nick, 30.9.2012 18:00   reagovat
Chudák Brian... :(
marecek, 30.9.2012 13:39   reagovat
Jinak náhled do mého včerejšího dokoukávání epizody: www.youtube.com/watch?v… :D :D :D :D :D
Blackthunder, 30.9.2012 12:12   reagovat
A zas koniec alá desiaty doktor (nó až na martu), kedy ich už nikdy neuvidíme:
-Rose = paralérny vesmír
-Dona = vymazanie pameti
-River = Ešte ju síce mnohokrát uvidíme ale aj tak už sme videli jej smrť...
A teraz už aj Amy a Rorry. Zaujímalo by ma len ako to bude s Clare...
Andy636, 30.9.2012 10:40   reagovat
No takhle ... je hezký že Amy a Rory odešli a sou šťastný ,ale myslim si ,že odchod dívky která čekala a posledního centuriona by chtěl větší drámo.
A hlavně se bojim že Clara (příští companion) si bude muset zážít to samý co Martha ( podle mně nejlepší companion). Doktor ji bude srovnávat.
palo, 30.9.2012 10:22   reagovat
Akorát sem to dokoukala a posledních 10minut sem brečela jak želva...:(
Musim se z toho nějak uklidnit,možná bych se vzpamatovala díky facce od River :).
veru, 30.9.2012 10:11   reagovat
Já Pondovce (Amy) neměla moc ráda (Roryho zbožňuju!)Jak byli na té střeše, tak jsem začala řvát. To pokračovalo, když byl "šťastný konec" a oba byli živí. Další příval slz, když Rory zmizel a Amy šla za ním. No a poslední slzy, když tam byla malá Amélie... Prostě psycho!
Kolikokoli, 30.9.2012 10:08   reagovat
Tak já jsem včera koukala na livestreamu, a přiznám se, že moje první emoce po dokoukání byla "A to je jako všechno?" přijde mi, že by to rozhodně chtělo dvojdíl, a u tý příležitosti si trochu pohrát s nápadem Socha Svobody - Weeping Angel, protože to se mi vážně líbilo, a mrzelo mě, že tam neměla nějakou větší roli. Myslím, že to bude asi protože jsem očekávala až moc, snad něco na úrovni Donnina odchodu. Tuhle epizodu hodnotím (od 1 do 10, 10 je nejvyšší) 9 jako běžnou epizodu, 6 jako legendární odchod companions. Přijde mi prostě, že Moffat by to dokázal udělat mnohem líp.
Reji Arte, 30.9.2012 08:39   reagovat
Ano v tomto suhlasím nato že to boli sppoločníci ktorý z doctorom cestovali naozaj dlho a mal ich naozaj rád to bolo ako to povedat krátke , nedá sa povedat žeby to nebolo dobré to nie ale myslím si žeby si zaslúžili viac
Engeor, 30.9.2012 08:57   reagovat
I když riskuju velice bolestivou smrt, tak to napíšu. Tenhle díl pro mě nebyl nic převratnýho... Nějak se u většiny dílů týhle série nudím. Asylium se mi líbilo, ale to asi kvůli Oswin. Dinosauři se mi taky líbili, možná kvůli Roryho tátovi. Ale pak pro mě úplně nevýrazný díly.

K tomuhle dílu - prostě všeho moc škodí a když se objeví v NY tisíce Andělů, tak už to prostě není tak strašidelný, jako když je jich pár...

Asi jsem si s Moffatem nesednul tak, jako vy ostatní, každopádně poslední epizoda, která se mi fakt líbila bylo Doctor's wife...
Blombik, 30.9.2012 08:03   reagovat
Souhlasim..posledni dobou už není doctor co byl.Posledni dobou je to akcni bez atmosfery jen hrani na city a rychlej konec s akcni linkou ve prostred. Kde jsou díly ukterych jsem se bal a rikal si co ted Doctore..Dnes je to tak ze se rozjede pribeh a najednou konec nekdy az smesneho tipu...
satir22, 30.9.2012 10:15   reagovat
Přesně tak... úplně se mi zdá, že to "zamerikanizovali" a už to není ono... Tahle série zatím jedna z nejhorších, co jsem zatím viděl. Musím se teda přiznat, že nejdřív jsem viděl 9. doktora, takže možná proto na něj nenadávám tak, jako třeba Black.. Ale Tennanta jsem měl vyloženě rád (i když mě dost často štvala ta slina u pusy :-D). První série s Mattem mi přišla hodně dobrá, protože se tam táhnul nějakej děj skrz sérii, stejně jako minulou. Ale teď je to prostě "sitaction." A kvůli tomu to pro mě není nic extra.
