Přejít na obsah

Navigace

Speciál k 60. výročí
Doktor se vrátí...
07x14 - The Name Of The Doctor
odvysíláno 30. 10. 2014

A Town Called Mercy - poepizodní diskuze

 

Spoileroidní diskuze k dnešní westernové epizodě. 

Zde se můžou sejít všichni v salónu a diskutovat o nové epizodě beze strachu, že je někdo za spoiler vyzve na souboj v pravé poledne.



15.9.2012 21:20   Různé   Blackthunder

84 komentářů

Série je zatím dobrá, ale musím přiznat, že i když je mám ráda, Pondovi teď Doktorovi vysloveně zavazí. Zůstávají doma a s ním to jde z kopce, ale když si myslí, že je chce Doktor nahradit, tak dělaj dotčený a smutný.
vrčka, 19.9.2012 13:43   reagovat
Nemám sílu číst všechny komentáře, ale potřebuji napsat jedno: doktor není člověk. a už vůbec není dobrý člověk. vyhladil nejmíň pět civilizací (přinejmenším zabil jejich poslední představitele), vyhladil pány času i daleky a se cybermeny se taky zrovna nepáře. některé jeho msty byly podle mě snad ještě horší než smrt (třeba ve family of blood). z klasických doctorů znám pořádně jen toho prvního, ale to byl docela i cholerik a v lecčems smithe připomíná. je taky dobré si uvědomit, že když si teď na chvíli odskočí od pondů, tak to je pro pondy sice třeba jen půl roku, ale pro něj to můžou být roky, klidně i víc. a roky létat vesmírem, ztrácet známé, vidět války a vidět umírat pořád dokola nevinné s vědomím, že s tím nemůže nic udělat, to musí změnit i timelorda...
honzi.k, 18.9.2012 23:07   reagovat
Vyhladil Daleky???? Já bych řekla, že Daleků je furt naživu až moc :)
vrčka, 19.9.2012 13:31   reagovat
No dobře. Dejme tomu, že bych to brala, na je to v zásadě pravda. Mně ale strašně vadí jiná věc, a to tak, že už mám chuť úplně na to přestat koukat:
Tenhle Doctor neustále někomu ubližuje. Nemám sice moc ráda Amy, ale on jí prostě zničil život. Co se týče Roryho, o tom ani nemluvím, když pominu, že nejmíň 3x umřel, tak Doctorovou vinou byl donucenej k úplně příšerným věcem. Spousta epizodních postav zařvala jen na pouhý fakt, že si Doktor usmyslel plést se jim do cesty. Kolik jich tam dopadlo špatně, protože naletěli na to jeho trust me, a pak se ukázalo, že se jaksi spletl a všechno je jinak? Konkrétně v téhle epizodě by mi tolik nevadilo, že Doctor machroval s pistolí, jako fakt, že kvůli jeho hysteráku přišla oživot nejslušnější postava epizody, A CO MĚ TEDA VYTÁČÍ NA NEJVYŠŠÍ MÍRU JE FAKT, ŽE OSTATNÍM POSTAVÁM TO NEVADÍ.
To považuju za zásadní chybu scénáře, nebo možná schválnost s tím, že oni to diváci spolknou. Já teda ani náhodou. Proč se všichni rozplývají nad chlápkem, co pro nikoho neudělal nic dobrýho? Martha desítku aspoň nakonec poslala do háje. To bylo logické a věrohodné. Proč už to dávno neudělala Amy, která jeho vinou přišla o dítě?
Co na něm sakra vidí River Song, která je sama stokrát doktorštější než on. Nevadil by mi Doktor jako skoro záporák, ale vadí mi neschopnej Doctor a strašně moc mi vadí, že ostatní ho pořád vynášejí do nebe jako superklaďase. Nakonec i ten chudák Isaac ho jmenoval nástupcem, proč a za co a kvůli čemu? To by mě fakt zajímalo.
Aloisie T, 21.9.2012 13:53   reagovat
Tenhle komentář mi přijde, jako kdyby někdo obviňoval angličany, že nás prodali německu. Nikdo není neomylný.
palast, 22.9.2012 12:00   reagovat
Tohle moc nechápu, jak a v čem a co to má společného s Anglií a Německem?
Ale když už to tady padlo: nejen tahle, ale i spousta jiných epizod jedenáctého doktora se nese v takovém duchu, jako by nás Anglie prodala Německu a my jsme potom okouzleně prohlásili, že není nikdo úžasnější a důvěryhodnější než Anglie. Chápeš, jak to myslím?
Isaaca zabili, protože Doktor se nedokázal kloudně rozhodnout, co má dělat, a než si to rozmyslel, bylo pozdě. Ale nikdo neřekl sakra, on udělal chybu, tak by se to mělo nějak napravit, což by mi připadalo jako nejlepší možný řešení daného maléru, ne, doktor je teď šerif a všichni jsou z toho na větvi a nikdo nepochybuje, že je ta nejvhodnější osoba pro danou funkci. Ale na základě čeho?