Blombik, 30.9.2012 14:14   reagovat
Vloni a předloni si lidé stěžovali, že je to moc propletený a teď zase, že to není propletený :D
Chudák Moffat, ten se prostě lidem nezavděčí :D
Blackthunder, 30.9.2012 14:35   reagovat
Prekvapivo slabé. Síce emocionálne, ale nie tak ako s Rose a Donnou. River tiež k rodičom nijak moc naviazaná nebola. Keď Amy hľadala Roryho, nebola nijak zapálená a na konci to tiež moc neprežívala, aj keď vyrastala bez nich.
Vážne nechápem, prečo musia spoločníčky takto odpadnúť a nemôžu proste zostať ako Sarah, či ako sa volala tá, čo ju stretol už ako starú. Mohli mať ďalšie dieťa a to by bol dôvod, prečo už necestujú, alebo niečo podobné.
A ak nemôže do roku 1938, tak prečo ich nevyzdvihne v ktoromkoľvek roku potom? To už od 38 po 2012 nemôže do celého toho obdobia? Už mnohokrát prekonal Doktor časové paradoxy a zmenil budúcnosť vytesanú do kameňa. Neznášam takéto nelogickosti, dá sa to, keď sa to hodí do scenára, nedá sa to, keď sa to hodí do scenára.
Tom, 30.9.2012 15:59   reagovat
To jsem si taky všiml. Halvně v některých scénách s anděly se na ně nikdo nedíval a nic se nedělo. Když se objevili poprvé, tak to bylo striktně. Nedíváš se - umřeš. Díváš se - možná umřeš :D.
Xaverius, 1.10.2012 01:14   reagovat
Mě se epizody z téhle série celkem líbily, i když nic převratného. Hra na city u mě tentokrát příliš nevyšla a to už byli i díly kdy slza ukápla. Pokud jde o to, že se objevují nesmysly a nelogičnosti, tak to mě taky štve. Samozřejmě - proč by je nemohl vyzvednout někdy později. Ale jsou tu i mnohem horší nesmysly např. Melody řekla, že Amy řekne, aby napsala doslov. Blbost - pro ni to byla stejně jako pro doktora minulost, jak by jí to asi mohla říct? Dál - jak může o osudu rozhodovat náhrobek, nebo kus papíru? I když vezmeme na vědomí, že se v tomto případě minulost nedá změnit, stejně je to úplná hovadina, to nikoho nenapadlo, že kniha nebo náhrobek mohou lhát?
nerv, 30.9.2012 19:35   reagovat
Koukám, že Hurley má na Edně taky celkem vyhraněný názor na Moffata :)).
Blombik, 30.9.2012 15:08   reagovat
četl jsem jen nadpis a nehodlám to číst dál :D
Blackthunder, 30.9.2012 15:16   reagovat
To děláš dobře, já to právě dočetla a myslím, že mám - stejně jako většina lidí - opačný názor.
Helen, 30.9.2012 15:31   reagovat
Souhlas, hlavně mě štvou s tím občasným hraním na city tak na úrovni vhodné pro 12-leté děti. Zatím nejvíc se mi líbila epizoda s Dinosaury, toho scénaristu by si měl Moffat udržet.
anwen, 30.9.2012 11:28   reagovat
No vidíš to, dinosauři mě osobně zas přišli nejhorší :D
Blackthunder, 30.9.2012 11:33   reagovat
Není scénarista ten, aby se zalíbil divákům všem:-)
anwen, 30.9.2012 13:10   reagovat
Svatá pravda, ale jeho druhá epizoda řady (Power of Three) mi přišla skvělá :)
Blackthunder, 30.9.2012 13:28   reagovat
Tak Black ma krome katastrofalni cestiny jeste silene spatnej vkus zapletky serialu... just saying bro.
JACOBcz, 30.9.2012 12:34   reagovat
No od tebe to sedí :D Viz tvoje "To bude kravina" (ať jde o cokoliv co jsi neviděl) a pak uvidíš díl a "Ježiš to je super" :D
Blackthunder, 30.9.2012 12:40   reagovat
Tak mě naposledy naplno dostal díl s Van Goghem, ale sedmá série se mi zatím líbí o něco víc než šestá. Pořád je to dobrý seriál, ale něco tomu chybí... taková ta směs naprostého uvolněného bláznovství a vážnosti zároveň. Jen můj názor, prosím, nebijte mě a nevyčítejte mi neznalost starých dílů a návazností.
anwen, 30.9.2012 09:03   reagovat
Jo, ta s Van Goghem je moje nojoblíbenější. Ona pátá série celkově je asi nejlepší z nových řad. Hold nejde pořád držet laťku vysoko.
palast, 1.10.2012 21:21   reagovat
Tak nebrečela jsem u toho, jak Pondovci skákali ze střechy a už jsem myslela že to ustojím a pak puf, Rory je pryč a Amy jde za ním... to už mě fakt dostalo. Ale jsem ráda, že se to takhle vyřešilo, protože Pondovi nemuseli umřít a žili šťastně až do smrti a tak dále, ale už nikdy neuvidí Doktora a Doktor neuvidí je. Myslím, že si na novou společnici budu muset chvilku zvykat. Nejspíš se na to budu muset podívat znova a večer, abych si to pořádně ujasnila...
vrcka, 30.9.2012 07:49   reagovat
Konečně pořádná epizoda, Moffat to zkrátka umí krásně rozehrát.
jakobyx, 30.9.2012 07:06   reagovat
fnuk
jantara, 30.9.2012 02:06   reagovat
Za mně jednoznačně jedna z nejlepších epizod vůbec, Moffat se zase jednou vytáh. Nejvíc mě dostalo jak už jsem si myslel že dobré, vyhráli jsme a najednou puf, Rory pryč. Umřít dvakrát za epizodu, to si nedovolil ani Kenny. A vůbec myslím, že si z toho Moffat sám dělal srandu, když si vemu ten pokec na střeše.
Dalicek, 29.9.2012 23:48   reagovat
Málem bych zapomněl, taky mě potěšilo že se mi de facto potvrdila teorie ohledně kterou jsem psal k Asylu :)
Dalicek, 29.9.2012 23:49   reagovat
ohledně Oswin, já už vážně pudu spát.
Dalicek, 29.9.2012 23:49   reagovat
Pekne, epizody v tejto serii boli take no, co ja viem bez vacsieho pribehu. tato cast bola super. Angels jedny z najodstrasujucejsich priser ci co to je :D. Skoda no, ze pondovci skoncilo. Kludne by som si snimi pozrel dalsie 2 serie.
Ps, 29.9.2012 23:28   reagovat
Od začiatku až po koniec mi bilo srdce ako o život... :) Krásne. :) Skvelý koniec. Viac zo seba teraz nedostanem...
marecek, 29.9.2012 22:54   reagovat
Tahle epizoda byla prostě... nevím co říct, bylo to super, ale moc, moc smutné :( Co mi, ale vrtá hlavou je, proč se epizoda odehrávala zrovna v New Yorku? Koukala jsem online a vůbec jsem tomu nerozuměla, takže nevím jestli to tam bylo řečeno. Ale připadá mi prostě špatné, že Pondovic zemřou v Americe místo v krásné Británii nebo dokonce v Amelinině rodné zemi Skotsku.
Karmyn, 29.9.2012 22:04   reagovat
Zemřít můžou kde chtějí, ale potřebují mít náhrobek v New Yorku.

Spíš co chudák Brian a Amy rodiče, které si zachránila z trhliny...

Ale jinak mě tahle epizoda taky dostala.
Zuzka OU, 29.9.2012 22:30   reagovat
Veľmi emotívna časť. Jedna z tých najočakávanejších v tejto sérií. Bolo to pre mňa veľmi kruté rozlúčiť sa s Pondovcami. Ale zvládol som to, aj keď so slzami na kraji.
Rayiner, 29.9.2012 21:53   reagovat
Nó, já zase samozřejmě brečela a bylo to moc hezké. :)I když jsem očekávala trošku víc.
Christi, 29.9.2012 21:14   reagovat
Tak to bylo velmi důstojné rozloučení Pondových. Ke konci jsem si jenom přála, aby dopadli do stejné minulosti, což se naštěstí stalo, ale stejně... Mimochodem Doktor zase řekl to svoje I´m so sorry, všimli jste si? A bylo to ve chvíli, kdy se vážně nedalo říct asi nic jiného.
Sbohem, Amy a Rory, budete mi chybět a já budu nějakou dobu nenávidět vaší nástupkyni; jsem už taková konzervativní.
anwen, 29.9.2012 21:05   reagovat
Kdo si chce pobrečet, zamiřte sem: www.youtube.com/watch?v…
Grace, 29.9.2012 20:34   reagovat
To si děláš srandu, už zase pláču. :D No, moc ne, ale to, jak se s nimi na konci loučili a Matt řekl, že mu budou chybět... ach jo. :D
Lenny, 30.9.2012 15:54   reagovat
TAK FAKT DÍK!!!! :D já myslela že to zvládnu bez slz dneska..... no tak asi ne. ;( budou mi chybět....