Aloisie T, 22.9.2012 14:43   reagovat
Kouzlo osobnosti? :D
Blackthunder, 22.9.2012 14:51   reagovat
No jistě. A ještě ke všemu to dobře dopadlo: protože ten místní doktor se nakonec sám rozhodl, že to vzdá, takže si nadále nikdo nemusel lámat hlavu co s ním nebo řešit nějaký morální dilema.
Kdyby se tam doktor nepřipletl, mohlo to klidně dopadnout úplně stejně, akorát by jim zůstal původní slušnej šerif.

No ale aspoň jedna zajímavá věc tam byla: Doctor už zase tvrdil, že je mu o sto let dřív. Tahle epizoda se ale těžko mohla odehrát ve stejné době jako nemožný astronaut. Tak by mě teda zajímalo, co je zas tohle za šmodrchanec
Aloisie T, 22.9.2012 15:23   reagovat
1. kdyby se tam Doctor nepřimíchal tak by chcíplo celý město hlady. Ten šerif sám říkal že jim ten kyborg nedovolí město opustit a nedovolí ani žádný karavaně aby se k městu přiblížila.

2. V impossible astronaut říkal Doctor že je mu 1103 let a v tomle díle říkal že je mu 1200 takže byl starší :)
Thrral, 22.9.2012 18:32   reagovat
Jo, pardon, to dřív byl překlep, chtěla jsem napsat víc.
Až by město skutečně chcípalo hlady, tak by si to ten uprchlík nejspíš taky sám rozmyslel.
Aloisie T, 23.9.2012 14:39   reagovat
Jo, byl dost hysterickej... myslím, že se tady všichni musí shodnout aspoň na tom, že o Doktorovi se nedá určitě říct, že je klaďas, ani že je záporák. A jinak... co je podle tebe doktorovský? Podle mě je to Doktor, protože slovo "doktorovský" je přece od slova "Doktor" :)
vrčka, 21.9.2012 21:06   reagovat
Tak na základě toho, co jsem viděla, protože celý seriál komplet neznám, devátý doktor obvykle věděl, co a proč dělá, a bylo to znát, desátý doktor měl sice sem tam úlet, ale taky si to přiznal, a jinak totéž, navíc u něj bylo evidentní, že mu není všechno jedno. Teď jsem si hodně oblíbila třetího doktora, který je příjemně autoritativní a laskavý nebo tvrdý adekvátně situaci. To se mi líbí a něco takového jaksi očekávám od hlavního hrdiny seriálu tohoto typu. Jedenáctý doktor se dost podobá prvnímu, ale co ještě projde napůl senilnímu staříkovi, to by nemělo procházet chlápkovi v plné síle a s osmi sty lety zkušeností, ne?
Někam vlítnout, nadělat tam zmatek a potom nechat společníky nebo obyčejné lidi, ať to nějak vyřešej, to mě prostě rozčiluje. River Song je jedna z těch postav, která pravidelně řeší Doktorovy průšvihy a více méně by se obešla i bez něj. Takhle jsem to myslela.
Aloisie T, 22.9.2012 15:33   reagovat
S Isaacom to bolo fakt také... čudné. S Doctorom sa koniec koncov poznal nanajvýš asi dve hodiny. xD
marecek, 21.9.2012 18:57   reagovat
dobře, jak z rasy pánů času tak daleků přežilo pár jedinců. pokud se nepletu, tak to přežili jen Doctor a Master. A dalekové přežili jen díky Emperorovi, který se propadl časem a vytvořil novou armádu. nicméně počet mrtvých za Doctorem je i tak značný a nemá smysl se divit, že chtěl někoho zabít.
honzi.k, 19.9.2012 19:01   reagovat
Začínám mít pocit, že sleduji jiný seriáln než všichni ostatní. Doctor Who to tedy rozhodně není. Minulá epizoda byla asi nejDoktorovatější Smithova epizoda zatím, prostě náhodné dobrodružství bez dalších návazností. Ale co udělali v tohle epizodě to pro mě docela zazdilo - Doktor a zbraně, dvě věci které nejdou dohromady a najednou tu doktor stojí a vyhrožuje někomu, že ho zabije. Tohle není ten Doktor kterého já rád sledoval... A Pondovi mi taky lezou krkem, už aby byly pryč. Pořád dokolečka, stejně jenom překáží, zvlášť poslední dobou.
rancor1223, 16.9.2012 21:08   reagovat
no sem taky patri poznamka toho co nadledovalo tomu nez to udelalpokud jste epizodu sledovali poradne tak ste si jiste vsimli ze jex doktora praticky vyprovokoval k tomu aby udelal co udelal
tribalcz, 20.9.2012 07:19   reagovat
Příkladů bude určitě víc, ale zrovna jsem včera koukal na klasického, epizodu "Dominators" a tam Doktor odlétajícím záporákům hodí do lodi atomovou bombu. V klasických dílech se určitě s nepřátelema moc nepáře. A dokonce i mírumilovnej 10tej měl na konci v ruce zbraň, když cestoval dlouho sám. V tomhle směru to dokonce odpovídá. Plus to že na někoho míří ještě neznamená, že by i vystřelil.
Elektronicky.Otisk, 17.9.2012 08:10   reagovat
Jo, přesně. Doctor používající zbraň není nijak šokující. V několika dílech třetího doktora postřílel pár alienů. A pokud se nepletu, tak např. 4. Doktor podstrčil padouchovi odjištěný granát a nechal ho s ním odejít :-)
Nick, 17.9.2012 09:07   reagovat
Nie, Doctor by nikdy nehrozil niekomu smrťou. Síce môže za smrť celej svojej rasy, ale nikdy by sa nikomu nevyhrážal :D
BodoInMotion, 16.9.2012 22:57   reagovat
Tak to je zvláštní, protože právě málem poslal padoucha na smrt, kdyby ho Amy nezastavila. Doktor není zas takový andílek, jak si většina myslí.
vrčka, 17.9.2012 05:40   reagovat
To bol asi sarkazmus.
Ps, 17.9.2012 09:17   reagovat
Bol, bol... :D Asi ho začnem tagovať <sarcasm></sarcasm>
BodoInMotion, 17.9.2012 11:34   reagovat
Dobře, bylo brzo, mozek se ještě nesatčil zapnout :D
vrčka, 17.9.2012 12:08   reagovat
Bavíme se oba o té samé postavě, která má na svědomí mimo jiné i několik genocid?
Dalicek, 16.9.2012 22:44   reagovat
Mě se právě docela líbí, jak doktora dohání jeho "temná" minulost a že ten druhý doktor byl jeho odrazem. A navíc, Amy mu to připomínala, že když dlouho cestuje sám...
Nocturnius, 16.9.2012 21:21   reagovat
No, on i Doktor občas bere do ruky zbraň. I když mám taky radši Doktora co řeší věci diplomaticky.
vrčka, 16.9.2012 21:17   reagovat
50
sdfsdf, 16.9.2012 20:21   reagovat
Nevím proč,ale pistolník mi hrozně připomínal Krytona:D
Fleš, 16.9.2012 18:20   reagovat
Hodne mi to pripominalu epizodu z Cerveneho trpaslika, kdy se jim nejak podarilo uvaznout v nejake herni masine a Kryton delal cyborg-serifa
Edgar, 22.9.2012 18:44   reagovat
Zatím nejlepší díl série. Dokonce mi v některých chvílích připomněl Tennantova Doktora - což je velké plus. Konečně to nebyla epizoda s "lacinými" vtípky pro malé děti, jak v poslední době občas dělají...
Kolikokoli, 16.9.2012 17:09   reagovat
Taky si myslím, že je doctor moc tvrdej. Je to jako s Tennantem, na začátku pohodář, ke konci mě už dost děsil svým přístupem.... Čekala jsem, že tohle u Matta nenastane, no asi jsem se mýlila. :(
ElizaBeth, 16.9.2012 16:06   reagovat
Neviem, zatiaľ to vyzerá, že z neho skôr chcú spraviť človeka, ktorý postupne prestáva vidieť hranicu medzi dobrým a zlým, pretože je stále sám. Skôr mi to príde ako story arch, namiesto zlého scenára. Vyrieši sa to, keď budú odchádzať Pondovci, aspoň dúfam :D
BodoInMotion, 16.9.2012 17:55   reagovat
Nebo se začíná dívat na dobro a zlo z jiné perspektivy. I sám na sebe.
anwen, 16.9.2012 21:37   reagovat
Konečně to někdo pochopil! :D
Blackthunder, 16.9.2012 18:02   reagovat
Epizoda pekna, aj nejake vtipy tam boli, ale chyba mi nejaka vacsia zapletka, proste ako bolo v minulych seriach aspon na konci nejaky wtf moment.
Ps, 16.9.2012 12:33   reagovat
Tak tehle díl se mi opět líbil,sice westerny moc nemusim,ale když je to s Doctorem,tak to je jiná :)...se 7.sérií jsem zatím navýsost spokojená a když sem viděla trailer na příští epizodu,tak se nejvíc nemůžu dočkat...ale nejvíííc se těšim na Angles take Manhattan :).
BTW- Nevím jak vás lidičky,ale dost mě pobavil Doctor s tím čajem a párátkem v baru :D.
veru, 16.9.2012 11:09   reagovat
Čaj byl best! Takhle si budu objednávat v restauracích :-D :-D
Blackthunder, 16.9.2012 11:18   reagovat
Dobrej nápad,Blacku.Akorát co na to bude říkat číšník. :D
Katja, 16.9.2012 19:44   reagovat
To už je jeho problém :D
Koneckonců, když chodím v zimě v 4metrové Doctorovské šále, tak nějaký podivný pohled při objednání čaje mě už nezabije :D
Blackthunder, 16.9.2012 19:46   reagovat
Cože,ty máš Doctorovskou šálu?Já chci taky!! :D
Katja, 16.9.2012 19:48   reagovat
To není vůnec špatnej nápad začít tohle praktikovat :D
veru, 16.9.2012 13:14   reagovat
Epizoda se mi opravdu moc líbila. Ze všech dílů jsem od ní čekal nejméně aprostě super. Většinou jsou nepřátelé v Doktorovi víc přímočaří a mají plochý charakter. Snaží se ovládnout vesmír, zničit zemi a všechny pozabíjet. Tady se mi líbilo, že byli oba vykreslení víc do hloubky. Ani jeden z nich nebyl klasickým přímočarým záporákem, v podstatě špatná minulost svedla dva dobré lidi opačnou stranu hlavně. Díl v člověkovi vyvolá otázky o morálce, odpovědnosti a spravedlnosti.
A Doktor... trochu mi začíná připomínat 10tého na jeho konci. Osamnělý, zachmuřený, dělající radikální rozhodnutí - pro něj netypická, držící zbraň :) Bude se muset něco stát a nebude to asi hezké.
Elektronicky.Otisk, 16.9.2012 10:49   reagovat
paradny diel 2 v 1, doktor a vdaka serifovi spomienka na stargate :)
mnbvcxy, 16.9.2012 10:44   reagovat
Zaujímavý diel. :) Veľmi sa mi to páčilo a tá hudba bola fakt úžasná, hlavne keď prišli do mesta. :)
marecek, 16.9.2012 10:34   reagovat
Přidejte se k facebook fan stránce: www.facebook.com/pancasu.cz
JayKay, 16.9.2012 09:35   reagovat
Dle mého názoru zatím nejlepší díl této série..
Luxor, 16.9.2012 09:28   reagovat
Tahle série mi zatím přijde taková... hm. Doktor se tam nechová moc jako obyčejně. Doufám, že ten svůj problém vyřeší, protože opravdu mám radši Doktora v podobě bezstarostného šílence, co se snaží pomoct, než jako šílence, co byl moc dlouho sám a teď se začíná ukazovat jeho "temná stránka"
vrčka, 16.9.2012 09:27   reagovat
Tím ale nechcu říct, že by se mně nelíbila !:D
vrčka, 16.9.2012 21:21   reagovat
Ok, takže,zo začiatku sa mi to zdalo dosť priemerné (čo je u Doctora aj tak skvelé), ale potom, keď to Doctor proste stratil a fakt - fakt sa naštval, vtedy sa mi epizóda naozaj začala páčiť. Malo to miestami veľmi pekný westernový feel, čo som nečakal. Tiež, už sa nemôžem dočkať ďalšej časti, podľa ukážok vyzerá dosť zaujímavo :D
BodoInMotion, 15.9.2012 23:09   reagovat
Do půlky výborný, ale to jeho tak fajn, vymyslíme něco jinýho - to jsem mu nějak nevěřila. S Mattem Smithem mám vůbec ten problém, že mu nevěřím ty velké emoce. Mírně pobavená póza mu jde nejlíp. Ještě tak možná vztek, ale chybí mi tam ta následná sebereflexe. V jednu chvíli jsem myslela, že Amy jednu flákne nebo se jí vysměje. Jen škoda, že z toho tak trochu zbaběle vybruslili a nenechali ho padnout až na dno, jako ve Vodách Marsu.
anwen, 15.9.2012 22:32   reagovat
Pro mě zatím nejlepší díl série, temná stránka Doktorovy osobnosti je působivá a jsem zvědavý, jestli se bude příběh dál vyvíjet podobně.
Hanzzz, 15.9.2012 22:22   reagovat
Nejaky netorentovy odkaz tady?
JACOBcz, 15.9.2012 21:25   reagovat
Onedlho by to dobrá duša mohla dať na uložto.
dddwww, 15.9.2012 21:34   reagovat
Už to tam je.
dddwww, 15.9.2012 21:34   reagovat
Alonso, 15.9.2012 21:46   reagovat
Nevíte kde to už můžu stáhnout? XD
Zotik, 15.9.2012 20:58   reagovat
Je to už aj na TPB s titulkami - thepiratebay.se/torrent…GlowGaze]
Rayiner, 15.9.2012 22:45   reagovat
EZTV už to tam niekto dal
puf-muf, 15.9.2012 21:24   reagovat
eztv.it/shows/82/doctor-who/
Pokud ti nevadí torent.
palast, 15.9.2012 21:23   reagovat
Takto skoro? Podľa mňa to tu bude najskôr niekedy po polnoci.
Rayiner, 15.9.2012 21:06   reagovat
minuly rtyden byly tady v diskusi odkazy na stazeni jiz o pul desaty:-)
Aja, 15.9.2012 21:21   reagovat
Tak možno aj skôr :-)
Ja si to ak stiahnem ráno.
Rayiner, 15.9.2012 21:22   reagovat
U mňa diel prekonal všetky očakávania. Aj keď to prostredie sa mne osobne veľmi nepáčilo.
Rayiner, 15.9.2012 20:56   reagovat
Velmi pěkný díl, rozhodně jeden z těch lepších. Doktor se nám moc zajímavě vyvíjí tak doufám že to nebude samoúčelné. A zbytek postav velmi příjemně představil, Pistolník i Jex byli napsaní moc dobře.
Zatím byla každá epizoda úplně jiná, první mysteriózní Asylum stavějící na mindfucku s Clarou, pak vtipní Dinosauři a teď psychologické drama ve westernových kulisách. Mně se to zatím moc líbí.
Dalicek, 15.9.2012 20:47   reagovat
Čekal jsem to lepší no :). Na první to rozhodně nemá.
Wooferk, 15.9.2012 20:41   reagovat
Epizóda horšia ako naposledy, no stále príjemný zážitok na začiatku školského roka. Ďalšia epizóda vyzerá dobre podľa oboch trailerov.
dddwww, 15.9.2012 20:35   reagovat
Parádní epizoda!!! Líbila se mi od začátku do konce. A Smithův Doktor je dost děsivej, když se naštve... nepamatuju se na žádnej díl, kde by byl až takhle vytočenej. A taky se těším na další díl. Vypadá podle ukázek dobře.
Aleath, 15.9.2012 20:28   reagovat
Tak právě jsem to dokoukala... :) No a musím říct že kvalita epizod od Asylum of The Daleks trochu poklesla. Nebylo to tak strašné, ale já prostě upřednostňuju Moffatovy epizody... ;) Další epizoda podle ukázky vypadá dobře no tak uvidíme a pak už nás čeká jen jedna epizoda po které následuje další pauzička do vánočního speciálu.
Zuzanka.DW, 15.9.2012 20:25   reagovat
vim, ze rory a amy budou tuhle epizodu v 5 dilech. znamena to, ze vanocni special bude posledni epizoda s rorym a amy?
Prdelnik, 15.9.2012 20:27   reagovat
Poslední epizoda s nima by měla byt "Angels take Manhattan" a ve Vanočnim speciálu už by měl Doktor potkat Oswin
Zuzanka.DW, 15.9.2012 20:34   reagovat
Ne, naposledy by se měli objevit v páté epizodě
Dalicek, 15.9.2012 20:34   reagovat
Vo vianočnom špeciály by už nemali byť.
dddwww, 15.9.2012 20:32   reagovat
Díl byl podle mě povedený hlavně pak konec ale přišel mi trošku uspěchaný. Jako bych se na něj díval jen 20 minut.
Palo, 15.9.2012 20:24   reagovat
Tenhle dil jsem teda cekal lepsi. Vykresleni Doktora bez Amy a Roryho mi neprislo doktorovsky. Moc se ale tesim na dalsi dil, kterej podle ukazek na konci uz snad bude v tradicnim formatu.
Prdelnik, 15.9.2012 20:22   reagovat
Nechci se hádat nebo přít o to, kdo má pravdu, jen by mě zajímalo měřítko, podle kterýho rozhoduješ, co je a co není "doktorovský" - podle všech Doktorů od roku 1963, nebo podle posledních dvou Doktorů před Mattem? Protože to je podle mě zásadní problém některých "fanoušků".
phoenix1986, 16.9.2012 12:50   reagovat
To je asi věc každého, jestli se mu chce dívat na seriál od začátku nebo od nového restartu od roku 2005. Můžu být fanda Nové Generace nebo Voyageru a přitom nemít nakoukanou celou OST.
Myslím, že není ničí povinnost prokousat se celým starým seriálem a že to neznamená, že by se fanoušci dělili na lepší a horší podle toho, kdo má kolik nakoukáno.
Dobrý seriál musí fungovat i bez předchozích znalostí.

Doktor je tak trochu "mnohačetná osobnost" a každý divák ho vnímá jinak - někoho víc upoutá např. jeho excentričnost, někoho jeho altruismus. Potom si vysvětluješ jeho chování podle určitého dojmu, kterou sis o něm vytvořil a někdy se zkrátka s představami ostatních nesejdeš.
anwen, 16.9.2012 14:23   reagovat
Povinnost to není, ale je věc jiná pak tvrdit, že něco je nebo není Doctorovský. Pokud bychom měli brát co není Doctorovský tak to rozhodně bylo Tennantovo věčné brečení nad rozlitým mlíkem... just saying
Blackthunder, 16.9.2012 14:30   reagovat
Přesně jak říkal Black - povinnost nebo nepovinnost sledovat staré díly nebylo jádrem mého komentáře. Mně šlo o to, dle čeho usuzuje můj předřečník co je a co není "Doktorovský" - nic víc, nic míň.
phoenix1986, 16.9.2012 14:54   reagovat
No tak pokud divák zná jen nové díly, tak odpověď je na snadě. Doktor byl v nových dílech nějak prezentovaný a snad je pochopitelné, že ho tak budou diváci vnímat.
Já to chápu tak, že Doktor je po válce jiný člověk než předtím, a že se i proto chová jinak než dřív.
anwen, 16.9.2012 17:10   reagovat
Já se opravdu hádat nechci, protože mám pocit, že zrovna ty chápeš, o co mi jde. Problém je ale v tom, že ty nové díly ( onichž se zminuješ) psal a dohlížel člověk, který udělal spoustu chyb a prohřešků proti klasický "Doktorovský" logice. Takže je pak otázka, jestli lidi posuzují Mattova Doktora podle obrazu, kterej si vytvořili sledováním všech Doktorů (pak nemůžu říct ani slovo) a nebo sledováním posledních dvou Doktorů před ním, (a to neřeším, jestli ti byli klasicky doktorovští). Jenže já vlastně nejsem odpůrcem toho, aby se Doktor choval překvapivě, nově, nečekaně. Naopak. Já právě nechápu to srovnávání. A anvíc srovnávání s jediným (dvěma) Doktorem. Je to vlastně jako rozdíl mezi posuzováním toho, jestli je neděle nejlepší den pouze ze srovnání se sobotou a pátkem, nebo s celým týdnem. To myslím. Prostě mi přijde nelogický nazývat něco "nedoktorovským", tedy neklasickým, pokud nevím, co je klasický. Což možná ani není tento případ, protože autor původního příspěvku neraguje, tudíž nevím. Snad si rozumíme.
phoenix1986, 16.9.2012 21:54   reagovat
Ale pochop, že lidi, co znají jen nové řady, prostě předpokládají, že se Doktor chová jako Doktor - a taky proč by se měli domnívat že ne? Je to seriál "Doktor Who". Hlavní postava je Doktor. Ne každý je takový maniak, aby si postahoval díly z roku ŕaz dva a sledoval 40 let starý seriál:-) Aby bylo jasno, já jsem taky neviděla všechny staré díly, jen občasný výběr.
A z toho, co jsem zatím viděla, mi nepřijde, že by se Doktor nějak diametrálně změnil. Ale hodně se změnilo prostředí a okolnosti.
Určitě se taky změnil způsob natáčení seriálů a práce z postavami. To všechno se v novém seriálu odráží.

A na závěr, nebylo to v Moffatových dílech, kde se o Doktorovi mluví jako o "osamělém bohovi"? Myslím madame Pompadour, Ticho v knihovně... A v 6. sérii z něj vůbec dělali něco jako temnou legendu. Ve starých dílech mi tak Doktor rozhodně nepřipadal.
anwen, 18.9.2012 18:15   reagovat
Argumentuješ sice hezky, ovšem úplně mimo obsah toho, o čem mluvím. Já po nikom nechci, aby sledoval starý díly. Jen pokud viděl jen poslední dva Doktory, pak nemá právo soudit, co je a co není Doktorovský. Stejně jako člověk, co neví, jaký bylo pondělí až čtvrtek, nemůže plně ohodnotit jestli je neděle průměrný den posledního týdne. Doktor prostě nezačal v roce 2005, stejně jako týden v pátek. To je celé...

Btw - jak kdesi psal Blackthunder - První Doktor chtěl hned v prvním příběhu kohosi umlátit kamenem a ještě se divil, že mu v tom jeho společník zabránil - kde je rozdíl mezi tímto a tím, co fakticky udělala Amy teď? (Což je mimochodem problém, který s Mattem teď někteří mají a podle čehož soudí, že není tak Doktorovský). Možná v tom, že se tentokrát Doktor tolik nedivil...
phoenix1986, 18.9.2012 21:23   reagovat
Maniak? Maniak? Ha! A roku raz dva? Tohle je rok 1963 to není zas tak starý. Filmy s Burianem jsou taky ještě starší a přesto to je vrchol české tvorby.

V těch příbězích co tu jsou jsou v podstatě Doctorovi začátky, tak z něj nemůže hned být tajuplná legenda.
Počkej si na sedmého ;-) :D Tam to naznačovali víc než dost... škoda, že to nestihli dotáhnout do konce :(
Blackthunder, 18.9.2012 19:27   reagovat
No to je vlastně pravda, nedávno jsem se dívala na Fantomase z roku 1913 a nebylo to špatné:-) Na 7. se těším, ale ještě víc na 5. doktora, ten je mi už od pohledu sympatický.
anwen, 18.9.2012 19:34   reagovat

Pro komentování se prosím přihlašte.


Aktuální epizoda

Poslední titulky

Legend of the Sea Devils
  • Stav překladu: 1% (18.4. 11:04)
  • Pomalu začínám asi to bude trvat dlouho
  • Autor: Blackthunder
  • …p.iP.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TVLAMERS

Nejnovější komentáře

Doporučujeme