Zuzanka.DW, 29.9.2012 20:40   reagovat
Já se z toho ještě furt uklidňuju - tolik slz jsem dlouho neproronil a skrz slzy jsem se zmohl jen na "Moffate ty svině!"
Blackthunder, 29.9.2012 20:24   reagovat
Tak musím říct že jsem nebrečela i když mě to dost rozesmutnilo... Jako celek byla epizoda v perfektní atmosféře hlavně začátek... Bylo tam dost momentů kdy sem se fakt lekala - jedno se musí Moffatovi přiznat... ví jak vystrašit člověka ale jinak musím říct, že mi to teda až tak moc srdceryvné nepřišlo. Od chvíle co jsem viděla na začátku ten náhrobek s Roryho jménem už mi bylo jasné jakým směrem se bude epizoda ubírat. Samozřejmě je to smutné a svým způsobem i trochu otevřený konec ale já jsem prostě očekávala o trošičku víc... No kdybych měla epizodu hodnotit 1-5 jako ve škole, tak dostane 2. A i když se tak ohlížím za touhle půl-serii tak musím říct že to bylo o něco slabší. Co ale vypadalo velice zajímavě byl několika sekundový teaser na vánoční speciál. ;) no alespoň se mám zase na co těšit ;)
PS: doporučuju zkouknout VEČER čistě kvůli atmosféře on se potom člověk lekne i svého vlastního stínu ve svém vlastním pokoji ;)
Zuzanka.DW, 29.9.2012 20:22   reagovat
Tak právě tu pořádnou andělskou atmosféru jsem tam dneska nějak postrádal, předtím by se ve mě krve nedořezal, dneska to nĚjak nefungovalo... Ale já to ještě zkusím :D
lario, 29.9.2012 21:37   reagovat
nemate prosim někdo odkaz na stahnutí?
ony, 29.9.2012 20:20   reagovat
Na to je moc brzy
Doctor, 29.9.2012 20:48   reagovat
Už je to na hellspy.cz, právě jsem to začala stahovat...
anwen, 29.9.2012 21:21   reagovat
Pojďte se o tomto srdcervoucím konci Ponďáků pobavit i na facebook..
www.facebook.com/pancasu.cz
JayKay, 29.9.2012 20:15   reagovat
Bravurní konec. Pondovi jsou pryč, ale mrtví nejsou. Mám z toho rozporuplné pocity, ale zároveň jsem rád, že odešli na vrcholu a s elegancí.
Doctor, 29.9.2012 20:15   reagovat
Myslela jsem, že moc smutná nebudu, až Pondovi odejdou, protože jsem je neměla moc v lásce, ale budou mi chybět....

Jinak, rozloučení bylo dobrý, aspoň jsou spolu, akorát jsem málem měla infarkt, jak byla ta část, kdy skočili z toho domu. V tu chvíli jsem si říkala: "Takhle proboha ne!!!" Ještě že to doopravdy konec nebyl, to by mě asi trefilo :D
Aleath, 29.9.2012 20:13   reagovat
Jak padali z té střechy, slzy mi nekontrolovatelně tekly po tvářích...má dvacetiletá dcera se pouze uchechtla a s úšklebkem na manželův vyděšený výraz "Co se to děje?" zcela chladně opáčila: Asi jí umřeli Pondovci.... Ještě že to dopadlo tak hezky. UUUUUFFFF to byl ale super díl.
toa, 29.9.2012 20:13   reagovat
Preludium ke skoku Roryho s Amy a potom scéna na hřbitově byly chvíle, kdy jsem měl blízko k slzám i já. A i když epizoda nebyla úplně dokonalá a čekal jsem od ní trochu víc, rozloučení bylo fajn a Pondovci nakonec ze společníků nedopadli nejhůř.
Hanzzz, 29.9.2012 23:45   reagovat
Já teď akorát potřebuju obejmout T_T
lacca, 29.9.2012 20:11   reagovat
Som na to velmi podobne :(
Mima, 29.9.2012 20:13   reagovat
Moc pěkná epizoda....
Ale nebrečel jsem....Byl jsem u toho veselej (Když měli Amy a Rory šťastnej konec) :) :)
Simon100, 29.9.2012 20:09   reagovat
Opravte ma ak sa mylim ale nezomrela ta chytra na tej planete (asyleume) kde boli uvezneni ty dalekovia? Ved ona sa neteleportovala a dalekovia planetu znicili.
xhunterx, 5.10.2012 21:20   reagovat
sorry reagujem na zly coment
xhunterx, 5.10.2012 21:22   reagovat
suhlas, ale trocha zmetene pocity.....
fifal, 29.9.2012 20:09   reagovat
Řeknu to jen jedním slovem: Proč?
Palo, 29.9.2012 20:08   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme